1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A hij is mooi hoor! En lekker ruim :) Is het een stationwagon?

We blijven toch maar thuis,wil niet dat mijn meisje nog zieker wordt want dan zitten we heel de nacht met een zieke dochter straks en steekt ze mij waarschijnlijk ook aan (voor zover dat nog niet gebeurd is al haha). Vriendlief gaat graven want we hebben een groot vochtprobleem. Ons huis is niet geisoleerd helaas (oud huis) en omdat het onderaan een heuvel staat, hebben we aan de schaduwkant van het huis (waar onze slaapkamer ligt en de toekomstige babykamer ook) hele zwarte muren van de schimmel. Het vochtpercentage ligt op 80%! Dus vriendlief gaat een greppel graven en een drain aanleggen, en nog veel meer groots werk verrichten. Pas als dat allemaal gebeurd is en het weer is weer beter kan ik aan de babykamer beginnen want voor die tijd is het nog veel te vochtig :( Wel jammer want ik heb besloten dat ik misschien toch ipv behang een muurschildering wil gaan maken. Had al hele ideeen maar nu moet het nog even wachten. Hopen dat het met dikke buik nog kan straks!

Leuk ik had mijn slofjes op facebook gezet en mijn nicht wil gelijk 2 paar bestellen om als kraamkado's te geven :) Dus ik ga flink aan de slag hihi

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @A, wat een lekkere grote auto, kan zo te zien ook een hoop bagage in!

@luca, zometeen kan je er nog je beroep van maken!

bij gebrek aan babywinkels die open zijn, heb ik net online bijna de hele z8 newborn collectie gekocht.....oeps

3. Ohh stout! Door jou heb ik nu ook zin om veel te kopen :p Maar ik ga wachten tot na de echo.. (zegt mantra in hoofd)

4. HappyZwanger86

HappyZwanger86 Niet meer actief

Hallo,

Wat een mooie foto's weer en wat een verhalen ;)

Terwijl ik vorige week riep mijn uitzet halen stel ik nog even uit tot na de verbouwing is niet gelukt :p

Gisteren met mn moeder naar de Babydump, Ikea en Prenatal geweest. Uitzet is nu compleet. Heel veel gehad van mn lieve moeke.

Volgende week gaat mn broer verhuizen dus heb een mail gestuurd met de dingen die hij gelijk mee kan nemen als mn ouders op de kids passen.

Vandaag last van huilbuien en misselijkheid. Vandaag de woonkamer leeg gemaakt voor verbouwing deel 1: De nieuwe vloer. De verbouwing bestaat naar alle waarschijnlijkheid uit 3 delen.

En hoe stom ook zie erg op tegen een donderdag, 20 wkn echo :(.

Alles voelt goed, ziet er goed uit. Is ook gezien tijdens de pret echo met 16,5 wkn. Ach het zal allemaal wel goed komen hihi

De kleine dame zegt ook Hallow :-D. heel de dag nog niet gevoeld maar nu ik hier aan het tikken ben kriebelt ze door heel mn buik hihi.

5. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ik had ook besloten om te wachten tot na de 20 weken echo, merkte eigenlijk dat ik het nog niet zo heel prettig vindt om van alles al te gaan kopen. Dus ik mag hopelijk na dinsdag helemaal los hihi :D

@Luca: Inderdaad een stationwagen, heel lekker ruim achterin. Moet ook wel, naast baby en kinderwagen enzo moet die lobbes op de foto er ook nog in:

6. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Zo dames, ik ben weer helemaal bij gelezen! Jeetje, heb je bijna een uur werk van hier...:D

@A. Mooie auto hoor!!! Kan heel wat in zo te zien!

@Luca, wat een leuke slofjes! Ik ga één dezer dagen ook maar eens een poging wagen denk ik...

@Bolliewollie, wat leuk!!! Zie je nou wel, gewoon laten gebeuren! Is helemaal goedgekomen toch?

@Shoppen, wij doen het nu ff rustig aan... Begin van de maand de kinderkamer gekocht en we hebben niet zoveel over dat we dan nog zwaar aan het shoppen kunnen. We doen alles maar een beetje in fases zodat we het kunnen verdelen. Ik ga woensdag wel ff met moeders de stad in omdat zij het nodig vind dat ik nieuwe kleren krijg! Ik laat het maar gewoon gebeuren en zie het allemaal wel! Wordt een leuk dagje denk ik. Eerst ff controle bij de VK en daarna meteen door naar de stad:) Ben benieuwd!

Verder heb ik weinig te melden... Gisteren tot laat een filmpje zitten kijken met veel lekkere hapjes erbij. Vanmorgen om negen uur ff ontbeten nadat vriendlief de hond had uitgelaten en daarna zijn we weer lekker in bed gaan liggen... Werd ik om één uur wakker:$ Oeps;) Verder lekker nix doen vandaag...

7. Happyzwanger heerlijk dat je toch je uitzet al klaar hebt :)
    En niet zoveel zorgen maken om donderdag hoor, het is even spannend maar het komt vast allemaal goed! Anders wordt het zo'n lange week.. En succes met de verbouwing!

A waar ga jij kijken voor kleertjes? Ik vidn dat er zo weinig keus is in neutraal :( Maarja ik vind het ook stom om neutraal te gaan shoppen als ik over een weekje los mag in kleur haha. Dus daarom wacht ik :D Ik weet nu al dat ik bij z8 ook dingen ga bestellen (bedankt catharina :p) want echt een schattige dingen heb ik gezien!
    En wat een lief beestje!! Ik ben gek op grote honden, vind die kleintjes echt niks aan. Wij hadden een boxer maar die is helaas deze zomer overleden :( Was al 11 jaar dus heeft een lang leven gehad maar toch missen we hem erg! Wil op den duur wel weer een boxer in huis nemen maar wacht daar toch nog maar even mee tot een tijdje na de bevalling hihi. Een baby en een peuter is dan wel genoeg even :p

giegel gezellig toch, met je moeder de stad in! En ach dat je pas om 1 uur wakker was, daar zijn zondagen voor toch ;) Ik zit lekker te haken en af en toe de was op te hangen haha. Verder niks.

Vriendlief heeft een kanaaltje gegraven achter ons huis haha. Het regent ook vandaag en al het water wat normaal achter ons huis blijft liggen (en dus door de muren en vloer opgenomen wordt) loopt nu eindelijk weg! Ik stond er echt van te kijken hoeveel water dat is! En aan de andere kant van het huis (precies bij de andere muur van de toekomstige babykamer) zat ook een lek bij de waterpijp. Heeft ie ook gerepareerd en dat water loopt nu ook allemaal weg door de gegraven greppel dus als het goed is moet die muur nu ook droog worden! Als dit goed werkt gaat vriendlief over 2 weken een graafmachine huren en de drain aanleggen etc. Zou wel fijn zijn zeg om eens geen zwarte muren te hebben en wakker te worden in het nat!

8. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Jeetje Luca, klinkt heftig van die zwarte muren en vocht in huis! Fijn dat er nu een oplossing is. Lijkt me inderdaad niet fijn!

Nou dames, ik ga bankhangen, heb die computer nu wel gezien voor vandaag!

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @luca, wat fijn dat het kluswerk van je vriend geslaagd lijkt. Lijkt me ook niet goed voor je gezondheid, al dat vocht!

@A1988, och wat een lieve hond! ja die heeft wel een flinke plek nodig

@happy, ik was ook best zenuwachtig hoor voor de 20wkn echo, maar komt goed!

10. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Kan die hond niet deze kant op worden gestuurd? Dan kan ik lekker op de bank tegen zo'n knuffelbeest aanhangen. Ik voel me echt zwaar lusteloos. Geen trek, last van mijn buik, harde buiken, last van darmen en constant plassen. Kan m'n lol niet op hier. Benieuwd hoe ik mezelf morgen naar werk sleep.

Z8 heeft leuke spulletjes he? Bij de drie dozen van mijn zus zitten daar ook wat kleertjes bij!

Wat een geklus bij Luca, maar ja als t maar werkt!

Ik ga morgen proefrit plannen voor woensdag, en hopelijk daarna een deal sluiten!

11. Luja

Luja Niet meer actief

@ A wat een leukerd, die hond van jullie! Vind ik persoonlijk ook veel leuker als zo'n klein keffertje. Zelf wil ik graag ooit nog een Engelse Stafford, ook van die prachtbeesten...

@ Z8 wat een boel website waarop je dat spul kunt bestellen! Wat is een goede link? Leeuuk spul.. Ff neuzen :)

@ auto bij ons past het nog NET, goed genoeg. Hebben een Renault megane, daarin kunnen ze met z'n drieën op de achterbank in de maxicosi/stoelverhoger.

@ sneeuw wauw het is hier echt losgebarsten net! Welkom in de witte wereld... De kat kwam net letterlijk gillend aangerend haha het beest HAAT sneeuw... ;) die ligt hier nu op mijn pittenzak te knorren...koukleum.

En nu ff een positief berichtje van mijn kant: mijn misselijkheid is zo plotseling als ie kwam ook weer verdwenen! Voelde me vanochtend sinds een paar weken weer lekker genoeg om in plaats van in pyjama eens in leuke zwangerschapskleding naar beneden te gaan en m'n haar leuk in model te doen.. Het vordert :)
    En.. Vandaag alweer 20 weken! Jippie, weer een mijlpaal!

12. Luja

Luja Niet meer actief

Oh en Luca die slofjes: lief!! Mocht je ze op bestelling gaan maken, geef even een gil:D

13. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Ik ben een trotse huismoeder!!
    Zoetermeer
    Meiden, even snel een berichtje hier...

Mooie auto, leuke hond :) ik ben wel juist een kleine hondjes type, heb heel mijn leven Engelse en/of Amerikaanse staffords gehad... Hondjes met veel discipline nodig.

Sneeuw: volop bezig hier... Maya is al 1 uur buiten... Pff kind zei net, mam, ik heb er warm! Hahaha dat krijg je ervan als je je slee moet sjouwen.... Souraya is aan het gillen en trappelen omdat ze iets niet mag, vraa me niet wat ... Gezellig dus ( not)

Even tussendoor, ik voel me alsof mijn laatste uur geslagen is... Mijn hoofd ligt letterlijk nog in bed en ik kan mezelf bijna niet verdragen( lees zwaaaaar sago) maar goed... Ik ga even lief opzoeken kan ik even tegen hem klagen... Weet nog niet over wat, verzien ik wel even;) Hihi

Fijne dag nog!

14. Even ego: slofjes zijn af!! Zo leuk geworden! Alleen ze zijn niet helemaal hetzelfde omdat ik bij slofje 2 ontdekte waar ik bij slofje 1 fouten had gemaakt haha. Maar ach dat zie je toch niet :)

Ik mag nu al 2 paar op bestelling maken, een meisjes en een jongenspaar! Mocht er zelf iets leuks van maken dus dat doen we maar hihi :)

15. Larissa wat fijn dat het beter gaat! En ja ik maak ze wel op bestelling maar ik zal de eer eerst aan nr4 overlaten mocht ze ze willen maken voor je ;) Zij was ermee begonnen immers haha, ik ben alleen de copycat ;)

Kwebbel klinkt alsof je een off day hebt haha :p

@sneeuw; mijn moeder en zus stuurden al foto's van een dik pak sneeuw, mooi! Liever in de sneeuw dan in de regen hoor dames! Ik wou dat ik nu ook in nl was, dan zou ik lekker een sneeuwpop zijn gaan bouwen en gaan sleetjerijden haha :D

16. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Begin desnoods samen een webshop hiphop zet die slofjes online :)

17. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    @honden: Ik ben enorm blij met onze hond, maar het zou soms makkelijker zijn als hij een slagje kleiner was geweest :p Maar ik ben écht geen kleine hondjes persoon. Het is inderdaad heerlijk om lekker tegen hem aan te liggen (alleen moet ik daarvoor wel op de grond, hij mag niet bij ons op de bank :p). En lekker ruw spelen is ook leuk met zo'n hond.

@Luca: Ik ben zo jaloers! Ik wou dat ik de tijd en ruimte had om lekker te kneuteren. Ik heb er enorm veel behoefte aan, maar kom er op dit moment gewoon niet aan toe :(

18. Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.

2.
    Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV
    Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV

3.
    Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV

4.
    Tientje 34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - FV/BV
    Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV

5.
    Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV
    Babycat - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV

6.
    Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV

7.

8.
    Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV

9.
    Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV
    Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV
    Eki - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV

10.
    Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV
    Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV

11.
    Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV?
    Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/FV?
    HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV

12.
    Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV
    Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV
    A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV
    Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV

13.
    Zonnebloem92 - 20 jaar - 1e kindje - ZH - FV

14.
    Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV

15.

Illegaal.
    23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV
    16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV

(6) Meisjes, (14) Jongens, (4) Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Nana86 - 5 wk
    PCOmama - 5,5/6 wk
    Caat33 - 8 wk
    Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden)
    Sweetangell - 10,5 wk
    Eleandra

Afspraken
    Rikki - 21 januari 20 weken echo
    Zally - 21 januari 20 weken echo
    A1988 - 22 januari 20 weken echo
    Giegel1989 - 23 januari controle VK
    Trotter - 23 januari 20 weken echo
    Rebekka85 - 23 januari 20 weken echo
    Bloem89 - 24 januari 20 weken echo + controle gyn
    Jose1710 - 24 januari 20 weken echo
    Bolliewollie - 24 januari 20 weken echo
    Roos85 - 24 januari controle vk
    HappyZwanger86 - 24 januari 20 weken echo
    Webje - 25 januari 3D/4D echo
    Zonnebloem92 - 25 januari controle vk
    Nath88 - 28 januari 20 weken echo
    Larissa259 - 28 januari 20 weken echo
    Luca2504 - 29 januari 20 weken echo
    Hopefultimes - 29 januari GUO + gyn
    Trotter - 31 januari controle gyn
    Luca2504 - 4 februari controle gyn
    Tientje34 - 4 februari controle vk
    Bolliewollie - 4 februari controle vk
    Trotter - 7 februari extra controle gyn
    Btje - 12 februari controle gyn
    Trotter - 13 februari controle gyn
    Trotter - 19 februari controle gyn
    Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo
    Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo
    Trotter - 28 februari controle gyn
    Larissa259 - 8 maart 3D/4D echo
    Bolliewollie - 9 maart 3D/4D echo
    Zally - 13 maart 3D/4D echo

19. Zo eventjes omhoog gehaald, anders moeten we straks zo ver terugbladeren :p

De afsprakenlijst wordt wel zielig zo haha nu al die 20 weken echo's eruit zijn :p
    Behalve de dames die al een afpsraak hebben staan, zijn er nog meer dames die voor een 3D echo gaan?

20. A, jeetje wat balen zeg dat je het zo druk hebt met alles! Als het je teveel word, kun je dan niet evt een 'break' nemen? Ik begrijp wel dat je je vakantiedagen op wil sparen voor straks, maar als het je nu teveel wordt is dat ook niet goed natuurlijk. Het moet wel leuk blijven allemaal! Meld je desnoods een paar dagen ziek, zijn de kids ook weer blij dat ze geen les hebben :p

Deel Deze Pagina