@haiko: crackers werken idd wel redelijk. Heb op het moment echt totaal geen zin in eten. Ik eet natuurlijk wel, en probeer gedurende de dag aan mijn voedingsmiddelen te komen ivm het spugen na het avondeten. @Lilaa: ik gebruik liever geen medicijnen tijdens mijn zwangerschap, zelfs geen Paracetamol. Pas als ik echt niks meer binnenhoud en de huisarts schrijft iets voor, zal ik dat gaan doen.
Nou hier ook niet hoor hahaha.. geen paracetamol niks!! Alleen Emesafene is speciaal bedoeld voor ZWANGERE vrouwen Die krijg je alleen als je zwanger bent!! En Emesafe kan je niet zomaar halen/kopen, voor dat heb je recept nodig van de huisarts..
@Lilaa: Dat bedoel ik te zeggen. Als ik naar de ha moet omdat ik niks binnen kan houden zal hij het me wel voorschrijven. En dan zal ik het wel innemen ja.
Zijn er hier veel vrouwen via de natuurlijke manier zwanger geworden of veel vrouwen d.m.v. ziekenhuis?
Frou: kijk maar, misschien gaat het van zelf wel over @Hier: Schoonouders & en mijn ouders zijn langsgeweest, heb hele leuke cadeautjes gekregen, en cadeau kaarten, aghhh wat zijn ze liefff.. Nu even lekker koken voor mijn schatjes! Wat eten jullie vandaag? Hier: Pasta met veel groenten en gehakt! + Frisse salade *Mjammmm*
wij zijn bij de vorige zwangerschappen geholpen omdat ik NOOIT zelf zwanger kon worden.... nu heb ik 11september me spiraal laten verwijderen en 3 weken later had ik een positieve test.. dus klopt niet altijd wat ze zeggen.. wel fijn dat het natuurlijk is ontstaan, het werkt dus toch allemaal....
lilaa wij eten kip tandoori ik ben er momenteel verslaafd aan en eet het het liefst de hele dag door ... jammmiee... voor manlief macaroni die kan het niet meer aanzien die tandoori hahahha.. zo vaak eet ik het!
Dag damess!! Haiko7 ik ben op de natuurlijke manier zwanger geworden in de eerste klusmaand dus beter kan ik het niet hebben. Vandaag is een van mijn vriendinnen bevallen van een mooie halfbloedje Super trots op haar zie haar halfbloedje en dan denk ik ook aan hoe knap mijn kindje ook komt...hihi wie hier nogmeer halfbloedjes? Gr
Pfoe en ik dacht dat ik de enige was..mijn stage begint om 7uur dus dat betekent dat ik half 6 me nest uit moet...dit is egt vroeg voor mij
Via ICSi omdat mijn partner een erfelijke ziekte heeft (en wij aan embryo selectie hebben gedaan). Doe om deze reden ook mee met MvM! Wil graag wat terugdoen, want ik was zo blij dat ik pregnyl kon spuiten (en niet het 'namaak' medicijn)!!
Palmoom gelukkig dat er een hartje is, dat is een goed teken lekker van genieten!! Hier was de echo ook helemaal goed mooi kloppend hartje, en morgen 8 weken zwanger gelijk aan de betrekening Wat een opluchting Over 4 weken weer terug 18 dec zucht wat duurt dat lang ;-p @ haiko hier ook via ivf zwanger geworden
Hier ook natuurlijk. Alle 4. 3 in de 1e maand en deze is er tussendoor gefloept! @ halfbloedjes hier ook! Half Indonesisch zo mooi hihi @ misselijke dames oe bah ik ben ook misselijk maar na het avond eten spugen lijkt me echt naar, sterkte hopelijk over een paar weken over! Hoe zijn de andere echo's gegaan vandaag?! Ik mag overmorgen als ik er aan denk krijg ik vette zenuwen!