1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyZwanger86

HappyZwanger86 Niet meer actief

Anders beginnen we een groepschat :') geen idee of het mogelijk is dan kan niet iedereen het lezen.

2. Buikbanden; nee pas ik niet, te groot. Maar vind het ook niet mooi haha

Lekken; nee geen last van ;)

Meisje; ja gewend wel, tenminste ik had natuurlijk een paar dagen van tevoren al gezegd het zal wel een meid zijn ;) Dus ik had mezelf er al op ingesteld haha. Maar ik durf het nog steeds niet helemaal te geloven.. pas na de 3D echo denk ik als het weer bevestigd is ;)

Club; van mij hoeft het niet perse maar als iedereen dat fijner vind houd ik jullie niet tegen :p

3. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Ik ben wel voor een gesloten clubbie. Heb dan toch het idee dat ik sommige dingen sneller kan vertellen. Ik laat niets los over een naam, want een vriendin leest ook mee hihi.

Lekken heb ik gelukkig nog geen last van.

De kleine is hier ook actiever maar hij houdt van papapesten. Papa legt de hand erop en er komt geen kikje meer vanaf.

4. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Goedemiddag dames!
    Wij zijn net terug van rondje winkels kijken. Hebben een mooi bankstel gezien en ook mooie andere meubels. Maar of ik die ook kan kopen is de vraag aangezien ik dan eerst moet weten of de koper ook de rest van de meubels wil overnemen. ga hem daar eind van de week over mailen, als de koop definitief is (na drie dagen bedenktijd). Ik ben nu wel he-le-maal kapot. Zit als een dood vogeltje voor me uit te staren.
    Heb trouwens wel de blije doos binnen. Ligt alleen nog achter in de auto waar manlief weer mee weg is dus moet nog even geduld hebben wat er in zit.

Ik heb vandaag voor het eerst een buikband om. past prima.
    Ben inmiddels 2,5 kilo aangekomen. Allemaal in de laatste twee weken haha dus ik hoop niet dat meer dan een kilo de trent per week is.

Ik ga trouwens ook zondag naar de 9m.beurs. Ga toch met een vriendinnnetje. En met moeders ga ik daarvoor dan nog een keer naar de babydump. Al heb ik alle spullen eigenlijk al helemaal compleet!

De ziekenboeg weer opgeknapt?

5. HappyZwanger86

Even een andere vraag...

Wie gaan er donderdag naar de 9mndn beurs?

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vond 5 kilo heel weinig maar nu ik dit zo lees ga ik het best veel vinden haha.
    Ben van eind dec naar eind jan 4 kilo aangekomen, ik hoop toch niet dat ik elke maand 4 kilo ga aankomen.

Wij konden via de kruidvat gratis kaartjes krijgen voor de 9 maandenbeurs donderdag of vrijdag avond maar ik vind het niks om savonds nog helemaal naar Adam te gaan.
    Misschien volgend jaar (wil ooit wel een keer gaan)

7. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Lekken: nog niks van gemerkt (gelukkig)

Buikbanden eigenlijk nog elemaal niet geprobeerd, heb iet echt veel kleren waarmee ik ze goed kan combineren.

Club: volgens mij kan je een club zo instellen dat er niemand behalve leden mee kunnen lezen... Vind ik persoonlijk wel zo prettig ;)

9maandenbeurs: ik heb besloten op vrijdag vrij te vragen (had nog een vrije dag over :D) scheelt weer met zaterdag wat betreft drukte (hoop ik...)

Aankomen: volgens mij ook iets van 5 kilo. Draag best naar voren, dus vindt het wel prima, zie naast mijn buik en borsten geen verschil met voordat ik zanger was...

Jeuk: ik smeer (bijna) elke dag een keer zwitsal mama buik creme, werkt prima tegen de jeuk!

Wij hebben vandaag lekker geshopt, we gaan over 2 weken tekenen voor een geregistreerd partnerschap, op zich voor ons een formaliteit, maar we hebben besloten wel ringen te nemen :D vandaag besteld, als het goed is zijn ze dan over een week binnen!! :D:D

8. HappyZwanger86

De club is opgericht! Deze is alleen toegankelijk voor genodigden

Ik ga alle dames die hier actief zijn uitnodigen ;) Zal even duren maar de uitnodiging komt er aan :)

9. @ club; maar het moet dan wel zo zijn dat iedereen het terug kan vinden natuurlijk.. En dat betekent dus ook dat er geen nieuwe leden bij kunnen komen, als het besloten is?

9 maandenbeurs; ik ga donderdag met moeders!

10. Luja

Luja Niet meer actief

Als een gesloten clubje kan dan zou ik dat idd wel prettig vinden.
    Nu moet je soms overwegen of je dingen zoals de uiteindelijke naam en je woonplaats, de namen van je gezin enzo wel zult neerzetten.
    Nu doe ik dat vaak maar via pb, maar gesloten clubje is net zo handig;)

@ jeuk, die zwitsal buikcreme is heeeerlijk hè! Ik smeer er 1 à tweemaal daags mee. Die van Etos had ik eerst, maar zwitsal voelt lekkerder, gelijk alle jeuk weg.

Ik heb trouwens alleen pas striemen op m'n borsten, deels oude van mijn tweelingzwangerschap. Op m'n buik heb ik nog helemaal niks, jullie wel? Ik hoop stiekem ook dat ik nu gelijk na de bevalling weer in maatje 36 pas (inclusief strakke buik t liefst ;)) maargoed je kunt niet alles hebben haha.

Mijn zwangerschapslijntje (navel naar beneden) wordt trouwens ook sinds paar dagen echt zichtbaar, hebben jullie die ook al?

11. Lijntje; nee nog niet. Bij dochterlief had ik hem wel! Maar kwam volgens mij later pas hier.

12. HappyZwanger86

Lieve dames,

Iedereen is uitgenodigd :)

De instellingen van de club zijn:

Alleen op uitnodiging
    Gebruikers moeten lid worden om de inhoud te bekijken.
    Fotoalbums en berichten zijn toegestaan in onze club

En de club heet: Juni buikjes 1 tot en met 15 juni

De illegale dames heb ik ook uitgenodigd :)

13. HappyZwanger86

Zo de eerste berichten in de club zijn geschreven :)

Je kan zelf onderwerpen aanmaken en je op abonneren :)

Ik ga er vanuit dat je het niet in kan zien als je geen lid bent.

Maak zo even een andere account aan om er zeker van te zijn.

De handtekening laatie helaas niet zien in de club :)

14. Vergeet niet de lijst te kopieren ook ;)

15. Luja

Luja Niet meer actief

Wat doen we trouwens als we hier de 5000 bereiken, openen we wel een nieuwe of gaan we volledig over op de club?

16. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Dat is denk ik wel een goede Larissa of we dan helemaal over gaan.Laten we democratisch beslissen:D

17. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Ik ben een trotse huismoeder!!
    Zoetermeer
    Hi meiden even hi zeggen na een paar dagen stilte...
    Ik moet zo'n 30 pagina's lezen nog Hihi maar ik ben zooo moe,
    Ik heb geen idee wat het is maar jaa... Zal wel over gaan hoop ik ..

Ik ga morgen er denk ik voor zitten en al die pagina's lezen :)

Fijne avond meiden...

18. HappyZwanger86

Lieve Dames,

We hebben een clubje opgericht. Deze is besloten en afgeschermd voor niet leden van de club.

Jullie hebben allemaal een uitnodiging gehad. Ik wil jullie vragen te accepteren :) Binnen de club kunnen we meerdere topic plaatsen. Dit is ook overzichtelijk :)

19. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Even delen.... Mount Everest op 21weken :)

20. Luja

Luja Niet meer actief

Wauw Nath wat een mooie buik! Jij groeit ook al zo goed:)
    Nu maar duimen voor prachtig nieuws, zodat je voortaan alleen maar van die buik kunt genieten!!

Deel Deze Pagina