Iedereen heeft het goed doorstaan vandaag, fijn!! Volgende week ook weer heeeel veel! Maar eerst weekend vieren. Nog vier uur te gaan.. Ben even zo klaar met die *pieepppp* klanten.
Btje jeee goed nieuws! Alle beebs weer goedgekeurd, hoera!! Haha kwebbel heb je je engels huiswerk gedaan Ben net even naar de apotheek geracet, bloeddruk lijkt in orde; 100/70 (is voor mijn doen prima). Maargoed, wel aan de lage kant zoals altijd dus de duizeligheid is te verklaren. Ik ga voor de zekerheid nog even over een stokje plassen straks om te kijken of ik geen eiwitten in mijn urine heb (ik ben heel zelfstandig haha kan alles thuis controleren, wat nou dokters en ziekenhuizen ) Even lekker zoute soep eten zo en een kop zoethoutthee. Komt het helemaal goed Dochter lekker op bed leggen en relaxen! Hoewel het lijkt wel of hier een bom ontploft is dus zal ook even wat moeten puinruimen eerst vrees ik haha
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Tientje 34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - FV/BV Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 5. Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV Babycat - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 6. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV 7. 8. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV Eki - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 10. Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV 11. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/FV? HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. Zonnebloem92 - 20 jaar - 1e kindje - ZH - FV 14. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV (6) Meisjes, (14) Jongens, (4) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Eleandra Afspraken Rikki - 21 januari 20 weken echo Zally - 21 januari 20 weken echo A1988 - 22 januari 20 weken echo Giegel1989 - 23 januari controle VK Trotter - 23 januari 20 weken echo Rebekka85 - 23 januari 20 weken echo Bloem89 - 24 januari 20 weken echo + controle gyn Jose1710 - 24 januari 20 weken echo Bolliewollie - 24 januari 20 weken echo Roos85 - 24 januari controle vk HappyZwanger86 - 24 januari 20 weken echo Webje - 25 januari 3D/4D echo Zonnebloem92 - 25 januari controle vk Nath88 - 28 januari 20 weken echo Larissa259 - 28 januari 20 weken echo Luca2504 - 29 januari 20 weken echo Hopefultimes - 29 januari GUO + gyn Trotter - 31 januari controle gyn Luca2504 - 4 februari controle gyn Tientje34 - 4 februari controle vk Bolliewollie - 4 februari controle vk Trotter - 7 februari extra controle gyn Btje - 12 februari controle gyn Trotter - 13 februari controle gyn Trotter - 19 februari controle gyn Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo Trotter - 28 februari controle gyn Larissa259 - 8 maart 3D/4D echo Bolliewollie - 9 maart 3D/4D echo Zally - 13 maart 3D/4D echo
Jaaaaa! Allemaal goede uitslagen! En jaaaaa! Ik ben nu de eerste op de lijst! Al is de afspraak pas om 20.00 uur.. Ff een vraagje.. Met hoeveel weken is het het mooist om een 3/4 D echo te doen??
A en Luca wat hebben wij toch veel geduld hè haha de lijst is al flink gekleurd alleen wij nog niet. Fijn dat het met ieder zo goed gaat
Rikki het beste kun je hem tussen 26 en 28 weken laten maken, dan is de baby al groot en gevuld genoeg om een betrouwbare weergave te geven van hoe je kindje eruit ziet, maar is hij nog niet te groot en ligt nog niet te laag om goed in beeld te kunnen komen En de vetlaag van het kindje begint zich pas te ontwikkeen bij week 24 geloof ik, dus daarvoor is het nog niet zo heel mooi.
Ja echt goed zijn wij he haha. Nou als ik gister al had gekund dan was ik gegaan, al had het kruipend gemoeten haha! Maargoed het is niet anders, het is nu alweer vrijdag en het weekend staat voor de deur. Dat is altijd leuk! En dan kan ik nog een hele week teren op de 20 weken echo's van jullie. Ik denk alleen dat maandag de 28e voor mij een eeuwigheid gaat duren Ik denk dat ik die dag maar heel veel activiteiten ga plannen haha zodat de tijd lekker snel gaat!
Haha, geduld.... moeilijk he? Poeh, heb net wat dozen ingepakt maar ik merk nu toch echt wel dat ik zwanger ben Eerst maar een kleine pauze en dan weer even wat inpakken. Hopelijk slaapt J even lekker lang. Hij is vanochtend door oma naar de psz gebracht en wat denk je, hij huilde wel toen oma weg ging. Hoop maar dat hij maandag weer vrolijk zwaait naar mij. Hij had het wel leuk gehad. Ze gingen verven maar hij wilde (natuurlijk ) geen schort voor, typisch J. Ze mochten een houten kistje beschilderen maar hij was er na het deksel wel klaar mee, weer typisch J
Ik denk dat ik een blaasontsteking heb. Meestal moet ik als ik ga plassen daarna binnen vijf minuten nog twee keer. Als ik iets te lang wacht met plassen krijg ik ook direct een harde buik. Of is dit gebruikelijk?
Ik zou het even na laten kijken voor de zekerheid. Ik heb wel de laatste tijd dat ik binnen 5 minuten weer moet maar geen harde buik dan geloof ik. Moet je ook echt weer plassen of is het alleen aandrang? Over het toilet gesproken Is het raar dat ik niet ruim 100 voor een toiletrolhouder uit wil geven?
Ik moet echt heel vaak, soms plassen soms aandrang, nu al paar dagen structureel strakgespannen buik en daarnaast harde buiken als ik niet direct ren om te plassen. Bel ik medisch centrum van goh kan ik maandag even inleveren staat ze er op dat ik zo dadelijk nog kom. Uhhm ja mevrouw uk heb hier echt geen potje haha 100euro?! Wahaha jan des bouvrie rol houder? Weet je hoeveel andere leuke dingen je van dat bedrag kan kopen!
Btje haha wat een grapig mannetje heb je toch uhh ja heeeeeel raar dat je er geen 100eu aan uit wil geven Echt vreemd van je hoor Btje! Rebekka even na laten kijken inderdaad. Potjes kan je toch bij de apotheek halen? Zo heb lekker soepje op, ga even thee zetten en een stukje chocotaart eten. Even mijn lakentjes buiten hangen zodat ik vanavond weer een lekker schoon bedje heb
Heb je ook geen leeg jampotje staan ofzo? Misschien kun je daar even in een potje plassen dan? Zou het wel even laten checken voor het weekend. Ja, 180 voor een stukje roestvrijstaal. Wel heel hoogwaardig en met luxe uitstraling natuurlijk
Hahaha dat kwam er bij mijn man in geen 180 jaar in! Haha Ik zou daar liever een paar mooie laarzen voor kopen
Jij met je chocoladetaart. Nou heb ik daar dus ook zin in. Ben onderweg naar moeders die nog een potje voor me heeft. Ritje van kwartier maar pies nu al bijna in mijn broek.