Dat heb ik ook altijd haha! Dan ben ik opeens helemaal bezig en een dag later geen zin meer in Maargoed ik moet er nog wel mee verder want ik heb een hele lijst slofjesbestellingen haha. Nr4 leuk die ribbon! Had het wel gezien maar nog niet gekocht. Ga ik misschien maar eens doen, leuk idee zo'n kruikzak! Al heb ik bij mn dochter nooit een kruik gebruikt haha.
Is het mss niet handiger en fijner om een club te maken? is denk ik een beetje overzichtelijker dan 423 pagina's haha
Ingster er zijn als het goed is al meerdere clubs voor juni mama's binnenkort moeten we toch een tweede deel aanmaken dan beginnen we weer bij pagina 1
Zoo mijn programma is weer afgelopen. Ga nog even verder aan mijn mandje want ik heb nu allemaal Losse bollen wol liggen op de eettafel. Heb geen zin om te slapen want dan zit m'n hoofd weer vol met snot wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?
Wij gaan dit weekend NIKS doen.. Ook eens heerlijk. Lekker gezellig met z'n 4tjes thuiszitten, heb lekkere broodjes enz in huis gehaald dus wij maken het hier gezellig begin me toch een beetje druk te maken voor maandag, m'n uitgebreide onderzoek,20 weken echo, bloedtest etc.. Ik hou mezelf vol dat het helemaal goed komt maar hoe dichterbij het komt hoe enger ik het vind. Ben ik ff opgelucht als het maandag rond 11:00 uur is, dan sta ik sowieso weer buiten, hopelijk met een goede uitslag en een door de gyn beloofde mooie rits met (3D) fotootjes. Kan eens ook niet wachten om ons zoontje weer te zien! En Luca ben je al uren aan het aftellen?? Over 4 dagen voeg je het laatste kleurtje aan onze lijst toe! Spannend! Wat denk je nou, wordt het blauw of roze? Meiden ik ben klaarwakker, word gek van mezelf. Ga maar vast geboortekaartjes kijken op internet, heb ik ook wat te doen SuperGeboorteKaartjes Zoiets vind ik dus super gaaf... Wij ontwerpen ze alleen zelf en laten ze bij de drukker afdrukken, vader van een collega/vriendin van me, dus daar kunnen we wat regelen
Zo jij was er nog laat, of juist heel vroeg bij larissa! Komt vast helemaal goed maandag. Net daarvoor is het natuurlijk altijd even spannend maar vertrouwen hebben in een positieve uitkomst is het halve werk! Ik zat gister ook kaartjes te kijken, vind het maar lastig!
Nou Larissa je was er inderdaad nog laat bij Oh heerlijk een weekendje met zijn allen thuis! Mijn vent zal wel weer de hort op gaan, aangezien het zonnetje schijnt. Ik moet alleen vanmiddag even naar de groentenboer en die zit bij het strand dus als het lekker weer is ga ik wel even op het strand spelen met mn dochter. Komt vast goed je echo! Gelukkig mag je maandagochtend, lekker direct na het weekend Hier begint de ongerustheid kennelijk ook toe te slaan. Ik was er juist niet zoveel mee bezig en had me voorgenomen om het dit weekend ook van me af te zetten, zodat alleen maandag een lange dag zou zijn Maar vannacht heb ik erover gedroomd, haha! Nouja ik droomde dat we naar een pretpark gingen, waar je ook geslachtsbepalingen kon laten doen. En dat was gratis, dus ik daarheen, een dag voor mijn 20 weken echo. De echoscopiste kijken maar ze kreeg het niet goed in beeld, uiteindelijk lukte het en het bleek een meisje te zijn maar er was iets niet goed. Dus ging ze met een eendenbek (?) naar de baby kijken Ik in paniek want ik dacht straks breekt ze mijn vliezen nog! En volgens haar had de vagina een groeiachterstand en daarom zou onze dochter geen clitoris krijgen Beetje rare droom haha. Maargoed ik ga nu toch 98% voor een meid, gewoon omdat het bijna niet anders kan haha Na al die jongens op onze lijst, mijn gyn die het al vermoedde en mijn droom van vannacht.. Die 2% staat nog open voor een jongen omdat ik dan niet compleet verrast ben haha maar nee ik ga uit van een meid. Alleen de chinese gslachtskalender zegt een jongen, bij mn dochter was ie wel goed. Achja we zullen het zien, ik heb in ieder geval genoeg ideeen voor beide geslachten haha, mijn creative mind draait overuren Voor een meisje denk ik dat ik paars wil gebruiken in het kamertje! Is weer eens wat anders dan roze. Van dat mooie diepe paars, en dan Of met lila Of met zilver gecombineerd (muurschildering), en zilver/lila accessoires. En voor een jongen zit ik aan oranje/grijs/zilver te denken Of anders hemelsblauw in die richting. Ik houd van felle kleurtjes
Hi meiden, Ik ben net wakker!! mijn kinderen zijn soms zo lief... Ze zijn samen in bed filmpje kijken, en Maya had broodjes en drinken gemaakt voor haar zusje, lief hè? Nu ga we muffins maken... Fijne dag iedereen! Hier sneeuwt het weer bah!
Ahh kwebbel wat een lieve dochters heb je! Veel plezier met bakken! Kan niet wachten tot ik dat ook kan doen met mn meisje Of gezellig samen kleuren, knutselen.. Hier wijziging van de plannen, we gaan toch vandaag naar de sneeuw! Leuk, heb er zin in Lekker sleetjerijden haha. En dan morgen blijven we (of ik iig) lekker thuis, beetje knutselen, misschien even naar de speelhal 's ochtends. Geen grote plannen. Iedereen een fijn weekend!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis - BV/FV 4. Tientje 34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - FV/BV Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 5. Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV Babycat - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 6. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV Ingsterr - 22 jaar - 1e kindje - ZH - BV 7. 8. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV Eki - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 10. Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV 11. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. Zonnebloem92 - 20 jaar - 1e kindje - ZH - FV 14. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV (8) Meisjes, (15) Jongens, (5) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Eleandra Afspraken Zonnebloem92 - 28 januari 20 weken echo Nath88 - 28 januari 20 weken echo Larissa259 - 28 januari 20 weken echo Luca2504 - 29 januari 20 weken echo Hopefultimes - 29 januari GUO + gyn Linn34 - 29 januari controle vk Trotter - 31 januari controle gyn Luca2504 - 4 februari controle gyn Tientje34 - 4 februari controle vk Bolliewollie - 4 februari controle vk Rikki - 5 februari controle vk Trotter - 7 februari extra controle gyn A1988 - 7 februari controle vk Btje - 12 februari controle gyn Trotter - 13 februari controle gyn Rebekka85 - 14 februari controle vk Zally - 14 februari controle vk Trotter - 19 februari controle gyn Giegel1989 - 19 februari controle VK Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo Trotter - 28 februari controle gyn Bloem89 - 5 maart 3D/4D echo Linn34 - 7 maart extra echo Larissa259 - 8 maart 3D/4D echo Bolliewollie - 9 maart 3D/4D echo Zally - 13 maart 3D/4D echo
Goedemorgen meiden Volgens mij heb ik een heel lui kind. Ik wil hem graag wat vaker voelen en ook dat mijn man hem kan voelen. De placenta zit achter dus ik zou hem toch veel vaker dan enkele keren per dag moeten voelen?? Of moet dit nog komen? Ben ik te vroeg haha.
Haha bolliewollie, in principe "moet" je je kindje pas met 28 weken dagelijks voelen. Daarvoor nog niet, omdat hij dan nog zoveel bewegingsruimte heeft daarbinnen dat hij soms op plekken zit waar je hem niet voelt. En als het een placentalover is dan zit ie daar waarschijnlijk lekker tegenaan geplakt en voel je hem dus niet zoveel omdat ie ver naar achter ligt, of op een andere plek waar je hem minder voelt. Overdags voel ik de kleine trouwens ook niet heel vaak hoor. Hier houdt hij 's nachts en 's ochtends een feestje in bed haha, maar zodra ik in beweging kom valt hij in slaap. Dan voel ik hem meestal tegen de middag nog een keertje of 2, vooral als ik net geluncht heb, en aan het eind van de dag nog een keertje en dat was het. Dan viert ie z'n feestje verder wanneer ik in bed lig haha
Hoeft niet hoor, mijne ligt ook voor en ik voel de beeb al sinds week 14. Oke ik weet wat ik moet voelen want het is de tweede, dat scheelt. Maar nu is het echt al niet meer te missen, mijn buik springt soms op en neer als hij schopt haha. Heb je er al eens goed op gelet op een moment dat je rustig ligt? De baby komt vaak pas in beweging wanneer jij in rust bent. Dus de kans is groter dat je iets voelt als je rustig op de bank ligt of in bed. Als je dan een hand op je buik legt heb je een goede kans dat ze erop reageert
Hier hetzelfde, 's avonds en 's nachts als ik lekker probeer te slapen is het salto en kickboksfeest en overdag, net wanneer madam er zin in heeft en dat is nog niet zo vaak. Als ik iets kouds eet/drink (yoghurt, sinasappelsap) dan laat ze trouwens wel vaak zich even voelen..
Bij mij voel ik de baby echt heel vaak per dag inmiddels ( nu al een druktemakertje), ook al echt hard soms ! zo leuk alleen mijn man heeft het nog steeds niet gevoeld, elke keer als hij zijn hand neerligt dan stopt hij lekker eigenwijs !
Hier voel ik hem ook vooral als ik op bed lig. Als ik rust wordt meneertje wakker en begint hij druk te dansen haha Ook reageert hij heel erg op warmte, ik hoef m'n warme pittenzakje maar een paar seconden op m'n buik te leggen en hij trappelt het uit, zo leuk Zo nog even de sneeuw trotseren, zo fijn , heb je gisteren nota bene Maandboodschappen gedaan ben je brood en vlees vergeten.. Dus nu maar de pannenkoeken van vanavond als ontbijt gegeven en zo richting de AH! Vanavond lekker Zuurvlees maken, heerlijk maaltje voor morgen!
Hallow Pfff ben weer helemaal bij gelezen :-D Ik zit grieperig op de bank Wilde eigenlijk mn kasten schoonmaken en weer inruimen nu verbouwing deel 1 voorbij is. Maar de dozen staan boven overal ligt er nog zooi van de nieuwe vloer en vriendlief is weg grrrr. De data's dat Luca in NL is ben ik op vakantie kan er dan helaas niet bij zijn.
Baby mij ligt de placenta achter en ik voel de baby dan ook de hele dag door heel goed.. We zijn al een heel eind met de babykamer de muur is verft en we hebben er vandaag zo een boom opgeplakt van mdf echt heel leuk... Ook de gordijnen zijn uitgezocht en besteld...
Ik ben lekker aan het lunchen geweest Ron nu aan t shoppen in arnhem, maar moet wel zeggen dat mijn lijf er inmiddels beetje klaar mee is! Nog even de laatste winkels en dan weer een drankje doen Er komt trouwens a.s. week een tweede kijker, hoe fijn is dat?!