1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Luca: zo een puntje heb ik ook en bij mijn dochter had ik dat pas bij 25 weken...

Werk: tja ik weet nog niet wanneer ik het ga vertellen maar gezien mijn buik en de toenemende misselijkheid zal ik het misschien toch eerder moeten vertellen met 8 weken heb ik een echo en daarna ga ik er niet alles meer aan doen om het te verbergen maar tot die tijd wordt het moeilijk...

2. PCO oh heerlijk lekker even geslapen! Nu ben je zeker niet moe meer hihi :)

Larissa oh dat is fijn dat jullie dezelfde maat hebben! Hoef je niet alles zelf te kopen :D En lief van haar!

Btje leuke kamer!

Hihi het lijkt niet zoveel op de foto maar voor mij is het echt al heel wat! Ben normaal zo plat als een dubbeltje haha (morgenochtend ook gewoon weer hoor ;) dit is echt alleen na het eten)

Pff ik ben inmiddels ook weer moe.. Even lekker bankhangen :D

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    jeetje meiden wat kletsen jullie veel, gisteren even een te drukke dag gehad om te kijken hier.

@buikje, hier nog niet hoor, mn broeken kunnen nog prima dicht

ik lees dat veel meiden al enthousiast ideeen aan het opdoen zijn haha, hier nog niet mee bezig. Ik heb natuurlijk ook nog heel veel spullen van mn dochter.

Moet ik trouwens aan een 2e ledikantje? of kan mn dochter over 8 maanden al op een peuterbed?

Verder hier af en toe wat misselijk en veel last van kramp in de avond (darmen)

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Catharina, onze zoon lag pas met 2,5 in een eigen ledikantje...maar het zou wel kunnen op zich hoor...je kan ook van die hekjes ervoor krijgen dat ze er niet uit kan kukelen

5. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Nou, MvM is net geweest, een hele dikke streep was weer even lekker het bewijs dat ik zwanger ben, voelde me best opgelucht haha. Ik mag morgen al beginnen van MvM, met 5w en 3d.

Wat zijn jullie inderdaad al druk met de uitzet zeg! Daar ga ik pas aan denken als ik weet dat alles goed is met de baby :)

6. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Catharina: onze zoon ligt nog in het ledikant maar dat is natuurlijk ook omdat het kan. Ligt denk ik een beetje aan je dochter. Ik zou het even aankijken.

A1988: fijn een duidelijk test! En voor de uitzet heb je ook nog zat tijd :D

7. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Net gebeld door mvm, maandag ochtend komen ze langs!

8. bellen ze zo laat nog? Wat gek :p Maar wel leuk! Spannend bloem!

A1988 super dat de test knal was! Goed dat je nu al begint zeg kun je lekker lang bijdragen!

9. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ja blijkbaar haha

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wat leuk dat er zoveel meedoen aan MvM! Is echt een goed doel..

Nou jah, ik ben niet vooruit te branden joh.. pfff ik moet dus wel werk inhalen van vandaag, maar er komt bar weinig uit mijn hoofd/handen/vingers of hoe je het dan ook wilt noemen...blehh...

11. Huphup nog even aan het werk!! Mag je morgenmiddag weer dutten :p

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik sluit weer af voor vandaag... Morgen om 6 uur gaat de wekker dus kijken hoe ik me dan voel maar vandaag was het niet veel moe en misselijk... Nog 1 dag werken en dan lekker weekend moet zeggen ben er ook echt aan toe... Weltrusten

13. shay slaap lekker!! En succes met de je laatste werkdag ;)

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou ben weer lekker ver gekomen met mijn werk! NOT!

Ga mijn bed maar weer in haha... morgen naar kantoor toe en daar de hele dag een beetje aanklooien denk ik..en dan is het alweer vrijdag...bijna dan! Werk ik maar wel de hele dag, want de post stapelt zich hier maar op en dat is not nice!

Dus morgen ben ik amper van de partij denk ik ;) Of ik moet mij zoooo vervelen dat ik gewoon lekker kom kletsen bij jullie whaha...

Sweet dreams ladies!

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goedemorgen dames,
    Vandaag ben ik precies 6 weken.... :)
    Maar wat duurt het laaaaaang voor die eerste echo... :(
    Ben zo blij als die eerste drie maanden voorbij zijn!
    Ik voel me verder prima maar toch..

Ik heb een hele leuke baan, maar ik ben sinds een maand overgeplaatst en daar moet ik nog erg wennen en vind ik het eigenlijk nog niet zo leuk... en aangezien ik straks lekker een 'thuis-blijf-moeder' ga worden.... heb ik gewoon van de week al mijn baan opgezegd!!!! :$
    Ik moet nog 2 weken werken en dan ga ik met 'verlof' hahaha ;)
    Evengoed wel spannend hoor om dat te doen (in deze tijd). Maar ja bij mijn eerste wilde ik ook graag thuis blijven maar dat ging niet vanwege het geld en nu kan het dus wel.... dus ja dan is de keuze snel gemaakt.

Hoe zit dat bij jullie? Werken (hoeveel) of thuisblijven. Hoe regel je de kinderopvang als je werkt?

16. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hallo,

Wat werk betreft werk ik nu 36 uur. Na de bevalling wil ik zeker blijven werken. Ik denk dan aan 32 uur waarvan ik misschien 1 dag thuis kan werken.
    Als mijn man dan hetzelfde doet, zijn we toch 2 tot 4 dagen thuis voor het kindje.

17. Goedemorgen!

Ik ben weer misselijk :( Echt niet leuk!

PCO succes met werken vandaag!

Lappie wauw wat een beslissing haha. Ik zou dat niet willen, thuisblijven.. verveel me echt te pletter haha. Kan er gewoon geen voldoening uithalen.. En het scheelt ook dat ik daar geen familie heb en verder niemand ken die ook kinderen heeft oid waar ik af en toe op visite kan. Daarom wil ik dus wel weer gaan/blijven werken.. 35 uur (fulltime) omdat parttime nauwelijks te krijgen is. Mijn dochter gaat 4 dagen in de week naar de gastouder en ik kan daar de uren zelf indelen. Dus als ik haar om 3 uur op wil halen kan maar mag haar ook tot 6 uur laten zitten. En dan ben ik daar uit mijn eigen zak per maand iets van 180 euro aan kwijt, de rest is van de kot. Dus dat is in ieder geval goed geregeld :) Ik zou wel iets minder willen werken maar dat is echt niet te vinden bij ons. Dan moet je net toevalig goed in de smaak vallen bij een werkgever die je wel een dagje kan missen zegmaar maar anders hebben ze niet eens vacatures parttime.. Zelfs de oppas werkt niet voor minder dan 40 uur p/w :)

18. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij de vorige 3 kids altijd 2a3 dagen gewerkt nu sinds 2 jaar niet meer in loondienst, wel doe ik de administratie van het bedrijf van mijn man en zelf doe ik nog freelance werk in de avonduren dit zijn ongeveer 1 à 2 avondjes maar dit plan ik zelf in dus heerlijk flexibel !!
    Ik kijk zelf tot wanneer ik het vol houd om te werken en wanneer ik weer start ! Ideaal ik ga nu ook echt genieten van de laatste de jongste gaat in februari ook naar school dus ik heb alle tijd om lekker te genieten van de baby !!! Kijk ook erg uit naar de echo , ik heb het wel al aan vriendinnen verteld maar nog niet aan de familie ! Vanavond komt de eerste positie kleding binnen nu hopen dat het past want mijn broeken gaan nu echt niet meer dicht ...

19. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Wow, nummertje, dan ben ik wel benieuwd naar je buik al!

Ik werk nu fulltime, en na mijn verlof wordt het 3 dagen. Werk in het onderwijs, dus dat kan makkelijk. Mijn man wil misschien van 5 naar 4 dagen, maar we moeten even kijken hoe/of dat financieel mogelijk is.
    Qua opvang vind ik het wel eng, we hebben geen familie in de buurt die een dag op onze kleine zou kunnen passen, en ben bang dat de opvang veel te duur wordt.

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @luca, vervelend he die misselijkheid, hier heb ik er ook last van, de dag is aardig zwaar zo.

@lappie, jeetje dat is wel erg vroeg om met verlof te gaan haha

hier werk ik 5 dagen en dat blijf ik ook doen. Het zou niets voor mij zijn om thuisblijfmoeder te zijn. Vind het heerlijk om ook nog een "eigen" leven te hebben.

Deel Deze Pagina