Larissa allereerst wilde ik je feliciteren met een zoon wat leuk !! Wat vervelend dat jullie ziek zijn! Ik hoop dat het geen rode hond is al geloof ik dat het vooral in het eerste trimester gevaarlijk is, morgen meteen bellen hoor ! Ik ben me vergeten in te laten enten voor rode hond, tijdens mijn vorige zwangerschap bleek dat ik niet genoeg anti stoffen had en als ik nog een keer zwanger wilde worden moest ik mij voor de zwangerschap in laten enten en dit herinnerde ik mij weer op het moment dat ik al zwanger was ! Ik neem aan dat ze joh bloed hier ook op hebben gecheckt ! Sterkte ermee
Meiden die lekker weekend hebben: geniet ervan! Kwebbel, veel plezier morgen met logeren! Roken; nee ik rook niet Mijn vriend wel en ik wel hem er ook vanaf hebben, maar dat zie ik nog niet zomaar gebeuren helaas Rikki werkse nog.. pff wat een lange werkdag zeg! Oh ik lees nu dat je ook nog wel kunt slapen. Maar lukt dat dan ook? Ik zou geen oog dicht doen denk ik Giegel jij ook al een lange dag! Lekker he dat de kerstboom nu weer weg kan. Weer een lekker leeg huisje! Larissa jeetje het zit niet mee Beterschap! Hopen dat het niet rode hond is! Nath heel veel plezier dit weekend! Zo ik moest veel bijlezen hihi dat is ook eens een verandering, meestal houd ik het bijna per berichtje bij Maar heb het heel druk met mijn ouders en de tijd vliegt zo hard voorbij! Net werd ik aangevallen door onze kat We hadden een nieuw luchtbed gekocht omdat de oude lek was, zo eentje die zichzelf opblaast. Dus de kat zat daar op de bank een beetje bang naar te kijken, en mijn moeder zegt kijk maar uit dat ie er niet op springt met die nagels. Dus ik, heel slim, denk hem even buiten te zetten. Ik pak de kat op maar kennelijk was ie zo opgefokt dat ie ervan schrok en hij viel mij dus aan. Kreeg een flinke jaap in mijn hand en nog een paar krassen op mijn arm. Ik ben natuurlijk niet immuun tegen toxoplasme dus vind het wel een beetje eng. Heb het meteen ontsmet met alcohol en nu pleisters erop zodat het niet kan infecteren. Maar ik moet wel even bloed laten prikken weer komende week zodat het in ieder geval gecontroleerd wordt. Alleen heeft de gyn vergeten me de doorverwijzing te geven dit keer. Moet dus even bellen maandag om te vragen of ze het kan opsturen naar het lab oid. Nou ik ga nu lekker naar bed want ik heb weer een beetje last van harde buiken. Net lag ik op de bank en de baby lag heel lang fanatiek te schoppen! Iedereen heeft het gevoeld en je kon zelfs mijn broekrand zien bewegen haha. Heb met mn zus ook het hartje geluisterd vanmiddag en hij gaf precies een trap tegen de angelsound aan haha. Maargoed nu heb ik dus opeens harde buiken. Weet niet of dat komt doordat ie net zo actief was maar ik neem het zekere voor het onzekere, heb mijn medicijnen ingenomen en kruip nu in bed met een kruikje Fijn weekend iedereen!
Ai Luca dan schrik je ook!! Vooral als het normaal een rustig beestje is. Maar die gekke beesten kunnen zich van binnen erg opfokken inderdaad. Heeft onze net zo, dan kijkt ie me ineens boos Wij gaan zomaar snel met het verzinnen van een naam. Voor een meisje waren we er eind december helemaal uit, voor een jongen niet. Vandaag rustig samen alle namen van de svb lijst tot derde kwartaal 2012 doorgekeken en er zijn drie kanshebbers. Heb in het namengedeelte even een onderwerp+poll geopend. Ik zit er alleen mee dat 1 vd namen is gebruikt door een oudcollega voor haar zoontje. Toen mijn vriend op Facebook las dat ze bevallen was, werd hij verliefd op de naam. Hij is vorig jaar maar 4 keer gegeven, dus best zeldzaam. Zouden we het 'kunnen maken' om die naam ook te kiezen? Wat vinden jullie?
@nummertje4 ik bel morgen even naar de weekendarts en maandag moet ik toch naar de vk, dan kan ik het ook navragen. Bij het eerste bezoek vk is mijn bloed op uitgebreid gecontroleerd dus dan moet het opzich goed zitten toch? Heb wel al mijn inentingen gehad, maar vertrouw het toch niet zo. Ben jij niet bang dat jij het nu alsnog krijgt? En kan je die vaccinatie niet krijgen tijdens de zwangerschap?
Hihi ja Luca ik denk indd dat het een meisje is, vanaf dag 1. Maar het zou maar zo ook een jongen kunnen zijn, al is mijn gevoel heel sterk. Larissa bedankt voor je berichtje. Fijn Wat die vaccinaties van de kinderjaren betreft die zijn niet voor het hele leven. Die krijg je als kind omdat het voor kinderen nog wel eens dodelijk kan zijn. Zelf heb ik jaren geleden kinkhoest gehad en ik had toch echt alle dktp prikken gehad. Maar weet niet 100% zeker of dat bij alle ziekten geldt dat ze na een paar jaar uit je lichaam zijn. Maar testen ze dat dan ook bij die bloedcontrole van de 12 weken dan? Wat leuk om te lezen dat er zoveel anti rokers zijn. Ik ben mijn hele leven al anti roker geweest. Heb in mijn jeugd zelfs geen hijsjes gehad. Nu nog erg trots op. Mijn man is net zo'n antiroker. En herkende het van iemand wel bij de schoonouders. Mijn schoonmoeder rookt ook erg veel in huis en luchten ho maar... Als wij daar op visite gaan doe ik altijd gelijk de deuren open onder het mom de hondjes even laten plassen. Als je dan thuis komt stinken we echt een uur in de wind bah.
Wat is t rustig vandaag! Ik kom net m'n bed uit, knallende koppijn vanmorgen en weer erg misselijk! Beetje jammer, wel rustige buik, dus dat is mooi. Larissa, schrikken zeg, misschien rode hond. Ik dacht altijd dat je dat niet meer kon krijgen als je als kind ingeënt was, maar maybe wel dus! Hoop dat de ha uitsluitsel kan geven. Qua zw. Schap zit je met t 2e trimester al wel aan de veilige(re) kan met ziektes krijgen, maar toch. Wat betreft naam, hangt er vanaf of je iemand regelmatig in t echt ziet denk. Als dat niet zo is, boeiend! Als dat voor jullie de naam is, dan gewoon doen! Nath, geniet van je weekend weg, hoop dat t gezellig is. Rikki klaar met werken? Respect hoor, maar zo gaan je uren wel snel, is je werkweek snel om! Luca, oppassen met de kat hè, t risico is altijd heel klein, maar toch. En dan zal die goed geschrokken zijn, hihi. Arm beest. Lastig met je harde buiken, misschien moet je toch overwegen om wat minder te gaan doen al! Het is iig geen goed teken nu al zo vaak er last van hebben zeggen ze hier @ ziekenhuis! Voor de rest die ik misschien vergeten ben, fijn weekend meiden!
Larissa ik heb je poll gezien en ik vind die naam van de collega niet de leukste die ertussen zit, maar het is inderdaad wel de origineelste. Ik zou, als je die collega verder niet zo vaak ziet, die naam gewoon geven. Ze zal heus niet de enige ter wereld zijn die die naam aan haar kind heeft gegeven, en zeker niet de laatste Trotter jakkie is de misselijkheid er weer Fijn dat je buik in ieder geval rustig is. Qua harde buiken, tja ik twijfel nog of het nou echt harde buiken zijn of dat het gewoon door het groeien komt. Daar lijkt het namelijk soms wel op, maar ook weer niet ofzo. Vanmorgen had ik in bed toevallig een ECHTE harde buik en daar voelde ik heel goed het verschil tussen wat ik overdag voel en die. Deze zat echt over heel mijn buik heen terwijl wat ik normaal voel altijd alleen onderin zit. Dus misschien is dat dan toch niet helemaal harde buik ofzo. Merk ook dat ik het heel lastig vind om bandenpijn en harde buikenpijn te onderscheiden. Soms denk ik dat ik die spanning voel van een harde buik en blijkt het gewoon bandenpijn te zijn. Is ook door de gyn bevestigd. In ieder geval neem ik nu braaf die pilletjes ondanks dat ik niet houd van pillen slikken tijdens zwangerschap maarja als het kan helpen doen we het natuurlijk Het lijkt vooralsnog wel te helpen, mijn buik wordt er ontspannen van. En een warme kruik in bed helpt ook altijd erg goed. En dan zullen we bij de volgende controle wel zien wat er gezegd wordt. De gyn wilde sowieso voor de 26 weken geen actie ondernemen, dus tja het blijft even afwachten. En ik probeer zo rustig mogelijk aan te doen. Ik heb nu veel hulp dus dat scheelt En mijn ouders zijn kampioen in rustig aan doen blijkt, ze worden om 10 uur een keer wakker, gaan dan rustig eerst thee drinken een uurtje en besluiten om 11uur een keer te gaan ontbijten, maar dan wel uitgebreid dus tegen 12 uur zijn ze eens klaar. Dan moeten ze nog omstebeurt douchen en aankleden, allemaal een uur nodig. En dan verbaasd zijn net dat het al half 2 is Ja dat heb je dan En ook klagen dat we pas om 9 uur eten maar gister zaten ze allemaal nog gezellig te babbelen haha. Tja het komt niet vanzelf op tafel natuurlijk!
Klinkt wel heel relaxt en gezellig bij jou Luca! Lijkt me heerlijk om je ouders, na zo'n tijd, om je heen te hebben Vandaag hebben we een rustig-aan-doen-dagje. Laatste dagen druk geweest met het kamertje, maar merkte dat ik wat te veel deed, dus vandaag even lekker niet zo veel doen.
Ik ben zojuist trouwjurken wezen passen met mijn beste vriendin, ze zag er zo mooi uit!! Straks ga ik een doppler halen die mijn zus weer van haar buurvrouw heb geleend. niet zo zeer voor mij maar wel leuk voor manlief! @naam: gewoon de naam doen die goed voelt. Tenzij je die collega echt te vaak ziet natuurlijk @larissa en luca al duidelijkheid over wat t is? @ weekend: geniet er van dames! Maandag begint voor mij weer de vijfdaagse werkweek maar die sluit ik dan wel weer af met de echo voor geslachtsbepaling
We hebben de vloer voor de kleine uitgezocht, super mooi! Ben zo benieuwd hoe z'n kamertje gaat worden!!
@ Bolliewollie en Trotter geen idee of ze het met het bloedonderzoek hebben nagekeken, ik heb het zelf of niet eerder gehad dus ik kan het zo moeilijk beoordelen... Heb net wel de weekendpost gebeld en die geeft aan dat het wel rode hond kan zijn, dat ik maandag gelijk even naar mijn eigen arts moet. Dus maandag maar gelijk bellen om 08:00 uur... @ naam ja vinden jullie het kunnen? Het is een collega die al meer dan een half jaar weg is bij mijn bedrijf en die ik alleen nog maar via Facebook spreek. Moeilijk hoor die namen.... Ben blij als we eruit zijn @ Luca klinkt niet goed nu al harde buiken!! Rustig aan doen, en geniet er van dat je nu hulp thuis hebt, kun jij zelf rustiger aan doen
Larissa, ik heb ook even naar je poll gekeken en in vind Joaz de mooiste! Als je die collega alleen nog maar via facebook spreekt vind ik het ook gewoon kunnen.
Haha mean girl Maar Larissa ja als je haar sowieson niet meer live ziet zou ik het doen! Als dat voor jullie DE naam is zou ik me nergens door laten tegenhouden Bloem leuk een vloertje! Rebekka pfoe 5 dagen bikkelen! MAar wel een mooie beloning als je straks de geslachtsbepaling hebt Hier wezen shoppen met zus en moeders, mijn vader is met vriendlief op pad met de buggy haha. Ze zijn nu nog niet thuis dus zullen het wel naar hun zin hebben! En vanavond lekker uit eten
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 5. Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 6. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV 7. 8. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV 10. Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV 11. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/FV? HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. 14. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV (4) Meisjes, (5) Jongens, (3) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Eleandra Afspraken Larissa259 - 7 januari controle vk Rikki - 7 januari controle vk en geslachtsbepaling Btje - 8 januari controle vk ziekenhuis Catharina1985 - 9 januari 20 weken echo Bolliewollie - 10 januari controle vk Rebekka85 - 11 januari geslachtsbepaling Trotter - 11 januari geslachtsbepaling Nath88 - 14 januari controle vk Tientje34 - 15 januari 20 weken echo Trotter - 16 januari controle gyn Roos85 - 16 januari 20 weken echo Veetje83 - 16 januari controle vk Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo + controle vk Zally - 17 januari controle vk Veetje83 - 17 januari 20 weken echo Rebekka85 - 17 januari controle vk Giegel1989 - 18 januari 20 weken echo Frederike80 - 18 januari 20 weken echo Btje - 18 januari 20 weken echo Larissa259 - 21 januari 20 weken echo Rikki - 21 januari 20 weken echo Zally - 21 januari 20 weken echo A1988 - 22 januari 20 weken echo Giegel1989 - 22 januari controle VK Trotter - 23 januari 20 weken echo Bloem89 - 24 januari 20 weken echo + controle gyn Jose1710 - 24 januari 20 weken echo Bolliewollie - 24 januari 20 weken echo Roos85 - 24 januari controle vk Nath88 - 28 januari 20 weken echo Rebekka85 - 28 januari 20 weken echo Luca2504 - 29 januari 20 weken echo Trotter - 31 januari controle gyn Luca2504 - 4 februari controle gyn Tientje34 - 4 februari controle vk Trotter - 7 februari extra controle gyn Trotter - 13 februari controle gyn Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo Larissa259 - 8 maart 3D/4D echo Zally - 13 maart 3D/4D echo
Ik kreeg net een berichtje terug van HappyZwanger86, ze wilde graag op de lijst blijven staan dus heb haar teruggezet, en ze krijgt een meisje dus het is nu 4 -5 tussen jongens en meisjes
ja luca, tot mijn verlof moet ik nog gewoon fulltime werken. Daarna ben ik vooralsnog van plan om 4 dagen te gaan werken. Hoop dat ik dat red haha maarja dat zien we dan wel weer. Volgende week eindigt inderdaad mooi dus die vijf werkdagen neem ik dan maar op de koop toe. Hoeveel werken jullie eigenlijk (en is/gaat dat afnemen/afgenomen na de eerste kids?) nu ben ik in afwachting tot manlief thuis komt zodat we de geleende doppler eens kunnen uitproberen (hij vindt het maar niks dat hij het nog niet voelt en ik wel, kan hij op deze manier toch ook beetje meegenieten !)
Haha net een maand voor ik beval haar verwijderen...valt ook niet op Hier vind vriendlief hem met de S niet mooi en met de Z vind hij hem fantastisch dus hoogwaarschijnlijk wordt het toch Joaz al vinden we Jayden mooier bij de achternaam. Ach we hebben nog 20 weken moet lukken... Rebekka fijn is dat hoor samen luisteren met de doppler! Doen wij ook zo'n twee keer per week..echt een mooi momentje