1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nath, ik zag het ook!

Luca, medelijden! ;)

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hihi ja dat " zag je het? " was tegen Johan :p die had het ook nog niet gezien , alhoewel ik t gisteravond ook pas voor t eerst zag toen ik er op ging letten nadat de vk het had gezien .

Heeeeel bijzonder !!!!!

Luca, ik leef met je mee !

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Werk: ik werk op een kinderdagverblijf op een groep van 0-4 jaar

Filmpje: ik zag het ook hoor!!!

Naam: voor een meisje hebben we nu een naam twee namen eigenlijk voor een jongen komen we er nog niet uit...

Dennis en valerio: geweldig dat ik ook op zijn knieeen zat te puffen vond ik te grappig..

Kaartjes: wij willen waarschijnlijk een foto kaart maar hebben ons er nog niet in verdiept eigenlijk

Sneeuw: hier het zuiden dus er ligt heel veel morgen ben ik vrij dus dochter op de slee en gaan..

Baby voelen: ik voel hem of haar al 4 weken maar de laatste weken wordt het steeds duidelijker en nu is het ook de hele dag door... Dus ben ik op me werk met iemand aan het praten of wat dan ook voel ik steeds pok pok en je ziet het ook aan de buitenkant...

Bevalling: nee ik zie er niet tegenop had im vorige keer ook niet alles is geregeld dat ik nu in een ander ziekenhuis ga bevallem enz dus nee ik laat het maar op me af komen...

Volgens mij heb ik nu alle onderwerpen gehad

4. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Jaaa ik zag t ook, het bewijs is op band geleverd!
    Ah nou inmiddels negen uur dus alle koters liggen op bed (hebben ze de afwas nog gedaan hihi)
    Ik heb net lekker gedoucht ben nu toch wel moe van al dat gesport. Morgen gaat de wekker weer om kwart voor zes. Zal dan aan je denken Luca!

Wij willen geen fotokaart, zal maar net geen goed kiekje hebben.. Laatst kregen we trouwens fotokaart binnen. Met alle respect maar god wat was dat kind, nou laten we zeggen niet moeders mooiste haha. Dus ik speel op save ;)

Vriendinnetje is vijf weken eerder uitgerekend en ze zijn nu ook over de naam uit. Weet natuurlijk niet welke maar ben zo bang dat het dezelfde is! Wij zijn zo overtuigd van deze naam, zou m echt niet zomaar kunnen veranderen.

5. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    rebekka:nou daarom twijfel ik ook over een foto kaart je zal maar net geen goeie foto kunnen maken of het ziet er niet helemaal mooi uit door bijvoorbeeld een vacuumpomp ofzo...

Namen: mijn schoonzusje is ook zwanger en is 2 weken voor mij uitgerekend van een jongen nu heeft ze zich dit weekend versproken dus ik weet hun naam al maar die zou ook niet in ons rijtje staan maar goed die druk is er dus ook vanaf..

6. Haha wat zijn jullie snel allemaal! Nu al de kaartjes! Ik heb vorige keer zelf een kaartje ontworpen, denk dat ik dat nu weer ga doen. Geen fotokaartje trouwens, vind ik helemaal niet leuk!

wij hebben ook weer gegeten met heel de family, pff daar gaan dan zoveel tijd in zitten haha. Met zijn twee/drietjes zijn we altijd binnen 20 min klaar, nu zitten we wel een uur aan tafel. Maargoed nog een paar uurtjes dan zijn ze weer weg en dan mis ik ze weer haha :p

Ik heb voor morgen al een hele volle ochtend gepland staan, pff zie er nu al tegenop, volgens mij ben ik daarna hartstikke moe! Moet eerst mijn ouders wegbrengen, dan naar huis snel mijn dochter aankleden voor de gastouder, die gaat dan weg met papa en dan kan ik rustig ontbijten en aankleden, dan naar de zorgverzekering wat dingen regelen, langs de supermarkt wat dingen halen die op zijn, daar ook meteen de reserve speenknuffel scoren van mijn dochter want ik steeds ben bang die van haar kwijt te raken haha. Daarna door naar het zwembad omdat ik info wil hebben over zwangerschapszwemmen, kan ik me daar evt meteen voor inschrijven. Meteen ook door naar een andere organisatie die evt zwangerschapsyoga doen, daar ook meteen evt inschrijven haha. Moet allemaal voor 12 uur want dan is alles weer dicht. Dan naar huis lekker eten.
    Ik kijk wel hoeveel ik red in een ochtend, als het niet lukt kan het altijd donderdag of vrijdag nog gelukkig, maar het ligt wel allemaal vlak bij elkaar dus kan het net zo goed meteen als ik daar ben. Ik heb voor na mijn lunch iig alvast een dutje gepland staan hihi ;)
    Mocht ik dan 's middags nog zin hebben om de deur uit te gaan dan moet ik eigenlijk ook nog even naar de sportzaak om een skipak voor mijn dochter te halen en een slee te vinden.

Omg best een lange lijst zo haha. En dan staan er ook nog veel meer andere dingen op de planning;
    - donderdagmiddag naar een vriendin info opdoen over die opleiding nagelstyliste, voor haar nog geen kerstkado gehaald dus ik ga badbruisballen of badzout voor d'r maken voor die tijd ergens..
    - Moet langs de verzekering om een reis-en annuleringsverzekering af te sluiten (stel dat ik opeens in feb opgenomen moet worden in nl! heb nu geen reisverzekering)..
    - Ik heb nu besloten begin feb nog naar mijn schoonmoeder te gaan een weekje, dus moet haar ook nog bellen en dat met haar bespreken.
    - naar het leger des heils om dozen met kleding weg te brengen
    - een andere vriendin bellen en afspraak maken dat ze langs komt, krijg van haar nog kleding voor de baby, en ze heeft ook de bekleding van het wiegje gewassen.
    - alvast beginnen de logeerkamer leeg te ruimen, moet nu langzamerhand ook gebeuren als ik wil dat er nog iets aan gedaan wordt.
    - Verder moet ik nog steeds verder met mijn haakprojecten haha.

Maargoed ik houd mezelf bezig zodat het ook sneller de 29e is ;)

7. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik reageer even snel heb vanavond gezellig bij mijn vriendin zitten haken, ik wilde beginnen aan een paar slofjes maar toen ik bij haar was had ze hele gave nieuwe zpagetti binnen en die kon ik niet laten staan ben nu dus begonnen aan een hoes voor het voedings kussen meteen nog ribbon meegenomen voor het aankleed kussen dus mijn avondjes zijn voorlopig weer gevuld ! Tot morgen

8. Oh wat leuk nr4 heb je een patroon voor die voedingskussenhoes? Ik haak ook met zpagetti sinds kort, had zo'n hoes online gezien!

9. Zoo goedemorgen allemaal! Ik ben inmiddels al 2 uur uit bed en gek genoeg voel ik me minder moe dan wanneer ik om half 11 opsta haha :p De crash zal na de lunch wel komen.. In ieder geval op het vliegveld alvast aan de cafe au lait gezeten dus ik ben ietsje opgepept voor de drukke ochtend :D Ik zie dat ik jullie allemaal af heb geschrikt met mijn to do lijstje gisteravond hihi! Is wel handig, moest het toch ergens opschrijven anders vergeet ik het weer en aangezien ik hier het meest kijk leek me dit een prima plek ;)

Ouders zijn inmiddels weer vertrokken, en zodra ze de gate door liepen voelde ik de rust al over me heen komen haha. Weer lekker mijn eigen huis, mijn eigen regels bepalen. Ik vind het altijd wel leuk hoor als ze er zijn, maar je hele huis wordt overgenomen (tot de stopcontacten aan toe, kon niet eens mijn laptop opladen!). Vind het veel beter als ik naar hen toe kom haha, kan ik me lekker laten vertroetelen en hoef me ook niet druk te maken over de staat van het huis, en dan kan ik lekker tegen hen zeuren dat ik me verveel en dat ik iets wil doen :D dus dat staat voor over een maandje op het programma ;)

Ik weet niet of het door de magnesium komt, maar ik heb nu al 3,5 dag nauwelijks harde buiken gehad. Gisteravond had ik er toevallig 1, maar dat is echt de enige die ik in 3 dagen gevoeld heb. Terwijl ik gister toch ook de deur uit ben geweest. Superblij mee, ik hoop dat het zo door gaat! Misschien dat de groeispurt nu ook eventjes voorbij is en mijn bm dan wat minder onder druk staat. Ik zat terug te denken aan deze periode bij mijn dochter, en toen heb ik ook een aantal weken niks gevoeld, heb in die periode nog heel de babykamer behangen en ging fulltime naar school, nooit ergens last van gehad. Pas bij 25 weken kreeg ik er weer last van (en toen helaas gelijk flink), dus dan zal de volgende spurt wel voor de deur staan. Ik hoop in ieder geval dat het zo rustig mag blijven, echt een verademing!

Ik weet even niet meer precies wie er op de lijst stonden vanaag, volgens mij de 3 frederikes toch? :p

Edit; ohnee ik heb het helemaal verkeerd! Roos, Babycat, succes met jullie echo's!
    Dus succes allemaal met controles en 20 weken echo's!! En kom terug met mooi nieuws en mooie foto's!

10. Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.

2.
    Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV
    Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV

3.
    Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV

4.
    Tientje 34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - FV/BV
    Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV

5.
    Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV
    Babycat - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV

6.
    Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV

7.

8.
    Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV

9.
    Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV
    Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV
    Eki - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV

10.
    Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV
    Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV

11.
    Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV?
    Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/FV?
    HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV

12.
    Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV
    Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV
    A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV
    Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV

13.
    Zonnebloem92 - 20 jaar - 1e kindje - ZH - FV

14.
    Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV

15.

Illegaal.
    23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV
    16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV

(5) Meisjes, (12) Jongens, (4) Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Nana86 - 5 wk
    PCOmama - 5,5/6 wk
    Caat33 - 8 wk
    Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden)
    Sweetangell - 10,5 wk
    Eleandra

Afspraken
    Trotter - 16 januari controle gyn
    Roos85 - 16 januari 20 weken echo
    Eki - 16 januari controle vk
    Veetje83 - 16 januari controle vk
    Babycat - 16 januari 20 weken echo
    Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo + controle vk
    Zally - 17 januari controle vk
    Veetje83 - 17 januari 20 weken echo
    Rebekka85 - 17 januari controle vk
    Webje - 17 januari 20 weken echo
    Babycat - 17 januari controle vk
    Giegel1989 - 18 januari 20 weken echo
    Frederike80 - 18 januari 20 weken echo
    Btje - 18 januari 20 weken echo
    Eki - 18 januari 20 weken echo
    Rikki - 21 januari 20 weken echo
    Zally - 21 januari 20 weken echo
    A1988 - 22 januari 20 weken echo
    Giegel1989 - 23 januari controle VK
    Trotter - 23 januari 20 weken echo
    Rebekka85 - 23 januari 20 weken echo
    Bloem89 - 24 januari 20 weken echo + controle gyn
    Jose1710 - 24 januari 20 weken echo
    Bolliewollie - 24 januari 20 weken echo
    Roos85 - 24 januari controle vk
    HappyZwanger86 - 24 januari 20 weken echo
    Webje - 25 januari 3D/4D echo
    Zonnebloem92 - 25 januari controle vk
    Nath88 - 28 januari 20 weken echo
    Larissa259 - 28 januari 20 weken echo
    Luca2504 - 29 januari 20 weken echo
    Hopefultimes - 29 januari GUO + gyn
    Trotter - 31 januari controle gyn
    Luca2504 - 4 februari controle gyn
    Tientje34 - 4 februari controle vk
    Bolliewollie - 4 februari controle vk
    Trotter - 7 februari extra controle gyn
    Btje - 12 februari controle gyn
    Trotter - 13 februari controle gyn
    Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo
    Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo
    Larissa259 - 8 maart 3D/4D echo
    Bolliewollie - 9 maart 3D/4D echo
    Zally - 13 maart 3D/4D echo

11. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hopelijk weer heel wat goed nieuws aan het einde vd dag met al die echo's, succes en veel plezier dames!
    Ik ben weer op werk, beetje moe maar goed, kan vanmiddag op tijd naar huis. Eerst eens zo babbelen met p&o over ingangsdatum verlof, aansluitende vakantieen wanneer ik begin met afbouwen. Maar nu eerst maar weer eens heel veel geschillen uit de wereld helpen.
    Luca, succes met al je dingen te doen!

12. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Ik ben een trotse huismoeder!!
    Zoetermeer
    goede morgen,

nou ik zit even op de laptop, even foto's fiksen als beloofd...

luca: ja idd foutje van mijn kant, ik bedoelde idd het aangeven van de ongeboren vrucht ;) foutjeeee

Bijgevoegde bestanden:

13. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    mijn meiden en mijn lief samen met mijn kindjes 2 jaar geleden :)

Bijgevoegde bestanden:

• mayasou.jpg
      mayasou.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,8 KB
      Weergaven:
      5
    • lief.jpg
      lief.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,6 KB
      Weergaven:
      3
  14. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    okeee en eentje van mezelf (voordat ik zwanger raakte ;) )

zooo en ik zal vanmiddag even een fototje van mijn buik plaatsen ;)

Bijgevoegde bestanden:

• tali.jpg
      tali.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,9 KB
      Weergaven:
      4
  15. Kwebbel prachtige meiden heb je! en je bent zelf ook prachtig natuurlijk ;) Nu je prachtige buikje nog :D

Is het nog gelukt met aangeven? Of was dat vandaag? Anders wordt het straks toch maar kruipen naar het stadhuis haha :D

16. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha dank je wel!
    Ben zelf erg trots op mijn muppets, als zijn het wel wolfjes in schapenkleertjes hoor ;)

Nee we gaan vrijdag...
    Lief pest mij de hele tijd dat hij een andere naam gaat aangeven! Ik denk serieus dat ik hem gewoon vermoord! Haha
    Hij zegt, dan krijg ik toch lekker mijn zin nanananaaaa grrrr..... Het vertrouwen dat je soms moet hebben hè?!

Luca, ben je alweer thuis? En is de ravage groot? Of valt het opruimen mee? Geniet van je dag "alleen" hihi

17. Kwebbel nee het valt wel mee hoor, mijn mama heeft alles netjes achtergelaten ;) Moet alleen in de logeerkamer alle bedden weer opruimen/afhalen. Net even de vaatwasser uit en weer ingeruimd, realiseerde me opeens dat ik dat al 2 weken niet meer heb gedaan haha, mijn moeder had de keuken overgenomen :p Straks de was afhalen die nog hangt, dan is het huis wel weer netjes verder. Heb alleen geen zin om zo de deur uit te gaan weer, zit zo lekker warm in mijn huisje en buiten is het koud, maarja wat moet dat moet! Heb wel mijn eigen kleine fijne autootje weer terug nu. Had toen mijn ouders er waren steeds de berlingo (bakbeest) maar vriendlief heeft m vanmorgen meteen weer in beslag genomen dus nu kan ik weer scheuren met mijn corsaatje :p

Is het al bijna 29 januari? Pff ik ben het wachten op die echo zo beu! :p

18. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou, is het zo! Wacht maar af... Geef jezelf een deadline ... 2 mutsjes haken voor die tijd... Dan gaat het sneller ( hoop ik)
    De laatste 5 uur die duren een eeeuwigheid!! ;)

19. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He dames! Wat kletsen jullie veel zeg! :) heb het gewoon in 2 keer bij moeten lezen..

En dan nog weet ik niet meer wat er ook alweer getypt was..
    @bevallingsplan: heb ik niet..
    @wie bij bevalling: man, moeder en schoonmoeder. Schoonmoeder is kraamverzorgster en komt ook kramen na de bevalling..
    @naam: wij twijfelen tussen Daan, Stijn en Lucas.. Willen een korte stoere naam..

Verder weet ik het gewoon echt niet meer.. Sorry!

@hier: alles prima, om Half 3 weer werken tot morgen half 11..

Oh ja.. Ik wil haptonomie gaan doen, maar moet er nog een zoeken in de buurt..

20. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Damesssssssssssss..

Ik las ergens dat je beter geen groene thee kan drinken tijdens de zwangerschap omdat dit schadelijk zou kunnen zijn. Klopt dit?

Heb er toch zeker 3 a 4 glazen per dag van gedronken.......

Deel Deze Pagina