Wat ontzettend fijn Luca! Ben je nu ook iets meer gerustgesteld?? Nou, geniet er maar lekker van! Ik moet nog 2 weken en 2 dagen wachten...... pfffffff
Dames, hier waarschijnlijk slecht nieuws! Ben helemaal van de kaart...om 9 uur kan ik pas bellen met de Gyn...
@raket: we weten wat je bedoeld @ luca: gefeliciteerd met het kloppende hartje @pcomama: oh nee! Verlies je bloed? Ik hoop echt dat het allemaal meevalt! Sterkte! Hier gisteravond een beetje roze op het wc papier.... ik weet dat het niks hoeft te beteken maar wel even een beetje schrikken. Nu gelukkig niks meer aan de hand, hoop dat het snel vrijdag is
Ik weet het niet, net een flinke bruine lange sliert. I know geen smakelijk detail! Ik hoop dat mijn gevoel weggenomen gaat worden want wordt helemaal gek. Heb dit ook bij mijn eerste mk gehad qua gevoel en zat er toen ook niet naast. We moeten afwachten ben ik bang.
Het is afwachten voor mij denk ik...ik heb geen krampen namelijk, maar je begrijpt vast wel dat ik hier knetter van wordt... ik bel zo naar de ferti arts en dan hopelijk mag ik komen..maar betwijfel het...maar ik kan er al pissig om worden als ik er aan denk dat ik niet mag komen...ik betaal me scheel aan de zorgkosten en voor mijn part moet ik elke week 100 euro betalen voor een domme echo....als dat een zwangere gerust stelt... dit kan ook niet goed zijn voor een zwangere toch... al die stress
@PCOmama: Ik snap dat je nu gewoon een echo wilt, al die tijd in onzekerheid zitten is helemaal niets. Ik hoop voor je dat het loos alarm is, maar mij zou die onzekerheid ook gek maken.. Hou je ons op de hoogte? @Luca: Wat fijn dat alles goed is!
Ja het is ook een fijne arts! De receptioniste wist ook precies wie ik was dus ze gaf aan jij mag gelijk komen vandaag! Dus dat is top..maar ja ook dan ben ik super realistisch..er zal bar weinig te zien (mocht het goed zijn) dus veel zal het niet helpen...maar toch... het is zoals het is....zit het niet goed, gaat het alsnog ergens mis..dus dat is iets wat ik zelf ook heel goed weet... maar mijn enige houvast is nu dat ik geen krampen heb...
Pco succes meis! Ik duim mee vanuit M'n bed.. Sorry dames ik heb zoveel te vertellen maar ben toch zo belabberd.. Vannacht maar 4u geslapen..dus ik kom later nog even langs
@pco, ik ben hard aan het duimen voor je dat alles gewoon goed is @luca, gefeliciteerd met de goede echo @b-tje, ja ik heb toch maar gebeld, ik denk dat ik een ruime 7 weken ben momenteel. dus dan volgende week met de echo ruim 8. @rikki, 1,5 week is best veel inderdaad, maar kan natuurlijk wel dat je eisprong gewoon later was! Hier ook weer erg beroerd, al 2 keer overgegeven. zometeen werken van 13.30 tot 19.00, hoop dat ik het volhoud.
Kom net terug, en het is gegroeid....alles lijkt nog intact te zijn en zou ongeveer 5,5 week zwanger moeten zijn. Ik mag volgende week dinsdag weer komen en dan ook weer de 31e mits het niet alsnog mis gaat... het is helaas afwachten, maar het positieve was dat er geen stolsels zichtbaar was bij het vruchtzakje...en dat schijnt goed te zijn..mocht het bloeden aanhouden dan moet ik gewoon weer bellen en mag ik weer komen...
@PCOmama, de eerste resultaten klinken in ieder geval goed! Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis-BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv 8. Giegeltje1989 - 23 - 1e kindje- denkk ZH - Hoop BV 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV 13. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV 14. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 15. Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk Afspraken Veetje83 - 18 oktober afspraak MvM Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn PCOMama - 23 oktober 3e echo Ferti Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober tweede echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Hopefultimes - 23 oktober intake VK Giegel1989 - 23 oktober intake VK + echo Zally- 29 oktober eerste afspraak vk nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Bolliewollie - 30 oktober eerste echo PCOmama - 31 oktober vierde echo Ferti Veetje83 - 1 november eerste afspraak vk en echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo Eleandra - 7 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Hopefultimes - 12 november 1e termijnechto Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak PCOmama - 28 november 2e afspraak VK Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Pco: fijn dat alles toch gewoon goed lijkt te zijn... Ik zie ineens dat 23 oktober de grote dag is voor iedereen er moeten 6 mensen naar de gyn of vk haha
Ik zit ook in het ziekenhuis nu. M'n huisarts vertrouwde mijn (schimmel)infectie toch niet helemaal. Heeft gebeld en kon gelijk langskomen. Ook vanwege mijn miskraam vorige maand. Zit nu te wachten, ben benieuwd.