1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Ik ben een trotse huismoeder!!
    Zoetermeer
    Haha ja idd helemaal blij! :) helaas duurde dat voor kort... Ze liep de kamertje in en toen moest ze poepen, ik laat de details achterwege maar dat is niet gebeurd op de wc;)
    Ze is nu onder de douche, Pieter post zingen haha

Maar goed we boeken vooruitgang :)

2. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe

:$ Whaha, ach, iedere stap vooruit is er één toch? Hihi, gewoon die positieve gedachte vasthouden:p

3. bleh even stoom afblazen hoor! De bom is weer eens ontploft met oma ;) Ja het kon ook niet uitblijven hoor. Ik ben niet eens gaan schreeuwen haha. Ik werd alleen moe want ze stond alweer aan de deur met als je dit nodig hebt, als je dat nodig hebt, als je wil dat ik je post haal, ik ben niet nieuwsgierig blabla.. Dus ik zei ik heb nu al de afgelopen jaren heel vaak nee gezegd, 1x zou toch genoeg moeten zijn, het is een beetje vermoeid om steeds nee te moeten blijven zeggen. En toen was het ja maar ik zal nooit vergeten dat je me boos hebt gemaakt een keer (?) Ik zeg tja ik weet wat u van me vindt u heeft me al een keer uitgemaakt voor ****. Nee dat is niet waar blablabla en ik sta al met een been in het graf.. Ik zeg ja dus moeten we alles maar toestaan? Als ik iets nodig heb vraag ik het wel en anders betekent het dat ik u niet nodig heb. Ja ik heb nog nooit nee gezegd als iemand me iets aanbood blabla kwestie van respect. Ik zeg respect moet je verdienen en dat krijg je niet door me uit te maken voor van alles. Ik heb al ouders en schoonouders als ik iemand nodig heb dan heb ik hen. Oh dus ik ben niks waard blabla. Ik zeg u legt me woorden in de mond dat heb ik niet gezegd. Jawel blabla. (je kunt er dan ook niet tussen komen dus ik zei maar niks, wachten tot ze uitgereld is) Dus ze zegt; of we vergeten alles en we beginnen opnieuw of ik blijf voortaan bij mezelf en ik bemoei me niet met jullie. Ik zeg nou blijf dan maar bij uzelf. Toen liep ze weg :p

Ze wil zichzelf altijd onmisbaar maken en ik ben geloof ik de enige persoon in de geschiedenis die ooit heeft durven zeggen dat ze dat voor ons niet is :p En dat kan ze niet hebben. Als het goed is hebben we nu weer 6 maanden rust, komt ze tegen de geboorte van de kleine wel weer opnieuw met haar riedeltje denk ik.

4. Haha kwebbel wat knap van haar! Ik zat me nog af te vragen hoe je dat moet doen met zindelijkheidstraining. Ik heb nu het potje in de wc gezet want als ik ga plassen loopt ze altijd mee. Dus nu zet ik haar op het potje en dan zeg ik psss zodat ze begrijpt dat we plassen :p hahaha maarja ze snapt het nog niet echt. Gister zette ik haar in dr blote kont erop maar ze snapte het niet. Wanneer begin je daarmee en hoe pak je het aan?

En kwebbel ja dat wat je zegt klopt ook wel weer inderdaad. Zie verhaal van oma, dat illustreert het wel een beetje haha. Wel poeslief komen doen aan mijn deur maar me eigenlijk een rotwijf vinden haha.

En giegel nee dat is ook niet typisch frans hoor, dat is typisch mijn schoonvaders kant van de familie. Waar oma ook toe behoort ;) Ze hebben een slecht gen ofzo, en aangezien soort soort zoekt, geen wonder dat mijn schoonmoeder niet meer met schoonvader samen is. Nog veel erger, oma was vroeger haar schoonmoeder! Daar heb ik pas medelijden mee :p Gelukkig heeft mijn vriend heel veel van zijn moeders karakter geerfd. Al heeft ie soms ook karaktertrekken van zijn vaders kant maarja daar valt mee te leven ;)

5. Kwebbel wat voor afkomst heb jij ook alweer? Volgens mij heb je het ooit in het begin al eens gezegd maar ik heb het vergeten :)

6. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Hee meiden,
    Jeetje wat schrijven jullie veel!! Leuk!! :)
    Ik ben weer 2 dagen heel erg ziek geweest, veel overgeven en knallende koppijn. Dus geen puf gehad om hier te kijken.

Pff over het gewicht gesproken. Ik heb altijd zwaar overgewicht gehad. Maar vorig jaar heb ik het Cambridge dieet gedaan en ben ik 50kg afgevallen! Daarna heb ik veel moeite moeten doen om het gewicht te behouden, met zeker 4x per week sporten.
    Nu ik zo ziek ben en in de ziektewet zit, kan ik dus ook niet sporten. Hoppa, er zit alweer 10kg aan! :(

Waarschijnlijk ook door m'n overgewicht dat ik het kindje niet kan horen door de Angelsounds en dat ik 'm ook nog niet gevoeld heb. Wel jammer.

Straks om 18.00 naar de vk om naar het hartje te luisteren enz. geen echo helaas. Maar, die hebben we zaterdag. Voor het geslacht!! Zo spannend!

7. Roos succes vanavond bij de vk! En natuurlijk alvast veel plezier zaterdag. Kom je het wel laten weten? Veeeel te benieuwd hoor ;) en heb je een voorgevoel?

Volgens mij moet ik eens gaan aankleden. Half 1 alweer :$ En om kwart voor 3 moet ik de deur al uit en daarna geen tijd meer om schoon te maken.. hmm ga ik dit halen? ;)

Ohja ik heb een mystery christmas card gekregen :p Zonder naam! Er staat alleen: tot volgend jaar :)
    Het lijkt op het handschrift van mijn moeder maar er staat een poppetje bij en dat lijkt op het poppetje van mijn ex. Dus nu weet ik het niet zeker :p
    Edit; oh ik zie het al het is van mijn moeder haha. Heb de envelop even bekeken en komt uit mijn woonplaats.

8. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer

Jeetje, luca!
    Je hebt echt geboft met oma :-s
    Goed zo, nu even rustig bijkomen van de oma-situatie ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat Maya een week voordat ze 3 werd ineens totaal zinderlijk was, we gingen op vakantie met de vliegtuig en ik zei dat geen Plek had voor de luiers toen zei ze ok!
    Sindsdien( ik klop het af) heeft ze volgens mij 5 ongelukjes gehad, meegedeeld door ziek zijn...
    Souraya daarentegen is meer de clown in ons gezin, die gaat idd op de wc zitten( we hebben een plee-verkleiner, persoonlijk vind ik het beter dan een potje omdat ze gelijk wennen op de juiste plek)
    Die zit vaak op haar minnie verkleiner druk geluiden te maken en psssss te doen om daarna klaaaar! Te roepen en jeeeej Raya te roepen haha
    Maar daadwerkelijk plassen is maar zelden voortgekomen.
    Ach tijd zat, elke kind doet het op zijn tijd... Als het maar voor hun 4de is ben ik blij :)

Oja, ik kom uit Argentinië, tot mijn 13de daar gewoond.

9. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey ! Ik heb ook gé-Cambridged ( maak er gewoon een werkwoord van Hihi) heb je 500 of 800 gedaan?
    Jeetje wat een prestatie zeg 50 kilo...
    Ik 500, viel vies tegen de eerste week, daarna ging wel! Ga je weer cambridge-n na de bevallig?

Veel succes bij de vk! En zaterdag :)

10. Luja

Luja Niet meer actief

@ Luca pfff wat een gedoe zeg!! Hopelijk heb je het nu duidelijk genoeg gezegd en houd ze nu op met zeuren.

@ kwebbel wat fijn dat ze op de wc geplast heeft!! Beetje jammer dat de poep elders terecht kwam;)

@ btje ja ik wil borstvoeding gaan geven

Ik ben net terug van t werk, had een gesprek staan met de bedrijfsarts. Die heeft me voor avonddiensten afgekeurd, dus ik werk nu officieel alleen maar vroeg tot m'n verlof op 28 april :)
    Ben er erg blij om... Moet dit tot half januari aankijken, als ik dan nog niet helemaal tevreden ben moest ik maar terugkomen voor kortere diensten... Ideaal... Aardige kerel gelukkig. Heb zo'n hekel aan zielig doen om wat voor mekaar te krijgen, ben blij dat ik t gehad heb!

11. cambridge meiden, heftig hoor! Van wati k gehoord heb is dat echt een crashdieet. En 50 kg afvallen, wauw respect Roos!!

Kwebbel oke dus ze geven het zelf wel een keer aan dan? :p Hier moeten ze met 3 jaar wel zindelijk zijn overdag want dan gaan ze naar school en ze mogen geen luiers dragen, ook niet tijdens de middagdutjes. Maargoed voorlopig is ze nog best klein dus het heeft nog de tijd inderdaad ;)

Larissa fijn dat dat ook weer geregeld is! Is toch belangrijk niet teveel hooi op je vork te nemen.

Zo en nu ga ik echt douchen ;)

12. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Larissa: dat is goed nieuws, gelukkig maar dat ze niet moeilijk doen!

Eh, misschien wel leuk om van elkaar te weten wanneer we jarig zijn? Kunnen we digitaal zingen voor elkaar ;)

13. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Wauw dames, even een ego berichtje maar moet even iets kwijt..

Mijn moeder heeft al jaaaaren een goede vriendin, ze zien elkaar de laatste jaren erg weinig maar bellen wel veel met elkaar. Die vriendin , laten we haar even Truus noemen, ziet mij als haar petekindje. Ze was door het dolle heen toen we vertelde dat ik zwanger ben. Ze wou ons een complete kinderwagen geven!
    Helemaal verrast en overrompeld door het aanbod niet durven zeggen dat we er dus al een hadden ....

Nu heeft Truus mijn moeder gesproken gister en mijn moeder vertelde haar dus dat we al een kinderwagen hebben maar dat ik het niet durfde te zeggen ...
    Kreeg ik een berichtje of ik even mijn rekeningnummer door wilde geven zodat we zelf wat uit kunnen zoeken voor de baby. Dus ik rekenngnr doorgegeven en gaan slapen, lees ik vanochtend dat ze ons 500 euro gaat storten voor de baby !!!!! 500 euro !!!! Ik ben helemaal flabbergasted , wauw wat een supermooi bedrag en tegelijk voelt het teveel om aan te nemen! Maar ze staat erop dus ik neem het zeer zeer dankbaar aan ....
    Maar wauw, geweldig! Nu maar koopjesjagen want ik wil natuurlijk zoveel mogelijk kopen van dat bedrag haha!

14. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    #2254 Mamakwebbel, 20 dec 2012
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
    Wauw, wat lief van "Truus" !!!
    Nodig haar een dagje( samen met je mam) om te high tea- en ofzo ;) heb je gelijk je waardering laten zien en je geeft jezelf een leuk dagje!
    Wauw echt lief zeg! Ik ga nu maar eens op zoek naar een Truusje voor mezelf ;) Hihi

Oja trouwens, sinds vandaag sterk een vermoeden dat het een meisje is... Weet het bijna 51 procent zeker Hihi
    Kan niet wachten meer pfff...

15. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik kan niet eens wat eten of jullie kletsen het hele topic vol :D

Tja, de oma van mijn vriend is echt een rare hoor. Gelukkig kunnen mijn kinderen niks van haar trekjes erven want ze is niet de echte moeder van mijn schoonmoeder :p

Baby voelen: ik vermoed dat ik de kleine zo nu en dan voel, maar helemaal zeker weet ik het niet. Luca, wat leuk dat je vriend de baby ook al kan voelen, snel zeg!

Wow nath! Wat een mooi bedrag! Ik denk dat je, je waardering ook al laat blijken door speciaal van dat bedrag iets moois gaat kopen!

Mamakwebbel: wat goed van je kleine meid! Wel jammer van het poepen :p Dat is hier nog niet gelukt. J wil wel altijd mee als zijn nichtje op de wc gaat plassen maar zelf wil hij absoluut niet op de wc zitten of op het potje. Ik heb trouwens wel liever de wc, dan kun je het tenminste zo doorspoelen en zit het niet met een vies potje ;)

Jarig ben ik pas weer als de kleine is geboren: 9 augustus.

Luca, lekker joh weer een een half jaar rust. Wel erg vervelend hoor zo'n oma. Als ik het zo lees dan is dit de enige manier om er mee om te gaan want je kunt het toch nooit goed doen.

16. Luja

Luja Niet meer actief

Wauw Nath wat een mooi bedrag van 'Truus'!!!
    Ik wil ook zo'n 'Truus':D

Mijn verjaardag is op 2 mei, dus als het goed is voor de geboorte van ons kindje!

17. Nath superlief van Truus :D Iets moois voor kopen en een lief bedankje verzinnen!

Straks moeten we nog een verjaardagskalender bijhouden hihi :D

Ik ga nog even snel stofzuigen want de robot houdt ermee op :p

18. pff voel me net een oud wijf. Alleen even de woonkamer en de keuken gedaan en ik kan al niet meer op mijn benen staan. En voel het gelijk in mijn buik. Grr irritant! Nog even snel de woonkamer dweilen voor ik wegga dan kan het in de tussentijd drogen. Straks met mijn visite geen tijd meer! HUPHUPHUP :D

19. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Go luca goo! Haha

20. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ze zeggen dat de moeder meestal gelijk heeft. Als ze mij hadden gezegt dat het een meid was had ik ook echt verbaasd geweest!

Deel Deze Pagina