Ooh jullie praten zoveel!! Ben beetje druk geweest.. Voor de dames die vandaag een echo hebben SUCCES!! Hier gaat alles goed. Kleine man is de laatste dagen lekker druk in me buik!
hee meiden, Luca, wat een mooie buik heb jij zeg!! Is ie nou ineens zoveel groter geworden joh? En ook met jas aan zie je het echt wel!! wel fijn dat je jas nog dicht kan. Bij mij kan alleen de bovenste 2 knoopjes nog dicht. En nog een paar uurtjes, eindelijk!!! Je mag!!! Heel veel plezier en we hopen op roze goed nieuws!! Boom, ik vind ze erg leuk! Maar omdat half NL al zo'n boom in de babykamer heeft, hoef ik het al niet meer haha. Maar mooi is het wel! Nath en Hopefultimes, heel veel succes met de GUO!!
20 weken echo gister was goed. Alles zag er netjes uit, kindje lag alleen in een stuit dus ze moest moeite doen om zijn voeten en tenen te vinden maar dit is uiteindelijk gelukt om alles te vinden.
Hopefultimes en Nath heel veel succes met jullie GUO! En Luca, nog 2 uurtjes tot je weet of je blauwig roze mag shoppen, bijna! Je lange wachten wordt beloond Ik ga hier ff de stad in, ze hebben leuk babyspul bij de wibra voor een prikkie. Ff neuzen. En dan gezellig bij n vriendin op visite. Ik lees als ik terug ben het hopelijk alleen maar goede nieuws wel!
Spannende dag vandaag,.... Ik ben vanmorgen al naar acupunctuur geweest,... Dus zit de rest van de dag op de bank. Kom maar op met dat goede nieuws
Luca is zich nu een slag in de ronde aan het shoppen haha! En geef der eens ongelijk! Zo lang wachten ppff .... Hihi Ik hoop dat iedereen mooi nIeuws heeft voor deze regenachtige dag ...
Haha zelf zo ongeduldig als het maar kan die Luca en ins maar laten wachten. Ze is echt al wel klaar hihi maar natuurlijk de hele winkel aan het leegkopen. Hoelaat moesten nath en hopefull? Wij gaan zo naar babypark in enter. Die schijnt wel aardig groot te zijn. Van de week ook langs wibra geweest die hebben indd leuk spul voor bijna niets.
En wachten..... En wachten.... En wachten.... Hihi Ik heb eigenlijk geen geen idee hoelaat ze moesten :-S maar we blijven gewoon wachten op goed nieuws.... We wachten dus nog steeds....
Hier even een berichtje met helaas (nog) geen goed nieuws .. Gyn denkt dat de witte bolletjes verkalkingen zijn en dat kan meerdere oorzaken hebben ... * taaislijmziekte , dus Johan en ik moesten allebei daar bloed voor laten prikken om te kijken of we drager ervan zijn * toxoplasmose bacterie ( of hoe die ook heet, die je van kattenpoep/rauw vlees kan krijgen ) dus daar moest ik ook op laten prikken, mocht dit t geval zijn wil hij volgende week dinsdag een veuxhtwaterpunctie doen om te checken op eventuele doofheid/blindheid die de baby ervN kan oplopen. * virusinfectie Als alle bloeduitslagen negatief zijn zullen ze me vaker controlëren om te kïjken hoe het zich ontwikkeld .. We zijn er behoorlijk aangeslagen van ... Hij doet t verder zo ontzettend goed , op die paar witte bolletjes na ...