@ haiko tja ik snap het wel hoor, eerlijk ik zou ook een echo willen maken. Je weet dat je echt 7 weken moet zijn dan. Ja snap dat je dat wil. @ chantal vind het juist heel knap dat je ook om je zelf denk. En fijn dat je man jou daar de ruimte in geeft. Niets om voor te schamen hoor! Lekker weekend weg! Maar ga de kids dan zo missen.... Hier ga ik dus elke maand een dag met mn zus weg. Meestal naar de sauna en lekker eten. Geeft mij ook echt weer een boost heerlijk!
Sem heette "Freekje", gewoon omdat mijn vriend dat een afschuwelijk naam vond... Voor dit project hebben we nog geen naam. Het is ook allemaal zo snel gegaan. Al weten we de uiteindelijke naam jongen/meisje wel al.
@Haiko Natuurlijk ben je niet gek als jij een echo wilt laten maken. Ik zelf heb de termijn echo op 31 dec maar we willen het met kerst vertellen .Ik heb dus een pretecho geboekt voor met 11 weken. En als die goed is dan vertellen we het. @Maike Onze zoon bij opa en oma laten is geen optie.Daar is zijn zorg te complex voor.Maar dat is niet erg .Mijn man en ik kunnen er goed over praten en zolang je maar aangeeft wat je behoeften en angsten zijn gaat dat prima.Het scheelt dat we al 21 jaar samen zijn en weten wat we aan elkaar hebben. Bedankt voor de tip van stichting tante lenie. We zijn in de mei vakantie voor de aller eerste keer met ons gezin op vakantie gegaan .We wilden graag dat onze zoon na de vakantie eens iets anders had te vertellen dan dat hij in het ziekenhuis had gelegen of geopereerd was. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb een reis naar Amerika geboekt in overleg met zijn dokters. Het was een super ervaring maar ik ben dik 1 jaar van te voren bezig geweest met het plannen.We kwamen aan op schip hol met 7 koffers ,2 buggys ,2kids en een hoop handbaggage. Maar de blikken in de ogen van onze kids waren echt goud waard.
Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) Graag bij de lijst op! thanks.....
Ja dankjewel! Vind het zo enorm spannend allemaal! Maar op wat vlagen van misselijkheid na voel ik mij prima. 5 december heb ik een termijnecho, ik hoop op een heel mooi kadootje van Sinterklaas!
Sterkte juli !! Welkom rumour! Hier even genieten van mijn laatste vrije dagen! Maandag weer beginnen aan stage 10 weken lang op een afdeling van mensen met een niet aangeboren hersenletsel...iemand ervaring hiermee? Als het zo is hoor ik het graag! Gr Mom
Ik denk dat onze kleine frummel Tokkie heet haha... Misschien kennen jullie t wel... Papa, tokkie tokkie T is wel moeilijk om momenteel aan mezelf te denken, ben niet het enigste kleinkind maar wel de lieveling van oma in ieder geval...en dan ben je ook nog eens zwanger dus het valt me wel zwaar. Mijn neef is pas vader geworden en die zijn nu ff bij opa en oma op bezoek...maar ik hoop gewoon dat oma het volhoud maar ben er gewoon heel erg bang voor. Ik hoop dat ze er eind van de maand nog is zodat ik misschien de 1e echo foto kan laten zien... Valt me zwaar dat ze haar 2e achterkleinkind nooit zal zien...
Hier toch gekozen voor een pretecho.... (nou ja we hopen op pret ). a.s. zaterdagochtend. De echo van het ziekenhuis verzet naar 26-11-13.
@Haiko Heeeeeel veel plezier! Ik gun het jullie zo...! @Chantal Wat zullen jullie een geweldige reis gehad hebben! Tjam, veel bagage, maar als dat alles is, en jullie hebben genoten dan maakt dat allemaal niet uit. Een collega van me heeft een dochtertje van anderhalf met SMA (spierziekte) Dat ze dood gaat is zeker, de vraag is alleen wanneer. Maar door de spierziekte verslapen sommige spieren sneller dan anderen. Mijn collega durft haar ook bijna niet bij anderen achter te laten in de angst dat ze zich verslikt en dat de oppas niet goed weet wat te doen. Lijkt me vreselijk. Het is zon mooie vrolijke meid... Zij hebben ook moeite met reizen. Korte trip laten ze hun dochter wel bij ouders/zus/schoonzus maar bijvoorbeeld een weekend naar buitenland durven ze niet aan omdat ze dan te ver weg zijn. Heel lastig dus.
@Hier: drukke dag gehad Kaan opgehaald van peuterspeelzaal, hele huis schoongemaakt (heerlijk), boodschappen gedaan bij Albertheijn samen met Kaan, lekker gekookt (Kipkerry, rijst, salade).. Woehoeee morgen ben ik alweer 7 weken, tijd vliegt! Op naar de 12 weken, want 12 weken vind ik zoo magisch Tot straks.. *zwaai zwaai*
ow wat vreselijk!! dat wil je nooit mee maken als ouder hopelijk blijft het kleine meisje nog even lekker bij der papa en mama en kan ze nog even genieten van haar jonge leventje
Hoi Ik ga jullie verlaten hier in dit topic. Daarnet toch een echo gekregen, mijn baarmoeder was al helemaal leeg. Mn lichaam had al goed zn werk gedaan om alles af te stoten wat ik ook heb gemerkt in de wc. Mijn miskraam is dus een feit en ik ben niet meer uitgerekend in juli dus vind ik het een beetje lastig hier nog mee te praten. Ik wens jullie allemaal veel succes en dat jullie dit niet moeten meemaken! Ga nu twee weekjes rusten en dan kijken wanneer mijn eisprong er is! Groetjes!