Roos en A allebei veel plezier vanadaag! Larissa nogmaals echt een mooi kamertje! Wordt al echt echt zo he hihi Bij ons is er nog helemaal niks, dan lijkt het ook niet zo echt ofzo.. Als mijn ouders weg zijn ga ik wel mijn vriend even commanderen om de logeerkamer te legen. Dan ga ik denk ik ook de muur verven, moet nog even over de kleur nadenken.. en het behang bestellen Dan wordt hier hier tenminste ook een beetje echt Oh ik wilde net terug gaan lezen van gister maar nu moeten we ontbijten (ja lekker op tijd he ) dus ik reageer straks weer verder!
giegel voor het kindje maakt het verder niks uit, maar als je er persoonlijk hinder van ondervind dan vind ik het wel belangrijk. Hier wel steeds op de weegschaal maar ze doen er verder niks mee. Babycat zal je afspraken er nog even bij zetten. Wij hebben de complete babykamer nog van onze dochter dus we hebben voor de baby alleen een wiegje gehaald voor de eerste maanden Bloem jullie ook hele mooie spullen hoor! Rebekka fijn dat het een leuke verjaardag was gister! En mooi he als je het aan anderen kunt laten voelen Btje bedank voor de info. Ga misschien dan toch voor een tummytub! Wij wilden bij de eerste ook geen kast nemen, die was ook zo duur! Maar uiteindelijk kregen we hem toch kado, en ik ben er toch wel blij mee want anders hadden al die kleertjes nooit gepast! En veel plezier vandaag in plopsaland! Vandaag op de 20 weken grens, precies op de helft!! dat verdient een buikfoto! hier; vriendlief werd vanochtend gebeld door een vriend om weer met de buggy op stap te gaan dus die is er weer vandoor, net een klein kind zo blij was ie haha Mijn ouders worden elke keer pas om 11u een keertje wakker dus we zijn nu pas klaar met ontbijten. Nu moet ik nog wachten tot ze allemaal gedoucht zijn en dan kan ik me ook eens voor gaan bereiden Gelukkig is het slecht weer. We gaan vanmiddag nog even naar de overdekte speeltuin met mn dochter, kan ze haar energie weer even kwijt hihi Ik vind het heel gezellig hoor mijn ouders op bezoek maar ik zal ook blij zijn als we straks weer rust hebben in huis! Woensdagochtend moeten ze al om 7u in het vliegtuig zitten dus nu nog 2,5 dag gezellig doen en dan is het weer voorbij. Ik zie ze dan wel vrij snel weer als ik eind feb nog naar nederland kom. Maar de eerstvolgende mijlpaal wordt de 20 weken echo!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 5. Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV Babycat - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 6. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV 7. 8. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV 10. Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV 11. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/FV? HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. 14. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV (5) Meisjes, (9) Jongens, (4) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Eleandra Afspraken Nath88 - 14 januari controle vk Tientje34 - 15 januari 20 weken echo Trotter - 16 januari controle gyn Roos85 - 16 januari 20 weken echo Veetje83 - 16 januari controle vk Babycat - 16 januari 20 weken echo Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo + controle vk Zally - 17 januari controle vk Veetje83 - 17 januari 20 weken echo Rebekka85 - 17 januari controle vk Webje - 17 januari 20 weken echo Babycat - 17 januari controle vk Giegel1989 - 18 januari 20 weken echo Frederike80 - 18 januari 20 weken echo Btje - 18 januari 20 weken echo Rikki - 21 januari 20 weken echo Zally - 21 januari 20 weken echo A1988 - 22 januari 20 weken echo Giegel1989 - 23 januari controle VK Trotter - 23 januari 20 weken echo Rebekka85 - 23 januari 20 weken echo Bloem89 - 24 januari 20 weken echo + controle gyn Jose1710 - 24 januari 20 weken echo Bolliewollie - 24 januari 20 weken echo Roos85 - 24 januari controle vk HappyZwanger86 - 24 januari 20 weken echo Webje - 25 januari 3D/4D echo Nath88 - 28 januari 20 weken echo Larissa259 - 28 januari 20 weken echo Luca2504 - 29 januari 20 weken echo Trotter - 31 januari controle gyn Luca2504 - 4 februari controle gyn Tientje34 - 4 februari controle vk Bolliewollie - 4 februari controle vk Trotter - 7 februari extra controle gyn Btje - 12 februari controle gyn Trotter - 13 februari controle gyn Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo Larissa259 - 8 maart 3D/4D echo Bolliewollie - 9 maart 3D/4D echo Zally - 13 maart 3D/4D echo
Wow, deze weken hebben we een 20 weken echo explosie! 4 dames krijgen het geslacht ook te horen komende week De week erop nog 2 dames en dan blijf alleen ik nog over om het laatste kleurtje op de lijst te zetten voorlopig En na mij zijn alle 20 weken echo's dan meteen geweest. Spannende periode de komende weken! Hoop op alleeeen maar goed nieuws!
Ik hoop met je mee Luca! Staan er echt veel op stapel, spannend!! Nog anderhalve week wachten voor mij, gelukkig ben ik bij de echo voor geslachtsbepaling al een ietsiepietsie gerustgesteld. Uiteraard is dat bij lange na geen algehele controle geweest maar zo op het eerste oog zag ze geen bijzonderheden dus dat zorgt er wel voor dat ik nu niet nu al bloednerveus ben van de zenuwen. Over tien dagen zullen we het weten! Zo, nu manlief van de bank slepen om eens even klein rondje te gaan lopen buiten met dit lekkere zonnetje. Daarna komt het laatste plukje verjaardagsvisite langs.
Ja heerlijk al die 20 weken echo's! Wij gaan onze babykamer in deze stijl doen, alleen gaan we het meeste allemaal zelf maken
@Allen: wij weten nog niet of we het geslacht willen weten bij de 20-weken echo deze week. We zijn er nog steeds niet uit! Manlief wil het graag en ik weet het gewoon niet.... Dus morgen gaan we dat beslissen, want dat zal toch een keer moeten. Dinsdagochtend weet ik dus of we een groen, rose of blauw kleurtje mogen krijgen! Veetje, Webje en Frederike, willen jullie het wel weten tijdens jullie echo deze week?
Leuk A! Wij gaan binnenkort ff flink shoppen voor de aankleding van de kamer en kleding! Haha, echt leuk! Vind wel dat nu de kamer zo goed als klaar is het veel echter is. Voor vriendlief is het nog heel erg wennen maar sinds hij de uk gevoeld heeft is het ook voor hem echt leuk! Spannend vanaf volgende week! Al die 20-weken echo's! Ben wel benieuwd maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik me niet druk ga maken. Kindje is hoe dan ook welkom! Geslacht willen wij dus niet weten maar ik hoor steeds meer verhalen van mensen die tijdens de 20-weken echo er echt niet omheen kunnen... Bij een aantal werd het apparaat op de buik gezet en meteen was het in beeld.... We zien het wel
Hallo allemaal!! Wat zie ik een mooie kamertjes allemaal! Wij hebben er tijdens de kerstvakantie ook eentje uitgekozen, zal straks even de foto's eropzetten . @Tientje, komende donderdagavond inderdaad 20 weken echo, en wij willen dan ook graag het geslacht weten! Dus ben erg benieuwd! Mijn gevoel zegt jongen, maar je weet het nooit zeker... Want ik elke kleding en babywinkel kijk ik toch meer naar meisjeskleuren en kleding .
Ahh ik word gek! Zit met m'n zus bij een soort ballorig voor mijn dochter. Maar het is retedruk! Komt doordat er twee verjaardagen zijn geloof ik en het regent al de hele dag dus vandaar. Maar ik word helemaal dizzy van al die rondrennende kids haha
@luca, haha kan ik me helemaal voorstellen @a1988, super leuke stijl voor het kamertje, schattig! Net terug van een kraamfeest, was niet veel aan. Daarna wel met vrienden nog even lekker wezen lunchen en nu weer thuis. S ligt lekker te slapen dus even een uurtje voor mezelf.
Hierbij de foto's van het ledikantje en de kommode, kast nemen we niet, want we hebben al een inbouwkast in de kamer.
Wauw die is echt mooi! Wij krijgen het spul van mijn (pleeg)zusje. Met een beetje geluk in februari. Maar madam mikmak heeft Surinaams bloed en feb wil als je niet blijft zeuren zo augustus worden. Dus ik blijf zeuren, maar dat voelt zo rot, wil er ook heen ruzie over, maar anders weet ik dat het veel te laat komt.
Wat een leuke reacties op ons kamertje, bedankt!! @ A1988 inderdaad de aankleding gaat het afmaken, we willen nog: - wit/zilver gordijntje - uiteraard een matras op het ledikantje, en alles leuk opgemaakt - de uiteindelijke naam van onze knul in witte letters op de metallic muur - een mooie plafondlamp ( de 'wolk' van Ikea) - leuk nachtlampje (we dachten de 'ster' van Ikea) - luieremmer, wij nemen deze KNODD Ton met deksel - verzinkt, 16 l - IKEA Kan niet wachten... Zodra het loon er is dagje Ikea plannen... @ Luca jaa het wordt nu echt heel echt, super leuk! Vooral de kleertjes in de kast... Ookal ga ik ze met +- 35 weken nog wassen, ze liggen er! @ Tientje, weet je wat je ook kunt doen als je twijfelt of je het geslacht wel of niet wit weten: je vraagt de gyn om het geslacht op een dubbelgevouwen briefje te schrijven en in een envelop te doen. Dan kun je het altijd nakijken mocht je het wel willen weten. @ 20 wk echo's: veel plezier allemaal!! Wij willen fooootoos zien!
Ik ben aan het genieten van het getrappel in m'n buik, heb hotwings van de kfc gegeten en nu is de kleine toch druk haha
He dames! Ik ben weer terug van een weekendje weg en ben eindelijk bijgelezen! Heb wat leuke kamertjes voorbij zien komen! Ik ben nog druk aan het schuren voor ons kamertje.. Heb de meubeltjes waar ik zelf vroeger ook op en in gelegen heb! Gisteren heeft manlief voor het eerst het getrappel in mijn buik kunnen voelen! Trots dat ie was! Nu lekker in mijn pyjama op de bank Chillen! Morgen weer een lange werkdag..
Btw ik voel het getrappel steeds echt helemaal onderin mijn buik.. Terwijl mijn baarmoeder al navel hoog zit.. Is dat normaal??