1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor, kleine man heeft net ook al overgegeven. Zo zielig, hij moest zo huilen en hij wilde dat ik 'm optilde maar ja hij was nog niet klaar met spugen. Ben lekker met 'm op het grote bed gaan liggen en daar viel ie meteen in slaap. Heb 'm na een uurtje op zijn eigen bedje gelegd en hij slaapt gelukkig gewoon door.
    Nu maar hopen dat ik het niet krijg want de laatste keer dat ik buikgriep had belandde ik in het ziekenhuis vanwege uitdroging.

Ik begin toch wel meer symptomen te krijgen hoor, vond namelijk net een brood terug in de koelkast.... ahum...

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ah knuffel voor J. schiet niet op zeg! Ik mag echt afkloppen met mijn zoontje hoor...in 5 jaar tijd pas 1 keer ziek geweest en wel toen hij drie maanden was...en dat was het dan ook echt....

Dat brood zal wel lekker koudzijn dan ;)

Ik heb tot nu toe enkel gehad dat ik in de winkel niet meer wist wat ik moest hebben...maar ja dat komt wel vaker voor!

Alle andere kwalen present, behalve misselijkheid, dat is weg! :)

3. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het morgen een stuk beter gaat hoor. Het oppaskindje van mijn moeder was ook na een dag al weer zo goed als beter.
    Volgend weekend kunnen we wel weer met een zieke J zitten. Hij heeft vorig weekend met zijn nichtje gespeeld die de waterpokken had.... Hij mag ze van mij wel krijgen hoor, is dat ook maar weer klaar!

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    btje, veel beterschap voor je kleine mannetje.

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Mag ik mijn jongen dan er ook bijzetten, want dan heeft hij dat ook al gehad...ik heb dat al 3 keer bewust gedaan, maar de pogingen zijn allemaal mislukt haha

6. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Oh dan mijn dochter ook die is al 11 en nog nooit de waterpokken gehad

7. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, we zullen zien of mijn poging succes zal hebben ;)

Ik ben nog steeds op zoek naar een muts en sjaal voor J. Ook online kan ik niks vinden. Wel wat leuks van Barts, maar dat vind ik weer zo duur... Iemand tips?

8. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden gauw even bijgelezen!!!

Bolliewollie welkom en natuurlijk gefeliciteerd!!!

Wat verjaardagen betreft , als mijn berekeningen goed zijn denk ik rond 4 juni uitgerekend , aan gezien mijn vriend 12 juni jarig is en ik bij alledrie met 41,5/41/41,6 bevallen ben kans groot dat t weer later komt en wie weet dan wel een verjaardags cadeautje...

Btje sterkte met je mannetje, zo zielig :(

Hier verder lekker dagje gehad, maar nu wel dood op...
    En ook ik heb behoorlijk moeite het tegen niemand te zeggen...

liefs Caat

9. Svduijn

Svduijn Lid

6 okt 2012
    11
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Rijnsburg
    Hallo,

Ik wil ook graag mee doen met dit toppic.

Ik ben waarschijnlijk 12 juni uitgerekend.
    Het is ons tweede kindje.
    De eerste word 14 oktober 7 maanden.
    Nog meer mama's die zo snel weer zwanger zijn?

Fijne zwangerschap voor iedereen, dat het maar voorspoedig mag verlopen!

Geniet er van!

Groetjes Sandra

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    @svduijn welkom hier en gefeliciteerd! :)
    Hier zit er 9,5 jaar tussen dus geen herkenning hihi.

Vandaag weer hoofdpijn, verkouden, kriebelhoest en ik heb het koud... :(
    Morgen en overmorgen twee lange dagen werken... zo geen zin in....

11. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @svduijn, mijn dochter is 11 maanden en nu dus weer zwanger, maar ik moet zeggen dat ik dit eigenlijk al "te snel" vind, dus bij jou helemaal snel :)

@btje, arm mannetje, beterschap voor hem!

Ik heb voor mn meisje een erg leuk setje muts/sjaal/wanten van lodger (45 euro, weet niet wat je prijzig vindt) was er ook in jongens varianten
    Als extra setje heb ik een erg leuk setje mutsje/sjaaltje van de hema, maar weet niet of die ook leuke jongens setjes hadden

Hier super verkouden, echt niet lekker, hoop niet dat ik mn meisje aansteek.

12. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Svduijn Welkom en gefeliciteerd... Ik was met met mijn jongste zoontje na 9 maanden weer zwanger zit dus net anderhalf jaar tussen .
    Vond het toen ook snel maar achteraf gezien erg leuk, ze zijn erg hecht samen en doen ook veel samen :)

Ik liep gisteren door de stad met mijn dochter en kwam langs de baby winkel, mijn god wat gingen er weer kriebels door mijn lijf, ondanks de weinig klachten begin ik het steeds meer te beseffen en eerlijk gezegt ook leuk te vinden.

Mag ik jullie eerlijk om je mening vragen ??? zonder er een discussie van te maken natuurlijk want ieder heeft zijn eigen mening en dat mag!
    Zouden jullie in mijn situatie toch voor de kleine gaan ook al geef je je relatie hiervoor op?

liefs Caat

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag Caat, ik zou daar nooit een discussie over aangaan...ook niet in mijn beroep ;)

Maar ik ben tegen abortus...dus ik zou er hoe dan ook voor gaan! :)

14. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    @pco mama.. kan me ook wel goed voorstellen hoor :)
    Dank je wel voor je mening:)

Las idd al dat je ook een eigen bedrijf hebt;)
    Ik heb zelf een massage en beauty praktijk ook druk en hard werken maar erg lekkerniet voor een baas te hoeven werken als zeg ik t zelf :)

Liefs caat

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik ben niet anti abortus er zijn situaties waarin ik vind dat het mogelijk moet blijven maar dit is er niet 1 van... Je hebt seks je weet wat ervan kan komen dus moet je ook de gevolgen ervan op je nemen... Waarom wil je man dit niet dan? En is jullie relatie verder wel goed..

16. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Caat: ik zou denk ik mijn leven lang last houden van een abortus dus ik zou voor de kleine gaan. Vind ook niet dat je man dit van je mag verwachten. Verder ben ik het eens met shay, jij bent dan degene die zwanger is maar zonder hem was dat niet gelukt. Ik hoop voor je dat jullie eruit komen!

Mutsje/sjaal: de Hema vond ik niet echt leuk, ik zoek gewoon een donkerblauw setje, niks bijzonders. €45 is al goedkoper dan wat ik gezien had. Ik ga eens kijken naar de lodger setjes!

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    daar heb je gelijk in, maar bij mij is dit er dus absoluut niet een van...

18. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Hoi dames..

Laat ik wel vooropstellen dat dit kindje zo en zo hou hoor..ik ben niet anti abortus maar mijn gevoel van dit kindje hoort bij mij is te sterk om het weg te laten halen. Hou nu er nu al van :) alleen is de situatie lastig .. ( moeilijk wil ik niet zeggen omdat overal een oplossing voor is) maar vind het jammer dat mijn vriend vrij stellig is.. zijn ook nog maar kort samen natuurlijk..maar vind dat hij net als ik de verantwoordelijkheid moet nemen aangezie hij alvorens op de hoogte was dat het bij overal doorheen komt...
    Wel laat ik me na deze zwangerschap helpen..laatste dus ..dus extra van genieten..maar is altijd fijn de mening van anderen te horen en hoe jullie in deze situatie zouden handelen .

Liefs caat

19. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He dames!
    Hoe is het met iedereen?? Beginnen de kwaaltjes lekker te komen?! Ik ben gisterenochtend even flink misselijk geweest, maar vandaag viel dat wel weer mee. Gisteren een drukke dag gehad met vrienden. Heb echt moeite moeten doen om het er niks over te zeggen! :)

Heb echt zin in dinsdag! Dan komen mijn ouders terug van vakantie en dan kunnen we het hun eindelijk vertellen!! :D

20. giraf

giraf Niet meer actief

Caat
    Lastige vraag, maar eigenlijk ook heel simpel.... Het gaat er niet om wat ik/wij zouden doen, het gaat erom wat jij wilt.... Maar stiekem heb je je keus allang gemaakt volgens mij en komt het echt wel goed met jou en de kleine! En ik hoop echt dat je vriend nog bijdraaid.... Misschien dat als hij de echo ziet dat het dan allemaal wat werkelijker voor hem wordt?

Svduin
    Hier zit 14 maanden verschil tussen onze 1e en 2e. Bewust voor gekozen overigens. En ook de 3e volgt dus binnen korte tijd :)
    Straks heb ik 3 kindjes onder de 3.... Zal misschien een pittige tijd worden omdat ze dan nog geen van allen naar school gaan en dus alle 3 hele dagen thuis zijn bij mij, maar ach, wat is druk? Het is zo gek als je het zelf maakt....

Sjaals/wanten
    Anders misschien bij de V en D kijken? Die hebben vaak ook leuke kinderkleding voor weinig geld....

Fotoshoot
    Als kindjes ergens geen zin in hebben....... :)
    Wel jammer joh, ik hoop dat er toch wel leuke foto's tussen zitten!

Vertellen
    Wanneer vertellen jullie het aan "de wereld"?
    Na de 1e echo of na de 12 weken?

Kwaaltjes
    Hier nog steeds geen kwaaltjes, maar zit ook nog onder de 6 weken dus we wachten geduldig af op wat er komen gaat :D

Deel Deze Pagina