1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyZwanger86

HappyZwanger86 Niet meer actief

Grrr pfff waaaaaaaaaaa ^$&*%^*&$*%&*%&&*%()&)(&.

Zo dat is er ook weer uit.

Vannacht slecht geslapen omdat ik grieperig ben en mn lief erg verkouden die snurkt zo hard dat ik niet kan slapen :( doetie ook niet expres. Ik was door slaap te kort mega chagrijnig.

Elke collega zei ach meisje het hoort er bij wen er maar aan je bent pas op de helft, dit zijn gewoon je hormonen. Met alles wat ik doe of zeg schuiven ze op mn hormonen pffff.

Ik heb geen last van mn hormonen maar van slaap te kort... Ook als ik niet zwanger ben heb ik last van chagrijnige buien. Dit heb ik ook hard geroepen maar dat waren dat toch ook echt weer de hormonen.

Hormonen is toch een excuus die alleen zwangere vrouwen mogen gebruiken in hun voordeel?

Word er gek van dat mensen mijn zwangerschap gebruiken om een off day goed te praten *zucht*

Sorry het moest er even uit :) (en nee dit ligt niet aan mn hormonen)

2. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    haha happyz, wat een dag. En inderdaad ik vind dat alleen wij die hormonen te pas en te onpas er tegen aan mogen gooien als dat nodig is!
    Net als je voor je zwangerschap chagerijnig was, ongesteld zeker?! grrr

3. HappyZwanger86

Inderdaad Rebekka ;) kon er zo slecht tegen vandaag.... zullen de hormonen wel zijn:p:p

4. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    zoo.. wij hebben vandaag 'ff' een auto gekocht!!
    Echt een mega grote bak, seat althea XL. De achterbak is echt huge! :D
    Volgende week zaterdag kunnen we onze gezinsbak ophalen.

Bijgevoegde bestanden:

• get.jpg
      get.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,1 KB
      Weergaven:
      2
    • get1.jpg
      get1.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,6 KB
      Weergaven:
      2
  5. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Roos: idd een mooie gezinswagen daar hoef je de kinderwagen niet eens voor in te klappen haha

6. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bij deze mijn 22 weken buikfoto ( let niet op mijn mooie kleren dat is me huispak hahaha)
    IMG_6186.jpg

7. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Mooi bak en mooie buik :-D
    Ik zal morgen ook even een foto van mijn nieuwe wagentje maken.
    Niet zo groot als deze, maar wagenwaardig haha hij pas er makkelijk in. al moet ik m wel gewoon opklappen ;)

8. Luja

Luja Niet meer actief

Wauw Roos mooie auto!
    En Shay mooie buik!

Wij hebben een Renault megane uit 2003, twee jaar geleden gekocht.
    De maxicosi past precies tussen/naast de meiden hun stoeltjes.

Het plannen van de meeting gaat goed tot nu toe, jammer dat er nog veel bij twijfel/niet staan. Het gaat vast super gezellig worden :)

Ik moet morgen voor t eerst sinds 27 dec weer werken, heb er veel zin in om mijn collegas weer te spreken, maar minder zin in de wekker die om 04:45 vannacht gaat:p weer ff wennen! Maar heb dr zin in.

9. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ja nog 5 dames en we kunnen gaan plannen. 3 dagen gaan nu gelijk op met 9 dames. Hopelijk dat de twijfelaars dan ook alsnog aanmaken:)

Succes met werken morgen!

10. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga definitief afhaken.
    De afstand is te ver voor mij en vervoer heb ik niet.
    Daarnaast is de misselijkheid nog steeds zo hevig aanwezig dat ik de gok niet durf te wagen.

Maar ik wens iedereen alvast een heel leuke avond!:)

11. Roos mooie auto!

En mooie buik Shay!

Happyzw. haha jaja het zijn gewoon je hormonen ;) Ik heb daar geen last van gelukkig, zulke opmerkingen. Zou me er ook aan irriteren haha.

Larissa wauw heb je echt zo lang al niet meer gewerkt joh? Ik dacht dat het korter was! Nou heel veel plezier/succes dan!

12. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Vr. 22-2: Luca, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 7
    Za. 23-2: Rebekka, Luca, Roos, Larissa, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9
    Zo. 24-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9
    Ma. 25-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa, A1988, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9
    Di. 26-2: Rebekka, Luca, Catharina, Larissa, Zally, Linn34, Bolliewollie, 7
    Wo. 27-2: Roos, Kwebbel(*), Zally, Linn34, Bolliewollie, 5
    Do. 28-2: Rebekka, Luca, Roos, Zally, Linn34, Bolliewollie, 6
    Vr. 1-3: Rebekka, Luca, Larissa, kwebbel, Zally, Linn34, Bolliewollie, 7

Twijfel/niet: HappyZwanger86 (niet), Tientje34 (niet), Btje (niet), Giegel1989 (niet), Shay01 (niet), Zonnebloem92 (niet), Hopefultimes (niet)
    Trotter (twijfel), Rikki (twijfel), Bloem89 (twijfel)
    Nog op te geven: Frederike80 - Ingsterr - Eki - Nath88 - Veetje83 - Webje - Babycat - Jose1710

13. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nog vier!
    Wat te doen als er drie dagen over blijven met evenveel gegadigden? Mij maakt het weinig omdat ik allemaal kan haha maar dat geldt niet voor iedereen..
    Hopelijk sluiten nog wat extra dames aan :) dan wordt op die manier de keuze makkelijk gemaakt!!

14. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Mijn geluk houd maar niet op..
    Ben de winnaar van de week win actie :)

15. Jeetje rebekka jij bent aan een lucky strike bezig! Lekker hoor :)

Ik ga even op de bank liggen, kan echt geen spiek meer verrekken ben helemaal op! Wel weer eens lekker om echt moe te zijn van het actief zijn ipv het suf zijn :p

16. Luja

Luja Niet meer actief

Ai inderdaad ik hoop niet dat het de 24e wordt.. Na een dag huishoudbeurs ben ik KAPOT:p vriendin van me rijdt ook de terugweg, ik val echt in slaap op de terugweg haha. Maar we zien het wel, meeste stemmen gelden :) lijkt me iig erg leuk om iedereen te ontmoeten!

Luca ja erg hè!! Ik heb m'n rooster op de mail gekregen, laatste volledige werkdag was 27 december. Ben daarna op 2 januari wel geweest, maar heb me toen na 2 uur ziekgemeld omdat ik plotseling koorts kreeg op t werk. Tja, en morgen is het 31 januari. :p

Hebben jullie trouwens de blije doos al opgehaald?
    Ik stond dus na de 20 weken echo voor een dichte deur bij prenatal.
    Wij moeten er een half uur voor rijden, dus ik ben wel benieuwd hoe bijzonder die doos nu is. In 2009 zat er een pak luiers in, een pot sudocrem, een speentje, een flesje en allerlei kleins. Dus dat was echt de moeite waard!:)

17. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb nog geen uitnodiging voor de doos gehad, maar ook wij jonge ouders komt niet binnen. Ga morgen er maar weer achteraan bellen :)

Zitten ook twee vrijkaartjes voor 9 maanden beurs bij dus misschien moet ik toch mar overdag gaan!

18. HappyZwanger86

@dozen, Welke dozen zijn er allemaal? Los van de de verhuisdozen, mauwedozen,bananendozen...

Ik ga morgen de blije doos halen, heb me opgegeven voor de Felicitas en voor de box van de BabyDump. Ben er al 6 keer geweest en hoor vandaag pas dat ze ook een doos weg geven. haha

Welke dozen zijn er nog meer? :p

19. HappyZwanger86

@Rebekka, ik heb Wij Jonge Ouders net binnen maar de kaartjes voor de 9 maanden beurs niet :(

20. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Kruidvattas

Deel Deze Pagina