1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn34

Linn34 Niet meer actief

WAUW wat goed gefeliciteerd!!!

2. Wowwww wat supersnel!! Maar helemaal geweldig natuurlijk! :D Vlaggen mogen uit!!!!!

3. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    super rebekka!!!!

4. Pff door die hele discussie met vriendlief heb ik nu koppijn. hij is een potje chagrijnig aan het doen zeg. Zijn zeker zijn hormonen! Volgens mij is hij stiekem ook een beetje teleurgesteld dat het geen jongetje is :p

Heb nu vanavond/morgen wel iets te doen, al die zakken met meisjeskleding uitzoeken! Alle spullen die ik niet wil houden verkoop ik lekker door. Blijft er ook weer plek over om te shoppen ;) En kan vriendlief niet gaan zeuren dat onze tweede dochter de afdankkleding van de eerste krijgt :p

Ik had zin om over namen te fantaseren enzo, maar dat is voor vanavond niet weggelegd geloof ik. Even wachten tot zijn humeurtje opklaart.

5. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    ppff wordt helemaal gestresst bij het idee wat ik allemaal moet gaan regelen!!
    Ja gisteren eerste bod en vandaag al definitief. De koper was ook best makkelijk, hebben er meer uitgehaald dan we minimaal wilde hebben dus dat is alleen maar mooi meegenomen. En ik mag de banken laten staan, die wilde ik toch weg doen dus dat is weer aanleiding om nieuwe te gaan uitzoeken!!

6. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat nou dip in de huizenmarkt ;) wel done,...

Hebben jullie al een nieuw huis?

7. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    haha ja inderdaad, eerst hoor je een maand niks en vervolgens drie kijkers in een week. De eerste twee hebben allebei een bod gedaan en eigenlijk hebben we er uit gehaald wat we wilde en zelfs nog iets daar boven. De derde kijker hebben we gewoon af kunnen zeggen. Wat een luxe.

Jaa we hadden al een huis gekocht onder voorbehoud verkoop eigen woning :) Dus nu kan ik echt concreet gaan nadenken hoe we dat willen gaan inrichten, spannend!!

Van alle commotie ben ik vergeten te koken hihi, manlief is maar weer frietjes halen.. ben helemaal van de leg af

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    ohja en dan ga ik ook nog eens morgen mijn nieuwe auto ophalen, woeehoeeeeeeeeeeeeeee

9. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Rebekka wow wat snel! Gefeliciteerd hiermee

Luca hier ook een meisje met gekruiste beentjes die van ons wilde het ook echt niet laten zien. Maar toen ze uiteindelijk weer verstoppertje wilde gaan spelen gingen voor 3 tellen de beentjes van elkaar en toen was het wel heel duidelijk hoor. Dus denk dat je er wel vanuit kan gaan.

Hopefull gefeliciteerd met je goede echo

10. Rebekka allemaal goed nieuws! Helemaal super!

Vriendlief lijkt weer bijgekomen haha. Heb alleen enorme hoofdpijn dus neem zo maar weer een para.

Eerst ff eten en dan de kleertjes uitzoeken! Heb er zin in hihi

11. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Jeetje verhuizen als je zwanger bent... sterkte hoor:D

12. Luja

Luja Niet meer actief

Rebekka wat gaaf, gefeliciteerd!!! weer een kopzorg minder.
    hopelijk hebben jullie snel de sleutel van je nieuwe huis zodat jullie aan de slag kunnen :)

13. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nath: pffff, dat is geen leuk nieuws! Sterkte met alle onderzoeken en uitslagen.

Hopefultimes: wat fijn dat alles zo goed gaat!

Luca: een meisje! Kon ook bijna niet anders. Als alle verrassingen nu ook meisjes zijn is het weer bijna 50/50!
    En die babyspullen hebben jullie toen toch niet alleen voor jullie eerste kindje gekocht? Wij hebben de babykamer enz gekocht met de bedoeling dat er meerdere kinderen gebruik van gingen maken. Maar zoals hopefultimes al zegt, liefde is veel belangrijker!

Linn: wat balen dat het zo moeizaam verloopt deze zwangerschap. En gewoon een boterham eten hoor. De diëtiste zal je straks wel helpen met wat je wel en niet kan eten.

Rebekka: wow! Het huis al verkocht, gefeliciteerd! Succes met al het geregel, das inderdaad het nadeel van een huis kopen en verkopen. Even doorzetten en dan zit je straks lekker in je nieuwe huis!

Hier niet zoveel te melden. Vandaag bij mijn moeder geweest met J. J is nog lang niet fit, ontzettend verkouden en koortsig. Hij heeft wel leuk gespeeld af en toe.
    En ik begin de kleine steeds vaker en duidelijker te voelen. Vanochtend ook steeds toen ik aan het autorijden was, gezellig :D

14. Luja

Luja Niet meer actief

En ff pronken:

Ons kereltje in 3D!

eerste foto was van 10 januari, tweede is van gisteren.
    zo leuk, we kunnen al helemaal zien hoe hij eruit ziet :)

hij kijkt alleen een beetje boos, maar wat wil je als zo'n gyn al 30 minuten met een irritant echo apparaat tegen je aan duwt... dan zou ik ook niet meer vrolijk kijken hoor:D

15. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Je ziet hem echt lekker met je knuffelen :) Tenminste zo lijkt het ;)

16. Mooie foto weer Larissa! Jullie kindje is een model hihi, hij ligt er helemaal goed voor :p

17. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Wow! Ben ff twee daagjes niet on-line geweest kan ik meteen anderhalf uur zitten bijlezen!

@Nath, wat een ***nieuws! Ik hoop dat jullie snel meer weten. Heel veel sterkte!

@Luca, toch een meisje! Gefeliciteerd!!!

@Rebekka jij ook gefeliciteerd!!! Kun je eindelijk verder!

@goede echo's gefeliciteerd dames!

@Meeting, ik denk dat ik afhaak... Hoe leuk ik het ook zou vinden. Door de weeks werk ik tot zes uur dus dan kan ik daar met een beetje geluk om half acht zijn. Beetje laat dus... En ook, zoals meer hier, vanwege het financiele plaatje... Vriendlief zit sinds begin dit jaar zonder werk en we hielden al niet echt wat over. Nu met een uitkering is het dus helemaal krap. :( Nix aan te doen, hij solliciteert zich een ongeluk maar tot nu toe is het nix. We moeten dus maar even heel erg rustig aan doen en alleen de noodzakelijke dingen doen/kopen...

@rest, sorry, vergeten... Vergeet mezelf nog een keer denk ik...;)

Hier gisteren visite gehad, was erg gezellig! Kwart voor twee vannacht lagen we een keer op bed... En vandaag had ik een examen... Haha, op hoop van zegen dan maar.

Ghehe, krijg steeds de vraag of ik zwanger ben van een voetballer omdat ik de kleine veel voel. Nou mensen, ik denk eerder een kickbokser... Voel hem/haar nu ook weer op twee plekken tegelijk! Hihi.

18. Giegel hihi leuk zon voetballer!

Ik heb me toch een trek in knappertjes van verkade! Maarja die hebben we niet natuurlijk weehh :(

19. Luja

Luja Niet meer actief

Aangezien ik toch al fotoos aan het spammen ben...kunnen deze er ook bij:p

Aankoopjes vandaag bij Wibra en Hema, goed geslaagd!

Buik vandaag met 21 weken en 2 dagen. alles krijgt vorm!

20. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Leuke foto's!!
    Ik wilde t meetinglijstje even update met giegels afwezigheid maar de lijst vinden op de telefoon is geen doen. Wie zit achter de computer?
    Ik heb hier ook een kickbokser, trapt en slaat tegelijk. Volgens mij een stil protest na al mijn stress van vandaag..

Deel Deze Pagina