Larissa getver die stomme pokken ook!! Ging het eindelijk beter, krijg je dit er weer bij. Ik hoop echt dat je je straks weer snel beter voelt en dat je niet weer het hele ziekenhuisgebeuren krijgt. En anders komen we wel met zn allen naar jou toe eind februari om je te verzorgen Ben je zo weer beter hihi
Luca, ben benieuwd naar je slofjes,... Larissa, t zit ook niet mee voor jou zeg,.. Pfff! Zijn je meisjes ook ziek? Of alleen jij? Sterkte!
Je moet ergens beginnen Mijn zelfgebreide sjaal is bijna af,.... Maar eens bedenken (of googlelen) hoe je dan dat af moet werken.....
De meiden hebben hier nog niet erge last. Zijn wel aan de diarree maar zijn der niet minder druk om, die rennen de hele tijd door de kamer. Ik heb gisteravond t dekbed naar beneden laten halen, zodat ik lekker op de bank (dicht bij de wc) kon slapen. Zul je zien: neem ik hierna de diarree van de meiden over....kan er ook nog wel bij, als ik dan maar van alle ziektes en kwaaltjes af ben en alleen maar kan genieten Wat ziet dat haken met zpaghetti er trouwens leuk uit! Moet ik me maar eens in gaan verdiepen, verder dan sjaals breien kom ik nog niet, maar dit ziet er super leuk uit
@larissa, het zit jou echt niet mee! veel beterschap @echo, eindelijk een dame erbij op de lijst, super leuk! @luca, fijn dat je je eigen hebt kunnen troosten door te shoppen, helpt altijd haha Drukke dag op het werk gehad vandaag. Vanmiddag even op de koffie geweest en nu bami aan het maken, zometeen lekker eten met kroepoekjes!
Nou ik zit heel zielig in de auto op de Chinees te wachten haha. Ging toch maar het plastic sleetje halen dus ook maar meteen door voor eten gegaan. Had nog een blunder. Loop die winkel in en door het ra zag ik een man met een kindje bezig. Denk nog ag wat schattig en loop naar binnen op zoek naar de slee. Staat opeens de vrouw van m'n schoonvader in de rij bij de kassa. Dus ik zeg oh hoi! Kijk opzij naar het kindje, bleek het m'n eigen dochter te zijn oepsie haha
@Bolliewollie en Luca: Wij zijn inderdaad de bikkels! Maar ook voor ons duurt het nu niet zo lang meer! @9Maandenbeurs: Ik denk wel dat ik wil gaan, maar weet het nog niet zeker. Het is inderdaad veel geld en niet echt naast de deur.. @Luca: Toch nog een lekker dagje dus? Dat is fijn! @Auto kopen: Wij hebben vandaag ook een andere auto gekocht. Met een kleine op komst en een grote hond hebben we toch een wat grotere auto nodig. Daarnaast begon de onze wat kuren te vertonen, dus was ook wel tijd. Een hele mooie (tweedehandse) Ford Focus gekocht. Ben er heeeel blij mee! @Larissa: Ik ben blij voor je als alles voorbij is meid, dat ziek zijn is ook helemaal niks @hier: Eventjes lekker op de bank uitpuffen van de zoektocht van vandaag naar dé auto. Zometeen de verjaardag van de buurman en dan is morgen de enige dag van deze week dat ik heerlijk even uit kan slapen!
Vanochtend ben ik ook op zoektocht geweest naar een nieuwe (nouja, tweedehands) auto. Ik heb een mooie clio gezien, sportieve uitvoering. Alleen toen we vanmiddag belde (om wat na te vragen), zat er alweer iemand anders in voor een proefrit. Nog even afwachten dus of het mijn auto kan gaan worden of dat ik nog even verder moet zoeken. Gelukkig hield ik het goed vol om te hoppen van dealer naar dealer (al kwam ik vaak binnen rennen om eerst te gaan piesen en daarna kon ik pas rond gaan kijken haha) Daarna heb ik mijn nichtjes opgehaald. Mijn zus had 8 dozen (!) met meidenkleding, ik heb uiteindelijk twee tot de nok toe gevulde boodschappenkratten vol uitgekozen. Van maatje mini tot maatje 80 ben ik voorzien. En dan te bedenken dat ik ook nog bij mijn schoonzus ga 'shoppen'. Hoe makkelijk is dat! Nichtjes net in bad geplompt en nu liggen ze lekker te slapen, hopelijk slapen ze morgen heeeuulll lang uit . Al moeten we rond 10en de deur uit voor Nijntje the movie. Waarom zie ik trouwens nog geen link naar een webwinkel? Ik wil die laarsjes bestellen!!
Haha rebekka ik zie je al gaan bij die dealers! Maar een Clio rs is toch 3 deurs? Vind je dat wel prettig met een kindje? Mijn vriend had diezelfde maar heeft m gauw ingeruild voor een berlingo haha. Echt zo onhandig met autostoeltjes! Ik heb geen hoge standaard wat auto's betreft maar 5 deurs is echt een must voor mij, helemaal met 2 kids straks! À ook geslaagd voor een auto zie ik! Fijn!
Het is een wat sportievere uitvoering en ook 5deurs. Ik had een max bedrag in gedachte maar daarnaast waren een kofferbak waar de wagen in past en 5deurs inderdaad ook echt een must. Voldeed het daar niet aan, dan was het het bekijken niet waard. Ik heb nu een ford kaatje, this altijd weer mezelf dubbelklappen als ik een neefje/nichtje vervoer, dat wil ik straks niet elke dag hebben haha
Oh maar de reden dat ik reageerde via mijn telefoon was eigenlijk voor een foto van mijn slofje. Lijkt op die van nummertje4 maar deze komt van een patroon (ik kan niet zonder patronen haha). En de roze knoop kan er nog af haha, ik wil er een houten op maar had even geen andere knopen en hij moest toch even 'af' op de foto
oh jeetje is het alweer zo laat!! Ik wilde beginnen aan het tweede slofje maar misschien moet ik maar tot morgen wachten
Even een ego-berichtje: Ooooh ik ben zo verwend vandaag. Eerst samen in de middag gaan lunchen bij de croissanterie. Daarna nog even wat boodschapjes gedaan en thuis nog even geslapen. Vanavond zijn we naar het restaurant woody's house geweest. Daar had ml voor ons gereserveerd. We gaan daar wel vaker heen bij hele speciale gelegenheden. Toen we daar waren had ml een cadeautje voor mij meegenomen. Een ei met daarin een babytje en dat ei kan open en dan zit dus in de ene helft een baby en de andere helft kan een kaarsje in. Zo mooi! Komt er op dat moment ook iemand van de bediening ons feliciteren met ons 5 jaar samen en 20 weken zwangerschap en geeft ons een presentje. Ml had bij de reservering gezegd van ons jubileum en gevraagd of ze daar iets mee konden doen. Een kwartier later kwam de eigenaresse ook feliciteren en een presentje. Een tijd later nog iemand en later nog weer de eigenaar ook met een presentje. Toen we lekker aan het smikkelen waren van ons toetje (die er van het vele eten er eigenlijk niet meer in paste), werden we nog een keer verrast door de eigenaresse die een liedje voor ons zong en nog het 5e presentje. Ik werd dus helemaal in het zonnetje gezet en was helemaal in de wolken. Pff was echt een super avond. Dat konden we wel weer eens gebruiken. Ik schrijf dan niet zoveel, maar heb afgelopen week te horen gekregen dat ze mij per 1 februari niet meer willen hebben op mijn werk. Zit een heel verhaal achter natuurlijk oa mijn adhd en de bijkomende problemen daarvan. Maar vanavond kon ik gewoon genieten van de verwennerij En ja mijn man is absoluut geen "standaard" man. zoals ik vanmiddag of gister al zei, hij is de vrouw des huize haha. Hij kookt, wast, poetst, doet boodschappen etc etc Ik ben de man des huize alleen met wel mijn (voorheen maandelijkse) schoonmaakwoede hihi. Maar ja daarintegen werk ik en hij is huisman, dus ook dat is andersom. Einde ego-in-de-wolken-berichtje
Wolliebollie: wat een heerlijk dagje!' fijn dat je er zo van hebt genoten Larissa: Pff wat naar dat je je zo ziek voelt, beterschap! Auto's : 5 deurs!!!! Vooral met kids Slofjes; potverdorie! Ik wil ze ook, wie wilt mij leren haken? Luca: goed gedaan meid! Shoppppen helpt altijd! En wat grappig dat je je eigen kind zelfs lief vind zonder haar eerst te herkennen Hihi ... Zou ook echt iets voor mij zijn Even wat anders, IK BEN BEVROREN !!!! Mijn meiden logeren bij oma ( gezellig) en lief en ik hadden een verjaardag... Nou ja, alles top maar lief wilde met de fiets gaan en ik niet ( stel je voor dat ik val ofzo) dus hij was eerst langs zijn tante en ik ben gaan lopen ( 19:00) dit viel reuze mee , 2 sjaals muziek in mijn oren en gaan met die banaan... Maar op de terugweg (12:00) viel het lelijk tegen zeg! Mijn benen zijn nog bevroren! (lig al in bed) brrrrr.... Tip van de dag; blijf binnen hahaha
Kwebbel je kunt het via youtube leren, zo heb ik het ook geleerd Dit was mijn eerste patroon, en het zijn ook meteen slofjes hihi. Ik zette hem gewoon steeds op pauze en deed wat hij deed. Easiest Baby Booties Ever 1 Tutorial - YouTube Hihi en wie gaat er dan ook lopen met deze temperaturen Je had je skipak wel aan kunnen doen Nouja, je bent inmiddels hopelijk weer opgewarmd hihi dus blijf vandaag maar lekker binnen Bolliewollie jee dat klinkt als een superleuke dag! En wat ben je heerlijk verwend zeg! Dat kun je inderdaad wel gebruiken na zulk nieuws over je werk. Geniet er vandaag nog maar even lekker van na
We zouden vandaag naar de sneeuw gaan, gister met spoed alles gekocht.. Is mn meisje verkouden aan het worden Dus ik weet niet of het nu wel zo'n goed idee is. Vind t altijd zo zielig die verkouden snotneusjes Vandaag alweer zondag.. het weekend gaat altijd zo snel voorbij! Maarja mij hoor je niet klagen, ik mag eindelijk ECHT aftellen naar mijn echo! nog maar 9 dagen yess
@luca, super leuk het slofje! @bolliewollie, wat een leuke dag! En wat grappig dat jullie de rollen omgedraaid hebben thuis. Maar hoe gaan jullie dat doen dan als je geen baan meer hebt? @kwebbel, koud is het he! Ik vind het nu nog kouder dan gisteren!! Heb net een rondje met de honden gedaan en ben helemaal bevroren. Ik vind vandaag echt een leuke dag om naar babypark te gaan ofzo, maar die stomme gereformeerde winkel is dan dicht (en de webshop ook). Net een winkel gezocht waar ze ook kinderkamers van coming kids hebben (want die wil ik voor mn dochter) maar helaas ook op zondag dicht, grrr! @auto, hier hebben we een lexus en ook nog een mini cooper. Die is straks met 2 kids dus echt niet handig (2 deurs) maar ik ben er zo verliefd op..... Zit dus echt heel erg te twijfelen of ik hem ik zal ruilen of niet.
Zo ik zit gezellig bij Nijntje. Gelukkig is het rumoerig met al die kids zodat mij toiletbezoek en niet opvallen. Die pillen slaan ook nog eens op mijn darmen, fraai :-s Klinkt als een heerlijke verwendag! Bolliew! Gelukkig hebben we vervoer kunnen regelen dus hoef ik niet foor de kou straks
@Luca: Met zo'n snotterkoppie zou ik niet naar de sneeuw gaan. Is wel heel jammer.. @bolliewollie: wat klinkt dat als een fijne avond zeg Bij ons is het ook wat meer omgedraaid, mijn man doet het meeste in het huishouden. Wel werken we allebei fulltime. Straks ga ik minder werken (ik 3 dagen, hij gaat naar 4 dagen) en dan gaat dat hopelijk een beetje veranderen. Ik haat het huishouden zo enorm! Maar een vies huis vind ik ook niks haha. @kou: Net met vriendin een uurtje met de hond wezen wandelen, wat een kou zeg! Mijn benen waren helemaal bevroren toen ik net thuis kwam. Hm..even kijken of de babydump open is..heb ik wel zin in om heen te gaan! Edit: Hij is dicht Ik wilde jullie even onze nieuwe auto showen, ben er echt heel blij mee!