aah Nath, das zeker geen goed nieuws!! Heftig dat jullie de komende tijd weer die onzekerheid hebben! Heel veel sterkte, ik denk aan jullie!!
Ah jeetje nath, Hoelang duren die bloedonderzoeken dan? Hebben jullie gelijk laten prikken of moet dat nog gebeuren? Pff... Jeetje... Het is wel fijn om te weten dat voor de rest jullie jochie wel goed groeit...
Oh bah nath, niet t nieuws waar jullie op hoopten! Heb dezelfde vragen als de andere meiden, hoe nu verder? Sterkte voor jullie allebei,... Kan me goed voorstellen hoe dit erin hakt!
@Nath: dat is niet wat jullie wilden horen! Maar hou er de moed in, het kan nog alle kanten op als ik het zo lees. Maar ik begrijp heel erg goed dat jullie er aangeslagen van zijn, zou ik ook zijn. Sterkte ermee! En voor mij dezelfde vraag: wanneer krijgen jullie die bloeduitslagen voor taaislijm, toxoplasmase en virusinfecties? Wat een stomme bolletjes. En dat terwijl de rest er allemaal zo goed uitziet!
Jeetje Nath, wat erg Sterkte! Nou hier ben ik dan met mijn nieuws hoor! Helaas moesten we langgg wachten dus we waren om 2 uur pas klaar! Maar alles gaat goed met deze kleine donder, helemaal goedgekeurd. Het is wel een verstoppert en wilde zich absoluut niet laten zien! Dus het was een hele bevalling, maar we hebben de bevestiging van het geslacht.. Precies wat ik al dacht
Nee we zijn meteen naar huis gegaan, vriendlief was er een beetje klaar mee geloof ik Tenminste, een beetje enthousiasme kon er niet vanaf dus dat betekent meestal dat ie het zat is en naar huis wil
Ach ja mannen.... En vaak is het alleen shoppen veel beter anders moet je je soms no inhouden en overleggen
Oh Nath wat enorm vervelend Het is ook niet niks, die evt complicaties die je noemt. Wat erg zeg Ik hoop voor jullie dat de onderzoeken snel plaatsvinden en dat jullie dan in ieder geval duidelijkheid hebben.. En Luca, een meisje! Mooi zo! Dan zijn we niet helemaal in de grote minderheid
Nath wat vervelend zeg en dat is nog zacht uitgedrukt. Hoelang duren de bloedonderzoeken voordat je daar uitslag van hebt? Luca yeah een meisje wat leuk!!!
Nouuu geloof het of niet maar ik had dus met vriendlief vlak voor de echo een verhitte discussie, over de geboortelijst. Dat doen ze hier, dan schrijf je je in bij zo'n winkel en dan stel je een lijst op waar mensen dan dingen van kunnen kopen. Dat hebben we bij mn dochter gedaan maar vond het 3x niks. Kamertje werd pas minimaal na week 30 geleverd, als er niet genoeg gekocht was mocht je nog niks op komen halen, pas een maand na de geboorte.. kostte ook nog geld om het te laten bezorgen & in elkaar te laten zetten.. en je werd enorm gepusht om zo veel en duur mogelijk te kopen terwijl die winkel eigenlijk helemaal geen leuke spullen heeft (vind ik), qua kamer zowieso alleen maar duur of spuuglelijk. Al van tevoren besloten dat ik dat dus niet weer zou doen. En ook dat ik geen tweede babykamer aan wilde schaffen omdat die van onze dochter nog prima een ronde meekan. Nou vriendlief vond het onrechtvaardig voor de baby, want als je het voor de een hebt gedaan moet het voor de ander ook, anders zou er jaloezie ontstaan (ja kennelijk kan dat bij baby's ). En ik vind het zonde van de babykamer van onze dochter want over een jaartje is ze eruit gegroeid en dan kan ie wat mij betreft nog makkelijk twee jaar mee voor de tweede. Maar nee want anders zou die arme baby zijn kamer een halfjaar leeg staan, en hoe moest dat dan met verschonen in de nacht of als onze dochter een dutje doet En waar moeten we zijn kleren in stoppen? En dan heeft die baby dus geen eigen kamer en onze dochter wordt dan jaloers omdat we haar in haar kamer komen verschonen. Sorry hoor maar volgen jullie het nog? Ik dacht dat ik goed bezig was door juist niet teveel spullen te kopen, nee ik moest perse een tweede lijst maken omdat dat principieel beter zou zijn.. Maar ik heb niks nodig, en ik wil ook niks uit die winkel want het zijn lelijke spullen.. Toen was het weer van nee maar je hoeft er toch ook geen dure dingen zoals een kamer op te zetten maar je moet wel een lijst.. tja wat wil je er dan op zetten, als je een lijst maakt wordt er wel verwacht dat er grote aankopen op staan, volgens mij zit er zelfs een minimum bedrag aan verbonden. Bij onze dochter hadden we in totaal voor 3000 euro op die lijst en toen werden we al vies aangekeken omdat het zo weinig was (de kinderwagen hadden we al uit nl). Wat wil je dan op zo'n lijst zetten in hemelsnaam!? 3 flesjes en een luiertas? Daar heb ik geen lijst voor nodig hoor En dan was zijn argument ja maar jij hoefde er toch niet voor te betalen? Ja moeten we dan die babykamer van mijn dochter maar gewoon in de fik zetten? Hebben we toch niks voor betaald Die kledingkast alleen al kostte 900 euro en als we die kamer straks moeten doorverkopen levert het echt niet meer op dan dat. Dat vind ik gewoon superzonde als het zo kort mee is gegaan! En totaal overbodig om dus nieuwe spullen te gaan bestellen terwijl we alles al hebben, alleen maar omdat het hoort om voor beide kinderen dingen op dezelfde manier te regelen.. Maarja nu is vriendlief dus een beetje sikkeneurig omdat het hem niet aanstaat. Dus ik weet het nu niet meer hoor Toevoeging; ik heb het nog eens nagevraagd en het blijkt dat het niet perse om de kamer gaat maar om het principe dat straks voor beide kinderen dezelfde dingen gelden, dat ze bijv allebei een eigen plekje zullen hebben etc. Ja dat was voor mij al logisch maar uit mijn reactie leidde hij af dat ik voor deze baby alleen afdankers wilde ofzo en dat ze het maar moest doen met de spullen van grote zus, en hij vreest dat onze dochter dan jaloers wordt dat de jongste al haar spullen kan gebruiken. Maar hoe dit dan in de praktijk te vertalen was naar die geboortelijst dat wist ie zelf ook niet, want hij vond het toch ook wel zonde om spullen die er nog zo goed uit zien straks weg te doen voor een prikkie en weer nieuwe dure spullen te vragen terwijl het eigenlijk niet nodig is
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis - BV/FV 4. Tientje 34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - FV/BV Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 5. Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV Babycat - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 6. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV Ingsterr - 22 jaar - 1e kindje - ZH - BV 7. 8. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV Eki - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 10. Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV 11. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. Zonnebloem92 - 20 jaar - 1e kindje - ZH - FV 14. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV (9) Meisjes, (15) Jongens, (5) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Eleandra Afspraken Trotter - 31 januari controle gyn Luca2504 - 4 februari controle gyn Bolliewollie - 4 februari controle vk Rikki - 5 februari controle vk Tientje34 - 6 februari controle vk Trotter - 7 februari extra controle gyn A1988 - 7 februari controle vk Tientje34 - 9 februari 3D/4D echo Btje - 12 februari controle gyn Trotter - 13 februari controle gyn Rebekka85 - 14 februari controle vk Zally - 14 februari controle vk Trotter - 19 februari controle gyn Giegel1989 - 19 februari controle VK Larissa259 - 25 februari controle gyn + echo Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo Trotter - 28 februari controle gyn Bloem89 - 5 maart 3D/4D echo Linn34 - 7 maart extra echo Bolliewollie - 9 maart 3D/4D echo Zally - 13 maart 3D/4D echo
Nath, ik vind het zo balen voor jullie Je wil toch goed nieuws, en alle drie die mogelijkheden zijn gewoon K*T! Ik neem aan dat je nu overgenomen wordt door de gyn? En wanneer heb je weer een afspraak? Ik ga vanavond een kaarsje branden voor jullie mannetje dat het allemaal goed mag komen, en dat jullie de meest gunstig mogelijke uitslag mogen krijgen!
Ohja trouwens nog een kleine toevoeging over de echo; de gyn kon het weer niet heel erg goed zien maar ze zei wel dat ze het zeker wist. Ik heb gevraagd of ik de muren roze kon verven en of ze het ECHT zeker wist Ze zei van wel maar tijdens de echo zag ik ook wel dat er geen echt goed beeld was. Ze lag met haar benen gekruisd en een soort van half overdwars waardoor ze met de sonde heel moeilijk de onderkant in beeld kon krijgen. Echt een dwarsligger Wel heeft ze er een foto van gemaakt dus ik zal hier op het forum ook nog wel wat meningen vragen Ik wil wel graag de foto's showen van de echo, maar die zal ik dan wel in mijn album zetten want ik wil hier ook niet blij gaan lopen doen terwijl Nath nu in zo'n onzekere tijd zit
@Nath88 Wat een rot nieuws zeg. Ik hoop dat je snel de uitslagen hebt van de bloedonderzoeken. En dat er uit eindelijk toch goed nieuws mag komen. @Luca, super dat je goed nieuws hebt gekregen. Weer een meisje erbij yeah!