1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Hoi dames..
    Wat werk betreft, ik heb een eigen massage en beauty praktijk en kan gelukkig ook mijn eigen tijd indelen, het scheeld dat ik met 2 klantjes per dag eigenlijk al een redelijk salaris einde vd maand heb dus is maar 2 uurtjes werken, ik werk er momenteel wel meer vaak ook in de avond uren, maar als de kleine er is hou ik het voorlopig toch op 2 s'morgens en/of s' middags en zo kan ik er ook nog altijd voor de kinderen zijn na schooltijd :)
    had vanmorgen toevallig weer eens een zwangerschaps massage en natuurlijk was het onderwerp zwanger haha.. vond het wel erg lastig om mijn mond te houden maar het is me gelukt!;)

@nummertje4 Heel herkenbaar we lopen bijna gelijk van de 4de en beiden 33 leuk!
    Hier kan ik nog wel mijn eigen kleding aan,maar zal vast niet lang meer duren, wel merk ik dat de de steken heftiger zijn dan bij de vorige zwangerschappen, vooral als ik op sta. Is dat bij jou ook?

Meiden werkse nog even :)

liefs Caat

2. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He dames!
    Wat wordt er weer gezellig gekletst!
    @werk, ik wil straks 24 - 28 uur gaan werken. Ik werk onregelmatig, dus daardoor ben ik veel weg in de avonden. Of vroeg in de ochtend.

Vandaag wat minder misselijk. Heb manlief om 6 uur uit bed gestuurd voor een ontbijtje. Kreeg een heerlijke cracker en een verse smoothie! :D Wat een schat is het toch!
    Om half 7 uit bed gekomen en toen viel de misselijkheid mee. Om halg 9 was de misselijkheid helemaal weg. Super fijn dus! :D

Gisteren avond wel de hele avond op de bank gelegen.. Steeds was steken in mijn buik.. Of het nou de banden zijn.. Ik weet het niet..
    Na mijn VMK van vorige maand ben ik dan toch heel onzeker en bang.

Nu gelukkig weer nergens "last" van.. Zolang ik niet aan mijn (.) (.) denk! :D

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha Rikki hier net zo... pff net heb ik een overheerlijke broodje kroket met klodders mayo op hahaha... heeeerlijk!

Nu gauw weer werken ofzo:D

4. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    hmm heerlijk vette hap! Dat ga ik eens voorstellen aan manlief voor vanavond! :D Heb tot nu toe alleen maar redelijk gezond gedaan, dus een keertje moet wel kunnen! :D

5. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaaaaaap! Wat ben ik moe vandaag. Vanavond maar eens vroeg naar bed, morgen wordt het ook weer laat met die bruiloft ;)

Lappie: wat een beslissing! Maar super dat het nu wel kan toch! Ik ben ook thuisblijfmoeder. Dat komt meer omdat het zo gelopen is vanwege mijn gezondheid. Als de kinderen wat groter zijn zie ik wel weer. Hier kan het financieel gezien gelukkig ook.

Heb ondertussen een vest van mijn vriend aangetrokken, heb het zo koud! Hebben jullie daar ook last van?

6. Luja

Luja Niet meer actief

Haha zo herkenbaar die trek in vette hap!
    Wij hebben net heerlijk een zak kibbeling gehaald die ik met de meiden leeggegeten heb, heerlijk!

Ik wil gewoon 32 uur blijven werken, met 40 uur in het hoogseizoen.
    En dan net zoals we het nu doen, m'n vriend vroeg en ik laat of andersom.
    Over twee uurtjes vertrek ik voor t eerst na een vrije week weer richting het werk, ben benieuwd of m'n buik(je) onopgemerkt kan blijven...

Hier is vanmorgen iemand van MvM geweest, heb een boek en een armband gekregen en zo leuk, er volgt nog een lekker warme wikkeldeken! Ben blij dat ik kan meehelpen.

7. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    @larissa ik heb het ook continu koud.. Op mijn werk heb ik een dik vest aan en thuis zit ik lekker met een dekentje op de bank! :D

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier nog een koukleum...

Hoe gaat het met de buikjes?? Al iets te zien?
    Hier in gewicht nog niets aangekomen, wel 4 cm in m'n buikomvang erbij. Ziet er gewoon uit als een 'wat dikkere' buik. Niets opvallends ofzo.

Niet misselijk (was ik bij de vorige ook niet) alleen erg vermoeid. Kan wel de hele dag slapen...

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haai dames! Wat is het hier al gezellig!! Allemaal van harte met jullie zwangerschappen!! Hopelijk over een maandje of 8 allemaal gezonde beebies!
    Zelf ben ik ook vandaag van NOD forum naar de bevallingslijst geschoven :) en mag me aansluiten bij de 2e helft van juni.

Een fijne tijd toegewenst, mede-juni mama's!

10. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Hier ook koud en moe moe moe....
    Tenminste vandaag, er komt echt niks uit mijn handen vandaan, ben de markt maar even opgegaan en zelfs daar zat ik te droomwandelen... wel wat leuks gehaald en vergeten wat ik moest halen, maar vanavond doe ik ff lekker niks lijkt me verstandig :D

11. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Hoe zit het met de hormonen. Ik ben zo emo, kan vandaag wel om alles huilen! Heb net ff lekken een potje zitten janken haha

Me schimmelinfectie is nog niet minder. Het brand en het jeukt!!! Heb er nu nog een creme bij gekregen.

12. Ik ben ook moe en heb het (hier) continu koud haha. Maar hormonen heb ik niet echt last van geloof ik. Word niet sneller kwaad ofzo.. moet wel sneller huilen bij televisieprogramma's maar ik hoef niet zomaar ineens te huilen ofzo :p

Ik zit te balen van mijn koortslip, hele lip zit vol met blaasjes :( Ziet er echt niet uit, geloof dat ik het nog nooit zo erg heb gehad! Hopelijk is het snel weer over.

Vanmiddag nog een taartenboek gekocht dus ga binnenkort weer eens wat proberen. Maar als ik terugkom heb ik eerst een bestelling voor cupcakes van alice in wonderland. Word nog krap ook haha want ik heb maar 2 dagen de tijd en nog heel veel andere dingen te doen ook!

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    dag dames, poefffff ik ben thuis!

Ik heb de hele dag al soort van krampen...niet echt krampen bij de onderbuik..dus ik zie niet in dat dit van de beeb zou moeten zijn...maar meer boven mijn navel....ik wordt er gek van...is dat normaal?!

Ik begon de dag al giga slecht..op de a15 was een ongeluk gebeurt met circa 6 auto's nou nummer 7 was ik geweest als ik niet alert genoeg was of te weinig afstand had gehouden en zo ook de audi achter mij..godzijdank ging dat goed...dus ik was aardig van slag! En nou op de terugweg sta ik weer dom in de file op de a27 bleh....ben bewust eerder naar huis gegaan..kon mij niet meer focussen bah!

14. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    * GAAAP * wat ben ik moe zeg! Heb er ook net een werkdag op zitten van 11 uur.. :)

Nu lekker vette hap! :D hihi! En dan lekker in bad en op de bank..

@bloem, hier valt het met de hormonen nog wel mee denk ik (al beweerd manlief al wel anders.. hihi!)

15. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben net even lekker onder de warme douche gestapt, heerlijk! Vanavond maar niet te laat mijn bed in.

@Ingeltje: gefeliciteerd! Jij ook een fijne zwangerschap toegewenst!

@pcomama: dat is schrikken :$ Gelukkig was je op dat moment wel alert!

16. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Hier meer last van warmte stoten door het lichaam. Verder werd ik vanacht wakker van de pijn in mijn borsten. Het leek wel of er iemand in mijn tepel aan het knijpen was! Ook de afgelopen dagen wat steekjes bij mijn eierstokken lijkt het, ene keer links dan weer rechts. Is dat normaal?

Wat doen jullie verder voor werk dan en is het zo makkelijk om minder te werken bij dezelfde baas?

@pcomama Tjee wat eng. Wel weer van de schrik bekomen?

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier net thuis van het werk.

Hier ook steeds super koud! echt extreem, verder had ik vandaag erge steken tijdens het werken, echt een heel erg rot gevoel, wilde bijna elke keer van mn stoel opspringen, maar dat staat ook zo raar....

@pco, lijkt me inderdaad schrikken, gelukkig kon je op tijd remmen.
    Hier tijdens mn vorige zwangerschap al een aanrijding gehad dus ik hoop dat dat dit keer achterwege blijft.

18. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik krijg nu de laatste dagen vooral steekjes in mijn buik in de avond.. Lekker liggen onder een lekker warm dekentje helpt dan wel..

Het maakt me wel onzeker i.v.m. de VMK vorige keer.. maar ook steekjes schijnen er wel bij te horen.. Hebben meer dames last van steekjes?

19. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    De steekjes zijn heel normaal idd, heeft te maken met de banden .
    Ik heb er ook goed last van van maar zie het als positief :)

Ik wil me juist proberen niet druk te maken over een mk .. ook al zal dat soms lastig zijn aangezien het in april met 14 weken mis ging, maar blijf tegen mezelf zeggen het komt goed, anders raak ik in de stress en dat is al helemaal niet goed voor de kleine.

@Pco mama ,, jeetje dat zal idd schrikken geweest zijn, zo zie je maar hoe belangrijk het afstand houden en alert blijven is. Kan alleen maar trots op je zelf zijn :)

Hier toch gekozen voor een andere babykamer, deze is met glas in lood en vond ik nog mooier, kan hem volgende week ophalen ;)
    Zal het de hormonen zijn die besluiteloosheid af en toe :$

Zo nu ga ik een avondje even lekker niksen en bankhangen wel aan toe, want ook hier is de vermoeidheid begonnen, begin nu toch meer te merken dat ik zwanger ben.

Fijna avond allemaal :)

20. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Werken: ik werk 3 dagen 27 uur in totaal... Als de kleine er straks is moet ik even kijken hoe het gaat vooral ook kijken hoe mijn lichaam het trekt in verband met mijn ziekte...
    Mijn dochter gaat volgend jaar augustus naar school en dan moet ik ook kijken hoe ik het dan ga doen met opvang dus misschien neem ik wel 1 middag in de week ouderschapsverlof op wat ik nog heb staan van mijn dochter... Ik heb nog genoeg tijd om na te denken maar werken wil ik blijven doen want thuis zitten is niks voor mij...

Hoe doen jullie dat nou als je straks echt ineens heel ziek wordt van je zwangerschap? Gewoon ziekmelden of gewoon proberen door te blijven werken? Ik ben bij mijn dochter van week 6 tot week 20 thuis geweest omdat het niet ging en ik maar bleef spugen de hele dag door waardoor ik uitdroogde enz enz... Nu ben ik bang dit weer te krijgen maar ik wil wel werken en niet dat hun straks met personeelstekort zitten maar tot hoe ver blijf je doorwerken...
    Ik kan het op de 1 of andere manier niet los laten en blijf daar over malen...

Deel Deze Pagina