1 - 15 Juli 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    @afspraken: Ipv vorige week heb ik nu morgen avond eindelijk mn MvM afspraak! :)

2. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    @Tine, sterkte meid!

Ik heb gisteravond te horen gekregen dat mijn oma alvleesklierkanker heeft en dat ze geen maanden meer heeft...aflopende zaak dus!
    Voel me naar en rot en was wel blij dat vriendlief gewoon thuis was, maar vannacht wel redelijk goed geslapen maar als ik wakker werd dacht ik aan m'n oma...
    Gelukkig kunnen regelen dat ik alleen nog dagdiensten draai op het werk zodat ik na het werk gewoon naar oma kan!

Verder gaat alles super hier! ;)

Fijne dag meiden!

3. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Jeej Juli wat een naar nieuws over oma.. goed dat je nog tijd met haar kan door brengen.
    wat is het ook een %$@#!^ ziekte!

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje juli heftig nieuws. .. :( sterkte meid fijn dat je wat met je werk hebt kunnen regelen!

Hier zere longen, hoesten zeer hoofd bleh baal er zo van. Moet het uitje van mn werk vanavond skippen en dat vind ik echt jammer aangezien het laatste uitje 2,5 jaar terug was..

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goo mag je ook lekker gaan plassen in de lekkere kannen! Echt super dat er zo veel meiden aan mee doen zeg! Ik heb er 2 keer aan mee gedaan en deze keer sla ik ff over. . Moet veel rijden om de dingen steeds weg te brengen en de geur mis ik nu echt ff niet en als ik nu aan die geur denk kan ik het nog "ruiken" haha

6. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Bah juli, wat vreselijk.... Denk je dat ze het nog red tot de kleine er is? Je hoort vaak dat omas hun kleinkind nog willen zien en daardoor de artsen verbazen. Veel sterkte komende tijd. Niet niks met al die gierende hormonen er nog bij

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Juli wat een heftig nieuws bah, heel veel sterkte

8. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Dankje meiden, nee ze geven haar geen maanden meer en ben er zelf ook bang voor...indd dankzij de hormonen is het een puinhoop. Heb van de week ook te horen gekregen dat ik per half december geen werk meer heb dus t valt allemaal niet mee momenteel!
    Zucht...

9. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Je kindje en jouw gezondheid zijn nu de belangrijkste dingen. Alles wijst zich weer vanzelf en het komt vast allemaal goed. Nu kun je rustig naar iets anders kijken. Misschien wilde je toch al minder uren gaan maken. Kun je nu mooi rond gaan kijken. En het fabeltje dat niemand een zwangere vrouw aanneemt dat klopt niet. Je moet gewoon mazzel hebben.

Probeer te relaxen en te genieten van je zwangerschap. Het gaat toch al allemaal zo snel!

10. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Veel slecht nieuws hier de laatste dagen..... wie heeft er wat leuks te melden :) kan wel wat goed nieuws gebruiken....

11. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Haiko7, Had jij je familie en vrienden nu al laten weten dat je zwanger bent?? Kan het niet meer terugvinden. Lijkt me ook wat, als mensen weten dat het niet allemaal vanzelf en makkelijk gaat, dat je dan rond de Kerst je spannendste tijd gehad hebt en met een gerust hart zwanger kunt zijn....

12. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Haiko

Goed nieuws is dat ik volgende week 3 dagen naar Londen ga om te shoppen.Ik hoop wel dat mijn misselijkheid zich gedeisd houd.
    Heerlijk shoppen met mijn nichtje

13. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Wat lekker!! Ik ben afgelopen weekend in Barcelona geweest. Niet geshopped, wel genoten. Beetje geld besparen nu. Al is onze babykamer natuurlijk al klaar, toch alvast wat opzij zetten.

14. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Barcelona is ook super. Ik ga 1 keer per jaar met mijn nichtje een paar dagen weg om uitgebreid te gaan shoppen.
    Door ziekte van mijn zoontje kunnen mijn man en ik nooit samen weg.
    Mijn man blijft thuis bij de kids en hond en mijn ouders komen om hier mee te helpen. En ik kan dan even lekker los (schaam schaam)
    En als ik terug kom is mijn accu weer geladen en kan ik er weer heeel lang tegen aan.

15. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Lekker ik wil ook wel naar Londen :), geniet ervan!!!

Ik heb het mijn ouders en schoonouders en beste vriendinnen verteld. Verder hou ik het nog stil, met heel veel moeite haha.

Ik zit nu overigens met een klein dubiootje.... ben ik gek als ik zaterdag een pretecho laten maken, om hopelijk mijn onzekerheid te sussen?

16. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Daar hoef je je echt niet voor te schamen... Als ik je zo hoor, hebben jullie een zwaar leven en daar mag best een keer een uitje tegenover staan. Kan jullie zoontje niet een weekend naar opa en oma? Zodat jullie samen even quality time hebben?? Ken je deze website al, Chantal? Ik wil me niet opdringen hoor, maar ook jullie verdienen het om met zn tweetjes, of om met het gezinnetje te genieten!! Stichting Tante Lenie - Stichting tante Lenie: verwenvakanties voor gezinnen met een ernstig of langdurig ziek kind

17. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk! Die zijn natuurlijk allemaal dolenthousiast :D

Maar meis, wat als je dan nog steeds geen duidelijkheid krijgt?? Dan word je alleen maar onzekerder... Ik snap je helemaal, het is ontzettend vervelend om in spanning te zitten. Maar dat weekje extra geeft je misschien een beter beeld.

18. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik zat de denken om zaterdag een pretecho te laten doen en de echo van het ziekenhuis een weekje op te schuiven.
    Zaterdag ben ik zeker 7 weken (ook met terugzetten van een termijn). Misschien kan ik dan toch nog genieten van het weekend.

19. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Met 7 weken zou je een hartje moeten zien... Misschien juist wel lekker inderdaad. Ik heb pas over 13 dagen mijn eerste echo. Dan zit ik ongeveer op 8 weken. Maar vanaf dat moment gaan ze bij mij heel erg op de groei letten ivm mn vorige zwangerschap. Ik weet dat het mis kan gaan, ook uit ervaring, dus ik verwacht voor de 12 weken niets en ik laat het op me afkomen.

Ik hoop dat, welke keuze je ook maakt, je in ieder geval ontspanning kunt vinden. Mocht je kiezen voor een echo dit weekend, wens ik je veel succes en vooral plezier :)

20. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Uit nieuwsgierigheid: als jullie het over baby to Be hebben, hoe noem je m dan?

Hier heeft kleine frummel de werknaam 'rozijntje' gekregen. Dat is een soort van spontaan gekomen...

Deel Deze Pagina