Bloem; ik heb het niet geteld maar ik krijg kleine kindjes, dus bij mij begint het vaak bij maat 44 Dus daar heb ik dan een aantal rompers en pakjes voor nodig, voor de eerste maand ongeveer. Ik had bij mn dochter geloof ik maar 5 mini rompertjes maar dat was echt veel te weinig. Dus ik ga nog wat inslaan, en dan het liefst overslagrompers want met zo'n klein kindje is dat wat handiger. Qua pakjes zorg ik dat ik een paar langemouwen pakjes heb voor de eerste maand, maar het is hier in de zomer natuurlijk vrij warm dus met een maand kan ze al wel in korte mouwen. Dus ik wil dan vooral van die boxpakjes/pyjamaatjes met korte mouwen ed in maatje 50/56 hebben, of leggings met shirtjes. Hoeveel weet ik niet precies.. Ik zorg wel dat ik dit keer genoeg heb want bij mijn dochter had ik niet zoveel achteraf gezien. Maat 62 wordt hier al winterkleding denk ik, als ze net zo klein is als haar zus Dus daar wacht ik nog even mee met nieuw inslaan want dat ligt er maar net aan hoe het kindje groeit. nou volgens mij heb je er nog niks aan want ik heb geen concrete aantallen ofzo
Bloem wij hebben 5 outfits in 50 (drie pakjes, twee broekjes, twee shirts) en 8 outfits in 56 (4 pakjes, 4 broekjes, 4 shirtjes korte mouw, vier shirtjes lange mouw en twee vestjes). En 10 rompers lange mouw 50/56 en 10 rompers korte mouw 50/56. We hebben 10 paar sokjes 0-3 mnd en 1 paar schoentjes maat 18 en 1 paar maat 20 Dus wij vragen aan het kraambezoek maat 62, zal voor de herfst geschikt moeten zijn Lieve Nath wat een onzekerheid, 6 dagen duren een eeuwigheid als het om zoiets vreselijks gaat.. Wat een beslissing moeten jullie ook uiteindelijk nemen als blijkt dat hij niet gezond is.. Heel veel sterkte meid, ik denk aan jullie!
zo, hehe ik heb alles uitgezocht! Ik heb een hele tas vol met kleding die ik wil verkopen, een hele tas vol met maatje 62/68/6 mnd die later in de kast komt, en nog een hele tas vol met maat 68/74 die ook te klein is voor mijn dochter maar dat duurt nog wel even voordat ik dat in de kast stop. Dus die twee tassen ga ik voorlopig even ergens opslaan, we gaan dan toch maar een commode/kast halen voor de babykamer haha anders past het niet Of we moeten alvast de peuterkamer voor dochterlief kopen, het peuterbedje voorlopig in de opslaan en de babymeubels in de babykamer zetten. Is misschien een beter idee. Ik ga even foto's maken van de kleding die ik wil verkopen, heb de kleine maatjes nu in de was zitten want het rook muf
Luca: normaal zijn de dagen van 07:30 tot 17:00 of van 09:00 tot 18:30 uur en dan op maandag dinsdag en donderdag dus ik heb een contract van 27 uur... Afgelopen maandag hadden we bhv cursus aansluitend op de werkdag en dat is nog een keer en dan is me bhv weer een jaar geldig... Het zijn lange dagen en het werk opzich is vrij zwaar (kdv 0-4 jaar) Dus ben benieuwd of ik het ga volhouden tot 36 weken... Na mijn bevalling neem ik waarschijnlijk op dinsdag ouderschapsverlof op en dat een jaar lang en dan kan ik eventueel Nog een jaar opnemen van de ouderschapsverlof van mijn dochter maar dat probeer ik allemaal nog uit te zoeken... Me boodschappen zijn in huis nu ff uitbuiken van de Lunch en weer verder pfff
Moet zo nog boodschappen halen! Had heel veel nodig maar slim als ik ben heb ik niks opgeschreven en nu heb ik de helft vergeten natuurlijk met dank aan zwangerschapsdementie Op hoop van zegen dan maar haha
Ooooh dat heb ik ook altijd, hetgeen wat ik juist nodig had vergeet ik haha en kom met allemaal andere dingen thuis!
Vr. 22-2: Luca, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, Za. 23-2: Rebekka, Luca, Roos, Larissa, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, Zo. 24-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, Ma. 25-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa, A1988, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, Di. 26-2: Rebekka, Luca, Catharina, Larissa, Zally, Linn34, Bolliewollie, Wo. 27-2: Roos, Kwebbel(*), Zally, Linn34, Bolliewollie, Do. 28-2: Rebekka, Luca, Roos, Zally, Linn34, Bolliewollie, Vr. 1-3: Rebekka, Luca, Larissa, kwebbel, Zally, Linn34, Bolliewollie, Twijfel/niet: HappyZwanger86 (niet), Tientje34 (niet), Btje (niet), Giegel1989 (niet), Trotter (twijfel), Rikki (twijfel), Bloem89 (twijfel) Nog op te geven: Shay01 - Webje - Babycat - Frederike80 - Ingsterr - Jose1710 - Eki - Hopefultimes - Veetje83 - Zonnebloem92 - Nath88
Zo nog 11 dames waarvan we niet weten wanneer ze kunnen en of ze uberhaupt willen/kunnen (of twijfelen). Of ben ik iemand vergeten die er al iets over heeft geroepen? Ik heb mijn nieuwe wagentje binnen Hij is minder babyblauw als ik in gedachte had haha maar hij is wel mooi metallic blauw. Dus ik ben er alsnog erg blij mee . Met al die regen was mijn oude autootje gaan ruiken naar natte hond (lekkage bij ruitenwisser achter waardoor het dekje in de achterbak lekker vochtig lag te wezen). Was dus blij toe dat ik hem in kon wisselen!! Heb het zoo op mijn heupen door de aanstaande verhuizing. Ik heb vandaag spontaan maar een paar dozen met boeken staan inpakken. hihi niet dat het al nodig is, maar moest gewoon even iets doen. Moet alleen niet te hard van stapel lopen, krijg zoveel harde buiken van de stress, moet het echt een beetje in de gaten houden. Vrijdag gaat er getekend worden, daarna de drie dagen bedenktijd afwachten. Financiering zal denk ik geen probleem zijn bij deze koper dus hopelijk is het snel rond!! Zo ik ga het eten eens bereiden. En daarna vanavond vroeg naar bed. Want na het auto halen moest ik mijn werk inhalen en helaas had ik ook nog uiteraard veel werk liggen dus heb me een slag in ronte gewerkt waardoor ik nu alleen maar suf kan zijn. Zo, tot hier mijn gemekker. ohja zag iets over kleertjes (en nog veeeel meer maar dat heeft mijn dementie uitgewist). Ik heb natuurlijk al de kleertjes van mijn zus en ga dit weekend naar mijn schoonzus. Ik heb dus vast veeeel te veel kleertjes in kleine maatjes. Genoeg keuze voor mij dus!
volgens mij was zonnebloem op vakantie in die periode. Veetje zie ik hier nooit eigenlijk net als Jose en Webje, en babycat is ook alweer een tijdje niet geweest. En shay heeft al afgezegd vanochtend. En dat was het en mocht je kleertjes van je zus of schoonzus niet willen, weet je waar je ze kunt opsturen he Pfff ik ben helemaal gesloopt! Net thuis van boodschappen doen, alles weer ingeruimd en de tassen met kleding weer weggezet. Gelijk een wasje opgehangen en ik moet nu eigenlijk met het eten beginnen als ik die visschotel nog wil eten vanavond maar ik kan echt niet meer op mijn benen staan Heb harde buiken en bekkenpijn! Dus ik neem even een halfuurtje rust en begin over een halfuurtje aan het eten. Wilde nog haken vanavond maar ik weet echt niet of ik er de puf voor heb haha Heel gek, maar als je vroeg opstaat gaat de dag veel sneller voorbij! Misschien omdat ik dan automatisch meer doe en er meer regelmaat inzit ivm lunch enzo.. Nou ik ga even uithijgen!
Kleertjes: moet ik ook nog uitzoeken wat in de kast van de baby kan maar het is veel meidenspul en we weten nu niet wat het wordt dus ik was het eerste deel en leg dat gewoon in de kast mocht het een jongen zijn haal ik de roze kleertjes en jurkjes wel weer weg... Ik ben klaar met poetsen... De beneden verdieping is gedaan gestofzuigd, gedweild en alles afgestoft en de wasmachine draait... De broccoli met gebakken aardappels en varkenshaas met champignonroomsaus staat op hmmmmm
Vr. 22-2: Luca, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 7 Za. 23-2: Rebekka, Luca, Roos, Larissa, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9 Zo. 24-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9 Ma. 25-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa, A1988, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9 Di. 26-2: Rebekka, Luca, Catharina, Larissa, Zally, Linn34, Bolliewollie, 7 Wo. 27-2: Roos, Kwebbel(*), Zally, Linn34, Bolliewollie, 5 Do. 28-2: Rebekka, Luca, Roos, Zally, Linn34, Bolliewollie, 6 Vr. 1-3: Rebekka, Luca, Larissa, kwebbel, Zally, Linn34, Bolliewollie, 7 Twijfel/niet: HappyZwanger86 (niet), Tientje34 (niet), Btje (niet), Giegel1989 (niet), Shay01 (niet), Zonnebloem92 (niet) Trotter (twijfel), Rikki (twijfel), Bloem89 (twijfel) Nog op te geven: Frederike80 - Ingsterr - Eki - Hopefultimes - Nath88 - Veetje83 - Webje - Babycat - Jose1710
Ok, dus los van de laatste vier dames die niet meer (zo) actief hier zijn, hebben we nog het verlossende antwoord van vijf dames nodig :-D.. en dan kunnen we knopen doorhakken! Zo het eten achter de kiezen.. Nu omarm ik mijn beste vriend de bank En morgen weer fijn aan het werk. Zucht, is het al hemelvaart? en heb ik al verlof en woon ik in ons nieuwe huisje (helemaal af en wel).. haha nog 15 weken bikkelen, pff
@nath: jeetje wat heftig meid! Kan me zo goed voorstellen dat je nu even in een achtbaan zit, hopelijk krijg je snel goed neuws. @meeting: ik wacht nog even af, we zijn net dit weekend verhuisd en ebben nog zoveel te doen dat ik me afvraag of ik nog ergens anders energie voor heb
Rebekka85;14419639]Vr. 22-2: Luca, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 7 Za. 23-2: Rebekka, Luca, Roos, Larissa, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9 Zo. 24-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9 Ma. 25-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa, A1988, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9 Di. 26-2: Rebekka, Luca, Catharina, Larissa, Zally, Linn34, Bolliewollie, 7 Wo. 27-2: Roos, Kwebbel(*), Zally, Linn34, Bolliewollie, 5 Do. 28-2: Rebekka, Luca, Roos, Zally, Linn34, Bolliewollie, 6 Vr. 1-3: Rebekka, Luca, Larissa, kwebbel, Zally, Linn34, Bolliewollie, 7 Twijfel/niet: HappyZwanger86 (niet), Tientje34 (niet), Btje (niet), Giegel1989 (niet), Shay01 (niet), Zonnebloem92 (niet) Trotter (twijfel), Rikki (twijfel), Bloem89 (twijfel), Eki (twijfel) Nog op te geven: Frederike80 - Ingsterr - Hopefultimes - Nath88 - Veetje83 - Webje - Babycat - Jose1710
Oh en niet te vergeten: rebekka gefeliciteerd met de verkoop en luca gefeliciteerd met je meissie!! Weer wat roze in de lijst
@Nath wat heftig zeg! Het is echt oneerlijk. Ik hoop dat jullie straks goed nieuw mogen krijgen. Je hebt al genoeg slecht nieuws gehad . Knuffel en veel sterkte! XX