Wat fijn zonnestraal! Heerlijk voor jullie zeg! @ buikjes phoe uuh ik heb 1 trui waar ik het heel hierbij kan verbergen dus die elke maandag dinsdag aan op me werk haha ze zullen wel denken komt zij weernin die trui! Ik kan niet wachten om al mn zwangerschap kleding weer aan te doen! Maar wil echt tot 12 weken wachten voordat ik ga pronken hihi
hartje klopt maar heel klein klopt wel bij termijn...(ergens toch iets meer verwacht, beetje dubbel gevoel) maandag de 25ste mag ik weer geukkig!
@zonnestraal; prachtige foto! Ik hoop maandag ook zo'n mooi plaatje te krijgen. @Bapsie; het is nog pril, maar je hebt een kloppend hartje gezien. Wel fijn toch? Hier een weekend vrij, en alweer met z'n drietjes. Heerlijk! Hier buik ook opgezet al. Collega zag het door mijn wijde trui heen
Hebben jullie ook een soort van 'groeipijn' in je baarmoeder? Het is geen echte ongesteldheidspijn maar lijkt er wel een beetje op. Beetje een rekgevoel..
ja, eigenlijk de hele dag...voel me baarmoeder echt "trekken". Nu heb ik ook al drie keizersnedes gehad dus weet niet of dat er ook nog mee te maken heeft gehad, litteken weefsel enzo.
Inwendig. Uitwendig kon ze het net niet goed genoeg zien.... Hopen dat de volgende echo gewoon uitwendig kan, wel zo plezierig