1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Hey lekker weekend gehad?
    Hier nog niet echt misselijk, wel heel moe! Heb net 3 uur liggen slapen.
    Spannend he?! Wat zullen je ouders blij zijn!

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Kennen jullie de film 'What to expect when you're expecting'?
    Ik ga hem over 5 minuutjes aanzetten en heb vanavond lekker een filmavondje alleen (manlief is niet thuis). Hoewel alleen.....?? hihi klopt ook niet helemaal.. ;)
    Ben benieuwd...

3. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    oh die film wil ik ook gaan kijken zal hem eens binnen gaan halen lijkt me heel erg leuk om te kijken.

Hier weten ondertussen schoonouders, schoonzus en overgrootvader het.Hele leuke reacties gehad trouwens heel erg leuk...
    Nu nog mijn kant van de familie en mijn vriendinnen.. mij benieuwen maar daar wacht ik denk ik nog wel even mee

4. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Die film heb ik toevallig afgelopen week gekeken.. Wel leuk hoor! :D

@bloem jaaa! Spannend!! :D Mijn ouders zijn vast heel blij! Ze waren zo verdrietig met ons vorige maand.. :(

Mijn weekend was heel gezellig! Gisteren een uitje gehad en vandaag weer eters over de vloer! :) Jij ook een leuk weekend gehad?

@hier.. ging net in bad, en keek even in de spiegel omdat mijn borsten net aanvoelden of ze bond en blauw waren... :$ WTF!! Heel mijn borsten vol met blauwe anders!! ;)

5. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie er ook erg naar uit om het te vertellen maar wachten nog even tot na de eerste echo (19 oktober)! Dan vertellen we het dus aan de opa en oma's. De rest moet nog maar even wachten, weet nog niet precies wanneer we het de wereld ingooien.

J knapt al weer op. Vanmiddag viel ie wel bij papa op schoot in slaap terwijl opa en oma er waren :( Duidelijk ziek dus! Maar hij eet vandaag weer goed.

Muts en sjaal heb ik ondertussen besteld bij kleertjes.com. Twee setjes, eens kijken welke de leukste is en welke het beste bij de jas past. En wantjes van Barts, lekker voor in de sneeuw.

Hier zo nu en dan toch een vlaagje misselijkheid al was ik vandaag ook wel bang dat ik gewoon ziek zou worden.

6. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Dames?
    Vorige week maandag gaf mijn cb digitest 1-2 weken aan, vandaag geeft ie 3+ aan?? Weten jullie hoe dit kan?

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dat je HCG dus mooi gestegen is! En dat je nu tussen de 3 en de 6 weken zwanger bent volgens mij...

8. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is een goed teken bloem! Ik heb net een gegoogled en ik zie dat je ook nog 2-3 weken hebt. Misschien maak je lichaam snel hcg aan? Er zit een stijgende lijn in en daar gaat het om :D

9. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Zo snel? Mijn nod was afgelopen donderdag.

10. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Haha ja ik zat ook te googlen, maar omdat mijn nod donderdag was vind ik het zo snel. Het zullen er toch geen twee zijn?! Haha

11. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaat wel hard dat ja. Lijkt me leuk een tweeling erbij hier haha!

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou dat zou wat zijn Bloem...ben je zwanger door middel van medicatie? Of dat niet?

Hier komt MvM zo bij mij, dus ben benieuwd...maar begin er pas aan nadat ik een kloppend hartje heb gezien...

Fijne dag vandaag dames!

13. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen..

Mag zo om half 11 al komen voor de echo , dus ben benieuwd hoelang ik exact ben.

Ik had 3+ maar ga er maar niet vanuit dat het een tweeling is;), zou wel leuk zijn als er iig 1 tweeling in ons forum tussen zit :)

Tot horens liefs Caat

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Spannend Caat...ben benieuwd!

15. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hallo Dames!

Mag ik me hier ook bijvoegen?

Ik ben Veetje, 28 jaar en zwanger van ons eerste kindje :).
    Ik heb gisteren een test gedaan, en hij was positief :).
    Na een kleine rekensom kom ik uit op 16 juni 2013.. Net na de 15e.. maar hopelijk geen probleem?!

Caat, succes met je echo!!
    Ik ga volgende week (als ik 5 weken ben) de vk bellen. Dan kan ik het deze week nog even laten bezinken.. haha :p.

Groetjes,
    Veetje

16. Hoi dames ik laat niet zoveel van me horen de lader van mijn computer is stukdl dus moet even een nieuwe halen!

Nieuwe meiden welkom!

Caatje ik ben heel benieuwd wat eruit de echo komt! Spannend hoor!

Hier hele leuke dingen gedaan. Gister dagje Efteling was erg gezellig maar vermoeiend! Vandaag rustig dagje even naar de winkels alleen.

Ik had vanmorgen bij wakker worden een harde bal bovenin mijn buik!? Schrok ervan dacht meteen aan een bbz.. Maar volgens mij was het gewoon lucht want het zat bij mijn darmen en het verplaatste zich soms..

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @bloem, haha zou natuurlijk kunnen een tweeling, maar hcg kan nogal varieren, dus misschien maak je wat meer aan dan gemiddeld

@caat, ik zou het kindje ook houden denk ik, ik zou me na een abortus denk ik de hele tijd afvragen wat er van het kindje zou zijn geworden.

@vertellen, hier wil ik het na de 1e echo gaan vertellen (als alles goed is), vooralsnog geen idee wanneer die plaats gaat vinden.

Ik hoop wel dat ik leuke reacties krijg, om de een of andere reden zie ik er een beetje tegenop om het te vertellen. En ben ik bang dat de familie niet zo enthousiast zal zijn omdat het al zo snel is.....

@veetje, welkom hier! En dan moet je maar een dagje eerder bevallen haha

Hier flinke griep te pakken, komt niet goed uit want heb een super drukke week voor de boeg.

18. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden..

Nou echo gehad en ze komen op 5 weken en 4 dagen, moet over 3 weken terug komen , want hij dacht zelf iets langer maar kon het niet goed zien.

De uitrekendatum staat op 8 juni iig...

Helaas reageerd mijn vriend heel gevoelloos, ben het ook echt beetje zat dat hij alleen maar zwart wit denkt, en blijkbaar alleen aan zichzelf .... ( sorry moest het even kwijt)

19. Caat fijn dat de echo goed is gegaan in ieder geval! Is hij wel meegeweest naar de echo? Dat is altijd wel jammer van een vroege echo, je ziet natuurlijk nog maar heel weinig. Ben benieuwd over drie weken of je nog vooruit gezet wordt.

Wat je eerdere vraag betreft van mij had je al een antwoord ik geef nooit meer zoiets op voor een ander. als ze er niets van willen weten bekijken ze het maar.

Catharina beterschap!

Tweeling; het zal mij benieuwen haha :D

Ik zit me nog steeds zoveel zorgen te maken, pff zo vermoeiend. Soms kan ik het even loslaten maar dan komt het daarna weer terug. Voel ook zoveel in mijn buik gebeuren heb heel erg last van bandenpijn en soms ook rugpijn vooral met veel lopen, echte ongirugpijn. Veel naar de wc nog steeds maar het lijkt allemaal nog goed te gaan dus daar duimen we dan maar voor!

20. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Luca, wat vervelend dat je, je zo'n zorgen maakt! Ik hoop voor je dat het beter wordt na de eerste echo.

Veetje, welkom!

Caatje, lastige situatie hoor.

Catharina, denk je echt dat je familie negatief zal reageren? Is toch ook heel leuk dat jullie kindjes zo dicht op elkaar zitten? En zo vreselijk snel is het ook weer niet? Sommige vrouwen krijgen 2 kinderen binnen 1 jaar, das pas snel, maar dan nog! Als jullie er maar blij mee zijn toch?
    Enne beterschap!

Hier net werk gehad van de glijbaan. Ze hadden 'm met de verhuizing helemaal uit elkaar gehaald wat niet nodig was. Moest deze zwangere vrouw 'm weer in elkaar zetten :p en bedankt!

Deel Deze Pagina