@ Luca, mag ik wat creativiteit van jou :-$ @A Mooie buik. Yeaaahh, heb mn lief overgehaald voor de 3D echo. Ben er helemaal blij mee Morgen bellen om verbouwing deel 2 te gaan regelen.
@Luca jij bent ook weer lekker creatief geweest erg leuk !! @zally vervelend van je schoonmoeder ik hoop dat ze snel weten wat er aan de hand is zodat ze de behandeling weer kunnen hervatten @flauwvallen daar heb ik ook last van combinatie van lage bloeddruk en bloedsuiker ds even zitten en wat eten helpt meestal wel! De babykamer is behangen, op de foto's komt het niet echt over het behang is te licht. Hiebij dan ook de foto's, let wel er moet nog een nieuwe lamp komen, kapstokje/plankje op de kast moet nog geverfd worden, gordijnen ophangen en de rest van de aankleding natuurlijk nog ! wel heb ik vanmiddag een aankleedkussenhoes gemaakt, ik wil er alleen nog een grote zilveren ster opmaken maar die stof koop ik op de stoffenbeurs en die is pas half maart dus nog even geduld....
Ohh nummertje4 wat een mooie kamertje al zeg!! Het behang is heel mooi, erg rustig! En ik ben verliefd op de meubels, echt prachtig die klassieke stijl. En eigenlijk ook op het hout op de muren haha dat vind ik altijd zoo mooi! Dus kortom ik vind je kamertje fantastisch
Heb gelijk aan vriendlief gevraagd of wij dat ook kunnen doen in het kamertje met het hout zo hihi Aan de slag papa!
Luca wat ben je creatief geweest zeg erg leuk geworden zeker dat boek. Nmr4 wat een prachtig kamertje zeg al. Happyzwanger yeah een 3d echo toch dat is volgens mij erg leuk! A mooie buik al hoor!
Uhhh Dames, ik zie foto's van super mooie kamertjes. Lees dat er al veel met de kamer bezig zijn. Nu ga ik me toch echt zorgen maken Ik kan pas beginnen als verbouwing deel 2 is afgerond... het plaatsen van de dakkapel Raak een beetje in de stress nu.
Mooi(e) boek, buik, kamer en mandje! Ik ga denk ik ook voor zo'n muursticker op een grijze/zilvere achterwand. En dan de rest van de wanden wit en het kamertje pimp ik verder op met allemaal roze spulletjes. IK WIL OOK AAN DE SLAGGG En een 3d echo, leuk! Morgen weet je wanneer je mag? Ik ben ook erg benieuwd hoe dat is, maarja dat is nog een maand wachten, pff
@ Rebekka, nee morgen mag ik verbouwing deel 2 regelen het plaatsen van een dakkapel Wil het met 27 wkn doen de 3D echo
je bent niet alleen hoor ik moet minstens tot april wachten en dat is alleen mits er binnen afzienbare tijd een deal tot stand komt. fingers crossed.
Ik zal voor je duimen dat er snel een deal tot stand komt dat je in alle rust aan de kinderkamer kan beginnen.
Vraagje, hoe hebben jullie eigenlijk de keuze gemaakt waar je wilt bevallen? Ik krijg steeds meer die vraag om me oren maar ik heb werkelijk waar geen idee en ook geen voorkeur. Wanneer moet je dat definitief hebben besloten eigenlijk (of ben ik nou een wanmoeder in spe dat ik dat niet weet)
De keuze is voor mij gemaakt. Mijn lief wil niet dat ik thuis beval. Als er complicaties zijn moet de brandweer me uit huis halen omdat het trapgat te smal is. Dus moet dan via het raam.... Hij heeft liever dat er gelijk ingegrepen kan worden als er iets gebeurd. Hij lag zelf erg dwars tijdens de geboorte. Nog een deuk in zn hoofd (alleen voelbaar) van de pomp en toen een gebroken sleutelbeen dat is 27 jaar geleden. Ik heb me er maar aan overgegeven. Je moet gewoon kiezen waar je je goed bij voelt. Mijn overbuurf bevalt thuis tenzij ze zich toch niet prettig voelt dan gaat ze alsnog naar het ziekenhuis. Die vrijheid hebben we bij de verloskundige. Ze hebben een aantal kraamkamers daar.
Vr. 22-2: Luca, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally Za. 23-2: Rebekka, Luca, Roos, Larissa OVB, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally Zo. 24-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa OVB, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally Ma. 25-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa, A1988, Kwebbel, Zally Di. 26-2: Rebekka, Luca, Catharina, Larissa, Zally, Linn34 Wo. 27-2: Roos, Kwebbel(*), Zally, Linn34 Do. 28-2: Rebekka, Luca, Roos, Zally, Linn34 Vr. 1-3: Rebekka, Luca, Larissa, kwebbel, Zally, Linn34 Twijfel/niet: Bolliewollie Nog op te geven: Btje - Shay01 - Tientje 34 - Webje - Babycat - Frederike80 - Ingsterr - Jose1710 - Eki - Giegel1989 - Hopefultimes - HappyZwanger86 - Bloem89 - Trotter - Veetje83 - Zonnebloem92 - Rikki - Nath88 Zo, dan weten we ook wie zich nog 'op moeten geven'. Als je dat hebt gedaan kan je naam uit de onderste lijst worden gehaald. Ben ik zo niemand vergeten?
Dat is t m juist happyzwanger, ik heb totaal geen voorkeur en voel me zowel bij het idee van thuis als in het ziekenhuis bevallen goed. haha dus met mijn gevoel kom ik weinig verder! Het zal nog wel rond week 30 ofzo toch worden besproken bij de vk?
Ik ben die week op vakantie kan er helaas niet bij zijn Tenzij de locatie Gran Canaria wordt? Wie stemt voor
Hmmm dat is inderdaad lastig Anders gewoon van de praktische kant bekijken vlak voor de bevalling plussen en minnen. Voordelen van thuis bevallen en voordelen van in het ziekenhuis bevallen
Ook al klets ik niet zoveel mee (het lezen dan weer wel) wat een leuk idee! Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat de locatie nu is? (misschien een berichtje gemist) Ik denk alleen niet dat het voor mij haalbaar is. Met OV gaat niet lukken (zelf rijd ik geen auto) en ben een beetje huiverig voor mijn enorme braakpartijen.
de locatie staat nog niet vast haha die is nog nader te bepalen. Eerst eens kijken of we met bijna 30 dames een date konden inplannen! De richting van Rotterdam is een paar keer geopperd maar aangezien er ook wat dames uit andere windrichtingen komen, moeten we misschien toch ook het midden van het land overwegen. Maar zoals gezegd, de locatie staat dus nog niet vast. Kijk maar of je denkt of het lukt om te komen!