Ik sta bij twijfel of niet zie ik. Ik wil best wel komen als ik indd ergens kan carpoolen of als het niet in een te drukke stad is engeen sneeuw of ijs ligt haha. Datum maakt mij nu niet veel uit, ik pas mij wel aan oooh ben zo flexibel haha. Ik kan alleen 20e niet dan ben ik op een speciale beurs voor dikke vrouwen hihi. @kamer wauw die is echt mooi. Ook een beetje mijn stijl. Begint hier nu ook te kriebelen maar zijn nog steeds afhankelijk van mijn zusje grr. @A uuuhm wat wilde ik ook alweer zeggen. Oja hihi jou kleine zal wel gedacht hebben na jou bericht aan ons. Wat nou jij voelt mij niet? Doe ik even extra mijn best haha. Praten jullie ook tegen je buik? Hihi ik moet daar zo aan wennen. Vind het toch steeds zo onwerkelijk dat mijn kleine daar gewoon groeit.
Deze oude sok heeft je op de lijst gezet bolliew! Vr. 22-2: Luca, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, Za. 23-2: Rebekka, Luca, Roos, Larissa OVB, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, Zo. 24-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa OVB, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, Ma. 25-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa, A1988, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, Di. 26-2: Rebekka, Luca, Catharina, Larissa, Zally, Linn34, Bolliewollie, Wo. 27-2: Roos, Kwebbel(*), Zally, Linn34, Bolliewollie, Do. 28-2: Rebekka, Luca, Roos, Zally, Linn34, Bolliewollie, Vr. 1-3: Rebekka, Luca, Larissa, kwebbel, Zally, Linn34, Bolliewollie, Twijfel/niet: Nog op te geven: Btje - Shay01 - Tientje 34 - Webje - Babycat - Frederike80 - Ingsterr - Jose1710 - Eki - Giegel1989 - Hopefultimes - HappyZwanger86 - Bloem89 - Trotter - Veetje83 - Zonnebloem92 - Rikki - Nath88
Oh, ik vind het trouwens wel fijn als het in het midden is, ik kom uit het oosten en helemaal naar Rotterdam rijden (of die richting) zie ik ook weer niet zitten. Utrecht is al ruim anderhalf uur voor mij..
goed bezig Rebekka! Het wordt al gezellig druk zie ik Op de 24e kan vooralsnog iedereen. Zou toch leuk zijn! Hier net terug van verjaardag zwager, kado viel goed in de smaak dus dat was fijn. Lekker veel pannekoeken gegeten dus we eten vanavond denk ik restjes pasta die nog in de koelkast staan, niet teveel en lekker makkelijk. Vanavond lekker chillen op de bank, haakwerkje erbij (ben weer gemotiveerd door mijn mandje haha).. en morgenmiddag gaan we naar het zwembad heb ik besloten (tijdverdrijf haha) Nog ff bedenken of we dan tussen 12 en 2 gaan of om 5 uur.. (daartussenin is het dicht) Fijne zondagavond iedereen! Rebekka succes morgen met je werkdag
Ja hoewel er meerdere meiden uit de hoek van Rotterdam komen denk ik toch dat het misschien wel zo fair is om het midden van het land aan te houden, zodat ook voor de dames uit het oosten van het land de reistijd nog enigzins acceptabel is. Utrecht stad is niet zo fijn om te rijden, amersfoort is wat dat betreft misschien beter te doen (ligging qua OV is denk ik ook wel goed toch?). Maargoed, eerst maar eens kijken wie er verder nog mee gaan, ben benieuwd!
Hoorde eerder het idee om te gaan wokken opperen, is dan misschien A1-Plaza (Amersfoort) een idee? Parkeren kan je daar prima (volgens mij ook gratis) en voor 20,90 kan je dan: 2 uur lang onbeperkt gebruik van soepbuffet, warm buffet, wok buffet, Teppan-Grill, sushi buffet, salade/fruit buffet en dessertbuffet. Drankjes worden apart berekend (voor 25,90 drink je ook inclusief)
Klinkt goed! Ik zat inderdaad ook te denken om bij zoiets af te spreken, in een stad is toch wat minder handig voor de meesten. Degenen die van het ov afhankelijk zijn kunnen dan misschien meerijden met dames die een auto hebben?
pff werken, hou op schei uit heb me er een partij geen zin in! maargoed, ga ik weer niet dan krijg ik zo'n achterstand dat ik spontaan harde buiken krijg als ik wel weer terug ga. Dus kan beter gewoon morgen weer aan de bak. Al ga ik wel maar standaard 1 dag in de week thuis werken, geeft toch een beetje rust in de week.
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis - BV/FV 4. Tientje 34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - FV/BV Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 5. Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV Babycat - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 6. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV Ingsterr - 22 jaar - 1e kindje - ZH - BV 7. 8. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV Eki - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 10. Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV 11. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. Zonnebloem92 - 20 jaar - 1e kindje - ZH - FV 14. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV (8) Meisjes, (15) Jongens, (5) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Eleandra Afspraken Zonnebloem92 - 28 januari 20 weken echo Nath88 - 28 januari 20 weken echo Larissa259 - 28 januari 20 weken echo Luca2504 - 29 januari 20 weken echo Hopefultimes - 29 januari GUO + gyn Linn34 - 29 januari controle vk Trotter - 31 januari controle gyn Luca2504 - 4 februari controle gyn Bolliewollie - 4 februari controle vk Rikki - 5 februari controle vk Tientje34 - 6 februari controle vk Trotter - 7 februari extra controle gyn A1988 - 7 februari controle vk Tientje34 - 9 februari 3D/4D echo Btje - 12 februari controle gyn Trotter - 13 februari controle gyn Rebekka85 - 14 februari controle vk Zally - 14 februari controle vk Trotter - 19 februari controle gyn Giegel1989 - 19 februari controle VK Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo Trotter - 28 februari controle gyn Bloem89 - 5 maart 3D/4D echo Linn34 - 7 maart extra echo Larissa259 - 8 maart 3D/4D echo Bolliewollie - 9 maart 3D/4D echo Zally - 13 maart 3D/4D echo
Zo heb even de lijst opgezocht haha die was wat ver naar achter gevallen Ziet er goed uit A1 plaza! Kunnen afhankelijk van met hoeveel we zijn ook kijken of er iets van een arrangement te regelen valt. Kunnen we misschien een gigantische wok-babyshower organiseren
Zonnebloem, Nath en Larissa succes en plezier morgen en Luca, morgen hoef je nog maar een dagje te wachten!
hihi ze weten niet wat hun overkomt, als iedereen kan dan overvallen 30 zwangere moekes met hun buikjes tussen de 24-26w de toko!
Zonnebloem, Nath en Larissa veel succes morgen met jullie echo's! We zijn bijna aan het eind van de rit dus laten we de goed-nieuws-trend lekker voortzetten!!
normaal als onbekenden afspreken vragen ze altijd, waar kan ik je aan herkennen. Maar ik denk dat dat niet een al te groot probleem moet zijn in ons geval