1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giraf welkom! Gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd ;) Wat leuk een derde kindje! Je eerste twee zitten dicht op elkaar zeg! Wel leuk voor ze allemaal zo dicht op elkaar :)

En ik vind het nu net zo spannend als bij mijn dochter inderdaad :D

2. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook nog weinig symptomen, soms een beetje ongesteldheidsgevoel. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook niet veel klachten gehad alleen ontzettend pijnlijke borsten de eerste weken.

Ik heb ook nog geen afspraak gemaakt bij de gyn. Vanwege een chronische ziekte ben ik de hele zwangerschap onder controle bij de gyn. We gaan dit weekend eerst verhuizen, volgende week maar eens bellen. Dan zal ik het ook allemaal wel wat spannender gaan vinden!
    De vorige keer had ik met ruim 5 weken al een afspraak + echo, dat hoeft van mij deze keer ook niet. Dan zie je toch nog weinig.

Ik zal de echofoto's van mijn zoon er ook eens bij pakken, goed idee!

3. btje wat leuk verhuizen! Tenminste het zal wel even stressen zijn maar dan heb je ook wat ;)
    Hier nu met 7 weken een echo maar vind het ook best vroeg, had het ook niet verwacht maar ik gaf haar mijn laatste menstruatiedatum en eerst kwam ze met 11 oktober maar dan zit ik nog in nederland dus nu maar de 15e. Tja je ziet dan misschien nog niet veel bijzonders, bij onze dochter zagen we echt al een mensje dat bewoog en zwaaide, maar het belangrijkste is een kloppend hartje! Dan kijken we die keer erna wel of we een zwaaiend kindje zien ;)

4. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    Luca, fijn dat je straks afleiding hebt! Zo gaat de tijd wel snel, ja. :)

Ik beval met medische indicatie in het ziekenhuis vanwege een eerdere spoedkeizersnede.

5. giraf

giraf Niet meer actief

Btje
    Leuk verhuizen! Gaan jullie een eind verder wonen of blijven jullie in hetzelfde dorp/stad?

Luca
    Lekker hoor... Bijna vakantie voor jullie! Wij vertrekken as dinsdag, alleen wij gaan naar de zon en jullie naar de regen ;) geintje!
    Hoe maak je trouwens zo'n hartje onder je banner? Ik vind het zo leuk staan!

Daantje
    Vind je het jammer dat je nu per se in het zh moet bevallen? Of maakt het je niet zoveel uit?

6. giraf die moet je van mij pikken denk ik haha ik heb m ook ooit van iemand gepikt :D Waar gaan jullie heen op vakantie?

7. giraf

giraf Niet meer actief

Ik denk dat ik mijn banner mag gaan aanpassen :)

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Vanochtend een andere test gebruikt (voor de zekerheid hihi):

9. giraf

giraf Niet meer actief

Duidelijk! Gefeliciteerd!

10. giraf

giraf Niet meer actief

Wij gaan naar Turkije :) heerlijk 10 dagen zon! Maar jij zit eigenlijk (bijna) altijd in de zon in Corsica toch? Verlang je al naar het herfstachtige Nederlandse weer hier? :D

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hele fijne vakantie!!! Geniet maar van alles met volle teugen!

12. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Luca, ik denk dat ik ook met 7 weken al een echo krijg dan hoor. Maar dan moet er iig een kloppend hartje te zien zijn. En dan met 11 weken weer, het voordeel van de controles bij de gynaecoloog!

Daantje, wel extra spannend voor jou na een eerdere ma, mag je niet eerder voor een echo? Al blijft het spannend natuurlijk.

Giraf, we gaan naar een ander dorp een paar kilometer verderop. Daar komt mijn vriend vandaan. Lekker dicht bij opa en oma en neefjes en nichtjes! We hebben ons huis verkocht en gaan eerst iets huren, misschien dat we dat huis ook gaan kopen, even zien of het kan.

Lappie en Giraf, duidelijke testen :D

Vandaag eens kijken of ik wat ingepakt krijg met een peuter om me heen ;)

13. Giraf en Lappie beiden mooie testen! Inderdaad pas die banners maar aan hihi :D

Heerlijk naar turkije! Hier is het nog wel warm maar het is al een tijdje niet echt mooi weer meer. Vandaag is het zo donker buiten dat ik het licht aan moet doen in de woonkamer :p En straks in de winter is het hier ook gewoon winter hoor ;) Maargoed het is niet koud en dat krijgen we straks wel. Dus hopen ook nog eens dat we niet ziek worden!

Btje succes met inpakken!

Ik ga over een paar minuutjes naar de dokter, kijken of hij me een doorverwijzing kan geven voor bloedprikken. Dan kan ik meteen door want heb nog niet gegeten. Is dat ook weer gebeurd en dan hopelijk morgen of maandag meteen de uitslag :) Weet ik meteen hoeveel hcg ik heb hihi :D Als er uitkomt dat ik nog steeds niet immuun ben tegen toxoplasme wordt het weer feest want dan moet je hier elke maand komen bloedprikken :( En ik haat naalden!

14. giraf

giraf Niet meer actief

BtjeSucces met inpakken vandaag!
    Heb je al een afspraak staan voor de gyn?

Lappie
    Mooie banner :) hoe voel je je? Al echt zwanger?

Luca
    Succes met bloedprikken! Ik hoop dat je immuun bent voor toxoplasme zodat je niet nog meer prikken krijgt!

Ik heb net de oudste naar de PSZ gebracht. Straks komt er nog een dochter van een vriendinnetje spelen, vanmiddag op kraamvisite en vanavond sporten, de dag is weer helemaal vol dus :D

15. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wordt je daar standaard op geprikt, toxoplasmose? Kan me niet herinneren dat ik daar op geprikt ben. Succes met bloedprikken!

16. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de succeswensen! Maar ik geloof dat het niet zo'n succes is met een peuter erbij :cool: Wel raar hoor dat we hier straks niet meer wonen, maar we groeien er een beetje uit!

Ik heb nog geen afspraak met de gyn. Bel volgende week wel, kan ik meteen de adreswijziging doorgeven bij de huisarts.

Veel plezier vandaag giraf!

17. Btje ik woon niet in Nederland het loopt hier allemaal ietsje anders. Daarom zit ik nu in een overvolle wachtkamer bij de ha want op afspraak daar doen ze hier niet aan... Heb nog 10
    Mensen voor me en 10 minuten doen ze hier ook niet aan geloof ik.

18. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh, haha! En wij al zeuren als het hier een kwartiertje uitloopt. Succes!

19. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    Een officiele gefeliciteerd, Giraf!! Helemaal leuk!!

Nee, hoor. Vind het alleen maar beter dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. De vorige bevalling was zo spannend! Ik heb anderhalf uur geperst, maar Leah kwam er maar niet uit. Uiteindelijk op stel en sprong tijdens persweeën in de koekblik van de verloskundige naar het ziekenhuis gesjeesd, omdat de hartslag van Leah naar beneden ging.

Was allemaal erg spannend!

20. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.
    DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH
    2.
    Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV

3.
    Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Nana86 - 26 jaar - 1e kindje
    4.

5.
    shay01 - ? jaar - ?e kindje

6.

7.
    Lappie - 37 jaar - 2e kindje

8.
    Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ?
    9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Afspraken
    Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn

Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.

Deel Deze Pagina