Hoi dames, Ik wil graag met jullie meekletsen, ik ben zwanger van ons 2e kindje, en uitgerekend op 12 juli. Ook ik doe mee met MvM. Eerste keer niet gedaan, onze dochter was een onverwacht kadootje en duurde even voordat het nieuws geland was Nu een bewuste keuze voor een 2e, en meteen raak, wat een geluk! Onze dochter is trouwens ook een mixkindje, papa is Arubaan. Daar is alleen helemaal niets van te zien, blond haar en blauwe ogen, haha Mijn intake en eerste echo zijn op 5 december, dus hopen op het aller mooiste sinterklaaskadootje
Ik probeer trouwens de bevallingslijst te updaten, maar dat lukte niet helemaal, zag geen kleurtjes en heel de indeling verdwijnt. Ben ook zo handig, ga nog even verder puzzelen, of heeft iemand de gouden tip voor mij?
Gebruik de quote knop en hasl de quote tsgs vervolgens weg. Maar let wel op dat je de allerlaatste versie pakt anders verdwijnt er weer een hoop aan afspraken
Welkom Theekopje!! Ik weet helaas echt niet hoe die lijst werkt??!! Waag me er ook niet aan, voor je het weet is de hele lijst weg Lilaa knap kereltje hebben jullie!! Nic wat een rot nieuws!! Heel veel sterkte!! Hier ook natuurlijk zwanger. Voor onze 1e zoon, 1e ronde gelijk raak, helaas vroege mk na 5,5 week, daarna de 3e ronde weer raak. Nu ook de 1e ronde zwanger, hopelijk gaat het nu wel goed!!
@Frou, indd tegen misselijkheid water met citroensap of ranja met citroen smaak van karvansevitan (of hoe je dat ook maar typt haha) @Haiko, hier ook natuurlijk zwanger! In september miskraam gehad en eigenlijk volgende ronde direct raak! Vandaag heb ik bij de Prenatal een positiebroek gekocht en een leuk shirt met love van Mama Licious! Ook 2 buikbanden gekocht, zo leuk! Probeer zo weinig mogelijk te kopen, maar broek is nu bijna nodig. Wil straks gewoon legging's aan als dat kan. Mijn winterjas past ook nog net, maar ook daarvoor ga ik geen nieuwe aanschaffen voor deze winter! Dan maar een vest aan! Nu ga ik douchen en ook maar eens slapen, ben kapot na een dag werken. Morgen om 07.00 u beginnen en dus om 05.30 u de wekker! Weltrusten allemaal!
ZWANGERSCHAPSLIJST[/B] ♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (22 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Palmboom (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Nic78 (35 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Maike79 (33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Vosje2000 (29 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Remour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Queeny : 18 november - Eerste echo! Sannniee: 18 november - Eerste echo! Sas27: 19 november - Eerste echo! Palmboom: 19 november - Eerste echo! Nic78 : 19 november - Eerste echo! Budgie: 20 november - Eerste Echo! Curly79: 20 november - Eerste Echo! Piggy: 21 november - Eerste echo! Zia86: 21 november - Eerste echo! Ise: 22 november - Intake + Eerste echo! Bapsie: 25 november -Tweede echo! Lady87: 25 november - Eerste echo! LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo! Palmboom: 26 november - Intake! Missilie: 27 november - Eerste echo! Goo: 27 november - Intake + Termijn echo! Libra: 27 november Intake + Termijn echo! Maike: 27 november - Termijn echo! Noralie87: 28 november - Eerste echo! Evelienj: 29 november - Eerste echo! Frou81: 29 november - Eerste echo! Beccy: 29 november - Eerste echo! Roos6: 4 december - Termijn echo! Theekopje81:5 december - Intake + Eerste echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ----------------------------------------------------------------- Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 ------------------------------------------------------------------[/QUOTE]
Theekopje: Welkom & Gefeliciteerd ! Wil je het lijst goed bijwerken, er is 1 hartje weg. Dankjewel.. Fijne avond meiden!! *zwaai zwaai*
Het is teveel om op alles te reageren maar ik wil Nic heel veel sterkte wensen! Heel erg Lilaa: wat een mooi manneke en wat een mooie bruine kijkers! Hier geen halfbloedjes, wel echte kaaskopjes Blond en blauwe ogen Vooral de jongste, die is ook blond geboren De oudste had een bos donker haar, werd heel blond en is nu weer wat donkerder. Ik had vandaag een goede echo met kloppend hartje! Blij blij blij
O Nic; wat erg zeg...jemig, heel veel sterkte. Sterre; jij een goede echo heerlijk meid! Hier ook een echt kaaskopje. Ik had haar nooit zo licht verwacht, en van wie ze die krullen heeft??! Een beetje slag in het haar komt in beide families wel voor, maar onze dochter lijkt 'Annie' wel maar dan een blonde
Sterre gefeliciteerd met je mooie echo! Onze kinderen zijn licht getint. Ze hebben een klein beetje Spaans, Italiaans en indisch bloed. Maar de gitzwarte haren waarmee ze geboren zijn zijn inmiddels bruin
Inc: wat verschrikkelijk veel sterkte meid!! Lijstje: Dit is ook niet t laatste lijstje.. Ik had ook mijn echo's en afspraken toegevoegd en die staan niet op dit lijstje.. Had toen ook geraagd of t lijstje zo goed was, maar kreeg geen reactie dus ging er vanuit dat t goed was!
Goedemorgen dames! @Theekopje: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @NIC! Wat een rot nieuws nic heel veel sterkte!! @LiLaa: Je hebt een mooie zoon! @Lady: Wat een knaller van een test! Leuk! @Halfbloedje: mijn vriend is Surinaams en ik Nederlands dus ik krijg een half bloedje. Het word mijn eerste kindje dus kan elke kant wel op!