Ik had minder moeten twijfelen grrr dan had ik komende week al gekund maargoed 3 januari is nog snel.. Aah Luca vind het wel erg jammer voor jou... Bestaat er bij jullie in de buurt geen enkel iets dat echo's maakt als ze niet medisch zijn?? Wil je mijn afspraken ook op t lijstje zetten??
haha bloem wat een geinige foto! Hij zit echt lekker te chillen haha Pff ik heb zin om te slapen, ben kapot, maar ik moet zo het huis uit. Zit al de hele dag te creperen van de kou en vroeg me af waarom want de verwarming stond toch op 23 graden. Blijkt dat de ketel het al de hele dag niet doet. Goh, dat verklaart wat..
Aaah wat n knapperd! Bloem! Larissa, leuk! Nog even volhouden... Ik kan amper wachter! Maandag om 10 uur mag ik spieken! Het lijkt nu alsof de uren eeeeuwen duren Hihi Luca, gewoon even snel naar Nederland crossen Hier net de meiden onder de douche gedaan, pfff dat lieve romantische even 1 op 1 gesprekje wat je hebt als ze zo klein zijn is heeeelemaal weg hoor! Het water stond in de gang En de meiden waren nog half droog haha... Nu is de buurjongentje op bezoek, Pff die is druk! Maar wel een schatje! Zo maar even boodschappen doen en vanavond misschien een drankje doen met lief( mits ik snel oppas vind) even vieren dat we de dag des oordeels hebben overleefd
Kunnen we samen aftellen ik heb hem ook 3 januari ... Had hem achteraf ook wel eerder willen hebben maar ach die 2 weken vliegen voorbij genoeg leuke afleidingen de komende dagen, alleen een minder leuke krijg ik net een kaart binnen wist door het handschrift al van die die was alleen was het geen kerstkaart maar een overlijdens kaart. Van een vriendin van mij haar moeder weliswaar is ze net geen 89 geworden maar het was zo'n lief mens echt een schat ook al heb ik haar al een paar jaar niet gezien ik heb toch even een traantje moeten laten ( leuk die hormonen) dus ga maandag middag even condoleren. Vanmiddag met de jongste weer naar de kno geweest ging al heel lang goed maar ik had toch het idee dat ze de laatste tijd weer doof was en dat klopte dus ook weer veel vocht achter haar oren dus ze krijgt weer nieuwr buisjes. Toen ze 9 mnd was hebben ze haar neusamandelen al geknipt en buisjes geplaatst, toen ze net twee was weer en toen is ook haar keel amandel verwijdert en pas toen ging het echt beter maar nu dus niet meer ! Ook nog even een patroontje uitgeknipt ga ik vanavond toch nog even een kerstjurkje voor de jongste naaien en dan in het weekend voor de middelste nog eentje !
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? WendySunny - 30 jaar - 3e kindje - ZH - BV Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 5. Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/FV 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - BV Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV 7. 8. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV 10. Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV 11. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Veetje - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 13. LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV 14. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV Happyzwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV (?) Meisje, (2) Jongen, (3) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Afspraken Roos85 - 20 december controle vk Zally - 22 december geslachtsbepaling Roos85 - 22 december geslachtsbepaling Mamakwebbel - 24 december 20 weken echo Bloem89 - 24 december controle vk Nath88 - 27 december geslachtsbepaling Giegel1989 - 28 december 2e controle VK A1988 - 2 januari controle vk Luca2504 - 2 januari controle gyn Tientje34 - 2 januari controle vk Frederike80 - 2 januari controle vk Trotter - 2 januari controle gyn Nummertje4 - 3 januari pretecho/geslachtsbepaling Jose1710 - 3 januari controle vk Larissa 259 - 3 januari geslachtsbepaling Larissa259 - 7 januari controle vk Rikki - 7 januari controle vk en geslachtsbepaling Btje - 8 januari controle vk ziekenhuis Catharina1985 - 9 januari 20 weken echo Bolliewollie - 10 januari controle vk Nath88 - 14 januari controle vk Tientje34 - 15 januari 20 weken echo Trotter - 16 januari controle gyn Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo + controle vk Zally - 17 januari controle vk Giegel1989 - 18 januari 20 weken echo Frederike80 - 18 januari 20 weken echo Btje - 18 januari 20 weken echo Larissa259 - 21 januari 20 weken echo Rikki - 21 januari 20 weken echo Bloem89 - 23 januari 20 weken echo Trotter - 23 januari 20 weken echo Jose1710 - 24 januari 20 weken echo Bolliewollie - 24 janari 20 weken echo Nath88 - 28 januari 20 weken echo Luca2504 - 29 januari 20 weken echo Trotter - 31 januari controle gyn Larissa259 - 8 maart 3D/4D echo
Larissa het staat erop! En nee helaas ze hebben echt helemaal niks hier. Mijn enige hoop is dat ze op 2 januari bij de controle even spiekt, daar heb ik echt mijn hoop op gevestigd. Ik ga het ook gewoon vragen haha want ik wil het echt weten Nr4 oh leukk naaien! Ik wou dat ik daar goed in was. Heb wel een machine maar ben niet echt een wonder ermee. Ze hebben hier ook geen leuke stoffen dus het is ook nogal lastig om materiaal te vinden Wel foto's showen als het af is hoor! Vervelend van je jongste, ik loop ook al jaren met chronische middenoorontstekingen. Loopt altijd vies spul uit, dat geneest nooit meer. Mijn buisjes zijn er een jaar geleden uitgehaald maar volgens mij is het nog steeds open, want water doet nog steeds zeer. Maar ik wil geen nieuwe meer, vond het zo irritant! En ik heb 20 db gehoorverlies per oor, hoor sommige frequenties zoals stemmen heel slecht! Je moet echt tegen mij gillen wil je dat ik iets hoor haha anders heb je kans dat ik het mis. Ook in drukke ruimten kan ik gesprekken niet volgen, teveel geluiden om me heen. Echt een ramp Hoop dat het bij jouw kindje wel over gaat op den duur, maar het schijnt dat als je het als kind hebt het nog wel goed kan genezen. Bij mij begon het pas met mijn 18e en heb toen 2,5 jaar ermee gelopen omdat mijn HA me niet door wilde sturen naar de kno maar eerst zelf is gaan kwakzalven (en dat heeft het achteraf alleen maar meer beschadigd). Kom net terug van de kapepr en supermarkt, kapper was natuurlijk een drama, huilen en krijsen. Maar het s weer gebeurd En supermarkt was ook niet geheel geslaagd, een aantal dingen die ik nodig had hebben ze niet bij onze buurtsuper.. Morgenochtend gaat vriendlief nog voor boodschappen dus dan moet hij het maar halen, alleen hoop ik dat hij dan het goede meeneemt haha. Als hij de hapjes uit mag kiezen weet ik niet wat er op tafel komt
zo ik heb mijn portie voro vandaag wel gehad hoor, pff ben echt kapot! En zoveel heb ik niet gedaan.. Kleine zal wel energie trekken voor zijn groeispurt ofzo. Ik maak zo nog eten en dan doe ik niks meer. Moet morgen ook alweer rennen en vliegen, en dat op mijn eigen verjaardag notabene
Luca, lekker rustig aan doen nu hoor!! Je hebt inderdaad wel genoeg gedaan! Mijn volgende afspraken: 16 januari: 20 weken echo 24 januari: controle vk
Nee, vriend heeft om 4 uur besloten eeeevennnn een biertje te doen met de buurman.... Nou nog niets van hem vernomen.... Op dit moment haaaat ik hem... We zouden nog boodschappen doen, ik heb niet eens eten in huis! Ik heb maar uit balorigheid de meiden poffertjes gegeven... Maar ik heb echt trek! Terwijl die weet darde jongste zeker om 19.00 naar bed moet!!! Ooooh... Op zulke momenten grrrr.... Wat ga ik ruzie maken zo!!!! Nee beter, ik ga heb vanavond en morgen compleet negeren! Zo..... Sorry voor de shit-douche
Oh kwebbel balen ik zou ook even helemaal over de zeik gaan ! Luca ja mijn oudste heeft ook zoveel oorontstekingen gehad maar pas vanaf zijn 3e jaar en nu nog heel af en toe gelukkig, maar die kleinste had met 3 mnd al haar eerste zo zielig en elke 6 à 8 weken weer een ! Wij zij er erg voorzichtig mee want mijn man heeft net als jij op zijn 18 e chronische verwaarloosde oorontsteking gehad uiteindelijk in de vu beland na 2 operaties heeft hij nu aan een kant helemaal geen gehoororgaan meer alles was aangetast en niet meer te redden, aan de andere kant heeft hij ook gehoorverlies. De arts die hem toen geoppereerd heeft werkt nu hier in beverwijk en behandelt dus zowel mijn man en mijn kinderen en neemt mij gelukkig altijd heel serieus ook al kom ik voor niks ( bijna nooit helaas ) hij zegt zelf liever tien keer voor niks als 1 keer te laat. Zo de kids liggen in bed man komt laat thuis is nog aan het werk, ik lig lekker in bad en ga zometeen de naaimachines even beneden zetten !!
Hè A1988 waarom dan pas?? Ik mocht vanaf 14 weken bellen. Morgen staan er weer geslachtsechos gepland zie ik, veel plezier dames!! Zullen we vanaf morgen roze op de lijst hebben of zal hij blauw blijven??
Ik ben benieuwd morgen, succes meiden! Werk de lijst morgenochtend even bij, zit nu op mijn telefoon.. Slaap lekker allemaal!