1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja das waar... rechts ziej e toch de smileys?!

2. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Haha nee, ik heb alleen een tekst veld staan en letter type keuze bovenin.. maar nu ik op meer opties kies staan ze er wel :):(:(:p:$:$:$:$:$:$ ... dussss ik zeg lekker bezig hahaha

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    :p al doende leert men blijkt hieruit ;)

4. LianneB

LianneB Lid

19 sep 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloem fijn dat er al wat te zien was op de echo en dat het klopt met hoe ver je moet zijn (nouja 1 dagje dan he)

@PCO mama haha, geen idee eigenlijk. Wil wel heel veel vertellen maar weet ook weer niet waar te beginnen :) Heb dus een zoontje van bijna 2,5, die geef ik nog steeds BV (niet schrikken nou he, ben niet van de maffia :D) maar dat wil ik nu wel graag afbouwen/stoppen want twee tegelijk zie ik niet zitten. Verder ben ik doordeweeks thuisblijfmama en in het weekend werk ik af en toe.
    Merk dat ik al heel erg bezig ben met de bevalling, hebben meer dat? Stom eigenlijk want ik ben eerst nog heel erg onzeker of het wel goed zit ;) Maarja mijn vorige bevalling eindigde in een keizersnede en ik wil dat deze keer zo graag voorkomen dus daar komt het door denk ik....

5. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    @ Lianne B welkom en gefeliciteerd!!!

@ Veetje 83 Ook welkom en gefeliciteerd!!

@ Bloem, die steken ken ik wel, vooral in de liezen , als ik te snel opsta dan schiet het erin, dit herken ik ook wel van mijn vorige zwangerschappen. ze zeggen goed teken:D

@PCOmama. haha ja al doende leert men , maar ik werk wel veel met mijn handen , maar niet op de comp ;):p ...maar heb hem helemaal door hoor, dus bij deze een Hoi terug voor Joaquin ;):D:):):$:cool::(:):D:D:D:D:D:D

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hey Lianne, de bevalling wil ik eigenlijk niet aan terugdenken..is ook bijna niet meer mogelijk...zes jaar terug dussss ;) maar het was een HEL! Thuisbevalling....het was gewoon drama haha... dus mag van manlief niet meer thuis, maar scheelt dat hij er weinig over te zeggen heeft :p Ik heb die onzekerheid niet of het wel/niet goed zit...voor mijn gevoel zit het echt helemaal goed...het is al een wonder op zich..dus denk dat dit echt een blijvertje is!

Maar Maffia haha, nou.............:) nee hoor, als jij je daar prettig bij voelt...ik zou het niet kunnen, maar goed na zes weken was het al finito..ik ga het nu weer ijverig opnieuw proberen met alle hulptroepen in de aanslag..dus ik kijk hoe ver ik deze keer ga komen... ga wel heel veel dingen anders doen wat betreft voeding enz enz...iig niet meer zo mieppie zijn haha...

Caat, jij hebt de knopjes gevonden, dus we gaan veel smileys van jou krijgen haha

7. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ook krampen?

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Krampen kan van alles zijn...zo ook dat je darmen flink van slag zijn...

9. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Jaa ga heel moeilijk. Moet flink persen zeg maar.

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dat heb ik ook, maar mij is latijd uitdrukkelijk vermeld om niet te persen... dit omdat je dan weer sneller aambeien kan krijgen... dus ik doe het maar rustig aan ;)

11. Hooi dames,

zo ik heb lekker een middagje geshopt met mijn mama! Was heerlijk en heb flink ingeslagen voor mezelf ook weer, aangezien dat op corsica niet echt kan (niet zoveel leuks). Dus ben weer even afgeleid en opgevrolijkt :D Na zo'n dag heb ik er dan ook meer vertrouwen in. Al heb ik veel afscheiding en dat voel je soms lopen en dan schrik ik toch elke keer weer even want je vraagt je toch af of het geen bloed is..

Ik heb ook echt obstipatie! Wat verschrikkelijk zeg, ik was al drie dagen niet naar de wc geweest, wel steeds geprobeerd maar het lukte gewoon niet maar je moet wel! Zo irritant! En vandaag lukte het dan eindelijk maar dan nog niet helemaal dus het zit alsnog dwars :)

Nieuwe dames ook welkom! Gezellig dat jullie meekletsen :)

Bevalling: ben ik echt helemaal niet bang voor! De bevalling van mijn dochter is echt prima verlopen voor een eerste keer en het scheelt dat je gewoon voor een ruggeprik kunt kiezen daar. Ik heb bij mijn dochter dus met 7cm een ruggeprik gekregen vanwege rugweeen en ontsluiting die niet wilde vorderen en als ik bij deze weer rugweeen krijg heb ik al besloten dat het dan meteen een ruggeprik wordt. Misschien doe ik het zowieso wel, ik vond het geweldig bevallen zo ;) Maargoed dat beslis je toch pas op het moment zelf want vooraf weet je niet hoe het loopt natuurlijk. Als het dit keer ineens heel snel gaat ofzo dan doe ik het niet denk ik.

Knap zeg dat je trouwens nog steeds bv geeft. Ik zou dat ook niet kunnen (en willen) hoor. Sowieso omdat ik niet genoeg had om haar volledig op te voeden maar ook omdat het gewoon zoveel tijd en energie vergt, vandaar dat ik bij deze ook denk ik fv ga geven. Het was wel heel bijzonder om te kunnen doen maar ik heb er het geduld gewoon niet voor :) Maargoed misschien dat ik daar over een paar maanden ook weer anders over denk?

Hier trouwens ook krampen hoor. Bandenpijn en ongikrampen en soms ook in de rug. Vooral als ik veel bezig ben geweest en daarna op de bank zit ofzo. Maarja het hoort erbij he? Dus daar gaan we maar vanuit. Zolang ik er niet dubbel van lig denk ik dat het niet erg is.

Ik ging speciaal naar de winkel een nieuwe oplader voor mijn computer halen, 80 euro dat ding! Kom ik thuis ik denk even uitproberen met de oude misschien werkt ie wel opeens weer? Doet ie het dus gewoon weer! Maarja nou weet ik niet of ik die nieuwe terug zal brengen want voor hetzelfde geld valt ie volgende week weer uit..

PCOmama groetjes terug :D

12. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Hallo dames, ik kom gezellig mee kletsen als jullie dat goed vinden!
    Ik ben 24 en vandaag 5 weken zwanger en ben 10 juni uitgerekend van ons eerste kindje. Alles is nieuw en spannend dus! Woensdag komt er iemand langs van Moeders voor Moeders, voor ons de eerste 'officiƫle stap'.

Ik zou graag thuis willen bevallen en borstvoeding willen geven. Is er iemand die mij in de lijst er bij zou willen zetten? Dank je wel!

13. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    @ LianneB nee krampen niet echt hier, die had ik vorige week wel enorm maar toen dacht ik nog van zal wel ongi moeten worden :D

@PCOmama haha zo af en toe he :p;)

@Luca ohw wat lekker zeg even flink shoppen.. helaas kom ik altijd met dingen voor de kinderen thuis en vergeet mezelf altijd, dus wordt hier ook tijd, maar denk dat ik nog maar even wacht , moet alles opnieuw kopen voor deze kleine dame /heer :$

Mijn bevallingen ... phoe de eerste was een sterre bevalling uiteindelijk nog snel 12 uurtjes en flinke knip maar dat ik al bijna 13 jaar terug:)
    De 2de was er met weeen etc al met 2 uur razend snel en echt om de paar seconde een wee maar was de beste bevalling tot nu toe.
    De 3de was een drama, 6 uurtjes maar, maar meneertje lag verkeerd kwamen ze pas achter nadat ik vanaf 1 uur smiddags tot 17 uur persweeen had maar geen 10 cm ontsluiting, pas toen hij eruit kwam zagen ze dat hij met zijn armen rustig onder zijn hoofdje lag ( zo slaapt hij nu nog ) en dat hij schuin lag anders was hij er volgens de vk zelf als met ong 1 1/2 uur geweest. Had er trauma van, maar toch denk ik er nu op een goede manier aan terug.
    Hoop eigenlijk weer op een snelle bevalling:D

Verders ga ik nog even heel goed nadenken vanavond en mijn beslissing nemen, of hij blijft of dat ik het alleen op moet voeden laat ik erbuiten, dat is een beslissing die hij zelf maar neemt.;)

14. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    @ A1988 Gefeliciteerd en welkom :)

15. Caat volgens mij hoef je er niet echt meer over na te denken als ik het zo hoor :)

A1988 welkom! Ik zal je even op de lijst zetten!

16. #336 luca2504, 8 okt 2012
    Laatst bewerkt: 8 okt 2012
    Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.
    DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH

2.
    Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV

3.
    Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV

4.

5.
    shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee

6.
    Baibey - .. - .. - ..
    Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV
    Caat33- 33 jaar- 4de kindje- thuis-BV

7.
    Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ?
    Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH (medisch) - ?
    Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv

8.

9.
    Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 ;) - probeer BV

10.
    Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV?
    A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV

11.
    Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV

12.
    Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV?

13.
    Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV
    Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV
    Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog
    LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV

14.

15.

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Nana86 - 5 wk

Afspraken
    Gizmobo - 8 oktober 2e echo
    PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts
    Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn
    Rikki - 15 oktober eerste echo vk
    Giraf - 18 oktober intake vk en echo
    Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn
    Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn
    bloem89 - 23 oktober eerste echo
    Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo
    Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo
    Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo
    nummertje4 - 29 okt eerste afspraak vk , 30 okt echo
    LianneB - 8 november eerste afspraak vk

Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.

17. Luja

Luja Niet meer actief

Ik meld me hier ook graag!
    Ik ben 7 juni 2013 uitgerekend van ons derde wondertje
    Onze tweelingmeiden worden in de maand waarin ze 4 jaar worden dus grote zus! Leuk om mee te schrijven met meiden die even ver zijn.
    Oh ik ben 22 jaar, en omdat ik een keizersnee gehad heb moet ik in het zh bevallen. Ik wil nu wel borstvoeding geven, vorige keer lukte het helaas amper, te weinig voeding...
    Eerste afspraak bij de vk en gelijk eerste echo is op 30 oktober
    gefeliciteerd allemaal en op naar juni '13!

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    ahhaha Caat, die ligt er dus uit als ik het zo goed begrijp ;)

Het is wel knudde hoor, en mijn god 4 koters in je eentje! Respect!

Welkom a1988...

Hier moet ook alles nieuw gekocht worden hoor, heb er nu al zin in...wij hebben ons weekendje babypark al ingepland eind november ;)

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hey Larissa jij ook welkom afcourse!! leuk een tweeling!

20. Larissa welkom en je staat erop!

Deel Deze Pagina