1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Leuk!!! Ik zal ook een site aanmaken:D

Had er wel een voor mijn jongens maar die staat niet meer op internet die heb ik toen op cd laten zetten:)

Liefs caat

2. giraf

giraf Niet meer actief

Lieve medezwangere juni dames :D
    Ik heb mezelf even uit de lijst gehaald, ik kan jullie geklets gewoon niet bijhouden :) en ik vind het niet leuk als ik hier elke keer van die halve reacties geef ;)
    Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap en een mooie bevalling toe!
    Dat er maar heel veel mooie en gezonde kindjes in juni 2013 ter wereld mogen komen! :)

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hey Giraf! Jammer maar ik wens jou ook een fijne zwangerschap toe!

Caat, ja ik hield deze altijd bij, totdat .... uhmmm ik het niet meer deed...ben nu snel aan het update is ook zo lullig dat die andere wel en deze niet meer hahaha.... ik ga het bijwerken en dan ook maar op cd zetten ofzo...en dan van hen beide samenvoegen ofzo... kijk nog wel even..

Ik ga mij even melden bij de HA, want ik heb nog geen eens een huisarts whahaha... ja ben nooit ziek en we zijn twee maanden geleden verhuist, maar hetl ijkt mij nu wel handig niet waar!

Tot straks ladies!

4. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Weet niet waar in almere je woont, anders weet ik nog wel een goede huisarts.

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    IK woon sinds 2 maanden in Tussen de Vaarten Zuid..we woonde eerst in Poort...maar daar zijn we gauw weggegaan ;)

6. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

In tussen de vaarten zit huisartsenpraktijk de waterlelie en dan dokter boerop. Ik vind het een topper!

Haha geen succes in poort?

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nope, da was niet wat! Wel jammer, hadden een prachtige nieuwbouw woning, maar uhh daar wil ik nog niet dood gevonden worden! Zoonlief zit er nog wel op school omdat het een goede school is...maar anders... hier zitten we goed! Heerlijke buurt!

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    heb mij bij deze aangemeld haha :D nu naar het zh!

9. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Top! Succes

10. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Veel plezier!! :D Laat je je echo straks even zien?! :D

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Iedereen heeft al echo s pfff ik moet nog 2 weken wachten...
    Ik loop bij de gyn en ik moet dus in het ziekenhuis bevallen weet iemand of je zelf mag kiezen welk ziekenhuis je bevalt?
    Ik ben namelijk bij mijn dochter in het ziekenhuis bevallen maar om
    Nou te zeggen dat heb ik als positief ervaren helemaal niet zelfs...
    Dus nu wil ik naar een ander ziekenhuis in de buurt maar ik vraag me af of dat gewoon mag..

12. LianneB

LianneB Lid

19 sep 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij mag dat als je verzekering een contract met het ziekenhuis heeft (en anders ook, maar dan betaal je zelf geloof ik). Moet het ook nog uitzoeken, ik wil ook naar een ander ziekenhuis!

Iedereen succes met de echo's!
    Ik mag pas bij 11/12 weken :)

Ik meld me even af tot het weekend ga een paar dagen bij mijn ouders langs! En nog niks zeggen.... Dat wordt lastig!

13. goedemorgen (bijna middag) dames!

PCO heel veel succes! Ben zo benieuwd!!!
    En leuk je site ik ga gelijk even spieken :)

Bloem bah wat naar schimmelinfectie :( Ik heb daar ook een tijd (ook zonder zw) heel veel last van gehad. Het enige wat bij mij hielp en helpt is alleen nog maar katoenen ondergoed dragen. En sindsdien heb ik er bijna nooit meer last van. En als ik het op voel komen haal ik gelijk zo'n ei en wat creme en dan is het binnen 2 dagen voorbij. Echt vreselijk is dat!

Waar ik dan wel weer last van heb zijn koortslippen, vooral met de zwangerschap. Nu is er ook weer eentje opgekomen :( En niks helpt dan ook echt bij mij.. Maar heb nu een compeed patch erop dat heb ik nog nooit gedaan dus hopelijk werkt het.

Lianne veel plezier bij je ouders, ohjee ik weet hoe lastig het kan zijn nog niks te kunnen vertellen ;)

Shay; geen idee of dat mag? Lijkt me wel toch? Je bent vast niet de eerste, zou gewoon even de verzekering bellen.

Giraf wat jammer dat je eruit gaat! Je mag altijd terugkomen hoor als je wilt ;)

Hopelijk niemand vergeten..

Hier werd ik vanmorgen wakker door mijn dochter maar was zelf nog volop in slaap. Toen stond ik op om te gaan plassen en ik voelde de misselijkheid al.. Stond op en ik ging bijna over mijn nek! Ben spontaan op de vloer van de badkamer gaan liggen (dat is bij mij de enige manier om het een beetje te laten zakken gelijk plat gaan :p) En 5 minuutjes later ging het iets beter dus ik heb een slok water genomen en ben gelijk terug in bed gekropen, gelukkig kan het nu en mijn moeder heeft Aline lekker meegenomen naar een vriendin op de koffie :p Toen tot kwart over 11 geslapen! Had het ook echt nodig ik was nog zooo moe van zondag en gister nog steeds haha! Maargoed hoera ik heb mn zin ik heb zwangerschapssymptomen :)

Larissa ja ik vertrouw mijn 'gevoel' niet zo want bij mijn dochter had ik ook het idee dat het er twee waren en dat was er gewoon 1. Alleen nu voelt het anders ofzo. Maarja ik weet het over een paar dagen hihi.

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag meiden!

Nou het is er gewoon 1 hahaha ;) Ik heb eigenlijk dezelfde echo afbeelding als Bloem ;) en door dezelfde arts gemaakt ook nog haha...

Ik mag pas over 3 weken terug pff....weet je hoe lang dat nog is! Bij mij konden ze dus niet exact zeggen hoe lang ik ben, want ik heb het PCO dus ja dan is je cyclus geen 28 dagen..maar bij 30 dagen zou ik dus 4 juni uitgerekend zijn, en dan nu 6 w en 2 dagen zwanger moeten zijn...maar dat is niet op de afbeelding te zien..dus ik mag wel een week teruggezet worden naar 5 w en 2 dagen...dus dan ben ik rond 9 juni uitgerekend...echt hylarisch want dat is de geboortedag van onze zoon...dus ben benieuwd...het aftellen is dus alweer begonnen ;) Nog 21 dagen te gaan! :D

Echo ga ik even uploaden!

15. PCO fijn dat alles goed is! Haha ohjee uitgerekend op de verjaardag van je zoon, das apart! Ben benieuwd of ze over drie weken je dan nog vooruit mogen zetten. Grappig dat je ook nog eens bij dezelfde arts als bloem zat haha!
    Heb je pagina bekeken en wat heb je dat allemaal goed bijgehouden zeg! En leuk om te zien en te lezen allemaal :) En een gezicht bij de persoon te hebben haha!

16. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Hallo meiden

Jeetje hier wordt ook flink wat afgekletst. Ik zit meestal te lezen vanaf mijn telefoon en dan is reageren op ieder en de naam erbij zetten erg lastig, maar ik lees wel mee ook al reageer ik niet hihi.
    Ik heb zojuist moeders voor moeders gebeld en moet nu rustig wachten op een afspraak. Ze komen de flessen niet halen, maar de depots zitten erg in de buurt en kan het zelfs stiekum in de nacht nog in de bak zetten (zover ik dat begreep).
    Gister gebeld met de vk en een afspraak op 30 oktober voor een inwendige echo. Is dat normaal? Ik dacht dat dat alleen gedaan werd als je nog in een heel vroeg stadium zat bij de ha als testen niets uitwijzen. Daar schijnt het normaal te zijn. Ik ben dan tegen de 8 a 9 weken.
    Ik heb ook geen verschijnselen en vind het ook allemaal nog erg onwerkelijk dat er iets in mijn baarmoeder aan het groeien is.

Ik ben heel erg benieuwd naar de echo's de komende tijd :)

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    :);):):)

18. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Hallo dames!

Vanavond komt bij mij een dame van MvM langs, ik vind het heel spannend, toch weer een test doen en stel nou dat...ach ja, ik heb gehoord dat het normaal is om zo te denken ;)

Mijn eerste verschijnselen dienen zich aan: ik heb niet zo heel veel honger meer, en dan opeens enorme honger, wil geen zoetigheid meer eten, ben erg moe, maar het vervelendste is dat ik migraine aanvallen heb sinds zaterdag :(

19. #419 luca2504, 10 okt 2012
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
    Bolliewollie haha ik zie je al midden in de nacht over straat sluipen om je flessen af te leveren :D Maar waarom kunnen ze het niet bij jou thuis ophalen dan? Het zijn toch gewoon witte busjes? Oh ik lees net dat ze dat bij jou niet doen.. Ja om dan zo over straat te gaan met je eigen flessen is ook zo raar :p
    En over je afspraak, volgens mij is dit niet zo heel vroeg hoor. Je ziet dan echt al een beebje en met een beetje geluk beweegt het al. Ik had mijn echo bij mijn dochter met 9+5 en toen bewoog ze al en zag je echt de vingertjes en teentjes enzo al!
    Dit keer is mijn eerste echo ook al bij 7 weken, maarja het zal wel goed zijn haha :D mij hoor je niet klagen!

PCO mooie echo!! Was er ook al een hartje?

20. A1988 ohjee migraine :( Dat is wel naar maar het schijnt inderdaad meer op te komen als je zwanger bent. Ik hoop voor je dat het nog een beetje draaglijk blijft.. En succes met mvm!
    Geen zoetigheid heb ik ook heel erg! Vind het best jammer haha want ik ben nu eindelijk in nederland en kan alle lekkere dingen eten, heb ik er geen trek in! Nouja volgende keer maar weer of mijn moeder stuurt me maar een overlevingspakket op weer :)

Verschijnselen: hebben jullie ook dat je de ene dag ergens wel last van hebt en de andere dag niet? Ik heb soms pijnlijke borsten en soms voel ik niks. En vandaag kon ik opeens normaal naar het toilet terwijl ik er al 2 weken niks uitkrijg :p Maar dan was ik wel weer opeens kotsmisselijk terwijl ik dat nog niet eerder heb gehad.

Wat ik wel vervelend vind is het plassen. Als je te lang niet plast dan gaat het heel moeizaam en dat doet dan ook echt pijn aan je buik omdat je blaas zo vol zit zegmaar. Ik probeer dan altijd maar zo ver mogelijk voorover te zitten en alles eruit te krijgen maar het is wel irritant.

Deel Deze Pagina