1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tientje wat fijn dat alles goed was! En een jongen haha wat een verrassing :p maar heel leuk hoor!!

2. Het wordt wel een beetje eentonig zo hè haha! Nu moet ik wel een meisje krijgen, wordt omringd door blauw! Er moet toch nog een roze tussen zitten ergens :p

3. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tientje, fijn dat alles goed was! En weer een jongetje, het houdt niet op hier :p.

Succes met wennen aan t idee!

4. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Uuuhm.... Ja ook om 9.30 :$ moet niet gekker worden :D

Fijn dat alles goed was tientje!

5. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Tientje is goed door de baby apk jeeh! En weer een kerel erbij!

Ik heb een betere dag haha al wil ik best ruilen. Eki welk werk doe je, dan weet ik wat me morgen te wachten staat ;).

6. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Whaha, lachen dit! Echt, hoe toevallig kan het zijn...

@Tientje, fijn dat alles goed is! En weer een Boy! Gefeliciteerd hoor!!! :cool:

De meiden zijn ondertussen zwaar in de minderheid... Begin nu toch steeds nieuwsgieriger te worden, misschien laten ze het vrijdag wel even "per ongeluk" zien;) Zou ik niet eens erg vinden...

@Bolliewollie, niet alleen voelen hoor!!! Ik ga ook gewoon op 8 juni bevallen, dan zijn mijn vriend en ik 5 jaar bij elkaar, lijkt me wel een leuk cadeautje:p

@Bevallen, wil ik voorlopig nog ff niet aan denken maar alleen vriendlief is er bij! Geen drukte aan mijn kop dan! Ik wil thuis bevallen dus als dat allemaal goed gaat zien we wel wanneer we de familie bellen... Onze ouders wonen op loopafstand dus die kunnen er in een minuut of vijf wel zijn... Eerst maar ff rustig bijkomen en aan de kleine wennen hoor, hoef niet meteen een huis vol...

7. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

@tientje: Gefeliciteeeeeerd!!

Ik heb vandaag zo’n pijn onderin me buik, beetje aan de rechterkant maar niet zover als m’n lies zeg maar. Bij elke beweging die ik maak doet het pijn.
    Kan dit ook bandenpijn zijn of voel je die alleen in je lies?

8. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Pfieuw ik mag al om 9:00...anders wordt het wel heel eng hahaha

9. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    He giegel 8 juni zijn wij een jaar getrouwd...zou voor ons ook leuke bevaldatum zijn ;)

10. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Leuk!!! Zie je wel Bolliewollie, je bent niet alleen!!!

Gelukkig heb jij de echo een half uurtje eerder... Zou echt wel raar zijn anders! Haha

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat zou wel heel grappig zijn.

Ik ben 13 juni uitgerekend en mijn vriend is 27 mei jarig, mijn oom 31 mei , mijn tante 14 juni en mijn schoonmoeder 20 juni.

Misschien kan ik een van deze verjaardagen niet bijwonen haha:p

Even een vraagje aan jullie:
    Hebben jullie de kleine al gevoeld?
    Ik denk ik een keer of 3 dat ik hem duidelijk heb gevoeld en voor de rest van die vage gevoelens in mijn buik dat ik denk is dit hem nou of niet?
    Mijn placenta zit ook aan de voorkant dus het zal vast nog wel even duren voordat ik echt duidelijke schopjes ga voelen helaas!

12. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zonnebloem: ik heb ons kleintje al een paar keer goed gevoeld! Beperkt tot plopjes, maar dat worden er steeds meer. Ik weet sinds vandaag dat bij mij de placenta ook aan de voorkant ligt, dus echte schopjes zullen nog wel even op zich laten wachten. Maar ik vind de frequente plopjes al heel erg leuk!

13. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @zonnebloem: ik voel m al sinds ongeveer 16 a 17 weken. begon idd met plopjes, maar zijn nu al duidelijk schopjes :) vooral als ik in bed lig, of ergens rustig zit. scheelt dat mijn placenta achter ligt, dus dan voel je het gewoon sneller.

@rebecca: ik werk in het voortgezet speciaal onderwijs, ben klassedocent van een eerste klas met zeer moeilijk opvoedbare kinderen tussen de 12 en 14 jaar. nog steeds ruilen? :D jij?

@de rest: wat doen jullie voor werk?

14. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Ik ben een trotse huismoeder!!
    Zoetermeer
    Tientje, gefeliciteerd!!! Maar meid, daar ging onze kans op een meid! Hahaha

Wat fijn om te horen dat er weer een juni kindje gezond is! Ik denk dat we veel geluk hebben zeg!

Hier net terug van het " gezellig" sleeën, pfff ik ben kapot haha helemaal naar de stad en terug! Met een 2jarige( sou) en een 3 jarige( buurjongen) die totaal niet luistert! Maar ik heb 2 leuke truien gescoord voor mijn oudste, die had ze bijna niet, was ook niet echt nodig, zeg maar! Maar gelukt!

Wij gaan vrijdag de baby aangeven in het stadhuis! Weer een spannend moment! Anders moet ik binnen 2 dagen na de bevalling kruipen naar 't stadhuis ;) en lief is zo gelukkig dat die weer trots kan zeggen dat er eentje bij komt Hihi... Soms zijn mannen zachte eitjes ;)

Baby voelen: ik voel onze meid regelmatig, niet met geweld ofzo maar zachtjes... Vooral zonnet buiten, ik denk dat ze het koud had Hihi

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Vanaf 16weken voel ik al plopjes, vanaf 17w voel ik het elke dag en vanaf 18w duidelijk getrap Enzo! Placenta ligt ook aan de achterkant waardoor ik het gelijk zo goed voel..

Mm eki dat klinkt als een zware kluif. Ik werk als jurist, mijn cliënten zijn soms ook lastig opvoedbaar, gedragen zich als pubers en er zitten hele speciale gevallen tussen dus als je het zo bekijkt kunnen we makkelijk uitwisselen!

16. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

@rki: ik werk als administratiefmedewerkster op kantoor, goed te doen nu ik zwanger ben zittend werk. :)

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @tientje, super dat alles goed was! En alweer een boy erbij, dit wordt echt een jongens topic

Super verkouden/hoofdpijn/hoesten hier. bah, voel me helemaal niet lekker. ik hoop dat mn dochter zo even gaat slapen, dan kan ik ook even liggen

18. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    #3338 Giegel1989, 15 jan 2013
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
    Ik voel de kleine sinds het weekend voor kerst. Toen nog plopjes. Nu voel ik duidelijk schoppen, sinds een week of twee denk ik dagelijks. Mijn vriend kon het vrijdagvoor het eerst voelen.

@werk, ik ben opticien. Lekker afwisselend!

19. Luja

Luja Niet meer actief

@ werk: ik werk als maildienst en achtervang leidinggevende bij een groot vervoerbedrijf. Leuk werk, op mijn afdeling werken een stuk of 200 telefoniste(s/n), dus veeeeel collega's :) waarmee ik ook buiten werktijd vaak spreek en afspreek.

@ kleintje voelen: ik voel hem sinds twee weken echt meer en meer.
    Eerst alleen kleine plopjes, nu steeds meer bewegingen, super leuk!
    Beetje jammer van mn placenta aan de voorkant, maar ik voel hem nog goed genoeg aan de onderkant en zijkant :)

20. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel de baby vanaf week 17 ofzo regelmatig. Scheelt denk ik dat ik wist wat te voelen. Voel hem nu meerdere keren per dag. Moet er wel bij zeggen dat t denk ik helpt dat de placenta achter ligt en ik bankrust heb. Ik ben dus heel de dag rustig thuis.

Betreffende werk, zit op t moment ivm zwangerschap in de ziektewet, maar ben maatschappelijk werker en begeleid zelfstandig wonenden met psychiatrische achtergrond. Drukke baan, dus nu niet te doen.

Ohja, ook verkouden etc,... Niet fijn. Vriendlief heeft t alweer achter zich, en nu mag ik nog ff blech!

Deel Deze Pagina