PCOmama hoop dat je beebje lekker blijft zitten waar ie zit! Ik ga ook voor je duimen! Hier ga ik morgen aan mijn leidinggevende vertellen dat ik zwanger ben. Toch spannend, je weet de reactie niet.. En dan toch maar gelijk vragen vanaf wanneer ik geen diensten tot 01:00 uur snachts meer hoef te draaien, gewoon even goed babbelen morgen dus.
Luca: morgen maar ff boodschappen doen... Vla gaat idd niet goed maar ik ga morgen bambix kopen dat vind ik altijd lekkerder als brinta kijken of ik daar wat van binnen kan krijgen..
Gynecoloog kon me weinig meer geven. Moet het even laten rusten. Hij vond dat ze me eigenlijk al teveel dingen hadden gegeven in een week tijd. Vet irritant want de jeuk en de branderigheid is ee nog steeds grr en dat op die plek. Heb overigens geen afscheiding. Nu maar afwachten. Moet volgende week terugkomen. Verder de hele dag super misselijk en moe!
Is vervelend bloem...ik hoop dat het gauw over gaat...en iets homeopatisch misschien? Hier blijft het vaag...heb wel 'bloedingen' maar niet bij het plassen, enkel bij het afvegen...het is eerder donkerrood/bruin met slierten en inniminie stolseltjes zeg maar....niet echt grote dikke stolsels...sorry voor mijn onsmakelijke details en met name voor de misselijke onder ons nou ja eetlust hadden jullie toch al niet Maar ja...wat moet ik er nu mee...manlief gaat morgenvroeg de ferti uiteraard bellen met deze leuke melding...en dan horen we het wel..ik moet morgen naar de Zedenpolitie en kan dat echt niet afzeggen...had ik al een keer gedaan..dus ga ik maar gezellig zitten wezen ene uurtje of 3.... en dan gauw weer naar huis...
@PCOmama: Vaag, dat bloed. Zou kunnen dat het nog gewoon goed gaat hoor! En mijn eetlust bederf je nog steeds niet zomaar! *nog maar eens knuffel doe* @Btje: Rood toiletpapier, dat was nog eens wat. Maar ja, dan krijg je weer allemaal topics over grijze afscheiding of zo @Bloem: Vervelend dat ze zo weinig voor je kunnen doen. Hopelijk gaat het snel beter! @Shay: Misschien van die kleuterkoekjes? Of rijstcrackers? of zeg ik nu iets heel raars @Larissa: Nog eentje die tot 1 uur werkt! Ik vertel nog niks, ik heb ergens toch de angst dat ze me eruit gaan gooien als ik het te vroeg vertel (proeftijd). Sowieso vind ik dat qua vertellen mijn familie en vrienden voorgaan. De komende 1½ week (vanaf vrijdag) werk ik in plaats van 2, 5 dagen in de avond. Wordt vast even doorbijten, maar gelukkig kan ik ook later opstaan want ik hoef er voor niemand uit verder. Ik ben naar de boekenwinkel geweest en kwam thuis met: -What to Expect when you're Expecting - Pea in a Pod -een tijdschrift getiteld Pregnancy and Newborn Heb dus weer wat te lezen! Aan de kassa begon dat meisje een heel verhaal. Ongevraagd, ik voelde me meteen al enigszins ongemakkelijk. Weinig mensen weten nog dat ik zwanger ben, laat staan dat ik dat comfortabel met een wildvreemde in een volle winkel ga bespreken. Het verhaal van de cassière De cassière raadde vooral What to expect... aan want dat gaf haar een heel rustig gevoel. Bij de bevalling van de eerste was ze heel nerveus, maar bij de bevalling van de tweede heeft ze het hele boek gelezen, want ja, wat moet je anders he, je ligt daar maar te wachten. maar ze was echt veel rustiger dit keer hoor, want de zuster zei nog van joh wat ben je rustig, heb je je teennagels al gelakt? En toen heeft een vriendin haar teennagels nog gelakt. En toen ze met haar kind thuis kwam en deze overeind ging zitten en "MEH" zei, toen was haar wel duidelijk dat zo'n kindje echt niet zomaar kapot kon vallen. Nee, zo'n tweede is veel meer ontspannen... Op dat punt had ik dus de conclusie getrokken dat dat wijf niet spoort en ben ik met mijn boeken de winkel uit gevlucht..! Dit moet ik in mijn zwangerschapsdagboek schrijven, ongelooflijk!
Goede?morgen dames.. Hier wakker want moest dochterlief naar de gastouder sturen die is nu weg en ik duik m'n bed weer in. Lig nog even iets te eten anders gaat et mis. Raket haha wat een verhaal! Een rare dame haha Pco succes ik denk dat je misschien weer voor een echo gaat ergens vandaag? Sterkte met de zedenpolitie.. Bloem wat vervelend zeg hopen dat et snel over gaat! Je kunt het beste luchtig ondergoed dragen en zoveel mogelijk aan lucht blootstellen dus bijv slapen zonder ondergoed. En niet teveel zoete dingen eten dat voedt de bacterie. En dus alleen katoenen ondergoed dragen en het liefst losse broeken geen spijkerbroeken etc. Wist je misschien al maar misschien heb je er nog wat aan Shay hopen dat de bambix wel gaat.. Larissa succes met vertellen op werk! Zo ik ben misselijk dus ga weer slapen..
Dag meiden, Ik ga mij officieel afmelden bij juliie het was zo mooi na zes jaar om dit gevoel weer te mogen ervaren, maar het is toch volledig losgekomen....het kleine frummeltje is niet meer... Ik wens jullie uiteraard een hele fijne zwangerschap toe en hopend op allemaal gezonde baby's....en laat er maar een paar op 9 juni geboren worden, want dan is mijn zoon ook jarig Geniet ervan en wie weet treffen we elkaar ooit nog een keer ergens! Een hele dikke knuffel!!!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee 6. Baibey - .. - .. - .. Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis-BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv 8. Giegeltje1989 - 23 - 1e kindje- denkk ZH - Hoop BV 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV 13. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV 14. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 15. Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Afspraken Veetje83 - 18 oktober afspraak MvM Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn DaantjeM - 22 oktober 1e echo @ fertiliteitsarts Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober tweede echo Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo Hopefultimes - 23 oktober intake VK Giegel1989 - 23 oktober intake VK + echo Zally- 29 oktober eerste afspraak vk nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo DaantjeM - 2e echo + intake @ verloskundige Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Bolliewollie - 30 oktober eerste echo Luca2504 - 31 oktober tweede afpraak gyn en echo Veetje83 - 1 november eerste afspraak vk en echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo Eleandra - 7 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Hopefultimes - 12 november 1e termijnechto Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
@bloem: vervelend! Hoop dat het snel wat beter wordt! @raket: wat een raar mens in die winkel, haha! @pco: ik had zo gehoopt dat het toch goed zat! Sterkte en dikke knuffel!
Pco: sterkte en hopelijk ben je snel opnieuw zwanger en blijft het dan mooi 9 maanden zitten... Het is je zo gegund meid... Knuffel
NEE!!! Het is gewoon niet eerlijk!!! Heel veel sterkte meid! Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn en dat het dan lekker blijft plakken! Het is je echt gegund!!! *knuffel*
Jeetje pco ik ben er stil van als het aan Iemand zo gegund was dan was het wel aan jou het is verdomme zo oneerlijk! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie heel snel weer het geluk van een wondertje in je buik mogen ervaren.
meiden bedankt voor deze lieve woorden...moet morgen weer naar de arts voor een echo om te bekijken of alles misschien al schoon is. Vandaag had nog geen zin, omdat het vruchtje er dan nog gewoon kon zitten... vaag maar goed....ik had gelijk de gyn aan de telefoon en ze was ook wel bezorgd...bij hevige bloedingen vanavond/vannacht moet ik mij ook direct melden in het ziekenhuis...laten we hopen dat dat dus niet het geval gaat zijn... het is wel apart om zoiets aan je kind uit te leggen, maar wat een heerlijk jochie is het dan ook...zoo eerlijk.... ik had hem al gezegd dat het kon zijn dat de baby niet gezond was en dat hij dan geen grote broer zou worden...dus hij zag mij huilen en gelijk gaf hij aan, mama is de baby niet gezond? Dus mag ik weer met je stoeien en gek doen wat een clown! Maar idd kleine man, de baby is niet gezond en is er dus niet meer.... toen werd hij ook verdrietig en zei; Dan ga je toch weer knuffelen met papa en komt er weer een baby in jouw buik en wordt ik alsnog grote broer van een broertje uiteraard... Wij zelf weten niet of we dat wel willen, althans niet in een medisch traject meer...dat is duidelijk maar ik zal wel onder controle moeten blijven de komende maanden.... maar medicatie of welke traject dan ook begin ik niet aan...het is nu ook spontaan gebeurt dus het kan...wie weet ooit...maar we zijn er niet mee bezig..maar mocht het voor jullie bevalling nog zijn meld ik dat nieuws direct!
Lieve PCOmama, heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Ik krijg tranen in mijn ogen bij het lezen van je laatste bericht, wat een narigheid. En wat wat ben je dapper! Heel veel sterkte en succes bij een eventuele (hopelijke) zwangerschap!!!
Ik zit hier ook te snotteren achter mijn laptop PCO haha ik moet lachen om je zoontje, dat zo'n kereltje dat toch allemaal wel heel goed beseft en begrijpt he! Ik hoop dat morgen alles gewoon schoon is zodat je er verder geen gedoe aan over houd meis. en dat ondanks dat jullie de mmm niet ingaan er toch een wondertje jullie kant op mag komen binnenkort Het kan spontaan gebeuren en het is jullie driedubbeldwars gegund! Laat je thuis nu maar even lekker vertroetelen door je twee mannen!
Pff wat heftig allemaal gelukkig heb je al een heerlijk kereltje rondlopen die je een beetje op kan beuren... Sterkte meid en ik hoop dat je soms nog eens komt binnenvallen o Te vertellen hoe het met je gaat en dan misschien een keer mooi nieuws hebt dat je toch weer spontaan zwanger bent geworden en hij/zij nu mooi blijft zitten..
Dat beloof ik jullie, en het komt goed! Dat weet ik zeker.... ik heb gelukkig al een droommanneke... zal hem bij deze ook showen wat een lekker bekkie het is!