stampertje en Queeny dank jullie wel!!! rest van de dames met de echo morgen succes!! @stampertje, kijken ze daar dan extra na bij jullie? @frou vervelend dat litteken! en zoooo leuk dat je zoontje loopt, nu kan het echt vangen beginnen sinds ze hier loopt geen rust meer maar ow wat leuk is het!
Ja we krijgen dan extra echo's en onderzoeken.. Dit omdat je dan voorbereidt bent mocht dit kindje dat ook hebben. Is toch erg ingrijpend als je het niet weet en het geboren wordt met hazenlipje. GUO is een echo waarbij plakje voor plakje (hem klinkt luguber maar weet niet hoe ik t anders moet zeggen?!) je kindje bekijken zodat ze veel zaken vooraf al kunnen mededelen..
Gefeliciteerd met de goede echo's van vandaag! Ik mag morgen maar ik vind het zo spannend dat ik er wel om zou kunnen janken
Nou maaike ik laat me niet kennen en ga volle moed morgen weer naar stage Nou dames ik ga lekker me nest in want ik moet half 6 me bed uit. Gr
Hallo dames, Lilaa van harte gefeliciteerd!! Heeel fijn weer mooie kloppende hartjes!!! Zo blij voor jullie!!! En wat een verschrikkelijk nieuws zag ik voorbij komen, heel naar!!! Sterkte!!! Nieuwe echo's > Veel succes, op naar de volgende kloppende hartjes!! Ik: Duik mn bedje in, na een lange dag werken........... Tot morgen!!
Dankjulliewel voor de felicitaties voor mijn verjaardag! Geweldige dag/avond gehad samen met manlief! We zijn net thuis.. Ik heb alles even snel bijgelezen, en duik nu mijn warme bedje in.. *welterusten*
Lilaa, nog van harte meis!!! Frou, wauw je zoontje loopt!!! Super!! Dames met mooie echo, gefeliciteerd!!! Dames die vandaag een echo krijgen, succes!! Geniet van je kleine frummel!!! Ik snip-verkouden en moet werken nu .
Goedemorgen allemaal!!!vandaag de dag van de echo pas om 16:00 Zo spannend! Eerst nog even werken deze ochtend! Fijne dag allemaal
Sas27, Palmboom en Nic78 succes en veel plezier bij de echo vandaag! Ik hoop op mooie echo's! Lila, mooi dat je het gezellig hebt gehad ! Frou ooh geweldig dat je zoontje loopt. Lijkt me echt mooi om mee te maken!
Dames die echo hebben vandaag, veel succes en plezier! Het is echt leuk nu, dat hij loopt. Dat zelfvertrouwen op zijn gezichtje in een keer. Geweldig!
Hier liep mijn zoontje voor het eerst los op zijn 1e verjaardag, zoo mooi en zoo apart is dat.. Als de mini komt dan is Kaan precies 3 jaar, helemaal mooi dus! Hij is ook een zomerkindje..