goedemorgen Beterschap! En een lieve collega zeg! Qua uitzet, ach je hebt nog zat tijd. De komende 20 weken kun je elke dag shoppen als je wilt haha
haha ik heb opeens heel erg de neiging om nu naar de babyzaak te rijden en ter plekke een tummytub te kopen Ik vind shoppen voor de kleine maar niks aan Elke keer loop ik een zaak in en zie ik superveel schattige pakjes maar alles is voor jongens of meisjes! en alle neutrale spul denk ik weer van tja maar daar heb ik al zoveel van Dus kom ik elke keer met lege handen naar buiten. Gelukkig is de grote uitverkoop tot 12 februari dus op 29 januari dan sleep ik mijn vriend meteen de eerste beste babyzaak in om hem leeg te kopen haha
Ach ja die uitzet Pff weet niet eens wat ik allemaal heb dus schiet niet op hihi. Vl. Is braaf bezig in het kamertje met verven en de vloer als het af is show ik wel foto's hihi. Ik door helemaal niks zit op de bank en loop soms een beetje heen en weer in huis en wil zoveel doen maar helaas mag niet. Ga wel morgen de gordijnen naaien voor de baby kamer.
goedzo, beetje vriendlief commanderen vanaf de bank, prima toch En kom maar op met die foto's als het af is!! Zou hier ook wel met de babykamer willen beginnen maar het is nog een grote puinbende Eerst moeten mijn ouders maar weg en dan de kamer leeg En dan kunnen we langzaamaan iets gaan doen aan het vocht en DAN misschien een behangetje op de muur plakken
gaaap! Ik ben echt heel erg moe opeens.. zit erg te twijfelen of ik een dutje ga doen of toch eerst maar naar de supermarkt.. Anders ben ik weer zo gaar als ik wakker word en dan moet ik nog de deur uit.. geen zin in! Ja ik ga gewoon nu naar de supermarkt.
Pfff....als ik jullie verhalen lees ben ik zo blij dat ik lichamelijk nergens last van heb! Heb net zelfs 20 km gewandeld. Ben erg sportief en baal ervan dat sommige sporten (wielrennen) niet meer gaan (ipv valrisico) en ben daarom overgestapt op wandelen. Heerlijk, wandelschoenen aan en gaan. Lekker in het zonnetje vandaag. Behalve dat ik erg koud ben heb ik gelukkig nergens last van. Geen rug- of bekkenpijn. Nu heerlijk in bad, wat een mooie dag!
Hahahaha tientje kon je niet wachten met dat bericht tot mijn berichtje daarboven even wat verder weg was Staat zo in contrast nu met elkaar hahahaha. Ik die twijfel tussen slapen of met de auto naar de supermarkt , en jij die 20 km gewandeld hebt Verder ben ik niet lui hoor
haha Luca, ik sta je even bij. Heb namelijk net op de bank even een uurtje m'n ogen dicht gehad We zijn heel de woonboulevard afgelopen, dat voel ik wel pff. We balen wel enorm! Hadden een mooi kamertje gezien, maar in het echt viel de kwaliteit heel erg tegen. Dus die viel af. Nu twijfelen we tussen deze twee kamers, wat vinden jullie?
Roos ik vind die onderste mooi omdat die deurknoppen heeft, maar volgens mij is de commode minder praktisch omdat hij van die kleine laatjes heeft.. De kast lijkt me dan wel weer handiger dan die bovenste.
Haha, ach. Ieder zijn eigen ding toch! De één wat actiever dan de ander. Ben al blij als ik drie keer per dag een rondje met de hond loop... Gisteren mega last van mijn heupen... Heb ik al een paar jaarlast van... Komt omdat ik te dun ben. Dan is er een pees in mijn heup die over het bot schuurt. Zit een slijmbeurs tussen maar die is niet gevuld omdat ik te dun ben... Hopeloos... En in het begin van mijn zwangerschap dus bijna vijf kilo extra er af, helpt ook niet mee... Echt! Als er iemand voor mij een goede tip heeft om aan te komen, ben ik die persoon eeuwig dankbaar... Tot nu toe kan ik de hele dag door eten wat ik wil zonder aan te komen. Hele uitdaging dus... Nou, weer genoeg geklaagd! Kleintje is mijn buik weer aan het verbouwen dus daar wordt ik weer blij van!
Persoonlijk vind ik de onderste van deze twee het mooist. Vind het zonder handgrepen wat saai. Maar dat ben ik
Wij zijn net ook met de auto weg geweest voor kleine stukje hoor Luca. Veel te koud in Nederland om buiten te zijn Tientje, wat heerlijk dat je je zo goed voelt! Tummytub, ik heb 'm wel een half jaar gebruikt geloof ik en onze zoon was geen kleintje. Hij vond het altijd nog heerlijk om opgepropt in dat ding te zitten En ik vond het veel handiger dan dat gesleep met het badje! Gewoon kopen hoor Luca. Dan maar badderen in een bloempot als hij/zij maar schoon wordt toch Met bijna 6 maanden:
Roos, ik vind de onderste ook het mooist. En volgens mij valt het wel mee met onhandigheid van de laden, je hebt er immers ook nog een grote kast bij. En die twee plankjes boven de commode zijn ook wel handig!
Hey Roos, Mooie kamertjes Wij hebben de bovenste besteld. Die kwaliteit is wel goed. Ik heb helaas thuis niets in te brengen wat meubels betreft Dat krijg je met een man die meubelmaker is haha. Op alles is geklopt geschut gekeken pff.
Haha wat een schattige foto Ziet er wel relaxt uit inderdaad! Maar ik ben wel bang dat daarna de overgang naar een gewoon badje te eng voor ze is, of viel dat mee?
Kom jij niet evt in aanmerking voor een dietist Giegel? Of volgens mij zitten die sinds kort niet meer in het pakket he die zou je evt kunnen helpen om aan te komen! En denk dat het ook niet geheel onbelangrijk is tijdens zwangerschap, ze hameren er toch altijd zo op dat je meer aan moet komen als je al ondergewicht hebt?
Vanaf 2013 is de diëtiste weer opgenomen in de basisverzekering (kijk goed na in de voorwaarden welke eisen er worden gesteld). En bij de meeste zorgverzekeringen is de vergoeding ook in de aanvullende verzekering opgenomen. Hou er wel rekening mee wanneer je de kosten vanuit de basisverzekering vergoed krijgt de kosten wel ten laste komen van het eigen risico. (je zou bijna zeggen dat ik bij een zorgverzekeraar werk haha)
Hebben jullie de bovenste dan al in het echt gezien?? Bij de babydump? Want volgens de verkoopster is het een nieuwe serie en komen ze pas in maart in de showrooms te staan. Daar baalde we al van, want we willen natuurlijk het liefst in het echt bekijken!
@Luca: maar tukkies doe ik ook tussendoor hoor! Vast morgen, want dan staat er niks gepland. Voor mij is het al heel wat om veel minder te sporten. Mijn manier om te ontspannen. Ik ben blij dat mijn lichaam wandelen in elk geval nog toestaat! Duurt vast niet lang meer, met een dikke buik zal ik me toch echt neer moeten leggen bij minder beweging....
Wij hebben de kamer gezien bij Babypark, de kamertje heten daar anders maar zijn qua zicht hetzelfde.