1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nee die zaten bij de week prijs!! Hihi niet bij het blad helaas ;)

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Felicitas heb ik van me werk gehad want wij doen mee met 1 van de folders die in de doos zit dus kregen we deze cadeau en aangezien ik zwanger ben kreeg ik de doos...
    Er zit het volgende in: 10 euro korting op newborn luiers, difrax speentje -2+2,zwitsel sensitive billendoeken, blauwe knuffel van nestle volgens mij, kleine tube zwitsal creme, kleine tube anti striemen creme, jilz 0% en wiekse rose bier 0%, tijdschriften, kortingsbon van 50 % bij h&m bij de webshop en 1 voor de winkel en dat was het geloof ik...

Hier ook nog geen jonge ouders of oproep voor blije doos

3. HappyZwanger86

HappyZwanger86 Niet meer actief

Owww hahahah ;) Veel plezier op de 9 maanden beurs :)

4. HappyZwanger86

HappyZwanger86 Niet meer actief

Klinkt als een leuke gratis doos :-D

(mn lief roept net "Schat alles wat gratis is, is leuk") Een echt Hollander whahahahaha

5. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Die billendoekjes zaten er bij mij niet in, rest wel. Prima doos!
    Kruidvat tas duurt wel tot zevende maand geloof ik. Babydump ga ik binnen twee werken naar toe en ga dan ook gelijk die doos halen. Dus alleen nu in afwachting van uitnodiging blije doos!

6. Luja

Luja Niet meer actief

Rebekka wat gaaf. Gefeliciteerd!!
    Er waren gewoon 600 reacties, mazzelaar!:D
    Ik ga nu maar duimen draaien, vind die shirtjes errug leuk

7. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hihi pas maar op want ik doe ook weer gewoon mee ;)

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik zat trouwens op de site van leukeboxkleden te snuffelen hoe ik de bon wil besteden zie ik dat je ook een kortings/cadeaubon kan aanvragen. Gelijk mar even gedaan zodat ik helemaal los kan:)

9. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hormonen ? Ik ? Nee joh helemaal geen last van ...
    Vanmiddag een discussie met de Turnjuf van mijn dochter en als ik dus teleurgesteld of boos ben dan komen de tranen dus vanzelf !
    Ik voel me dan zo niet serieus overkomen !

Mooie grote auto !!
    Mooi buikje !!
    De rest weet ik niet meer .... Lig al de hele avond in bed met pijn in mijn bekken en aangezien ik op woensdag de hele dag in en uit de auto moet om iedereen weg te brengen en op te halen kwam ik echt niet aan rustig aan doen toe. Ik hoop dat het morgen weer beter gaat !

10. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Meeting wordt m niet voor mij hoor...helaas pindakaas :)

11. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik kom ook niet naar de meeting. Is voor mij te ver rijden. Woon in t puntje van nederland. Helaas:( maar vertel gerust hoe het was en maak leuke foto's

12. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Huh die blije doos is toch ook pas vanaf 7mnd ophalen? En de doos erna als de baby 3mnd is?
    En kruidvattas kende ik nog niet, kun je die ook bestellen?
    Jammer dat ze dat drinken er in doe, heb veel liever gewoon kinderspulletjes. Dat drinken lus ik toch niet, die van felicitas heb ik ook nog in de kelder staan, waarschijnlijk wachtend tot de datum verstreken is.

Wat heb je gewonnen dan uuhm larissa geloof ik haha

Feliciteert met het verkochte huis. Met name in deze tijd is het erg fijn als het zo snel gaat :)

Jeetje kwam mooie auto voorbij. Hihi komen wij met onze nisan micro van 20 jaar haha maar hij brengt mij nog dagelijks veilig van A naar B :)

Morgen mijn laatste werkdag. Moet om 5uur opstaan dus ik ga maar snel slapen

13. Oh bolliewollie geef je ze dan aan mij het drinken :D Ik heb ze meteen opgedronken haha toen ik de doos kreeg.

Blije doos zit volgens mij al jaaaren hetzelfde in. Inderdaad sudocrem, een paar boekjes, een knuffeltje (kastelijn ofzoiets?), een wit rompertje waar "klein wondertje" op staat oid met zilveren letters (heb er al 2) :p, een philips avent flesje geloof ik en nog wat spul.

Hier wacht ik alleen nog op de blije doos. De felicitas en babydump doos heb ik. Babydump had ook een leuke doos vond ik! Een rompertje, een flesje geloof ik, een knuffeltje en de rest weet k even niet meer. Kruidvattas kende ik niet, dacht dat dat pas na de geboorte was?

14. Vr. 22-2: Luca, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 7
    Za. 23-2: Rebekka, Luca, Roos, Larissa, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9
    Zo. 24-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, A1988, Nummertje4, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9
    Ma. 25-2: Rebekka, Luca, Roos, Catharina, Larissa, A1988, Kwebbel, Zally, Bolliewollie, 9
    Di. 26-2: Rebekka, Luca, Catharina, Larissa, Zally, Linn34, Bolliewollie, 7
    Wo. 27-2: Roos, Kwebbel(*), Zally, Linn34, Bolliewollie, 5
    Do. 28-2: Rebekka, Luca, Roos, Zally, Linn34, Bolliewollie, 6
    Vr. 1-3: Rebekka, Luca, Larissa, kwebbel, Zally, Linn34, Bolliewollie, 7

Twijfel/niet: HappyZwanger86 (niet), Tientje34 (niet), Btje (niet), Giegel1989 (niet), Shay01 (niet), Zonnebloem92 (niet), Hopefultimes (niet), Frederike80 (niet), Ingsterr (niet)
    Trotter (twijfel), Rikki (twijfel), Bloem89 (twijfel), Eki (twijfel)
    Nog op te geven: Nath88 - Veetje83 - Webje - Babycat - Jose1710

15. Volgens mij wachten we alleen op Nath nog een reactie af, maarja ik kan me voorstellen dat haar hoofd daar momenteel niet echt naar staat..

16. Luja

Luja Niet meer actief

Godver ik schrok me net kapot, lag heerlijk op bed, knapt er opeens een plank uit onze klerenkast, grote knal pff.....
    Ben weer terug verhuisd naar beneden met mijn dekentje haha ik blijf mooi hier tot m'n vriend thuis is. Gezellig met de kat op schoot.
    Wel mooi balen, ben nu weer klaarwakker, ik moet juist slapen!!

@bolliewollie, ik heb niks gewonnen nu hoor, dat is Rebekka ;)
    Fijn hè zo'n forum waarin zoveel gekletst wordt ik vergis me ook zo vaak haha pas ik snel m'n bericht aan. Rebekka heeft met de wekelijkse winactie een bon van 30 euro voor een webshop gewonnen.

@luca en Bolliewollie :p
    Babydump had ik idd met 12 weken, felicitas ook.
    Van prenatal blije doos kreeg ik met 20 weken bericht, de tweede prenatal babydoos is ongeveer als je kindje 10 weken is.
    Kruidvat moet je via internet via je extravoordeelkaart activeren, dan krijg je met 30 weken bonnetjes voor gratis billenzalf , fles en luiers :)

17. Oh nou kruidvat wordt niks dan hihi, zonder voordeelpas.. Ik wist ook nie dat er een tweede prenatal doos was! Wanneer kun ie die aanvragen dan? Ik wil m haha

Ik wou met zeggen wat ben je nog laat wakker voor iemand die om kwart voor 5 op moet :p
    Hopelijk is je mannetje dan snel thuis kun jij ook weer slapen hihi ;)

Ik werk nog een wasa cracker naar binnen en dan ga ik lekker slapennn!!

18. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Goedemorgen meiden
    Ontbijt is alweer achter de kiezen en moet zo rijden. Pff wat een korte nacht, kon ook niet slapen gaaaap.
    De 2e doos van prenetal krijg je automatisch bericht als je de eerste ook krijgt.
    Ik zal (als ik het niet vergeet, wat wel een grote kans is) die drankjes meenemen naar de meeting.
    Ik zal eens onderzoeken of het bestellen van die doos wel goed is gegaan.
    Nou ik zal mijzelf eens toe zetten weg te gaan gaaaaap.

19. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik kreeg toevallig gisteren een afhaalbericht binnen.. Wie weet moet ie nog gewoon komen..

20. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He dames!
    Ik kan al dat geklets niet meer bijhouden hoor!
    Heb het de laatste paar weken heel druk gehad!

Voel nu ook al 2 dagen de beeb minder trappelen.. Minder vaak en minder krachtig lijkt wel.. Ik weet dat dat niet iets is om me zorgen over te maken voor de 28 weken.. Maar doe het toch... :(

Deel Deze Pagina