pff meiden ik heb het echt superdruk vandaag, weet niet wat het is maar ik stop maar niet! Heb nu ook weer geen tijd om te antwoorden want mijn programma begint haha En moet mn kind nog op bed leggen aahh
haha ach je put jezelf toch wel uit door dat harde rennen, kan je vanavond waarschijnlijk lekker slapen Ik heb net een planning gemaakt voor de 3 weken tussen de overdrachten van de huizen. Als ik het een beetje uitspreid wordt het ook voor mij behapbaar en kan ik ook gericht mensen gaan inschakelen om mij te komen helpen. Hopelijk gaat dat een beetje rust geven maar vrees van niet haha Morgenvroeg ga ik bij mijn zus helpen die aan het verhuizen is en s middags de kinderkleertjes bij mijn schoonzus uitzoeken, weer een drukke dag voor de boeg dus! Hebben jullie nog leuke weekendplannen dames? Nou ik hoor wel wie wat wil, als de knoop is doorgehakt wil ik in ieder geval wel reserveren, dus geef maar een seintje als jullie er uit zijn
pff zomaar?!?! jeetje heftig zeg. je zou er toch niet aan moeten denken en dan ook nog eens zwanger.. verschikkelijk zeg!
Ja heel erg. Hoe en verder weet niemand natuurlijk. Aangezien je hier toch een 'schuilnaam' hebt. Maar 30 jaar en een kindje van 15 maanden.
Ja erg he van dramaqueentje! Ik las het ook Zo onvoorstelbaar, van de een op de andere dag ben je er gewoon opeens niet meer.. Rebekka jij ook lekker druk morgen! Hier nog niks gepland voor het weekend. Eerst morgen maar eens uitslapen Misschien zondagochtend zwemmen! Oh pauze alweer voorbij ik reageer later op de rest!
haha jij gunt jezelf ook geen rust ik ga mn lijf rust gunnen. voel me echt een plofkip hier hahaha en dat neemt alleen af als ik savonds op bed ga liggen dus ik duik er maar lekker snel in! Slaap lekker allemaal alvast en tot morgen weer
Nr4 heel leuk die tas! Larissa oehh lekker stuur mij ook een plakje cake op @meeting nou dan wordt het dus zaterdag! Hup we prikken 'm! Iedereen de datum opschrijven!!
Plannen voor het weekend... Alle was eens opvouwen en strijken en geloof me ik heb het weer goed opgespaard waardoor je het alleen maar verder uitstelt... En morgenmiddag naar een indoorspeeltuin met vrienden van ons en hun kindje.. Hun oudste is even oud als onze dochter en het zijn de beste vriendjes... Daarna blijven we bij hun eten... Zondag waarschijnlijk nog ff langs bij de schoonfamilie en dan zit het er weer op... 16 feb ga ik een weekendje weg met mijn ouders en zus.. De mannen en kinderen blijven thuis gewoon weer ouderwets met zijn vieren weg... We blijven in een hotel in haarlem en gaan een dagje in haarlem kijken en naar amsterdam.. Beetje shoppen en lekker uit eten ik kijk er wel naar uit moet ik zeggen..
Oh ik wilde dit nog laten zien, zo schattig! Van de week gekocht hihi ik moet nu echt stoppen met kopen heb te veel! m'n vriendin wou Me drie dozen met meisjeskleding geven haha heb maar nee gezegd want het past echt niet in huis!
Goedemorgen iedereen, ik zag een vraag voorbijkomen, voor de echo van de cystes moeten wij wachten tot 7 maart. Ik ben nu 3 dagen op diabetesdieet, en raad eens.....het lijkt of de misselijkheid weg is. Ik zeg, mijn lichaam wist het al heel lang dat suiker niet goed is voor me. Ik prik nu 4 x per dag om te meten wat het glucosegehalte in mijn bloed is, en de waardes zijn steeds net goed. Gister had ik een huildag, zag het even niet meer zitten. Maar nu heb ik een plan gemaakt, mijn moeder gaat de babykamer behangen, mijn ene schoonmoeder de meubeltjes schilderen en stiefschoonmoeder gaat de kamer schilderen. Als ze nou even opschieten ;-P kan ik het kamertje inruimen, heb ik ook wat leuks om naar uit te kijken, vind het wel moeilijk om te kiezen wat ik wil omdat het een verrassing wordt. Ik denk maar zoveel mogelijk wit. Fijne zaterdag allemaal!
Goedemorgen meiden, Shay klinkt gezellig allemaal, weekendje weg! Nou snel alles strijken dan haha Linn fijn dat de misselijkheid weg is! Je lijf reageerde inderdaad vast op de suiker. In ieder geval goed nieuws toch! En zet jij al die oma's maar aan het werk haha Hier is het rotweer vandaag regenregenregen, en vl is ziek. Dus dat wordt een dagje niks doen denk ik.
Hallo dames, ik ben er weer! Ik heb Londen weer overleefd haha. Het was echt superinteressant en heel gezellig, maar ben nu wel kapot Ik stap vanaf nu weer in, die 30 bladzijdes doorlezen gaat er niet van komen Ik las op deze bladzijde wel iets over om 6 uur afspreken. Zou iemand zo lief willen zijn om mij te vertellen wanneer de meeting is, waar en wie er komen? Pretty pleaseeeee?