Hoi Dames!! @Luca, bedankt voor het plaatsen in de lijst . Voor de aanvulling: Graag in het ZKH bevallen (thuis lijkt me doodeng) en ik ga proberen BV te geven. Het is mijn eerste kindje, dus allemaal super spannend!! @caat, ik vind het super knap van je dat je deze keuze maakt! Maar ik zou hem denk ik ook gemaakt hebben.. Hoop dat je vriend nog bijdraaid! @raket, wat leuk dat je het ouders en schoonouders al hebt verteld en de reactie is natuurlijk ook fijn!! @hier, weinig last.. gisteren wat meer last gehad, vooral van spierpijn gevoel midden in mijn rug. Ook niet zoveel afscheiding zoals ik hier lees. Merk dat ik het nu al lastig vind om mijn mond te houden.. hahaha, maar goed, manlief wil het eigenlijk tot 12 weken voor zich houden.. maar ik weet niet of ik dat volhoudt! Ik heb me zondag al aangemeld voor MvM, maar nog niets van gehoord. VK bel ik na het weekend, kan bij ons vanaf 5 weken. Groetjes, Linda
Mijn ouders zijn helemaal hyperdepieper! Ze vinden het kei leuk! En hadden het natuurlijk nog niet zo snel verwacht na mijn VMK begin september.. Wel kei leuk! Morgen meteen ff lekker shoppen met mijn moeder.. Want mijn buik!! sinds 2 dagen kan ik m niet meer inhouden en mijn darmen puilen uit... hihi! Wel gezellig zo'n darmenbuikje.. maar bij 5 weken al... Lijk al wel 4 maanden zwanger.. Nog meer meiden die dat hebben?? Misschien zitten er wel 2 in hihi! Zo misselijk en al zo'n darmenbuikje..
Wat fijn dat je ouders zo blij zijn! Ik heb ook zo'n darmbuikje pff, benieuwd hoelang het nog gaat duren voor ik vragen ga krijgen.
rikki fijn dat ze leuk reageerden! Ja hier ook een darmenbuik.. Had vandaag een strakke legging aan en zat al niet lekker meer. En vooral na het eten dan is mijn buik enorm. Gelukkig zit ik dan thuis hihi dus niemand ziet het Pff ik heb een beetje vierkante ogen dus ik laat het hier even bij. misschien later weer
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis-BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH (medisch) - ? Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV 13. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV 14. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 15. Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober tweede echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Zally- 29 oktober eerste afspraak vk nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo Eleandra - 7 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis-BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH (medisch) - ? Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV 13. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV 14. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 15. Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober tweede echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Hopefultimes - 23 oktober intake VK Zally- 29 oktober eerste afspraak vk nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo Eleandra - 7 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Hopefultimes - 12 november 1e termijnechto Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
@ rikki , bloem en luca Dat darmenbuikje ken ik goed haha heb hier ook al een buik alsof ik 12 weken of meer ben, en inderdaad vooral na het eten.. Vandaag was ik met mijn dochtertjes in sprookjeswonderland en ik had al echt t idee dat er naar m'n buik geloerd werd.. Hoe doen jullie dat op het werk? Ik wil het het liefst na de eerste goede echo pas zeggen maar het valt nu al erg op, van helemaal slank naar een buikje. En om nu 3 weken lang dikke vesten te dragen... Hoe doen jullie dit??
Larissa ik zit tussen banen in dus heb dat probleem niet, bij mij is het gesprek binnenkort wel een probleem ivm wel/niet vertellen. Qua kleding probeer ik dingen te dragen die die dikke buik een beetje verhullen. Soms iets wat wijd valt, of meerdere laagjes over elkaar dan valt het niet zo op. En als ik mijn buik een beetje inhou valt het niet heel erg op. Maargoed hier is het dus vooral 's avonds (al had ik het vandaag dus overdag ook heel de dag) en dan ben ik toch meestal lekker thuis in mijn pyjama
Dag zwangere mutsen Deze dame is weer lekker thuis, relax op de bank aan het hangen...we hebben onze quality time even gehad zo met de hond op de bank gaan we beide even niksen @ Caat moedige beslissing hoor, maar geloof mij...jij gaat dat ook gewoon redden...ik zeg maar zo...waar er drie kids eten, kan de vierde er ook nog wel bij Pff..al moet ik er niet aan denken zoveel kids in je uppie, maar je hebt backup dus dat is fijn!! @ LianneB, yep ik wil weer thuis, maar manlief niet...maar goed ik doe net alsof ik dan NIET aan het bevallen ben haha, en dan prompt moet ik persen... OK dit is een droom bevalling You never know natuurlijk haha @ Rikki is het nog gelukt met de weken vooruit zetten? Zie nog weinig verschil namelijk hahaha Ik kan mijn broek dus ook niet meer aan! Ik heb inmiddels mijn eerste zwangerschapspantalon dus maar besteld pfff not nice! Maar het viel vandaag gewoon iemand op die niet weet dat ik zwanger ben...ok..........bollekop nu al pfff Ben nu wel zenuwachtig aan het worden hoor wat betreft morgen...pff als dat maar goed zit allemaal...zo spontaan zwanger zijn van dit wondertje kan toch niet meer mis gaan ... althans dat gevoel heb ik, maar ja ook dat het er 2 zijn whaha. dus het zal mij niks verbazen morgen... ik heb echt last van mijn boobies hoor...van die keiharde schijven niet normaal...als ik niet zwanger was geweest had ik mij toch echt zorgen gemaakt daarover.... maar ja ik weet hoe of wat..en ze zijn ook al flink gegroeid, kan mijn normale bh dus ook niet echt aan, want ze vloepen eruit haha...mijn man viel het meteen op..hij zo nou die zijn goed rond geworden he
PCOmama succes morgen meis! Laat je het erna even weten? Houd het topic in de gaten hoor Haha volgens mij hebben we hier allemaal het gevoel dat het er twee zijn Ik heb het dus ook al haha. Had vandaag het gevoel dat ik mijn baarmoeder al boven mijn schaambot voelde.. das toch raar? Veel te vroeg zou je denken. Behalve als het er twee zijn denk ik dan weer En ook omdat ik zo'n last van bandenpijn heb al. Maargoed ik ga gewoon uit van een en hoop gewoon dat we een mooi kloppend hartje zien! Nog 5 daagjes Het zal mij benieuwen of we echt zoveel tweelingen krijgen of dat we gewoon allemaal dubbel zien hihi Zwangerschapskleding; ik had bij mijn dochter wat dingen gekocht maar dat was allemaal heel lang te groot gebleven, omdat mijn buik gewoon pas later kwam. En die zwangerschapsbroeken vond ik ook echt vreselijk zitten met die band over je buik (net als buikbanden dus die heb ik ook niet gedragen). Daarom koop ik dit keer helemaal niks meer Heb veel stretchkleding en leggings enzo en dat is voor mij genoeg. Tegen de tijd dat ik hoogzwanger ben is het al warm op corsica dus dan draag ik alleen nog maar jurkjes en rokjes en van die harembroeken enzo. Ik heb ook nog wat broeken in 1 maat groter dan mijn eigen maat van na mijn bevalling toen ik ook nog wat babyvet over had haha dus die kan ik straks ook weer aan. Ik pas mijn eigen spijkerbroeken nu nog wel gewoon maar het zit gewoon niet lekker meer. Zodra ik kan hijs ik me in mijn joggingsbroek
Ja ik meld het hier direct hoor haha... don't worry Ik moet het toch ergens kwijt hahaha... Ja ik baal ook van de zw kleding is geen pan, maar uhh ben veel kg kwijt dus ik had juist kleding gekocht wat iets strakker zat haha...dus helaas....ben bang dat ik er toch echt aan moet geloven.. ah jah... shit happens... als het maar fijn zit en verdoezel her en der gewoon met lange tunieks ofzo... moet toch wat!
Leuk Lappie! Succes en vul de flessen maar goed, hier komen vandaag de flessen als het goed is binnen en mag ik van start! Brrrr nog 2 uurtjes ongeveer.... ben nu wel zenuwachtig!
@ PCO mama... Spannendd!!! heel veel plezier straks bij je echo, ben benieuwd @Lappie jij ook straks met MvM @Luca, je maakt het hier wel spannend hoor zou wel erg leuk zijn een tweeling Wat zwangerschaps kleding betreft, ik merkte bij de 3de al dat ik snel dikker werdt en paste toen mijn broeken al heel snel niet meer, dus denk dat bij deze 4de dat ook zal gebeuren, al heb ik me wel voorgenomen dit keer echt leuke zwangerschaps kleding aan te schaffen, ga extra genieten van deze echt allerlaatste zwangerschap, dus wil er ook leuk uit blijven zien, want dan voel ik me ook beter ... Ik wordt tot nu toe bij elke zwangerschap wel een propje , maar daarna vliegen de kilo's er ook weer heel snel af, dus hopenlijk deze keer ook kan best 10 kilo eraf hebben nog hahaha... Dank je wel voor jullie steun en mooie woorden doet me goed, mijn vrienden staan ook volledig achter mij, en mijn ouders weten het nog niet maar ik wet zeker dat hun kwa verstand zullen zeggen waar begin je aan ,maar dat ze ondanks dat ten aller tijden achter mijn keuze staan en ook voor dit kleintje zullen zijn Ik merk gewoon aan mezelf dat ik er blij mee ben en zooo welkom is , kan niet wachten tot ze ( denk ik hoor haha) er is... Liefs Caat
@PCOmama veel plezier zometeen!! Benieuwd of je ukkie te zien is..of 2? @Luca2504 moedergevoel klopt heeeel vaak... Dikke kans dat je gelijk krijgt, Ik had dat ook! @Caat33 fijn dat je vrienden helemaal achter je staan, hopelijk draait je vent nog bij... Anders heb je in ieder geval genoeg steun, jij en je baby zijn op dit moment het belangrijkst! En ik snap heel goed dat gevoel van alles een laatste keer goed willen doen, ik ben nu al aan het kijken voor een babykamer, eerste kleertjes, behang, positiekleding voor mezelf.... Ik heb dat bij de tweeling allemaal niet gehad daar kregen we vrijwel alles tweedehands en positiekleding had ik niet, dus heerlijk om alles nu te kunnen doen zoals het moet. Ik ga binnenkort even shoppen bij de prenatal of de babydump
Tuurlijk Caat, het gaat jou gewoon lukken! Don't worry...! Hier echt zenuwslopend zeg pff...ben maar gaan werken, maar moet een vrij te laten bedrag berekenen whahaha, lukt mij dus niet! Heb het helemaal verkeerd en heb dat bijna naar de deurwaarders verzonden kan die client van mij niet zo om lachen denk ik haha.... Pff.. Ik was ook tonnetje rond hoor, maar bij mij was het zo voordat ik zwanger werd was ik 27 kg afgevallen..prompt in 9 maanden tijd kwam er effe 32 kg bij gelukkig was ik dat weer snel kwijt..maar het is wel een aanslag op mijn lichaam geweest Ah jah, nu nog effe tonnetje rond worden en dan bel ik dr. Schumacher wel Je kan dat ook zien op -=] joaquin.kleutersite.nl [=- daar staat alles van mijn zwangerschap en de kleine jongen van ons.... erg goed bijgehouden al die tijd NOT! Maar ben er weer aan begonnen...dan weten jullie ook gelijk wie ik een beetje ben hhaha
Aaah lekker hoor was vanmorgen bij de dokter, heb een schimmelinfectie. Schijnt veel voor tekomen bij zwangere! Dus houdt het in de gaten meiden. Heb gyno daktarin ei meegekregen.
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis-BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV 13. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV 14. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 15. Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober tweede echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Hopefultimes - 23 oktober intake VK Zally- 29 oktober eerste afspraak vk nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo Eleandra - 7 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Hopefultimes - 12 november 1e termijnechto Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.