Uhhh...hoezo uitnodiging en hoezo clubje? Ik snap er niks van.... Ben ik de enige die dit niet begrijpt? En wordt er op dit forum dan nog geschreven of alleen in dat clubje? En hoe kom ik dan aan die uitnodiging. Help!
Ik heb hem wel gezien net, ik ga er zo eens even in kijken haha @gewicht, hier nu 5,5 kilo aangekomen. Lijkt me prima, ik maak me er verder ook niet druk om. @lijntje, hier komt hij alweer, hij was ook net pas een paar maandjes weg van mn vorige zwangerschap, duurde echt lang bij mij voordat hij weer weg was @lekkage, nog niet gespot hier gelukkig. Bij mn dochter had ik het wel, maar weet niet meer vanaf wanneer. ik vond t wel heel lastig, steeds die natte plekken in mn pyjamashirt zaterdag langs de prenatal geweest om de doos op te halen, was hij op.....grrr ze hadden wel schattige kleertjes zag ik, dus dan moet ik nog maar een keer heen tuffen
Dames, tip: als een speer naar de Lidl gaan! Hele lieve, schattige rompertjes en sokjes te koop! Hier hadden ze er maar een paar per maat/soort maar ik heb er wat kunnen scoren. Lange mouwen rompertjes in maat 50-56, 62-68 en 72-80. Setjes van 2 met blauw en leeuw, roze en giraf en groen en olifant met bijpassende sokjes. Rompertjes 1 set voor 3.50 euro en sokjes 3 paar voor 2.50! Ik heb twee paar blauw met leeuw in maat 62-68 met bijpassende sokjes. Zoooo lief!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV Shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis - BV/FV 4. Tientje 34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - FV/BV Webje - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 5. Roos85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV Babycat - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 6. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV Frederike80 - 32 jaar - 3e kindje - thuis - BV Ingsterr - 22 jaar - 1e kindje - ZH - BV 7. 8. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Jose1710 - 32 jaar - 4e kindje - ZH - BV Eki - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 10. Giegel1989 - 23 jaar - 1e kindje - thuis - BV Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV 11. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV HappyZwanger86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Trotter - 29 jaar - 3e kindje - ZH - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. Zonnebloem92 - 20 jaar - 1e kindje - ZH - FV 14. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 23 mei - Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV (9) Meisjes, (15) Jongens, (5) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Eleandra Afspraken Rikki - 5 februari controle vk Nath - 5 februari bloeduitslagen ( evt. punctie ) Tientje34 - 6 februari controle vk Trotter - 7 februari extra controle gyn A1988 - 7 februari controle vk Tientje34 - 9 februari 3D/4D echo Btje - 12 februari controle gyn Trotter - 13 februari controle gyn HappyZwanger86 - 13 februari controle vk Eki - 13 februari controle vk Nummertje4 - 14 februari controle vk Roos85 - 14 februari controle vk Rebekka85 - 14 februari controle vk Zally - 14 februari controle vk Bloem89 - 18 februari controle vk Trotter - 19 februari controle gyn Giegel1989 - 19 februari controle VK Linn34 - 22 februari groei echo + controle gyn Larissa259 - 25 februari controle gyn Rebekka85 - 27 februari 3D/4D echo Luca2504 - 27 februari 3D/4D echo Trotter - 28 februari controle gyn Bloem89 - 5 maart 3D/4D echo Luca2504 - 6 maart controle gyn Linn34 - 7 maart extra echo Bolliewollie - 9 maart 3D/4D echo Zally - 13 maart 3D/4D echo Linn34 - 15 maart controle internist Bloem89 - 18 maart controle vk
Zo dames, ik ben ook weer terug van weg geweest... Ff een paar daagjes niet gekeken en nu weer bijgelezen! @Luca, vervelend om ziek te zijn! Alweer helemaal opgeknapt? @Smeren, ik smeer sinds week 12 elke ochtend met kneip Bio Oil, werkt prima, geen jeuk! @Clubje, goed idee!!! Kun je toch even wat meer persoonlijke dingen vertellen! @Kinderwagens, ik zag een paar mooie voorbij komen!!! Gaaf hoor!!! Verder ben ik ongetwijfeld weer vanalles vergeten.... Ik ga maar ff in ons clubje kijken
Hallo dames, Praatte tot nog toe mee in het hele juni topic, maar gaat me toch te haard daar om bij te houden, dus dacht hier eens komen kijken, lukt me misschien beter!! Aantal namen zie ik wel eens voorbij komen in het andere topic maar meeste zitten volgens mij enkel hier?? Passen er nog mensen bij? Groetjes Kristel
Hoi Kristel, tuurlijk ben je welkom! Wij kletsen inmiddels in een besloten clubje, dus ik heb aan de beheerster van de club gevraagd of ze je een uitnodiging wil sturen zodat je met ons mee kan kletsen
Hoi! Ik zou ook wel graag mee willen kletsen! Ben nu 23 weken zwanger van mijn eerste kindje en 8 juni uitgerekend! Zat eerst op een andere site, maar dat viel een beeeeetje dood.. Jammer! Groetjes, Monique
Hoi Monique, welkom op het forum! Wij schrijven inmiddels in een besloten clubje zoals je misschien al hebt gelezen Dus je bent van harte welkom maar daarvoor moet je eerst uitgenodigd zijn door de beheerster van de club. Ik heb het haar gevraagd dus houd je meldingen in de gaten, zodra ze je uitnodigt kun je in de club meeschrijven!
Hey Anna, tuurlijk mag meekletsen! Maar degene die jou kan uitnodigen voor het clubje is met vakantie en pas dit weekend weer terug.
hallo dames Hoe is het hier in het klubje van juni!!! ik mag jullie vertellen dat ik weer zwanger ben na me MK van vorig jaar dus hard duimen nu dat ik nu wel verder kom als de 9 weken . Ik ben 25 nov als het goed is uitgerekend. Hoe is het hier bij jullie alles nog goed met de kleintjes in de buikjes? xxxxx
Sweetangell gefeliciteerd! Wat fijn dat je weer zwanger bent! Ik zal meeduimen voor een plakker Hier gaat alles goed hoor. Alle dames zitten nu in het derde trimester dus het wordt allemaal wat zwaarder, maar ik (en de meeste anderen ook ) kan er nog volop van genieten hoor! We gaan zo langzaamaan al aftellen, nog 2,5 maand..
Gefeliciteerd sweetangell!! Ik duim voor je mee voor een plakbeeb Bij ons gaat het zoals Luca al zegt over het algemeen goed, het aftellen begint al zowat.. Nog iets meer dan 5 weken tot verlof, nog iets meer dan 11 weken tot de uitgerekende datum.. Het gaat echt snel. Hopelijk kunnen we allemaal dit jaar nog een gezond kindje in onze armen houden
wat fijn om deze goede berichten te horen ja het gaat erg snel nu voor jullie ik hoop ook dat het nu wel goed gaat ik zal zo af en toe wel een keer iets plaatsen als alles goed gaat en ik de 12 weken passeer. Jullie allemaal lekker genieten van de laatste loodjes en we hopen dat ook wij dit jaar nog een gezonde kleine op de wereld mogen brengen xxxxx