1 - 15 Juli 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ooooh niet leuk haiko! Sterkte hoor!

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Jammer... Hopelijk krijg je maandag perfecte echo!

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Pff niet leuk :( Sterkte!

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoi meiden hopelijk mag ik er bij. Ik ben 14 juli uitgerekend.
    Wat duurt het wachten lang he :(

5. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik hoop echt dat het hartje betekent dat het wel goed zit.

Mom2be hoe is jouw echo geweest?

6. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Nog even een uitgebreidere reactie... wij zijn met zn tweetjes afgelopen weekend vr-ma lekker naar barcelona geweest. Even ontspanning na de moeilijke periode en ik wilde erg graag weer een keertje, Mijn vriend is meer van de zon-strandvakanties. We hadden prachtig weer maar niet warm genoeg om te zwemmen in zee. Heerlijk ontspannen en geen bloedverlies meer gehad. Ik voel me verder nog goed op af en toe wat maagzuur en vermoeidheid na.

Meiden die de echos gehad hebben: Fijn als jullie het hartje al gezien hebben en waar het resultaat nog niet duidelijk was: gewoon afwachten, is alles wat je kunt doen. Ga leuke dingen doen om jezelf niet gek te maken en probeer te ontspannend. En een hele dikke knuffel voor diegene die in onzekerheid zitten want ik weet wat het is. We gaan uit van het positieve

Over positief gesproken, ik vind de juli lijst trouwens enorm. Jemig, wat een namen. We hadden in de novemberlijst 33 namen geloof ik...

Ik moet nog 15 dagen wachten tot de 1e echo. Maar dan zou ik wel meteen alles moeten kunnen zien. Een mooi vruchtje en hartslag. Dus ik wacht maar gewoon af... pompidom....

7. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Huilen is helemaal niet erg... gooit ook even wat stress eruit. Ik denk dat de arts voorzichtig is. Liever voorzichtig als te positief terwijl het straks niet goed zou zijn. Je bent gewoon lekker zwanger meid!! Hormonen brengen ook je hoofd op hol. We hopen allemaal met je mee!

8. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Meijtje, jij volgt me gewoon echt! :D overal waar ik zit zit jij nu ook haha, leuk!

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meiden! Wat een echo's had gehoopt dat iedereen blij op de bank zat nu! Wat rot zeg! Maar het is ook zo pril nog dat ze weinig kunnen zien zegt natuurlijk niet zo veel en een hartje super dat die er wel was maar snap dat je erg onzeker bent nu haiko.

Ik ben net terug van de dokter, luchtwegen infectie...nu een kuurtje dus als het goed is ga ik me snel beter voelen!

10. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Beterschap!
    Mag je dat kuurtje wel tijdens zwangerschap nemen?

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

lees t even snel en zie wat mindere echo's weet hoe moeilijk en frusterend dat is ook ik heb mk meegemaakt... sterkte dames en zoals al eerder wat gezegd probeer wat afleiding te zoeken!

Hier 6 weken bereikt, nog 3 nachtjes tot de echo!

12. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Mee eens.
    Bij mij zei ze ook dat het opmeten eigenlijk geen zin had op deze termijn, dat dat pas zin heeft met de termijnecho...Ook zei ze van te voren al dat het soms echt nog even zoeken is op deze termijn en dat ik daar niet van moest schrikken...gelukkig lag ons kleintje gelijk vol in beeld met een prachtig knipperlichtje...
    Ik hoop dat jij ook snel gerust gesteld bent Haiko...

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Tine hahahaha ik ben je stalker whahaha,
    Het is dat jij gewoon veel beter op let dan dat ik doe.
    En door de ma druppel ik overal binnen, voor je het weet, is het mis en sluit je een aantal maanden later bij een andere groep aan zodra het weer gelukt is.
    Ik hoop over 2 weken meer duidelijkheid te hebben. :)

14. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Dag dames!!!
    Mijn excuses voor me late reactie...ik had een hele drukke dag vandaag..echo,intakegesprek vk, een hele keuken gekocht en rondsnuffelen voor mijn babykamer allemaal geslaagd.

Mijn echo:

Nou eigenlijk had ik van mijn echo ietsjes meer verwacht.Ik heb een uitwendige echo gehad en helaas geen kloppend hartje te zien gekregen maar goed ik ben 2 dagen langer zwanger dan verwacht :D morgen precies 6 weken dus...10 december heb ik weer een afspraak met mijn vk en in die week moet ik dan een echo inplannen(termijn ech)

Nou ik en mijn vriend hebben samen een klushuisje gekocht in amsterdam dus we hebben de gelegenheid om zelf te kiezen welke keuken we willen dus vandaag super geslaagd voor een nieuwe keuken voor ons cribje!

Vandaag ook langs de prenatal wezen kijken en we hebben de bedcombi van onze ukkie al gekozen dus dit word em!!

Nou dames dat zijn allemaal goeie nieuws hartje te horen krijgen!! ik ben stiekem jaloers heheheh nou haiko het is wel ff kut maar positief blijven en dan komt het goed xxxx dikke knuffel

Veel plezier met de fotos dames:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,8 KB
      Weergaven:
      23
  15. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Dit is de kast

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,4 KB
      Weergaven:
      16
  16. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Bedje :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,1 KB
      Weergaven:
      18
  17. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    En als laatste commode:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,1 KB
      Weergaven:
      13
  18. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Heel mooi!

19. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    gefeliciteerd meiden met goeie echo

en hopelijk voor degene die wat minder waren dat het toch nog allemaal meevalt en goed komt!

mom2be mooi hoor je ben lekker vroeg ermee hihi

20. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Roos top gefeliciteerd geniet ervan, hoe reageerde de kids?

@tinebx spannend voor jou, hopelijk gaat alles goed wat is dat wachten toch vreselijk vervelend!

@vosje voor jou ook hartstikke spannend nu! onzeker nu ze niks zien op de echo. maar wie weet gewoon te vroeg!

@haiko spannend ook, wel een kloppend hartje dat is mooi!!
    hopelijk gaat het nu goed met het beebje!

Ik ga zo heerlijk slapen, wat ben ik moe bah! zit mij zelf in de wacht

Deel Deze Pagina