Wat een heftig verhaal van je nichtje zeg. Hopelijk komt het helemaal goed met haar en de baby. Wel heel spannend !! Hier even een ziek dagje. Dus lig lekker in de bank en zal blij zijn als het 7u is dan is hier de rust wedergekeerd Zou iemand mij op de lijst willen zetten voor 29nov 2e echo.. Degene met een goeie echo !! Geweldig !! Geniet ervan.. Nou had ik nog een vraagje aan jullie. Manlief en ik hebben afgelopen zomer een ballonvaart gewonnen. We hebben al n tijd afspraak staan op 1dec. We wilde dit al zolang en nu eindelijk gaan we samen. Maar nu staat er in de papieren dat zwangeren niet mee mogen. Het zal toch geen kwaad kunnen. Zal waarschinnlijk gaan om de luchtdruk maar vliegen mag toch ook ? We kunnen hem helaas niet verzetten want is maar geldig tot februari. Weet iemand hier iets van, en wat zouden jullie doen? Liefs sannniee
@curly wat enorm fijn dat de echo goed was!! @hier, weer terug van de kapper, na de zenuwslopende week met het bloedverlies, even relaxed vanmiddag, mezelf verwend met een nieuw kleurtje en leuk kapseltje! Ik kan er weer even tegenaan
Hier ook een mooie echo met een geweldig knipperlichtje! Het klopte verder ook met de termijn van 8 weken . Heb wel weer afspraak die op de lijst mag (zit eigenlijk altijd op mobiel, dus dan waag ik me er niet aan ) Vrijdag 6 december 11:00 intake en echo Curly, wat fijn dat jij ook een mooie echo had! Voor nu lekker genieten. Zo bloemkoolschotel maken, jamjam
Fijn meiden die goede echo's!! Nogmaals gefeliciteerd. Eet smakelijk alvast, hier wordt t roti vanavond!
In verband met moeiheid, misselijkheid in combinatie met druk op het werk, ben ik hier even wat minder geweest... Wat een heftige verhalen zeg, de kleine baby van 25 weken, de tweeling die veel te vroeg geboren word, miskraam...iedereen die hier mee om moet gaan heel veel sterkte en ook voor de ouders die dit aan gaat!!! Tjonge, het grijpt me enorm aan moet ik zeggen, de hormonen maken me nogal gevoelig voor dit soort dingen... Gelukkig ook een paar mooie berichten van goede echo's!!! Yeah!!! wat heerlijk om te zien! Ik ben vandaag 8 weken, nog 4 en dan hebben we de eerste mijlpaal bereikt. De tijd gaat toch best snel, over twee weken zit er al een kwart van mijn zwangerschap op... Wat betreft de ballonvaart. Waarschijnlijk mag het ook niet omdat de landing soms nogal hard kan zijn en dat zou misschien gevaar kunnen opleveren voor de baby...ik weet niet of ik het zou doen, wat een lastige keuze, vooral als je er al lang naar uit hebt gekeken...Misschien eens navragen waarom ze zeggen dat het niet mag en evt. overleggen met de verloskundige... Fijne avond iedereen!!
Budgie gefeliciteerd!!! Belonvlucht, nee zou ik niet doen hoe gaaf het je ook lijkt. Ze waarschuwen niet voor niks Maar misschien ben ik ook wel erg voorzichtig Succes met je keuze
Balonvlucht, zou even bellen. Is het zelfde als vliegen. Dat raden ze na de zesde maand af geloof ik, dus zou nu nog geen probleem moeten zijn... we moeten ons ook niet bang laten praten he.
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (22 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Palmboom (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Maike79 (33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Vosje2000 (29 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Remour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Piggy: 21 november - Eerste echo! Zia86: 21 november - Eerste echo! Ise: 22 november - Intake + Eerste echo! Bapsie: 25 november -Tweede echo! Lady87: 25 november - Eerste echo! LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo! Palmboom: 26 november - Intake! Missilie: 27 november - Eerste echo! Goo: 27 november - Intake + Termijn echo! Libra: 27 november Intake + Termijn echo! Maike: 27 november - Termijn echo! Stampertje: 27 november - Intake + Eerste Echo! Noralie87: 28 november - Intake + Tweede echo! Evelienj: 29 november - Eerste echo! Frou81: 29 november - Eerste echo! Roos6: 4 december - Termijn echo! Theekopje81: 5 december - Intake + Eerste echo! Beccy: 6 december - Intake! Budgie: 6 december - Intake + Tweede echo! Stampertje: 9 december - Tweede echo! Queeny: 9 december - Termijn echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste echo! Sas27: 17 december - Tweede echo! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 --------------------------------------------------------------------
Dag noralie87 Kan je mijn bevaldatum aanpassen juiste is 9 juli 11 dec heb ik mijn termijnecho en 10 dec afspraak met mijn vk Als je deze gegevens bijnkan doen zal ik het heel fijn vinden Gr
Ik zou gaan..je kindje zit nog veilig achter je schaambeen..dus ookal heb je een harde landing kan er eigenlijk nog niks misgaan..maar ja das ieder voor zich..anders moet je even overleggen met je vk..