Dat was mijn allerlaatste buik met 39+3, ben 2 dagen later bevallen. Het zat wel allemaal aan de voorkant hihi
En jij vond je buikje bescheiden ??? nou ik teken voor zo'n buik bij mij zit het altijd rondom ( wel mega groot, met 6 mnd dacht iedereen dat ik al uitgerekend was)
Word ook geen bloemkool met gehakt, kom in de keuken staat de kat in pan met bloemkool en gehakt te likken !!!! kortom patat met fikandellen.... want ik moet om kwart voor zeven de deur uit om te gaan werken en kan nu niet meer naar de winkel om wat anders op tijd af te krijgen.
Van de action! Is een setje met I love ope en I love oma.. Wij hebben zelf 2 sokjes gewisseld! Nog geen 2 euro per setje geloof ik..
Hahaha sorry maar vond het wel grappig! Hier net de spulletjes voorbereid voor de fotoshoot van mijn dochter morgenochtend, echt zin in!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH (medisch) - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo nummertje4 - 29 okt eerste afspraak vk , 30 okt echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Wow! Wat een prachtige buik! Had je niet ongelofelijk veel rugpijn? Testen Hihi ben blij dat ik niet de enige ben met een testrijtjes verslaving! Ik wil niet weten wat ik al aan geld weggegooid heb om maar 2 streepjes te zien........ Maar goed, ik ben tevreden (voor nu dan ) ik heb een kv2v5 knaltest en een CB 3+ dus ik heb de hoogst haalbare score Kwaaltjes Nog steeds 0, nada, niks, noppes! Mijn buik zet in de avond wel op en ik droom echt heel erg heftig en vreemd, maar dat deed ik voor de zwangerschap ook al, dus dat is op zich niet zo heel raar... Bij mijn 1e en 2e zwangerschap kwamen de kwaaltjes ook pas later dus ik maak me geen zorgen. Ik ben trouwens beide zwangerschappen fluitend doorgekomen, dus ik hoop deze ook Vertellen Ik zag een paar super schattige slofjes voorbij komen! Leuk! En hoe vertellen de andere meiden het aan opa's oma's enz? Vind het altijd zo leuk om te horen hoe iedereen het blije nieuws verteld....
Oei, ja dan snap ik het wel..... Maar deze keer is het goed! Denk positief! Wanneer krijg je de 1e echo?
Vandaag 5 weken en ik heb 18 oktober de eerste echo.... Spannend weer! Met hoeveel weken was je miskraam? Wel een nadeel dat je geen banners kunt zien als je een reactie typt hè....
wat een lieve slofjes zag ik @thalina, jeetje wat een enorme buik! hier gisteren het eerste symptoom; mn borstel voelen "voller" verder nog nergens last van. Vandaag super drukke cursus dag gehad, morgen ook nog werken en dan lekker weekend. Het is wel lastig hoor dat niemand het weet, gisteren had ik een glaasje champagne op een verjaardag (kon hem echt niet afslaan) zat ik daar de slokjes maar uit te kwatten in mn glas cola haha
Ik kan me voorstellen dat je het nu (extra) spannend vind dan! En we zijn nu vriendjes Cat Hihi, dat zal er leuk uitgezien hebben.... Iemand die haar champagne in haar cola spuugt
Hahaha lig in een deuk hier, al die vergeetachtigheid lijkt mij momenteel ook de das om te doen geloof ik.. Vanmiddag boodschappen doen, pasje nog bij de comp laten liggen dus weer terug, uiteindelijk thuis zie ik dat het brood niet in de tas zit , weer terug ja hoor was ik vergeten @#$%.... En dan met bakken uit de hemel wat inmiddels naar benden denderd terug naar huis, maar het is gelukt Maar dat van de kat hilarisch al zal je op dat moment minder blij zijn denk ik . @ Nummertje 4.. Ja leuk!!! ik weet nog niet exact de datum maar denk zelf rond 4 juni . Hier vanavond met vriend uit eten gegaan, hebben geen woord gesproken over de zwangerschap...Voelde me er alleen totaal niet makkelijk bij. Dus nog maar even goed nadenken, soms denk ik weet je als hij het niet wil dan kan ik ook zelf alleen wel 4 mondjes vullen. Nu maar gauw bedje in morgen dagje lasergamen met dochterlief.
Morning!!! Nou hier bagger geslapen, pfff die ballonnen staan bij mij op knappen hoor pff... nah jah, komt zoonlief bij je liggen en legt ze dan vervolgens ook nog klem AIKS haha, ach jah....hoort er allemaal bij! Zal blij zijn wanneer het weekend voorbij is...en dan maandag, en dan dinsdag......... kan ik woensdag loeren naar de beeb Vandaag ga ik met zoonlief naar Skylanders... die komen gezellig in Almere en morgen ook, dus ik heb twee dagen goed gevuld! Manlief naar de game beurs ... Hoest met jullie?
Hey daar zou ik ook heen gaan met me neefje, alleen zo'n k*t weer. Ik had gisteravond hele erge steken, nu is het weer ruatig. Spannend woensdag!!! Hoeveel weken ben je dan?