1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Btje nee het was ook niet de eerste keer.. Maar pff Aline is zo onvoorzichtig soms :p Vorige week is ze ook al vn de bank gekukeld en ze heeft eerder ook al een stukje van dr voortand afgebroken omdat ze ergens was gevallen. Nu ze loopt is er geen houden meer aan haha.

Denken jullie al eens over namen na? Daar ben ik wel al over aan het brainstormen.. Want we willen weer een franse naam gewoon maar voor mij is het wel belangrijk dat het ook in het nederlands goed uitgesproken kan worden. En het moet ook nog eens een niet zoveel voorkomende naam zijn. Dus wordt het al snel beperkt haha. Voor een jongen heb ik wel al een idee maar voor een meid nog niet. De leukste naam heb ik al aan mijn dochter gegeven :D

2. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad een mooie naam! Wij hebben nog wel namen staan van de vorige keer. Wie weet komt er nog wel een andere naam voorbij!

3. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Wij hebben ook al namen. Het een jongensnaam maar die heeft mijn schoonzus toevallig van de week aan haar geboren zoon gegeven haha. We hebben nu een andere die we heel mooi vinden.

4. welke naam was het? ben benieuwd!

5. Haha ik lig in een deuk hier. Krijg net een berichtje van een oud collega'tje. We hadden deze zomer een soort van aktie waarbij je klanten kortingsbonnen kon geven voor het nieuw gebouwde hotel (ik werkte bij de autoverhuur) en als ze die besteedden dan kon je een spa verzorging winnen. Blijkt dus dat ik gewonnen heb :) Haha echt stom ik heb volgens mij echt maar 4 kaartjes gegeven ofzo, maar kennelijk was het genoeg lol. Dus nu mag ik woensdag ook naar het hotel voor een drankje en de prijsuitreiking, joepie! :p

6. LianneB

LianneB Lid

19 sep 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Giegel gefeliciteerd en welkom!

@PCOmama ik verveel me niet maar vind het wachten wel lang duren! Ze zeggen altijd dat een tweede zwangerschap voorbij vliegt nou ik merk er nog niks van :D IK WIL EEN ECHOOOOO! En ik mag pas bij 12 weken :)
    Ik heb ook als laatste de eerste VK afspraak zie ik ;)

@Jongen/Meisje willen wij ook graag weten! Heb helemaal geen voorgevoel deze keer!

@Luca wat sneu voor je dochter! Kan gebeuren maar blijft altijd sneu!

@Namen....vond ik heel moeilijk vorige keer! Stel het nu nog even uit :)

@Luca haha leuk, gefeliciteerd met je prijs ;)

@Hier, weer lekker thuis! Morgen even half dagje werken verder lekker rustig weekend met zijn 3en! Ohnee eigenlijk met zijn 4en he :D

7. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.

DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH

2.
    Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV

3.
    Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV

4.

5.
    shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee

6.
    Baibey - .. - .. - ..
    Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV
    Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis-BV

7.
    Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ?
    Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv

8.
    Giegeltje1989 - 23 - 1e kindje- denkk ZH - Hoop BV

9.
    Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 ;) - probeer BV

10.
    Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV

11.
    Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV

12.
    Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV?
    Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV

13.
    Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV
    Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog
    LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV

14.
    Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV

15.

Illegaal.
    27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV
    16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Nana86 - 5 wk

Afspraken
    Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn
    Rikki - 15 oktober eerste echo
    PCOmama - 15 oktober 1e afspraak VK
    Veetje83 - 18 oktober afspraak MvM
    Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn
    Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn
    bloem89 - 23 oktober tweede echo
    Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo
    Hopefultimes - 23 oktober intake VK
    Giegel1989 - 23 oktober intake VK + echo
    Zally- 29 oktober eerste afspraak vk
    nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo
    Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo
    Bolliewollie - 30 oktober eerste echo
    PCOmama - 31 oktober tweede echo Ferti
    Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo
    Eleandra - 7 november eerste afspraak vk en echo
    LianneB - 8 november eerste afspraak vk
    Hopefultimes - 12 november 1e termijnechto

Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.

8. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Dag Dames,

Gisteren een afspraak gemaakt met MvM, die is gepland op 18 oktober!
    Doen jullie ook mee met MvM?

Daarnaast ga ik na het weekend bellen met de VK om een afspraak te maken.. Hoop dat ik terecht kan in de week van 30 oktober.. dan ben ik bijna 8 weken.. en het weekend daarna vier ik mijn verjaardag.. dus zou een mooie verrassing zijn als het dan allemaal goed is :D.

Ik verveel me hier ook dood.. herken het helemaal PCOMama! Ik heb het ook druk genoeg met mijn werk.. maar heb veel meer zin om allemaal leuke dingen te bedenken of kopen oid.. wat met de zwangerschap te maken heeft.. haha.. Ongeduldig is my middle name ;).

Groetjes,
    Veetje

9. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    @Luca Thnxs , ben er zelf nogal een kluns in hahha.... en gefeliciteerd met je prijs:D

Ahh wel zielig tantje door de lip:(, vaak bloed dat zo erg, gelukkig dat het zo over was :)

Riverdale, zo een leuke winkel, heb mijn huisje ook in riviera maison/riverdale stijl, al heb ik het meeste zelf nagemaakt ;)

Ben alleen nog lang niet klaar hier , net nieuwe kozijnen geplaatst en kan eindelijk gaan beginnen aan de trap.
    Ben ondertussen al wat kennisen/vrienden aan het verzamelen die kunnen klussen moet de hele zolder nog gaan verbouwen in 2 slaapkamer en praktijk:$.. maar gaat vast goed komen in 7 maanden :(

Hier hebben mijn zoontjes een vriendje spelen dus lekkere drukke boel nu, straks nog even gauw langs de winkel en vanavond op de bank ploffen voor TVOH , heerlijk zo een vrijdag avond :)

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Mijn boodschappen zijn gedaan dus de kasten zitten weer prop vol...
    Nu zit ik weer op de bank te hopen dat mijn misselijkheid weer weg trekt en ik nog wat aan het huishouden kan doen want het is echt een bende en mijn man komt straks thuis en is ook een beetje lullig als het er zo uitziet zucht

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Daag ladies, nou deze dame is weer wakker haha... heerlijk dat snurken!

Hier ook alles in riverdale stijl....we zijn net verhuist en moet nog veel gebeuren.

Wij moeten bijv. boven ook nog alles doen en gaan daaraan beginnen zodra ik de drie/vier maanden voorbij ben...

Hier verder niet veel kwalen meer, enkel moeheid en soms nog harde borsten.... misselijkheid is bij mij heel even maar geweest dus blij dat ik dat echt niet meer heb!

Vanavond ga ik met manlief naar het theater mannen komen van mars en vrouwen van venus ofzoiets ;)

Have fun ladies!

12. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He dames!
    Ik ben op het moment nog lekker aan het werk! Rustig dienstje, dus lekker veel tijd voor mezelf!
    Om 21.00 uur naar huis en dan lekker bankhangen weer met een vriendinnetje! Heerlijk! :)

Vandaag ook schandalig tot 13.00 uur in bed gelegen!! Heerlijk!

Vannacht toen ik me omdraaide kreeg ik trouwens ineens een steek in mijn buik!! :$ net of iemand er met een mes in stak! Iets te snel omgedraaid denk ik!! :)

@namen.. wij zijn er hier ook nog niet uit, maar zitten ook niet echt op een lijn! hihi! Komt goed.. we hebben nog bijna 8 maanden de tijd! :D

13. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Pco mama, veel plezier ;)

Lekker hoor dat slapen , helaas ging me dat niet lukken vandaag, dus nu maar even niks doen als de kids op bedje liggen :)

Rikki.. ja naar he die steken, even een te snelle beweging en het schiet erin :(

Fijne avond allemaal

14. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    @pcomama ik verveel mij ook als ik een dag vrij ben en dan denk ik... Vanddag nog maar de 5e week en 2 dagen, schiet niet op zo. Huishouden heb ik totaal geen zin in.

Gelukkig ben ik niet de enige die bij te snel omdraaien steken heeft, ik schrik er steeds van.
    Dit is mijn aller eerste zwangerschap en vind alles nog erg spannend en denk bij bijna elk krampje oid "mag ik dit voelen of is het geen goed teken?"

@namen daar hebben we het 4 jaar geleden wel over gehad, maar als ik daar nu over nadenk, denk ik daar alweer anders over. Net als met de kinderkamer willen we eerst de echo zien. Het besef is er nog niet echt hier.

Vanaf volgende week komen er steeds meer echo's, kijk er nu al naar uit. Tenminste jullie laten het toch wel zien?

Oog vind het wel moeilijk om het niet uit te schreeuwen dat ik zwanger ben haha, maar toch maar even wachten nog.

15. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Hallo dames,

Ik weet niet meer wie het zei maar ik heb het ook hoor als ik te snel draai dat ik een steek in mijn buik voel. Ik herinner me het eigenlijk niet van mijn dochter maar dat is ook al bijna 12 jaar geleden dus is niet zo vreemd.

Hier willen we wel weten wat het wordt vind ik makkelijker maar ik ben ervan overtuigd dat het een meid is. Had dat met mijn dochter ook heel sterk en dat chinese geval hier op de site klopte ook met mijn dochter, volgens dat ding is het nu dus ook een meid.

Kamers en namen nog niet echt mee bezig eerst maar eens de 12 weken voorbij en dan zien we wel verder.

Ik wil ook een echo maar moet nog wachten hoor eerst de intake de 29ste en dan hoor ik pas voor een echo.

Nog steeds hier aan het brainstormen hoe ik het mijn kids moet gaan vertellen ik heb werkelijk geen idee. Maar goed voorlopig kan ik het allemaal aardig voor me houden. Mijn dochter vermoed het wel maar vraagt niet verder gelukkig.

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier weer thuis, tot 19.00 gewerkt en daarna even wezen eten bij mn ouders

@btje, nou vandaag tot kwart over 9 was wel een uitschieter van haar hoor, meestal slaapt ze tot een uur of 8.

@luca, ach arm meisje, gelukkig geneest het wel snel meestal

@voorgevoel, hier willen we wel weer weten wat het wordt, ik hou het tot nu toe op weer een meisje qua gevoel

@namen, nog niet mee bezig.

17. Luja

Luja Niet meer actief

@ namen, lastig!! Wij zijn een ramp in jongensnamem die hadden we bij de meiden ook niet.. voor een meid hebben we al 3 mogelijke namen.. allemaal lekker kort en stoer. Zal na de 12 wk wel even op t namengedeelte een poll plaatsen. Lastig hoor.. met de meiden was t veel makkelijker mijn vriend verzon een naam en ik de ander. En herkenbaar die steken!!! Haha had ik vanochted ik schoot te snel overeind... komen jullie ook zo moeilijk uit bed smorgens? Ik heb dr nooit problemen mee gehad maar nu... nit vooruit te branden!! Tot n uur of 10 heb je niets aan mij..

18. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Dames!!

Even gewoon om jullie allemaal een heel fijn weekend te wensen :)

Ik ga met mijn zoontjes en een goede vriendin de rommelmarkt op hier in het dorp en er zijn leuke spelletjes voor ze te doen.
    Vanavond maar eens langs de Mac .. hoezo ongezond :D

En jullie?

Liefs Caat

19. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook lekker uitgeslapen, mocht ook wel, was om half drie thuis. Gelukkig kon ik het prima volhouden gister, nergens last van. Kan vanavond ook niet vroeg naar bed want ga vanavond weer de hort op:D Weer met dezelfde mensen als gisteravond, hoop niet dat het opvalt dat ik weer geen alcohol drink, deze keer hoef ik namelijk niet te rijden.

Gister had ik dat ook met te snel opstaan dat ik ineens steek kreeg in mijn buik. Moet nog oppassen dat ik niks laat merken als dat gebeurt waar mijn moeder bij is ofzo :D

@catharina: 8 uur is ook al heerlijk!

@Larissa: dat heb ik ook hoor, ik heb echt even tijd nodig om op te starten.

@caat: veel plezier, is soms wel lekker even naar de mac :D

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wij zijn onderweg naar een kinderfeestje in den haag. Als we thuis z'n. Staat er een film op de planning met een deken op de bank en uiteraard lekkere hapjes! Lekker met onze kleine man dus zo relax mogelijk! Fijn weekend meiden!

Deel Deze Pagina