@luca, haha 50 uurtjes zijn zo om! @shay, mooi!! @meeting, gaat goed zo, wat mij betreft hoeft het ook niet midden in de stad te zijn. Ik kom het liefste met de auto en dat is dan nogal lastig parkeren meestal Hier rustig dagje vandaag. Ik heb hier 2 traphekjes staan die ik nog moet ophangen/bevestigen. Maar ziet er best ingewikkeld uit (en ik ben toch echt goed in wiskunde) haha.
Jeej Luca, aftellen!!! @A, tof dat je het nu voelt! Eerste gerommel vond ik erg lijken op onrustige darmen, dus als je daar af en toe last van hebt kan ik me voorstellen dat je de eerste signalen mist... @Meeting, wordt voor mij lastig denk ik... De dagen dat de meeste tot nu toe kunnen kan ik sowieso niet... Planning heb ik nog niet dus als ik die heb ga ik ff goed kijken. Ff ego! We hebben net de box weer opgeruimd, vonden we toch wel erg vroeg... Haal ik de bodem er uit, zit mijn pink klem! Auw!!! Vette bloedblaar meteen...
Haha Giegel toch maar de box weer weg Ik vind het maar een onding zo midden in de kamer. Ben blij als hij weg kan straks haha. Maarja hij staat hier nu ook al een jaar niks te doen inmiddels. Tegen de tijd dat ik me bedacht dat ie wel eens weg kon was ik weer zwanger haha. Catharina succes met de traphekjes haha. Hier ook ooit eentje bevestigd, was geen succes Ben even mijn mandje af aan het haken, staat er nu al zo lang.. Alleen volgens mij ga ik niet genoeg garen hebben. Anders moet ik verder in een andere kleur..
Shay wat wordt het mooi!! Gaaf die boom @meeting ooh dat moet helemaal goed komen, zoveel data waarop er veel kunnen! Tot wanneer wachten we reacties af, begin februari? Dan kunnen we komend weekend een datum kiezen. Blok ik gelijk dat dagje af op de kalender @ Echo, nog 19 uur tot wij naar het ZH vertrekken.. Brr.. Ben blij als ik weer buiten sta.
Haha @ box, die staat hier klaar op zolder. Zodra ik bevallen ben kunnen m'n schoonouders (die op de meiden gaan passen) hem zo naar beneden dragen, en in de tas ernaast ligt boxkleed met de speeltjes. Dus hier komt hij echt pas op t moment zelf, vind het zo'n onding
Ja laten we volgende weekend de knoop doorhakken toch welke datum de meeste stemmen gelden? Nu houd ik wat meerdere opties in mijn agenda geblokt en het is wel fijn om straks maar een datum te hoeven reserveren haha. En midden in de stad vind ik ook niks, zullen ongetwijfeld meer met de auto komen en dan zou het fijn zijn als we goed kunnen parkeren! Giegel, zodra je je rooster weet moet je maar gewoon opgeven wanneer jij kan, je weet maar nooit wanneer de andere dames kunnen dus misschien dat de dag nog zo wisselt. Shay, hoe kom je aan die boom, want het idee van iets op de muur is wel erg leuk en ben benieuwd wat de opties daarin zijn! Nou dames, nog maar een paar uurtjes en jullie mogen, voor je het weet is het zover!
@ meeting maakt voor mij helemaal niet uit welke dag en of het avond of overdag is. @ Luca leuk zo een dagje naar de sneeuw. En wat een prachtige foto van jou en je meisje! En blij dat je kat weer terecht is. @ Ingster nee bij ons mag iedereen het geslacht weten van de baby. @ A yeah de baby gevoeld is zo leuk he. @ Shay mooi kamertje zeg! @ Giegel au een bloed blaar dat doet zeer. @ Bolliewollie gefeliciteerd met je kleine mannetje! toch nog een jongetje erbij. @ Linn wat een domper je echo hopelijk trekt het idd weg en kan je daarna lekker gaan genieten. En ach dat UWV weet wat die zijn echt niet goed. Ik heb nu bijna 2 jaar een zw en heb mijn aanvraag gedaan voor een wia dus ben benieuwd. @ de 20 weken echo's die ik gemist heb gefeliciteerd allemaal en nu lekker genieten. Hier een aantal hectische dagen achter de rug. Schoonmoeder is opgenomen in het zkh heeft uitgezaaide borstkanker en nu mogelijk een ontsteking die ze niet kunnen vinden. Maar het is heel sneu om haar zo te zien alles staat nu stil haar chemo kuren kunnen nu ook niet door gaan omdat ze daar ligt met mogelijk een ontsteking ze kunnen het namelijk niet met zekerheid zeggen allemaal. Baby gaat goed denk ik ze trapt er in ieder geval knap op los. De harde buiken blijven maar ach als ze niet vaker komen maak ik me er niet druk om vind het alleen maar vervelend als ik ergens loop.
Vr. 22-2: Luca, Catharina, A1988,Nummertje4, kwebbel, Zally Za. 23-2: Rebekka, Luca, Roos, Larissa OVB, A1988,nummertje4, kwebbel, Zally Zo. 24-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa OVB, A1988,nummertje4, kwebbel, Zally Ma. 25-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa, A1988,kwebbel, Zally Di. 26-2: Rebekka, Luca, Catharina, Larissa, Zally Wo. 27-2: Roos, kwebbel(*), Zally Do. 28-2: Rebekka, Luca, Roos, Zally Vr. 1-3: Rebekka, Luca, Larissa, kwebbel, Zally
Zally heb je even in het overzicht opgenomen, zodat we weten wie al gereageerd heeft Jeetje wat vervelend van je schoonmoeder, heftig.. Sterkte! Ik ben lekker muurstickers aan het bekijken, oohh ik hoop zodat dat we komende week een bod krijgen zodat ik echt aan de slag kan met het kamertje in het nieuwe huis!!
Vr. 22-2: Luca, Catharina, A1988,Nummertje4, kwebbel, Zally Za. 23-2: Rebekka, Luca, Roos, Larissa OVB, A1988,nummertje4, kwebbel, Zally Zo. 24-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa OVB, A1988,nummertje4, kwebbel, Zally Ma. 25-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa, A1988,kwebbel, Zally Di. 26-2: Rebekka, Luca, Catharina, Larissa, Zally Linn34 Wo. 27-2: Roos, kwebbel(*), Zally Linn34 Do. 28-2: Rebekka, Luca, Roos, Zally Linn34 Vr. 1-3: Rebekka, Luca, Larissa, kwebbel, Zally Linn34
Zally, sterkte met je schoonmoeder Pfoe hier ben ik druk aan de knutsel. Vriendlief had namelijk even vergeten dat het vandaag de verjaardag van zijn broertje is. En natuurlijk zijn alle winkels dicht. Dan kun je wel geld geven maar alleen geld is zo saai. Dus ik op zoek naar snelle ideetjes, kwam ik terecht op een boek waar je pagina's uit kunt snijden om geld in te verstoppen. Maar ik vond geen oude boeken. Toen kwam ik een boek in vriendliefs kamer tegen die van zijn broertje is eigenlijk, het is zo'n gepersonaliseerd kinderboekje met hemzelf in de hoofdrol. Maarja daar kan ik niet in snijden natuurlijk. Dus toen heb ik er maar een envelopje ingeplakt met een cheque erin, en om het boek heen heb ik een hoesje geknutseld van een oude legerbroek(spijp) van mijn vriend Omdat zwager een jager is.. Hoop dat ie het leuk vind iig. Zal zo wel even een foto posten.
jeetje Luca, wat ben je toch creatief. erg leuk! Ik ben net gewoon weer bijna flauwgevallen. Het zoontje van vrienden van ons werd gedoopt en daarna bij hun thuis een feestje. Ik stond bij een statafel en toen kreeg ik 't weer bloedheet en draaierig. Dus maar snel naar huis gegaan. Pff, we waren er net 45 min. Echt zo balen, want zo kan ik echt niks meer doen.
@Luca: superleuk! Dat vindt hij vast een leuk cadeau! @Roos: Dat is inderdaad balen ja. Ik heb het soms ook wel eens. Vaak als ik dan gewoon even ga zitten en wat zoets eet trekt het bij mij weer weg (lage bloeddruk). Ik had afgelopen vrijdag op een personeelsfeestje even een foto gemaakt van mijn buik (hier in huis geen grote spiegel of te slecht licht). Ruim 20 weken dus:
Roos vervelend zeg! Ik had het ook vanmorgen. stond met de vrouw van schoonvader te praten en ik begon helemaal te hijgen haha, hartkloppingen en zwart voor mn ogen. Ben maar snel op de grond gaan zitten. Bedankt Is de eerste keer dat ik zoiets maak! Maar het is goed gelukt al zeg ik het zelf Heb ook net mijn zpagetti-mandje na veel geploeter eindelijk afgemaakt haha. Maar hij is erg leuk geworden al zeg ik het zelf En kan ik eindelijk mijn wol gewoon op tafel laten staan
Mooie buik A! Groeit echt goed! Ik heb het idee dat mijn buik minder groot is dan bij de eerste Maar ik vind het niet heel erg want ik vind het ook wel fijn om nog te kunnen bukken enzo Weet nog dat ik altijd zo moest worstelen om mijn sokken en schoenen aan te krijgen op een gegeven moment bij mn dochter. Was al een activiteit op zich haha