Zijn ze niet schattig??? Deze hebben mijn schoonouders afgelopen woensdag gehad toen we het hen gingen vertellen.. Mijn ouders krijgen zo'n zelfde setje a.s. dinsdag!!
Heb vanmorgen nog een test gedaan omdat ik zo onzeker blijf.. Maar nu iek hem naast die van dinsdag heb gelegd is het toch wel duidelijk donkerder!! Dus dat gaat helemaal de goeie kant uit volgens mij! Nu stop ik met testen!! (ze zijn ook op! hihi!) Wil alleen volgende week nog even een CB digital doen zodat er 2-3 weken staat! hihi!
haha, dat heb ik dus ook, zal mijn reeks laten zien De cb met indicator kan dus niet meer, omdat dat maar 24 uur op het schermpje blijf staan...maar uhh hoezo onzeker en het gewoon nog niet geloven
haha wat een mooie rijtjes dames! Ziet er allemaal goed uit hoor! PCOmama leuk een eigen bedrijf! Wat voor bedrijf is het? Lijkt mij echt heerlijk (ja en retezwaar hihi maarja dat hoort erbij) om een eigen bedrijf te hebben. Niet eens om je eigen tijden in te kunnen delen want je steekt er toch meer tijd in dan als je werknemer bent ergens, maar gewoon het autonome ervan! Lijkt mij fantastisch iig, maar ben dan ook echt een werktype en zou never nooit thuisblijfmoeder kunnen zijn ofzo, lijkt me echt niks aan. Gezellig dat iedereen ook hier komt kletsen, als jullie nog op de lijst willen zet jezelf er dan ook op voor degenen die er nog niet bij staan!
Hahaha heel herkenbaar! Ik heb ook een hele reeks liggen. Gistermiddag nog getest. Elke keer wordt hij donkerder, zo fijn om te zien.
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Ja maar dat 'donkerder' wat je hier overal leest is wel stressvol hoor...pfff maar goed ik kap ermee, het is donkerder haha, en nu klaar ermee Ik ben bewindvoerder/curator van voornamelijk jongeren met een beperking..heb er nu samen met mijn collega circa 200 druk dus...het zijn allemaal kleine stuiterballetjes, maar wel heel leuk!
Ik kan het best goed voor me houden nog, vind het wel een leuk geheimpje. Moet er alleen heel om denken dat ik niet tegen mijn zoon zeg dat mama een baby in haar buik heeft, weet zeker dat hij dat bij opa en oma herhaald @giraf, lekker in de zon! Geniet van je vakantie. @shay, ik heb het ook koud hoor 's avonds. Ik zei gister tegen mijn vriend dat het winterdekbed erop moest omdat ik nu al een paar nachten met pyjamabroek sliep, zat ie me wat vreemd aan te kijken haha. Over werken: ik ben thuisblijfmoeder, dat komt eigenlijk doordat ik lange tijd ziek ben geweest en mijn studie niet heb kunnen afronden. Toen het eindelijk beter met me ging zijn we ook meteen aan kinderen begonnen. Ik was bang dat als we gingen wachten de Crohn weer op ging spelen en ik weer medicijnen moest slikken en dus niet zou mogen worden. We zien wel hoe het in de toekomst gaat lopen, eerst nummertje 2 maar eens op de wereld zetten Ik heb helemaal niet de behoefte om nog eens te testen eigenlijk, heb ook geen testen meer in huis anders had ik ze vast wel opgebruikt. Ben er ook niet zo mee bezig dat het fout zo kunnen gaan, hopelijk blijft dat zo. Maar als de eerste echo dichterbij kom zal ik wel knap zenuwachtig zijn
Hier net naar de HA geweest voor een verwijzing naar de gyn, om te kijken hoever ik nou exact ben. @PCO mama..nog gefeliciteerd, beetje gelezen hoe of wat maar wat bijzonder zeg!! Zag ook dat je een eigen bedrijf hebt. ik heb zelf ook een eigen praktijk, hard werken maar leuk om te doen al kan ik het wat beter combineren met mijn kinderen. @Bloem, wat fijn als je een moeder en schoonmoeder hebt die op kan passen dan had ik denk ik ook net als jou eerste tijd lekker thuis gebleven , wat ik overigens bij mijn andere 3 kinderen wel heb gedaan het 1ste jaar Wat de klachten betreft haha.. nu ik het weet valt het me op wat een jeuk ik op mijn hoofd heb, blijf krabbel alsof ik vlooien heb,ook op armen en beetje gespannen borsten voel ik, steekjes in de liezen, af en toe krampjes, en verders wel wat moe maar dit is niet de hele dag door. Maar als dit hierbij zou blijven teken ik ervoor. Was bij de middelste 9 maanden lang alleen maar ziek ziek en nog eens ziek en bij de andere 2 alleen smorgens erg misselijk. Straks met vriend lief uit eten, denk dat ik de zwangerschap maar even buiten schot hou en maar even op elkaar ga richten , in plaats van weer een discussie en spanning aan te gaan, even op zijn beloop laten tot we bij de gyn geweest zijn lijkt me verstandiger. Fijne dag nog allemaal
hihi ja schattig he!? Gelukkig ben ik dus niet de enige.. met dat testen.. haha! Voordat de testen positief waren had ik testdrang en nu nog steeds! haha! Maar nu zijn ze bij mij op.. dus ik laat het hierbij.. (behalve volgende week nog een CB digital hihi!) Dan gaan we het mijn ouders vertellen dus dan vind ik dat nog wel leuk eentje waar 2-3 op staat!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - 1e kindje - Hopelijk thuis - Hopelijk BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
@lijst: even erbij gezet dat het ons eerste kindje betreft @Rikki en PCOmama: mooie testenreeksen! @Rikki: Die slofjes... Tè schattig gewoon! @Caat: Wat spannend en lastig zeg! Ik hoop dat je vriend snel helemaal overstag is! @kwaaltjes: Jeukt jullie buik ook wel eens? De mijne wel! @testdrang: Ik zou ook best nog een keer willen, maar ik betwijfel of mijn test wel donkerder zal zijn dan de vorige; die was namelijk donkerder en eerder aanwezig dan de controlestreep!
Testen: ik heb er 1 voor nod gedaan en 1 op nod... En hij werd duidelijker... Meer ga ik er ook niet doen ik vind het wel best zo... Vertellen: mijn schoonouders schoonzus en mijn zus weten het nu dit weekend mijn ouders nog en pas met 12 weken de rest inlichten...
@kwaaltjes niet echt al voel ik het op mijn werk wel als ik iets zwaars til of heel druk ben geweest, en mijn buik is niet normaal hoe die opgezet is.... komt denk ik 1. door dat het m'n 3de zwangerschap is 2. mijn buikspieren niet meer aan elkaar gegroeid zijn waardoor er buikvocht??? of zo door komt. (daar ga ik w at aan laten doen na deze zwangerschap want als het aan mijn man ligt is dit de laatste) Maar ik lijkt echt al 7 (2de foto) weken zwanger.... Maar ja krijg altijd mega grote buiken.... hier tot 25 weken en de ander is 30 weken @testen ja ik ga vamiddag nog een test halen gewoon leuk wil een echt knal test hebben hihi alle nieuwe welkom!!!!
zo hee thalina wat een buik! Wel mooi hoor, ik zou ook wel graag een mooie grote buik willen. Mijn buikje was nog bescheiden bij Aline, met 9 maanden zou niemand zeggen dat ik al ging bevallen. Ik had gisteren na het eten wel echt een opgezette buik, leek net 4 maanden zwanger haha zo groot was mijn buik bij mijn dochter pas na de 20 weken geloof ik Zal zo eens een foto opzoeken, wel leuk om te kunnen vergelijken
=luca2504;13669774]Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo nummertje4 - 29 okt eerste afspraak vk , 30 okt echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Shit, vergeet helemaal dat ik aardappelschijfjes 5 min aan het voorkoken was voor de ovenschotel, deze zijn nu dus aangebrand.... dat gebeurt mij anders nooit ! Dat word denk ik maar bloemkool met gehakt en de kerriesaus erdoorheen en dan maar pata erbij denk ik ofzo ! Gisteren waren da lasagnebladen al niet gaar in de lasagne gaat erg goed met mij !!
ik zag je niet in de lijst staan ! Jij dus ook 33 en zwanger van de 4e , leuk gezellig !! wanneer ben je uitgerekend ?