ons puckje, nog maar 62 mm (voor nu) en daar kan je je nu al zo'n zorgen om maken. Maar wel leuk hoor zo'n eerste portret
Voelen jullie trouwens je buik al wat groeien. Als je erop duwt lijkt het onderaan iets harder te zijn. Hoe ervaren jullie dat
Noralie supernieuws!! Hier ook een januari kind. Mijn dochter wordt dan 4! Heb ook nog een augustus kibd
@Noralie: Gefeliciteerd!! @Sas27 en Nic78: Ik duim voor een goede echo!! @hier: Wij hebben net onze echo gehad en ook een hartje zien kloppen!!! Onze welp ligt qua groei 1 week achter en omdat wij ICSI hebben gedaan noemen ze hem een slow starter.... En zit ook ergens heel onhandig in een hoekje en liet zich dus niet zo goed bekijken... Het blijft bij ons dus nog even spannend (ook door de bloedingen), vrijdag 29 november weer een echo!
Volgens de berekeningen van vandaag zou ik nu op 6 weken en 2 dagen zitten. Maar ik wacht gewoon de echo van volgende week af wat die zegt, voor nu houd ik mijn eigen berekening aan. Want geloof echt niet dat ik met 2 weken en 5 dagen al een posi test kan hebben...
Fijn palmboom, dus voor jullie ook even spannend met het bloedverlies... Hier loopt kindje ook een week achter, volgens mijn berekeningen. Maar we blijven goede hoop houden, er klopt een hartje!!
@ palmboom: fijn, gefeliciteerd. Hier echt zo verschrikkelijk misselijk. Iedere avond nu overgeven na het eten. Zie nu alweer tegen avondeten op. Brrrr
Sinds ik veel crackers eet gaat het een stuk beter. Ik eet er 's ochtends voor het opstaan. En tussendoor en zeker voor het avondeten. Als ik te lang niks eet wordt ik super misselijk. Daarnaast merk ik dat vet eten me beter bevalt dan normale kost. En inderdaad een hapje vanillevla doet ook wonderen bij een misselijkheidsaanval
Klopt... bij mij deden beschuit en crackers ook wonderen... kleine pakjes met toastjes in je tas meenemen overal naar toe. Zodra je wat op voelt komen, 1 toastje eten, en het gaat over. Al is het maar een half uurtje, je krijgt in ieder geval voldoende binnen en bent niet zo beroerd. En vanillevla helpt ook tegen maagzuur, dus dubbelop!
Momenteel heb ik last van moeheidsaanvallen. Zo uit het niks verschillende momenten op de dag doodmoe.... en vooral geen zin om te werken
JEEEEE weer 2 kloppende hartjes!!!!!! Geniet ervan dames!!! Hier vandaag een baaldagje, heb de hele dag nog niks gedaan , alleen een boodschapjes gedaan, en de woonkamer gezogen. "totaal geen energie vandaag" Bleeeh Ach ja, we moeten er wat voor over hebben!!