Wat gaan we snel ineens. Welkom nieuwe juni 2013 mama's! LianneB: ik zie dat onze zoontjes bijna even oud zijn, J is van september 2010. Dat je met de bevalling bezig bent snap ik wel. Ik denk er ook al eens aan, mijn eerste bevalling eindigde met de vacuumpomp en een kind op de neonatologie. Ik hoop vooral dat deze wel lekker bij me kan blijven. Obstipatie: geen last van, handig zo'n stoma ook voor net na de bevalling De eerste echo's beginnen te komen zie ik, leuk en spannend!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV Caat33- 33 jaar- 4de kindje- thuis-BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH (medisch) - ? Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo nummertje4 - 29 okt eerste afspraak vk , 30 okt echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Zally- 29 oktober eerste afspraak vk Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Nieuwe dames welkom. Ik heb de lijst aangepast ik mag ook naar de vk de 29ste. Ik hoop thuis te bevallen en bv te gaan geven maar met mijn dochter werd ik medisch tijdens de bevalling en aangezien het een bevalling van HEL was denk ik dat ik weinig te kiezen heb maar goed we gaan het zien. Kwaaltjes helemaal geen last van ben alleen een beetje moe maar verder niets. Weten jullie misschien een leuke manier om het mijn dochter en jongste pleegzoon te vertellen?? Ik heb namelijk echt geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Mijn oudste pleegzoon weet het al en die reageerde echt heel leuk. Wil in ieder geval wel wachten met vertellen tot de eerste echo en wanneer die gaat plaatsvinden nog geen idee.
He dames! Wat gezellig is het hier! Heb even nodig gehad om bij te lezen, maar het is gelukt! Vammorgen misselijk geweest! Echt niet normaal! Ik moet daar echt mijn weg in gaan vinden, want ik werk onregelmatig met ook slaapdiensten dus zal er ook op mijn werk last van krijgen. Heb vanavond ook slaapdienst, dus het zal mij benieuwen morgenvroeg! :S @bloem, fijn dat je al een echo hebt gehad. Heeft het je wat gerust gesteld? En die test... 3+! Wauw!! Ik ga er morgen nog een doen, want morgenavond ga ik het mijn ouders vertellen. Ik ben benieuwd! En waar blijft die foto van je echo?! hihi!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis-BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH (medisch) - ? Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Zally- 29 oktober eerste afspraak vk nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis-BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH (medisch) - ? Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV 14. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober tweede echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Zally- 29 oktober eerste afspraak vk nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
hallo dames! vandaag mijn 2e echo gehad. alles was goed, hartje klopt en ben nu 7 weken (banner nog ff veranderen) Ook is er een 2e vruchtzakje ontdekt, alleen is die waarschijnlijk al afgestoten. Dit heeft gelukkig geen negatieve invloed op de andere vrucht. Alles was goed, hartje ook, en ik heb nu 95% kans dat het goed afloopt! Wel ben ik nu terug gezet naar datum 27 mei, dus moet ik ff van topic verhuizen!
Wauw Bloem! Mooie echo hoor! (denk ik! hihi!) Ben je nu wat meer gerust gesteld? Ik ben ook heel benieuwd naar ons wondertje en hoe ver ik ben.. Maandag mogen wij lekker spieken!
Rikki wij ook maandag! hoe laat mag je? Wij pas in de avond, rond 7u.. lang wachten! Gelukkig moet ik dan de koffers uitpakken en schoonmoeder vermaken dus genoeg te doen haha.
Op zich dus wel goed nieuws, maar je was dus zwanger van een tweeling? Voelt toch zeker wel een beetje raar denk ik? Veel succes verder met je zwangerschap en veel plezier bij het andere topic.
@Lappie Ja klopt, de kans dat het al afgestoten is is groter dan dat het er over 2 weken wel zit, toch wel spannend.! Nog ff afwachten dus!
Spannend Gizmobo...maar fijn dat je nu ook duidelijkheid hebt niet waar! Ga je nu dan echt over naar het andere topic of blijf je wel gezellie bij ons Ben er vandaag weer klaar voor, op naar kantoor...hopelijk gaat deze dag snel voorbij en is het gauw morgenvroeg!! Ben echt op van de zenuwen haha, mocht ik een hartje waarnemen maak ik het morgen ook wereldkundig Ik voel mij goed, en voel ook dat het goed zit, dus ja....ik zie geen reden om het dan nog voor mij te houden...het is nog vroeg, maar het kan in alle weken nog misgaan en dan kunnen mensen er ook weer rekening mee houden dus... Wat ik wel heb zijn dromen...hebben jullie dat ook? Dat heb ik normaliter namelijk nooit wordt er gek van....en ik wordt elke nacht wel tien keer wakker....niet om te plassen, maar effe checken hoe laat het is haha...ja net of ik ergens heen moet ofzo haha.. Nou ladies..werkse vandaag of niet...maar geniet van je dag!
Gizmobo fijn dat alles goed was meis! Zal wel raar zijn een tweede vruchtje waarvan je net zeker weet hoe het ontwikkelt.. spannend nog even dus Van mij mag je ook wel gezellig hier blijven hoor, als je dat wilt tenminste PCOmama; werkse vandaag! De dag vliegt vast voorbij joh en dan is het zo morgen! Dapper hoor dat je het morgen al vertelt als het goed zit. Maarja als je er een goed gevoel over hebt.. waarom dan niet Dromen; ja ik droom altijd veel als ik zwanger ben. Ik krijg dan ook veel nightterrors, dat is echt doodeng. Heb ook meermaals mijn vriend besprongen in mijn slaap omdat ik ergens bang voor was haha. Maarja het hoort erbij Hier vannacht bagger geslapen zeg! Ging om half 12 naar bed en viel goed in slaap, maar ik werd steeds wakker en om 4 uur moest ik heel nodig plassen. Dus ik eruit en eenmaal terug in bed kon ik niet meer slapen Heb tot 6 uur wakker gelegen geloof ik en om 8 uur ging de wekker, toen ik net eindelijk weer goed sliep. Maarja nu gaan we gezellig naar Ballorig met mn meisje dus heb wat om naar uit te kijken
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis-BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH (medisch) - ? Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV 14. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 15. Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober tweede echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Zally- 29 oktober eerste afspraak vk nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.