1 - 15 Juli 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pimpermel

pimpermel Lid

15 feb 2009
    91
    0
    0
    Sas27 gefeliciteerd!!

Bibi hopelijk betekent het niks en blijft het goed gaan. Sterkte.

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    klo.t.e zie ik nu pas :(. Smiddags test je sowieso lichter hè...dat je dat ook weet....maar ik lees dat je al een vermoeden had, en das dan vaak niet goed :(.
    Dikke knuffel!

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Oh nee Bibi wat zou dat akelig zijn, hou je ons op de hoogte?

Welkom alle nieuwe dames. Wat wordt onze lijst mooi lang zo zeg.

Hier zijn we een dagje naar mijn schoonouders geweest (wonen in Friesland) en dat was gezellig. De hele familie was er (3 broers + aanhang + kinderen) Nog niks gezegd, want ik wil eerst een goede eerste echo hebben. Aanstaande vrijdag wordt mijn bloed hcg gemeten en daarna wordt een vroege echo ingepland. Dat is protocol in ons ziekenhuis. Ben heel benieuwd, wel spannend hoor.

Hier gisteren veel krampen. Heb wel elk half uur in mijn onderbroek geloerd, maar alles ok. Vanmorgen echt een knaltest gehad, dus ben al iets rustiger.

Fijne avond allemaal!

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ze heeft al heel lang lichte testen, jammer he:(

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    #125 LiLaa, 27 okt 2013
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
    Wij gaan ook pas na de eerste echo vertellen, voor nu is het geheim dus:p

6. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook alleen maar lichte testen gehad, dus wie weet zegt het niks.....
    Blijft spannend.

Hier vertellen wij ook nog niks, familie vrienden weten ook niet dat we weer een ivf poging gedaan hebben. Dus komt als een grote verrassing
    Morgen het zkh bellen en een afspraak maken voor een echo
    Zou wel over een week of 3 zijn

Fijne avond

7. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Ja hou jullie op de hoogte!!

Ik heb nog 1 test liggen en die ga ik morgenvroeg doen met ochtend urine.

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Mijn duimen draaien!

9. Piggy

Piggy Lid

25 okt 2013
    48
    25
    18
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Had me hier al eerder gemeld een paar dagen geleden en de lijst aangepast, maar ben er uit verdwenen. Is niet helemaal goed gegaan. Hopelijk is dat geen slecht voorteken? ;)

Zouden jullie me alsnog kunnen toevoegen?

10. Piggy

Piggy Lid

25 okt 2013
    48
    25
    18
    NULL
    NULL
    Mijn gegevens nog even voor de zekerheid: Volgens mij ben ik (7 en 8 oktober positieve ovulatietesten) rond 2 juli uitgerekend. Het is mijn eerste kindje en ben in ronde twee zwanger geraakt en ik ben 31 jaar oud.

@bibi24 succes met testen morgenvroeg! Ik zit ook bovenop de strepen omdat de testen bij mij ook maar langzaam donkerder worden.

11. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥
    - Bibi24 (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Bakfiets (? jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Chantallcindy (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Pimpermel (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Draagmoeder (37 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    Bibi24: 13 november - Eerste echo!
    LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo!
    Bibi24: 4 december - Tweede echo!

----------------------------------------------------------------

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -

*Piggy je staat erop*

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hey meiden, zo wat kletsen jullie veel zeg!!

Nieuwe van harte welkom!
    @bibi hoop voor je dat het toch nog goed blijft gaan en dat het bloedverlies niks zegt...

Wij hebben het vandaag tegen beide ouders gezegd en waren allebei dolenthousiast... Ook mijn broers en zussen zijn inmiddels op de hoogte. Volgende week gaan we de zussen van mijn man inlichten. We zetten het pas op FB na de eerste echo! Denk zo over 4 weken. Ga morgen de verloskundige bellen en dan hoor ik wel wanneer de eerste afspraak is. Zo spannend allemaal!!

13. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Hoi meiden!
    Ik wil me ook graag aanmelden voor dit clubje! Zal straks het lijstje aanvullen en het topic helemaal lezen!
    @Sas & zonnestraal: leuk dat jullie hier ook schrijven! Heb het gevoel dat ik jullie al een beetje ken :)

14. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0

Welkom en gefeliciteerd. Weer een succesvolle mmm behandeling! Je hoeft het lijstje niet aan te vullen, dat doen onze lijstmoderators :D. Als jij de info doorgeeft die erin staat is het genoeg.

15. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    @Palmboom: Welkom & Gefeliciteerd!
    @Bibi: Heb je getest? Zoja wil je dat even hier plaatsen.
    Hopelijk is het mooi donker!
    @Lijst: Er kunnen nog meer beheerders komen?
    Anders wordt het moeilijk, zit meestal met mijn telefoon.
    Of als mensen zijn die het lijst gewoon goed kunnen bijwerken/aanpassen
    dan is dat ook goed hoor:D

@Hier: Net wakker, heerlijk geslapen!
    Manlief & Kaan slapen nog:D

16. Bakfiets

Bakfiets Lid

2 apr 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Bij mij kan in het lijstje 31 jaar en jongen/meisje.

Vanmorgen om 5 uur weer last gehad van mega baarmoeder krampen. Ik lag te kreunen en steunen in bed. Toch maar paracetamol genomen maar dat werkt niet. De heftige krampen duren ook ongeveer een kwartier, daarna weer ongi gevoel. Het zal er wel bijhoren.

Voelen jullie je in de ochtend ook zo anders? Ik voel mij niet ziek maar ook niet lekker. Wil in bed blijven maar blijf maar draaien... Ik word dan gek van mezelf!

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    #137 LiLaa, 28 okt 2013
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
    Wanneer je het geslachts weet?
    dan krijgt jongen/meisje/verrassing kleurtje.
    Want er zijn vast wel dames die het verrassing willen houden.
    vandaar die verrassing.

Dus als jij jongetje krijgt of meisje dan wordt het blauw kleur of roze.
    Meiden die het verrassing houden? Die krijgen dan het kleur groen.

Snappen jullie het beetje:D

Ik voel me tot nu toe wel goed, heb alleen last van vreetbuien, wil van alles opeten, hahahaha..

18. Nic78

Nic78 Lid

26 okt 2013
    36
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi zwangere meiden!
    Mijn allereerste post op deze site!
    Vanmorgen na wat vage kv 2v5 testen een cb met week indicator die Zwanger 1-2weken aangaf!! Whoop whoop heel blij!
    Het wordt onze 2e smurf, hebben al een dochter van 6. Ben al 3,5 jaar niet aan de pil, 1 miskraam in dec 2010 gehad en nu dan weer raak! Zo blij om alles weer opnieuw mee te mogen maken! Spannend ook!
    Voor de tabel: nic78 35 jaar uitgerekend op 6-07-2014 nog geen afspraken gepland.
    Hoop veel mooie momenten met jullie te mogen meemaken!

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥
    - Bibi24 (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Chantallcindy (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Pimpermel (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Nic78 (35 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Draagmoeder (37 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    Bibi24: 13 november - Eerste echo!
    LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo!
    Bibi24: 4 december - Tweede echo!

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -

*Nic78 je staat erop!*

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011