Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 5. Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 6. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV 7. 8. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV 10. Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV 11. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/FV? HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. 14. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV (4) Meisjes, (7) Jongens, (4) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Eleandra Afspraken Rebekka85 - 11 januari geslachtsbepaling Trotter - 11 januari geslachtsbepaling Nath88 - 14 januari controle vk Tientje34 - 15 januari 20 weken echo Trotter - 16 januari controle gyn Roos85 - 16 januari 20 weken echo Veetje83 - 16 januari controle vk Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo + controle vk Zally - 17 januari controle vk Veetje83 - 17 januari 20 weken echo Rebekka85 - 17 januari controle vk Webje - 17 januari 20 weken echo Giegel1989 - 18 januari 20 weken echo Frederike80 - 18 januari 20 weken echo Btje - 18 januari 20 weken echo Larissa259 - 21 januari 20 weken echo Rikki - 21 januari 20 weken echo Zally - 21 januari 20 weken echo A1988 - 22 januari 20 weken echo Giegel1989 - 23 januari controle VK Trotter - 23 januari 20 weken echo Rebekka85 - 23 januari 20 weken echo Bloem89 - 24 januari 20 weken echo + controle gyn Jose1710 - 24 januari 20 weken echo Bolliewollie - 24 januari 20 weken echo Roos85 - 24 januari controle vk HappyZwanger86 - 24 januari 20 weken echo Webje - 25 januari 3D/4D echo Nath88 - 28 januari 20 weken echo Luca2504 - 29 januari 20 weken echo Trotter - 31 januari controle gyn Luca2504 - 4 februari controle gyn Tientje34 - 4 februari controle vk Bolliewollie - 4 februari controle vk Trotter - 7 februari extra controle gyn Btje - 12 februari controle gyn Trotter - 13 februari controle gyn Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo Larissa259 - 8 maart 3D/4D echo Bolliewollie - 9 maart 3D/4D echo Zally - 13 maart 3D/4D echo
Bolliewollie je nieuwe afspraken staan erin @ programma, nee dat kijk ik niet en kan ik maar beter niet doen ook als k het zo hoor Rebekka en Trotter HEEEEEEEL veel plezier En schiet op want ik wil KLEUR (liefst roze ) op die lijst!! @ disco; nou dan zou ik het misschien niet doen.. achja moeilijk.. als ik graag wilde gaan zou ik gaan en kijken of het wel kan. Weg kan altijd nog. En als ik er net van tevoren totaal geen zin in had zou ik lekker thuis blijven Bloem oh ik kan ook heel slecht tegen vet als ik zwanger ben.. krijg dan enorme darmkrampen (vond ik echt nog pijnlijker dan bevallen), het ergste is als ik gehakt gegeten heb. Snap dat je bang bent voor toxo, ik heb het ook hoor maar gelukkig word ik erop geprikt elke maand Leg het anders aan de vk uit, mag je miss geprikt worden. Kwebbel succes met klussen! Giegel als ik het zo lees dan herken ik inderdaad precies de harde buik erin. En kan ook wel kloppen want als je veel gedaan hebt krijg je er last van Als het er maar 2 per dag zijn is het inderdaad niet erg, maar het geeft wel aan wanneer je teveel gedaan hebt (zoals meubels in elkaar zetten!). Dus soms even afremmen Ik vla in herhaling maar echt je kunt beter 100x te rustig aan doen dan 1x teveel doen en met weeen zitten Ik wens jullie allemaal een huppelende zwangerschap toe Roos nee hier geen carnaval Kom ook niet van onder de rivieren haha dus nooit gevierd, ook niet toen ik in nl woonde.
Nou, zo de deur uit voor geslachtsbepaling, daarna lekker even lunchen. Ben bekaf al, vannacht in t ziekenhuis gezeten, had weer last van harde buiken, voor de tweede avond achtereen, dus toch maar gebeld om te vragen wat ik ervan moest denken. Sta al bol van de stress nl. Wilden ze toch dat ik langskwam! Alles was gelukkig goed en in het ziekenhuis waren de harde buiken ook prompt over, maar leuk is anders. Moet op een of andere manier zien te ontstressen als ik naar bed ga, want ik veroorzaak alle ellende zelf zo... Vandaag gaan we gewoon genieten....
Veel plezier! En heel herkenbaar!! Weet je, het is echt zo hoe meer je je erop richt hoe meer last je ervan krijgt. Gister ben ik heel de middag wezen shoppen en 's avonds was ik echt superverbaasd dat ik geen harde buiken had. Ik probeer ook middelen tot ontstressen te zoeken. Ik ga wel yoga proberen, heeft op mij een goede invloed. Kan je gewoon voor het slapen gaan op je bed doen, staan genoeg filmpjes op youtube. toen bij mij dochter heb ik ook eerst 2x in het zh gezeten in paniek, en dat de harde buiken eenmaal aangekomen opeens verdwenen waren (en dan die blikken van heb je d'r weer een!) voordat het echt een keer flink doorzette. Maargoed daar hoop je natuurlijk niet op!! Probeer er niet aan te denken hoe moeilijk het ook is, zoek afleiding. Ga nog even wat lezen oid. Ik kan altijd helemaal ontspannen worden van het idee dat ik lekker ga slapen haha dus ik ga dan vast in bed liggen en geniet lekker van de koele dekens over me heen en het zachte bed ed. Kan ik echt lekker ontspannen van worden hihi
Nou Luca, op de harde buik als gevolg na, klinkt me dat niet als een heel onaangename kwaal haha. Hier heb ik er in ieder geval geen last van. Jeetje trotter vervelend! Wel fijn dat je voor de zekerheid langs kon komen al maakt t je misschien juist ook wel weer gestresst. Lekker genieten zo dadelijk en benieuwd welke kleur jij voor de lijst meebrengt!
@ Luca nee daar heb ik geen last van haha klinkt op de harde buiken na inderdaad helemaal niet erg. Hier 'durft' hij niet meer, dus jouw kwaaltje zou opzich wel handig zijn hahaha. @ Trotter en Rebekka veel plezier vandaag!! @ Bloem ah getsie wat naar, hoe voel je je nu, beetje beter weer? @ Trotter dan schrik je wel twee avonden achter elkaar! Fijn dat je wel gelijk mocht komen. Ergens jammer dat het toen gelijk ophield zodat ze niets konden nakijken, maar hopelijk zijn de harde buiken vanavond nergens te bekennen. @ Bolliewollie, lief je reactie het gaat op sommige momenten wat beter als op andere, tegen 12:00 en 20:00 heb ik echt m'n koorts pieken dus die paracetamol kan ik echt niet missen, maar bijvoorbeeld die ik gelijk na het opstaan neem, die is wat mij betreft niet echt nodig. @ lijst, kan iemand aub mijn 20 weken echo eraf halen? Mijn gyn wil hem nu zelf doen, op 28 januari. Dus Luca ik kom je gezelschap houden ik mag ook een week later! Zo lief, ik had gister zoooon zin in biefstuk, ik krijg nu geen grote porties weg dus als ik ergens zin in heb is dat het enige wat ik eet die avond. Terloops gistermorgen gezegd dat ik zo'n zin in biefstuk had, was vriendlief toen ik lag te dutten naar de stad gegaan voor een biefstukje... Heb gesmuld gisteravond, zo lief (uiteraard: goed doorgebakken)
Kijk dit maakt veel duidelijk Ik maakte me ook geen zorgen hoor! Dit prikten ze volgens mij nog niet tijdens mijn vorige zwangerschap. Is ook wel prettig dat je er zelf dan een beetje rekening mee kunt houden dat je kindje misschien onder de warmtelamp moet!
Zo, kopje thee gezet koekje erbij... Even pauze en helemaal klaar om jongetjes en meisjes te verwelkomen !!!! Kom maar op met het goed nieuws! Hihi
Ietwat geschokt zijn we, niet verwacht maar overduidelijk krijgen wij een jongetje! We vinden t superleuk en alles zag er goed uit, we hebben weinig geslachts foto's omdat beeb halverwege een koprol was, maar 100% zeker een zoon voor ons. Nu even omschakelen omdat we echt t idee hadden dat t een meisje zou zijn. Dus, blauw erbij (Chinese geslachtskalender had trouwens gelijk bij mij).
hihi Larissa gezellig hoor meis dat je me gezelschap komt houden. Ik zal het meteen even aanpassen. Verder heb je nog niks staan toch? Ik hoop echt dat het snel beter zal gaan.. wat rot ook dat je lijf geen antilichamen aanmaakt! Hihi kwebbel klinkt goed, ga ik ook doen! En Trotter? We wachten met spanning haha. Die zit ergens lekker op dr dooie gemakje te lunchen @ kwaaltje; haha ja het zal wel door de doorbloeding komen. Maar ik vind het niet fijn hoor want ik word er ook wakker van, en soms klap ik ineens dubbel omdat het dan ook pijn in mijn buik doet. Dan doe ik het liever met mijn vriend Maar die ligt dan lekker naast me te snurken haha. Wij lopen elkaar vaak mis. Gisteravond had ik speciaal een mooi setje aangetrokken om hem te verleiden als hij naar bed kwam. Viel hij weer op de bank in slaap en ik was ook moe, dus toen hij eindelijk naar bed kwam lag ik al half in coma. Toen had ik dus geen zin meer in verleiding Het gebeurt bij ons bijna altijd in het weekend 's ochtends haha, das het enige moment dat we tegelijk wakker in bed zijn!
Ahh Trotter gefeliciteerd!!!! Wat leuk en ook dat het onverwacht was haha. Nu begin ik steeds meer te twijfelen Ik lees steeds meer onverwachte uitkomsten Misschien dan toch een meid voor ons
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 5. Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 6. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV 7. 8. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV 10. Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV 11. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/FV? HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. 14. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV (4) Meisjes, (8) Jongens, (4) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Eleandra Afspraken Rebekka85 - 11 januari geslachtsbepaling Trotter - 11 januari geslachtsbepaling Nath88 - 14 januari controle vk Tientje34 - 15 januari 20 weken echo Trotter - 16 januari controle gyn Roos85 - 16 januari 20 weken echo Veetje83 - 16 januari controle vk Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo + controle vk Zally - 17 januari controle vk Veetje83 - 17 januari 20 weken echo Rebekka85 - 17 januari controle vk Webje - 17 januari 20 weken echo Giegel1989 - 18 januari 20 weken echo Frederike80 - 18 januari 20 weken echo Btje - 18 januari 20 weken echo Rikki - 21 januari 20 weken echo Zally - 21 januari 20 weken echo A1988 - 22 januari 20 weken echo Giegel1989 - 23 januari controle VK Trotter - 23 januari 20 weken echo Rebekka85 - 23 januari 20 weken echo Bloem89 - 24 januari 20 weken echo + controle gyn Jose1710 - 24 januari 20 weken echo Bolliewollie - 24 januari 20 weken echo Roos85 - 24 januari controle vk HappyZwanger86 - 24 januari 20 weken echo Webje - 25 januari 3D/4D echo Nath88 - 28 januari 20 weken echo Larissa259 - 28 januari 20 weken echo Luca2504 - 29 januari 20 weken echo Trotter - 31 januari controle gyn Luca2504 - 4 februari controle gyn Tientje34 - 4 februari controle vk Bolliewollie - 4 februari controle vk Trotter - 7 februari extra controle gyn Btje - 12 februari controle gyn Trotter - 13 februari controle gyn Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo Larissa259 - 8 maart 3D/4D echo Bolliewollie - 9 maart 3D/4D echo Zally - 13 maart 3D/4D echo
Ach ik vergeef t je , we wijten het aan de dementie Ik had m eerst om kwart voor zes staan, maar kan nu om 5u Nog 3,5 uur te gaan!! Ben ook benieuwd of manlief verrast is, is cadeautje voor zijn verjaardag. Hij haalt me om half vijf op en dan rijd ik m er geblinddoekt naar toe haha
trotter, wat leuk een jongetje!! Ik snap dat je nu ff moet omschakelen. Zou ik ook gehad hebben als wij een jongetje zouden krijgen. Nu lekker shoppen. Rebekka, wat een leuke verrassing! Ben benieuwd wat ie ervan vindt. Veel plezier!