Ola, Ja het is nog bagger weer idd, dus ik weet nog niet of ik vandaag daar ga arriveren...zoonlief weet ook niet beter dat het enkel morgen is.. dus kan mij er nog onderuit kletsen ik weet niet hoever ik ongeveer ben, dit omdat ik PCOS heb, maar de verwachting is dat ik circa 6,5 week zwanger dan zal zijn...maar het zal wel korter wezen.. Maandag komt MVM hier bij mij, woensdag dan de echo...maandag erop de VK en dan waarschijnlijk weer een echo... wat wel fijn is dat ik bij de ferti arts liep/loop dat ik extra veel echo's heb haha... dus kom maar op met al die afspraken..heb er nu al zin in!
Wat een mooie buiken komen er voorbij! Lijkt me heerlijk om straks weer met een buikje rond te lopen en dan dat getrappel van die kleine Haha, leuk zo'n kat nummertje 4! Vergeetachtigheid heb ik niet echt last van nu, vorige keer wel. En na de bevalling was het helemaal erg @bloem, zijn de steken weer over? Ik heb volgende week een bruiloft en heb heel handig een "taxi" geregeld. Niemand weet dan nog van mijn zwangerschap dus ik moet even een smoes bedenken. @pscmama, daar had ik de vorige keer ook zo'n last van. Als ik dan 's ochtends opstond waren het net twee bakstenen. Gisteravond een tijdje met een stel gesproken die in maart hun eerste kindje verwacht. Zo leuk dat ze niet weten dat ik ook zwanger ben, maar moest er ook goed om denken dat ik alleen dingen vertelde over mijn eerste zwangerschap.
Hoi dames, hier weer terug van de fotoshoot met mn meisje. Was echt wat zwaarder dan ik had gedacht hoor! Ze was ook nog eens flink sago dus niks was goed en ze moest natuurlijk steeds omgekleed worden en dingen in haar haar enzo, echt een ramp! Er komen wel leuke foto's uit denk ik maar het is anders geworden dan ik eerst in gedachten had. Had ook speciaal badeendjes en regenlaarsjes gekoct enzo en die wilde ze absoluut niet aan dus dat vind ik wel echt jammer Borsten; hier totaal geen last van maar heb ook amper cup a, haha/ Ze zijn aan de zijkant tot onder mijn armen wel pijnlijk maar dat dat is het. Bij mij is het in de buik juist al zwaar, vooral met slapen! PCOmama spannend hoor dan al een echo, mijne is volgende week maandag dus nog een paar daagjes langer afwachten Aan de ene kant gaat de tijd niet snel genoeg maar aan de andere kant, hoe dichterbij de echo komt hoe dichterbij ook het eind van mijn vakantie Dus ik vind het ook wel lekker dat ik nog een weekje volop kan genieten van nederland
Gezellig, ik ook bij Kimmel..zij heeft mij ook begeleid bij mijn eerste zoon... Balen dat de shoot zo zwaar was voor je! Even rust pakken meid! Ik ben even naar de stad!
Jaaaaaa ik mag er ook bij Ik ben zelf 16 juni jarig en mijn vader de 15e, dus ben benieuwd... De kleine wordt iig een tweeling en die mensen zijn zo leuk Ik heb de (volgens mij) laatste lijst gepakt nu. Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH (medisch) - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo nummertje4 - 29 okt eerste afspraak vk , 30 okt echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Hoi meiden, Hier vandaag vervelende hoofdpijn... Maar ik wil geen aspirine nemen. Net boodschappen gedaan en ik moest nog iets halen bij de Karwei... en dan al die drukte.... pfffff Vanavond gaan we lekker uit eten, dat is dan wel weer leuk. Verder hier alles prima, voel me moe, maar goed.
Dat is jammer Luca! Zul je altijd zien op zo'n moment dat ze niet meewerken. Bolliewollie, welkom! Ook al zo goed gepland haha, hier een nichtje jarig op 29 mei, een neefje op 2 juni en nog een nichtje op 6 juni. Lappie, bedoel je met aspirine ook echt aspirine? Of bedoel paracetamol want die zou je toch gewoon kunnen nemen? Hoofdpijn is idd erg vervelend. Net even op zoek geweest naar een muts, sjaal en wantjes voor J. Niks gevonden. Kinderkledingwinkels hier hebben niet veel, Hema is niks. Vanavond internet maar even afstruinen. Ik ga J zo eerst eens temperaturen. Hij voelt warm en wild gister ook niet slapen of was snel weer wakker. Er zijn meer zieken in de buurt dus het zou mij niet verbazen als ie straks ook gaat overgeven.
@Luca: De kleine meid heeft echt een eigen willetje, lees ik. Gelukkig zijn er wel leuke foto's uit gekomen! @Lappie: neem een paracetamol. Dat is namelijk wèl ok! @Angsten en zorgen: Ik vind het soms ook wel eng hoor. Je voelt van alles, inclusief een soort kramp, en dan hoop je dat het wurm blijft plakken. So far, so good. Ik vind het wel een beetje eng dat mijn man vanaf vrijdag een week weg is naar New Orleans voor zijn werk/studie. Wat als ik een miskraam krijg terwijl hij weg is? Nee, niet over nadenken, waarschijnlijk gaat alles gewoon goed! Ik zit even horoscopen te lezen. Ik weet niet wie het opmerkte, maar het is inderdaad zo, als je begin juni bent uitgerekend dan is je kans op een baby met het sterrenbeeld Tweeling bijna 100%! Alhoewel ik niet zo erg geloof in sterrenbeelden, vind ik het toch wel leuk om erover te lezen. Sterrenbeeld Tweelingen: horoscoop eigenschappen
Ik ben zelf ook tweeling (28mei) bij mijn oudste was ik op mijn man's verjaardag uitgerekend en zei aldoor er moet minimaal 3 dagen tussen zitten en dat is gelukt ! Mijn man de 14e en mijn zoon de 17e ! Nog een leuk weetje de oudste en middelste schelen precies 2 jaar 2 maanden en 2 dagen, de middelste en de jongste 3 jaar,3 maanden en 3 dagen en de oudste en jongste dus 5 jaar 5 maanden en 5 dagen als ik nu op 8 juni zou bevallen schelen de jongste en de baby 4 jaar , 4 maanden en 4 dagen , de middelste en de baby 7 jaar,7 en 7 dagen en de oudste 9 jaar , 9 mnd en 9 dagen dit zou natuurlijk wel erg toevallig zijn maar wel mogelijk !
haha nummertje4 ik lees een heleboel maanden en dagen haha :d Wel grappig inderdaad! Raket ik heb het ook hoor, nu ik hier zit zonder mijn vriend. Denk echt elke keer.. stel dat het nu mis gaat dan zit ik hier nog een week! Maar dan ban ik het maar snel weer uit mijn hoofd. Vandaag ook alweer een onzekere dag met veel naar de wc gaan dus ik denk er liever helemaal niet over na vandaag.. We zijn net even met opa naar de kinderboerderij geweest, was erg leuk alleen mn dochter viel midden in een plas modder, heerlijk vies dus. Gelukkig was het nog schoon te vegen met een doekje
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH (medisch) - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo nummertje4 - 29 okt eerste afspraak vk , 30 okt echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
@luca, eigenwijs meisje heb je zo te lezen, hoop dat de foto's leuk zijn geworden @nummertje4, dat is wel erg grappig allemaal qua dagen hier ook aan de paracetamol vandaag, voel me helemaal niet lekker.
Zijn jullie toevallig ook duizelig/ licht in het hoofd? Ik voel me heel vaag, alsof ik er niet helemaal bij ben. Het maakt niet uit of ik lig sta loop of zit.
Hier gaat de kleine straks aan de paracetamol. Hij heeft idd koorts. Hopelijk kan ie vanavond wel lekker slapen! Nummertje4, toevallig zeg, ben benieuwd of het nu inderdaad 8 juni wordt bij jou, je zou bijna denken dat het niet anders kan! Bloem, geen last van. Bij mijn vorige zwangerschap wel een keer gehad maar dat was nog voor de 4 weken.
Btje beterschap met je mannetje. Nummertje4 zou wel heel toevallig zijn maar wel heel leuk. Bloem89 ik heb ook een vaag gevoel in mijn hoofd vergeet ook echt alles kan me niet herinneren dat ook bij mijn dochter gehad te hebben. Lappie beterschap voor jou ook. Luca hoop dat de foto's leuk zijn geworden. Ik zag trouwens een aantal buikfoto's voorbij komen, die heb ik helemaal niet van mijn dochter dus dat wil ik nu echt wel anders doen. Verder voel ik vandaag heel erg mijn buik staat helemaal strak lijkt wel. Verloskundige nog niet kunnen bereiken voor een eerste afspraak dus maandag maar weer proberen denk dat ze een storing hebben met de telefoonlijn..