1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik heb ook al een meisjesnaam in mijn hoofd... de kinderwagen al uitgekozen.... al een wiegje uitgekozen.... al babykamerdecoratie gekocht.... allerlei andere spulletjes en hebbedingetjes uitgekozen.... hihi :p
    Oh ja... en al een geboortekaartje op het oog! ;)
    Wat is dit toch geweldig! :D

2. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
  3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Errug mooi hoor!!! :)
    Ik heb deze op het oog:

4. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Dat is ook een hele mooie, Mijn woonkamer heeft die stijl ;)

Zo leuk dat schoppen al, al moet ik echt alles weer hebben zelfs kruik, dus ben nog wel even zoet voorlopig :D
    Wacht ook nog wel even tot ik weet wat het wordt.;)

Voor een meisje heb ik 2 namen die ik echt erg leuk vind, voor een jongen wordt dat nog een hele tocht :)

Liefs Caat

5. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

6. hihi Lappie die kamer heb ik voor mijn dochter ;) Staat al het goed is ergens op mijn profiel in mijn album :)

Caat ook mooie kamer hoor!

Wat zijn jullie er allemaal vroeg bij! Daar denk ik nog niet aan hoor, heb nog 7,5 maand ;)

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Kinderkamer: ziet er allemaal leuk uit.. Wij wachten nog een tijdje zoiezo tot 12 weken maar goed wij hebben de babykamer al want dat is van mijn dochter geweest...

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Heb hem ook alleen op het oog hoor. ;)
    Met kopen wacht ik nog even.

9. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    @PCOmama toch mooie echo's hoor! :D Toch bijzonder :) Ik mag maandag en verwacht een zelfde soort echo te hebben.. Ben dan ongeveer 6 weken..

@bloem, schimmelinfectie... Niet fijn!! Een vriendin van mij had er ook last van en kreeg hetzelfde als jij voorgeschreven. Hielp goed.

@luca, dat van de symptomen herken ik wel.. Vandaag veel last van mijn rug en vermoeidheid terwijl ik gisteren bijna de hele dag kots misselijk ben geweest.. Vanochtend heel even goed misselijk, maar snel over.

@btje.. ja irritant die feestjes he... Ik heb afgelopen weekend vriendenuitje gehad en heb toen alcoholvrije wijn steeds voor mezelf ingeschonken.. Toevallig kon dan omdat het borrelen bij ons thuis was :D Niemand is dus iets opgevallen...

@lappie, dat zou wat zijn.. Alleen maar tweelingen hier.. Het sterrenbeeld wordt zowiezo tweeling, dus niks gelogen :D

@caat leuk al een babykamer! en mooi ook! Ik wil ook een witte.. :D m.b.t. het drinken zou ik ook gewoon zeggen dat je niet fit bent en het beter niet kunt doen..

@lappie Wauw!! mooie babykamer!! duur???

@bloem, ook mooi hoor!! Wit is in trend zie ik wel!

@hier, vandaag lekker geshopt met mijn moeder. Eerste zwangerschapstregging is een feit! Meteen aangedaan en wat zit dat heerlijk zeg!!! :D Ik doe m niet meer uit!! :p
    Nu op manlief wachten en dan straks lekker eten bij mijn ouders weer.. Vanavond gezellig samen bankavondje en filmpje kijken! The weddingplanner komt op tv.. Al 50 keer gezien, maar blijft leuk! :D

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Zoek de verschillen haha. Ik zie wel dat hij anders is. Welke kleur hebben bij jou de handgrepen? Het lijkt wel zwart. Mijne hebben rvs-kleur.
    En jij hebt een la onder het ledikantje, ik niet en er zit nog wit onder het grijs bij mij bij het ledikantje, bij jou loopt het grijs door naar beneden.
    hihi
    Mooie kamer hoor.

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    €839
    Vind ik best meevallen voor een nieuwe kamer.

12. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    @Shay: wat fijn dat ie van jou zo knalduidelijk was! Ik moet nog even 2,5 uur wachten *nagelbijtend*

Wat een leuke kamertjes komen hier al voorbij. Wij nemen het babykamertje van onze buurvrouw over, die vind ik erg mooi en haar zoontje is er bijna uit gegroeid, dus supercombi!!

13. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    @ Lappie, dat valt idd erg mee voor een nieuwe kamer:D, ik zelf neem geen nieuwe omdat het toch echt de laatste zwangerschap is, maar wilde wel eentje die bijna nieuw is. ;);)

@ A1988 succes strakjes en veel plezier, ben benieuwd ;)

Liefs caat

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    A1988: ik denk dat je iemand anders bedoeld ik heb geen test gedaan want ik doe niet mee aan moeders voor moeders

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Morning, gaaaaap...ben dus net pas wakker!

Ben om half drie op bed gaan liggen, en wordt door mijn zoon wakker gemaakt...mama je hebt het eten gemist hahaha... owkee! Dus net gauw gegeten...wat een lieve man heb ik toch..past op de kleine, gaat eten koken en doet ook nog eens het huis! Top beter kan ik het nieth ebben haha... nee echt een kanjer van een vent!

Thanks voor de reacties op de foto's het is en blijft toch altijd spannend niet waar!

Zie al mooie kamertje tevoorschijn komen! Leuk Leuk....als wij een hartje hadden gezien vandaag dan was zaterdag een babypark dag geworden, maar helaas! Dat wordt dus het eerste weekend van november ;)

Namen hebben wij ook al flink gezocht, maar is en blijft moeilijk...kamertje wordt er ook eentje van babypark...tsjah we zijn idolaat van babypark ;) dus die worden weer een stukkie rijker door ons ben ik bang ;)

Nou ga maar eens naar mijn man en kind boven om contact te zoeken, want is ook zo sneu dat ik ze amper zie whahaha...wel heerlijk hoor dat ' thuis' werken pfff lig dus gewoon in mijn nest wanneer ik dat wil nu haha

16. Even voor de grap en buikfoto gemaakt.. Dit is dus na het eten..

In mijn album staan foto's van mijn buik bij mn dochter hij lijkt een beetje op mijn buik van 13/14 weken haha

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    :$:$:$:$:$ hahaha...erg grappig om te zien joh!

18. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Flink buikje al!! :D Mijn darmenbuikje is iets kleiner.. Maar begint echt al vorm te krijgen.. Moeilijk om te verbergen zo he... Ik draag lekker wijd vallende kleding.. Maar ben erg benieuwd wanneer mijn vriendinnen het gaan zien..

Kan niet wachten tot maandag! Echo!! :D

19. Luja

Luja Niet meer actief

Haha zo'n buikje zie ik ook als ik in de spiegel kijk!!
    Dat wordt nog moeilijk verbergen op het werk.

En wat heerlijk dat er hier meer zijn die zich druk maakten voor de test van MvM.... Ik dus ook! Morgen heb ik hem en inderdaad heb ik vanochtend al getwijfeld om mijn laatste test te doen om het nog een keer te controleren:p toch maar niet gedaan, we zien het morgen wel weer.

Hoe en wanneer vertellen jullie op het werk dat je zwanger bent?
    Ik doe het het liefst na de eerste echo, als het kindje gezien is en het hartje gehoord is... Maar gezien mijn buikje en alle late diensten deze week twijfel ik of het niet beters om het eerder te zeggen.. Ook zo stom als ze naar mij toe gaan komen om het te vragen..

Vandaag van een vriendin een tas met haar zwangerschapskleding gekregen, zodra ik m'n kopje thee op heb en de woonkamer aan kant heb ga ik alles toch maar vast passen.. Leuk leuk! Heel handig, zelfde maat!

20. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat zijn jullie al druk met spullen uitzoeken! Wel mooie kamers hoor! Een babykamer hoeven we deze keer niet te kopen want die hebben we wel. Deze hebben wij:
    Babykamer Bopita Gibson | Babyhuys
    Maar dan zonder de kast want die paste niet op zijn kamer.
    J zal wel een nieuw bed moeten hebben. Zien we tegen die tijd wel.

@Luca: wat een buikje al! Die had ik vorige keer ook niet met 14 wk, ergens richting de 20 weken kreeg ik zo'n buik geloof ik. Ben benieuwd wanneer ie nu begint te groeien!

@Larissa: leuk dat je kleren gekregen hebt van een vriedin, ben benieuwd of er wat voor je bij zit.

Deel Deze Pagina